Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Res je. Vsaj naj proba sam oboje in se odloč kar mu paše. Nobeno ni bolje...vsak ma svoje slabosti in svoje pluse.

Če bom še imel CBRko če se kje srečava lohk vseno probava :) Sm verjento CBRke nebo več v kratkem :) Morm tut jst nekaj več konjev dobit pod mojo rit :D

bi z veseljm sam tut jast nimam več yamahe. bo zdej aprilia rs 125 pršla

Objavljeno
sam zame je pa tut 125 2t že prešvoh :evilgrin:

ma sej teb sm že povedu da si vrhunski dirkač :worship: , pa sploh ne vem kaj delaš na mopedu ki ima manj kot 200HP na kolesu........a si že kontaktiral fiat-yamaha team če imajo kak šiht zate....zaprosi jih če bi lahko rossija zamenjal, če pa ne pa, da bi bil vsaj testni voznik :D

Objavljeno
bi z veseljm sam tut jast nimam več yamahe. bo zdej aprilia rs 125 pršla

No super :P H men pride pa Ninja 250 najbrž. Bomo pa to sprobal hehe :D No ja..dejva prek PM če mava še kaj da nava teme smetila ker je :topic: da nebo k0ci hud :P

Objavljeno
No super :P H men pride pa Ninja 250 najbrž. Bomo pa to sprobal hehe :D No ja..dejva prek PM če mava še kaj da nava teme smetila ker je :topic: da nebo k0ci hud :P

eh c0ci bo dobu za en pir pa bo vse vredu :P čene mu bom pa avto na centru po gumi polulow :whistle:

k0ci: sej veš da bi šu vozt v fiat-yamaha team pa nwm no......................nisi dost dobri zame :closedeyes: :P :P :P

ok dost :topic:

Objavljeno
raje CBR 125 kot kako staro RS 125. :)

Morm tut jst nekaj več konjev dobit pod mojo rit :D

Rešitev: Kupi si staro RSko :rolleyes:

bo zdej aprilia rs 125 pršla

Ja man :grim

Objavljeno (popravljeno)
No super :P H men pride pa Ninja 250 najbrž. Bomo pa to sprobal hehe :D No ja..dejva prek PM če mava še kaj da nava teme smetila ker je :topic: da nebo k0ci hud :P

z dežja pod kap :lol1:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

ne bit zlobn jernej :D

no da še dodam.. js na 125 2t pa 4t ubistvu nism opazu nobene razlike.. razn v pospeških pa končni :grim :grim pa porabi :lol:

Objavljeno

Vsak motor uporablja določeno tehniko. Eni prisegajo bolj na 2T (predvsen 20 let+ nazaj) nekateri pa imajo raje 4T. Je pa za moje pojme bolj primeren 2T pri manjših prostorninah do 300 ccm, predvsem zato, ker je lažje iztisniti več moči. Vendar pa je treba pri 2T računati na precej večjo porabo, tudi 3x večjo. Če pogledamo kaj se danes vozi po cestah opazimo, da je ostalo zelo malo 2T motorjev pa še ti so ponavadi v večini stari 5-10 ali več let. Danes je praktično pri cestnih motorjih največja prostornina 125 ccm za 2T, če pogledamo 20 let nazaj so obstajali tudi 500ccm in več 2t motorji (RG 500, Bimota V2... )- zelo lahke puščice s svojim nezgrešljivim zvokom, zanimivo sestavo motorja od V2 do box 4, dandanes je takšna zadeva prava eksotika in tisti ki si lastijo(mo) te motorje imamo nekaj posebnega :wub: . Čez 15 let bodo verjetno 2T popolnoma izginili,

zaradi ekoloških norm :( , zato bodo razni redki 2T motorji sčasoma dobivali tudi na vrednosti, ker bo želja po njih in nostalgija velika.

Objavljeno
Vsak motor uporablja določeno tehniko. Eni prisegajo bolj na 2T (predvsen 20 let+ nazaj) nekateri pa imajo raje 4T. Je pa za moje pojme bolj primeren 2T pri manjših prostorninah do 300 ccm, predvsem zato, ker je lažje iztisniti več moči. Vendar pa je treba pri 2T računati na precej večjo porabo, tudi 3x večjo. Če pogledamo kaj se danes vozi po cestah opazimo, da je ostalo zelo malo 2T motorjev pa še ti so ponavadi v večini stari 5-10 ali več let. Danes je praktično pri cestnih motorjih največja prostornina 125 ccm za 2T, če pogledamo 20 let nazaj so obstajali tudi 500ccm in več 2t motorji (RG 500, Bimota V2... )- zelo lahke puščice s svojim nezgrešljivim zvokom, zanimivo sestavo motorja od V2 do box 4, dandanes je takšna zadeva prava eksotika in tisti ki si lastijo(mo) te motorje imamo nekaj posebnega :wub: . Čez 15 let bodo verjetno 2T popolnoma izginili,

zaradi ekoloških norm :( , zato bodo razni redki 2T motorji sčasoma dobivali tudi na vrednosti, ker bo želja po njih in nostalgija velika.

