Brejker Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 No ne vem kaj boš pa za najmočnejšo klaso reku? Tko da ne se preveč hvalt. Trenutno stanje: Rossi na tretjem mestu, Lorenzo na 6em
Brejker Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 So se mal po Angležih vrgl. (3je cilindri) Dons sm si motoSI kupu. Not je opisana Honda z ovalnimi bati. Isto neka varjanta 2T vs. 4T... (2t je itq prevladoval) So šli gledat v GP pravila in je pisal, da morajo biti največ 4je izgorevalni prostori. Kaj je honda nardila? Nardila praktično 8valnik_po 2bata na izgorevalni prostor :evilgrin: -ovalni bati- 750ccm-8ventilov na "bat"
benny0104 Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 A to misliš hondo nr 750...sej ma samo 4 cilindre in 4 bate samo da je bat ovalen in je širši.
Brejker Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 A to misliš hondo nr 750...sej ma samo 4 cilindre in 4 bate A samo? Glede na to je da je to bil edini dirkalnik ki je v tistih časih (1987) tekmoval proti vsem 2t motorji... Če jo hočeš kupit, boš dal 50.000€ + Sej to ni nč tazga
benny0104 Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 A samo? Glede na to je da je to bil edini dirkalnik ki je v tistih časih (1987) tekmoval proti vsem 2t motorji... Če jo hočeš kupit, boš dal 50.000€ + Sej to ni nč tazga Samo sem napisal zato ker so 4-je bati in ne 8 kakor si ti napisal.
Brejker Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Teoretično je oblika mašine V8. Dejansko so 4je ovalni bati. _tud jest sm prej, mal nerodn napisal...
benny0104 Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Teoretično je oblika mašine V8. Dejansko so 4je ovalni bati. _tud jest sm prej, mal nerodn napisal... No sej zdej se zastopva ka si mislu...je pa res da ma dve ojnici(blajerci) na bat.
sesir Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 A samo? Glede na to je da je to bil edini dirkalnik ki je v tistih časih (1987) tekmoval proti vsem 2t motorji... Če jo hočeš kupit, boš dal 50.000€ + Sej to ni nč tazga Tekmovala?Tega ni v mojem spominu :unsure: Po spominu So jo tolk let "sestavljali"da potem ni niti tekmovala več mam nekje eno revijo kjer je not res popolnoma vse o njej!Konkurenca pa n mogla biti 2t strojem saj so ti postavljali že takrat boljše čase na pistah kot kasneje superbike motorji! Znanec iz Rima jo je lani prodajal.Sem tud v eni temi napisal,ker se je @RVT zanimal zanjo.Je pa potem kupil desmosedici in ga tudi prodal... Lahko pa jo vidiš tudi v Hondinem salonu na Hrvaškem! Teoretično je oblika mašine V8. Dejansko so 4je ovalni bati. Teoretično....motor ima 4cilindre in 4 bate,ki so pač drugačne oblike!Tisti dve ojnici v en bat pa lahko samo slovenec napiše,da je V8!Saj pa vidiš,če so taki kot @masina novinarji,da ne morejo kaj pametnega napisat! To je salonski motor,da rečeš,da ga imaš! Prava Honda katero pa bi jaz res imel vendar je precenjena pa je RVF750 RC45
benny0104 Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Tisti dve ojnici v en bat pa lahko samo slovenec napiše,da je V8! Jaz sem omenil dve ojnici na bat ampak nisem pa nikjer napisal da je zaradi tega V8.
Brejker Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ju3 si k kawici prinesem še motoSI pa pridm sm gor citirat, kaj piše v reviji
sesir Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Jaz sem omenil dve ojnici na bat ampak nisem pa nikjer napisal da je zaradi tega V8. Se ti ne zdi,da sem napisal v zvezi z SLO novinarji? @Brejker Raje kupuj motopuls,je več stvari-velik bolj resnične pa še za manj denarja-pa kaj bi še človek rad?Aja hrvaško mora znat :evilgrin:
Brejker Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 @Brejker Raje kupuj motopuls,je več stvari-velik bolj resnične pa še za manj denarja-pa kaj bi še človek rad?Aja hrvaško mora znat :evilgrin: Mam dva izvoda doma. Enga sm kupu zarad Ninje250 (katera me je razočarala na polno!) Drugo pa zarad aprilie Dorsduro (sam zrd ferbca)
sesir Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ju3 si k kawici prinesem še motoSI Se pravi boš imel cel zajtrk-seveda,če boš bral in verjel
Brejker Objavljeno Junij 4, 2009 Opozori Objavljeno Junij 4, 2009 Če bi razumel o čem je tekla debata. Bi še nekak toleriral _pri drugem stavki si se tudi konkretno zmotil.
_LuX_ Objavljeno Junij 4, 2009 Opozori Objavljeno Junij 4, 2009 Itak ne ve kaj govori, ker tapravga motroja še nikol ni imel.
budacki Objavljeno Junij 4, 2009 Opozori Objavljeno Junij 4, 2009 Itak ne ve kaj govori, ker tapravga motroja še nikol ni imel. To on na občutk
Brejker Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Ju3 si k kawici prinesem še motoSI pa pridm sm gor citirat, kaj piše v reviji In padla je ideja o ovalnih batih! S tem pridobite oristor za več ventilov,za dve zgorevalni svečki namesto ene, za hitrejše zgorevanje zmesi in zadeva je pravzaprav podobna agregatu V8. Najprej so idejo poizkusili na modelu XL250, ki so ga poimenovali UFO... NA STEZO JE ŠLA NEPRIPRAVLJENA Sezona 1979. Prva honda NR500 za dirke GP je zmogla 100KM (istega leta že 115KM) 17.500/min in tehtala spoštljivih 125Kg. Motocikel je bil komaj kaj večji od tedanjih Yamah TZ 250 in 350... Štiritaktna NR500 je v letu 1982 sicer še nastopila v GPju-a v senci svoje dvotaktne sestre :evilgrin: . Motocikel je imel novo šasijo 16palične pnavmatike. Agregat je zmogel 135KM pri 18.500/min. NR750 za Superbike, leto 1987... (več v motoSIju)
Stirkac Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 (popravljeno) ma kak 2t/4t wankla morjo pogruntat na motor pa da vidte z kakšnih malih prostornin bi delal rakete pa še smrdel nebo kt iz poštarskega avtomatika EDIT: LINK suzuki zna Popravljeno Junij 6, 2009. Popravil Stirkac
Brejker Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Kvaj to? avijon? Ne še. Motor je pa ziher. Sliku sm ga v Minhnu (tehnični muzej)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se