Racemaniak Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 2t samo 125 in nič več. 250 2t se že ne splača, je 400 4t hitrejši in boljša izbira, poleg tega porabi manj bencina in ni stroškov 2t olja. 400=60hp, 215km/h, 250=70hp, 210 km/h. Teža je 20kg višja, ima pa 400 manjšo medosno razdaljo in ožje pnevmatike, zato je hitrejši tudi na zavitih cestah. Sploh pa zaradi agregata, ki nudi "powerband" praktično od štand gasa do 15.000. Pri 250 pa maš samo od 7000 do 11500 uporabno. Sem vozil oba motorja in ne teoretiziram. Žalostno pa je, da se pri nas dobi od 400 samo kakšen kawasaki sem in tja.. zakaj bi bla pa medosna razdalja in ožja pnevmatika pomembna za hitrost čez zaprte ceste? ali si se kdaj vprašala zakaj je tako malo teh 400ccm? zato ker niso zanimivi, prestari, pa tud dizajn je iz 60ih
Brejker Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 zakaj bi bla pa medosna razdalja in ožja pnevmatika pomembna za hitrost čez zaprte ceste? ali si se kdaj vprašala zakaj je tako malo teh 400ccm? zato ker niso zanimivi, prestari, pa tud dizajn je iz 60ih Kupi si Magisterij motociklizma in ti bo vse jasno... Krajša medosna zagotovi manjši radij zavijanja. Ožje gume potrebujejo manjši nagib skozi ovinek. (moto GP 125 ima spredaj 100 in zadaj 110 dimenzije gum !) Mopedi. Ala ATX in BT lahko tudi zaradi ozkih gum uletavajo skozi ovinke kot svinja v koruzo :grim Lepe CBRke 250 (4t) so v redni prodaji. A ne pri nas :glare: Starejši letniki 400ccm so.... sterejših oblik A velikokrat se medosna razdalja, kot vilic in predtek kolesa z letnikom ne spreminja prav dosti. Tist ki ve kaj hoče, si kupi staro 400ccm in se požvižga na "plastiko"
RHonda Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 dizajn je iz 60ih Da se jih ne da dobit ni res, jih maš v Angliji cel kup, za 900eur dobiš lepo nc24 hondo. Sam uvozit je treba, zase bi jo jaz lahko, tko ko sem mašino, če jo kdo ne more je pa to čisto njegov problem Pa tud delov je na ebay.uk za 30 motorjev skupaj sestavit po smešnih cenah. Motor malo pokuri, gre pa zeloooo hitro za te kubike in konje, 220 kadar hočeš. Dizajn pa- nc24 je res videt malo zastarela, nc30 je pa že žival (replika legendarne rc30) tudi po izgledu :evilgrin: Majo body-kite zanjo v stilu fireblade, kar pa jo naredi iz lepega motorja v skropucalo, podobno kitajskemu scooterju. Toliko o dizajnu.
_Fingi_ Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 @ Rhonda: A to je ena 2t ena pa 4t? Mislim da ne, tako da si malo offtopic s temu tvojmu sanjarjenjem o starih motociklih. Sej ne rečem, za met doma ga, kot oldija, za nek dokaz, kakšna je bila tehnika pred 30imi leti, ne rečem,ampak za vozit... ga je pa prvič škoda, drugič pa, ne boš me prepričal da se bolje pelje kot nek nov. Čene bi v MotoGP dirkali še vedno z 30 let starimi motorji, se ti ne zdi? Pa brez zamere ( tudi jest bi imel eno CBR 250 tastaro, zaradi ničesar drugega kot pa zaradi tega, na koliko obratih se vrti)
RHonda Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Obe sta rvf400, s tem da je prva predelana z tyga plastikami. Ne vem, starejše honde (vsaj za vfr 750r vem) so bile nekatere narejene ročno, brez robotov. Tako izdelan motor ne samo, da je dražji, ampak je vanj vloženega veliko truda in natančnosti. Sem delal že na različnih CNC strojih in vem, da bo recimo dobro plačan delavec naredil ročno delo neprimerno bolj natančno in preverjeno, sploh japonci pa imajo pri tem red. Seveda pa je taka izdelava stvar zgodovine. Žalostno je pa da danes vse naredijo z računalniki, celo zmodelirajo cel motor že prej, zato se je meni današnje inženirstvo in strojništvo zelo zamerilo. Za to je svinčnik, glina, itd..Računalnik je pa za igrice, ne pa za tisto neskončno drkanje miške pri tehničnem modeliranju- hate it. Ok za dokumentacijo že, ostalo pa no way. Je isto pri avtomobilih. Honda je imela civic z 150 konji leta 90, ko so meli 1.6 avtomobili največ 75konj (recimo BMW) in to z nepredstavljivo prednostjo kvalitete izdelave. Take mašine danes ne dobiš več nikjer. Danes pa zgublja napram drugim znamkam, ker so se prodali v iskanju cenejše proizvodnje. Je res recimo nova vfr1200 nek nov dosežek, ampak ne dosega, zdaleč ne recimo RC36 vfr750 po nobeni plati. Tako dobrih motorjev ne bo nikoli več. +Tega se hvalijo z unicam sistemom za krmiljenjem ventilov, ki je v bistvu samo enojna odmična gred v glavi, to pa so imeli avtomobili že leta 92 (civic) in nekimi rešitvami, ki so jih zrisali na catii ali podobnem programu... Sem se pa 15 let prekasno rodil, kaj čmo
pastrana Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 ma kupte 2-taktne do 300ccm naprej pa 4-taktne!!
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 (popravljeno) Uglavnm men je virago šel normalno 115 in sm hodu na potovanja z njem,če sm se pa sklonu pa 120.aja mel sm pa 78kg. Češka,Črna gora,Albanija,Bosna,Avstrija,Italija,Hrvaška obala-Od Splita pa do Poreča. Popravljeno Julij 15, 2010. Popravil CVIČKAR1 logarr 1
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 SM predstavlu klub BRATJE CVIĆKA po tujini.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se