2-TAKTER je itak nekaj posebnega in mislim da se ga večina motosvetovcev ne bi branila (pa čeprav za "zraven" kot npr. 4 motor ob predpogoju, da finance niso problem), določeni pa seveda tudi kot prvi in edini bajk, jaz osebno bi ga imel za zraven in to prav rs-ko 250 (res impresiven motor, extremna dobra zadeva za počasne in srednje hitre ovinke z priokusom "dvotaktne brutalnosti"), večina tistih, ki govorijo čez 2-takterje pač nima pojma o motociklizmu oz. so motoristi, da pač so nekaj, za njih pač 2-takter ni ekonomičen itd. (mislim, hallo, bistvo motociklizma je pa res ekonomičnost).

Skratka 2 in 4 takter; vsak odtehta svoje in oba sta fajnnnnnnn! :D

Objavljeno (popravljeno)
Rešitev: Kupi si staro RSko :rolleyes:

....ne ne hvala ;) Raje Ninjo 250 ali pa 600ccm ;)

Popravljeno . Popravil BloodyShadow
Objavljeno
2-TAKTER je itak nekaj posebnega in mislim da se ga večina motosvetovcev ne bi branila (pa čeprav za "zraven" kot npr. 4 motor ob predpogoju, da finance niso problem), določeni pa seveda tudi kot prvi in edini bajk, jaz osebno bi ga imel za zraven in to prav rs-ko 250 (res impresiven motor, extremna dobra zadeva za počasne in srednje hitre ovinke z priokusom "dvotaktne brutalnosti"), večina tistih, ki govorijo čez 2-takterje pač nima pojma o motociklizmu oz. so motoristi, da pač so nekaj, za njih pač 2-takter ni ekonomičen itd. (mislim, hallo, bistvo motociklizma je pa res ekonomičnost).

Skratka 2 in 4 takter; vsak odtehta svoje in oba sta fajnnnnnnn! :D

Podpis pod tole :beer2:

Objavljeno
....ne ne hvala ;) Raje Ninjo 250 ali pa 600ccm ;)

250 je prej Varandero kot SS :slap:

Tanova 600_dirkač. (kupi raje RS250 za "prehod" )

na ta novih se sedi veliko bol športno :worship: .

Upraš to lastnike Ninje 250 :slap:

Kwa je blo Kawasakiju, res nevem :BUA:

Objavljeno
2-TAKTER je itak nekaj posebnega in mislim da se ga večina motosvetovcev ne bi branila (pa čeprav za "zraven" kot npr. 4 motor ob predpogoju, da finance niso problem), določeni pa seveda tudi kot prvi in edini bajk, jaz osebno bi ga imel za zraven in to prav rs-ko 250 (res impresiven motor, extremna dobra zadeva za počasne in srednje hitre ovinke z priokusom "dvotaktne brutalnosti"), večina tistih, ki govorijo čez 2-takterje pač nima pojma o motociklizmu oz. so motoristi, da pač so nekaj, za njih pač 2-takter ni ekonomičen itd. (mislim, hallo, bistvo motociklizma je pa res ekonomičnost).

Skratka 2 in 4 takter; vsak odtehta svoje in oba sta fajnnnnnnn! :D

Končno eden, ki ne kritizira ne enga in ne druzga.

:OK:

Drgač pa tud sam vozim 125 - 4t, in sem vsem govoril da je 4 takten motor zakon, k nč ne pije in gre dovolj zame. NE!

Ko sem kasneje, ko je že bil doma Tomos vozil Hondo HM 125 - 2t, sem videl, kaj pomeni resnična moč, ki jo od sebe da 125 kubičen motor. Od takrat sam raje pri takih debatah tiho, ker ma res usako svoje prednosti. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Končno eden, ki ne kritizira ne enga in ne druzga.

:OK:

Drgač pa tud sam vozim 125 - 4t, in sem vsem govoril da je 4 takten motor zakon, k nč ne pije in gre dovolj zame. NE!

Ko sem kasneje, ko je že bil doma Tomos vozil Hondo HM 125 - 2t, sem videl, kaj pomeni resnična moč, ki jo od sebe da 125 kubičen motor. Od takrat sam raje pri takih debatah tiho, ker ma res usako svoje prednosti. :whistle:

Se strinjam s tabo... men je moj motor všeč zaradi nizkih stroškov, udobne vožnje, vodljivosti in še bi se našlo veliko kar pripomore k temu da uživam v vožnji. Od 2t 125 sem pa vozil rs-ko pa ktm sx in to pa navdušuje s pospeški, končna mi je bv važn d rukne. Sam slabosti so pa itk znane in jih neb naštevu... Tk da usak ma neki dobrga in neki slabga tko da je težko rečt kaj je bolš... vem samo da skor neb mogu pri taki kilometrini k jo delam s svojmu tomosom vzdrževati 2t motorja...

Lp, Miha

Popravljeno . Popravil Kvasko
Objavljeno (popravljeno)
Se strinjam s tabo... men je moj motor všeč zaradi nizkih stroškov, udobne vožnje, vodljivosti in še bi se našlo veliko kar pripomore k temu da uživam v vožnji. Od 2t 125 sem pa vozil rs-ko pa ktm sx in to pa navdušuje s pospeški, končna mi je bv važn d rukne. Sam slabosti so pa itk znane in jih neb naštevu... Tk da usak ma neki dobrga in neki slabga tko da je težko rečt kaj je bolš... vem samo da skor neb mogu pri taki kilometrini k jo delam s svojmu tomosom vzdrževati 2t motorja...

Lp, Miha

Točno tako, važno da rukne. :worship: Moraš probat ktm 525sx noroooo, kar oči zapreš(dobesedno).

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno
Končno eden, ki ne kritizira ne enga in ne druzga.

:OK:

Drgač pa tud sam vozim 125 - 4t, in sem vsem govoril da je 4 takten motor zakon, k nč ne pije in gre dovolj zame. NE!

Ko sem kasneje, ko je že bil doma Tomos vozil Hondo HM 125 - 2t, sem videl, kaj pomeni resnična moč, ki jo od sebe da 125 kubičen motor. Od takrat sam raje pri takih debatah tiho, ker ma res usako svoje prednosti. :whistle:

Honda HM 125 vs. KTM SMC 625, drag/race po mestu. ( nisem jst niti enega vozil, da nebo pomote --> jst cez mesto ne divjam :evilgrin: vsaj v vecini primerov ). Honda zmagala. Vozil jo je sicer moj brat, vecni skuterist :), tako da nevem. Je mozno, da se 125ccm drzi 625 oz. ga celo prehiti. Je pa tudi res, da je sofer, ki ne spusca gasa na Hondi in na KTMu sofer, ki je imel hudo nesreco. Comments? Od takrat ma brat prepoved na moje motorje :D :worship: :evilgrin:

Objavljeno
Honda HM 125 vs. KTM SMC 625, drag/race po mestu. ( nisem jst niti enega vozil, da nebo pomote --> jst cez mesto ne divjam :evilgrin: vsaj v vecini primerov ). Honda zmagala. Vozil jo je sicer moj brat, vecni skuterist :) , tako da nevem. Je mozno, da se 125ccm drzi 625 oz. ga celo prehiti. Je pa tudi res, da je sofer, ki ne spusca gasa na Hondi in na KTMu sofer, ki je imel hudo nesreco. Comments? Od takrat ma brat prepoved na moje motorje :D :worship: :evilgrin:

Ne, ni možno.

Objavljeno
Kot sem napisal, ni možno.

Ta LINK ti ne govori nicesar? Pa tudi dejstvo, ki sem ga jst navedel. (sicer resnicno subjektivno, ker je odvisno od veliko dejavnikov --> voznja po mestu, sofer, promet...)

Objavljeno (popravljeno)
Ta LINK ti ne govori nicesar? Pa tudi dejstvo, ki sem ga jst navedel. (sicer resnicno subjektivno, ker je odvisno od veliko dejavnikov --> voznja po mestu, sofer, promet.. .)

Ti si napisal proti 625, kar je čisto drug motor in repliko sem dal na to objavo (link, ki si ga prilimal v svoji repliki je od 525, tako da .....), drugače pa, če tako razmišljaš, lahko vsak vsakega zadaj pusti, tud ti mene z 125 proti mojim 999 ccm-om, a ne.

Pa tudi 525 ne pusti zadaj z predpogojem istega znanja voznika ter puščenega original prestavnega razmerja ali vsaj približno.

Drugače pa ni problem, lahko puskusiva, imam sicer ktm 660smc, pa ti dam zato nekaj prednosti. ha, ha

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno

vrjamem ti k tale HM je prasica an...

Objavljeno (popravljeno)
vrjamem ti k tale HM je prasica an...

Resnično ne razumem, zakaj govoriš o nečem, o čemer nimaš pojma oz. vsaj navedel nisi, da si imel izkušnje vsaj z enim izmed teh dveh motorjev.

In kot sem napisal, test je mogoč, tel. imam v podpisu.

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno
vrjamem ti k tale HM je prasica an...

2T specjalka proti Komercjalnmu motorju... :rolleyes:

:OK:

Objavljeno
drgač sm pa jst hondo cbr 125 z tzr-ko nažgav :worship: v pospeških itak v končni so bla pa skor enaka, sam sm biv še zmeri jači :whistle:

se mi je taku fajn zdelu d sm 4t 125-ko nascal :evilgrin:

Itak ker je 125ccm 4T še vedno mopet!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!