Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

En frend mi pač tam dela pa je reku da tm za ene 20€ mi spremeni da je 50ccm če čm :OK:

eja bi se mi2 lahko kj zmenla za tole ?

lahko na PM ce ces

Objavljeno

eja bi se mi2 lahko kj zmenla za tole ?

lahko na PM ce ces

Ja lej ne vem...prvo bom zase :) pol bom pa še za vas reku...sam je treba prašat!

Objavljeno

Še jaz se priporočam če bo kaj 22kw -> 11kw .) B)

Objavljeno

ja sam fantje če bo kej...pir ne uide :D

Objavljeno

ja sam fantje če bo kej...pir ne uide :D

ma dva ti dam ce mi lahk napise 25kW :>

Objavljeno

MAh dam za gajbo tistih 20eur :OK: lhk i spit pomagamo :grrr B)

Objavljeno

MAh dam za gajbo tistih 20eur :OK: lhk i spit pomagamo :grrr B)

No no bom pohitu...za gajbo pa ja :OK:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem pristaš 4t mašin zaradi zvoka, zanesljivosti in majhne porabe. 2t je hitrejši, močnejši, to je pa tudi vse. Hitrost ni vse v motociklizmu.

Objavljeno

se strinjam :) je pa hitrost dosti v motociklizmu :D 2T je res užitek če maš rad fajn adrenalina :) ( kar se 125ccm motorjev tiče, večja kubikaža je tak razred zase :D ) če bi pa še js 1x kupoval pa bi tut 100% kupo 4T 125

Objavljeno
se strinjam :) je pa hitrost dosti v motociklizmu :D 2T je res užitek če maš rad fajn adrenalina :) ( kar se 125ccm motorjev tiče, večja kubikaža je tak razred zase :D ) če bi pa še js 1x kupoval pa bi tut 100% kupo 4T 125

za tebe je 4T 125 ja :D

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kateri motorji so bolši za vas 2 taktni ali 4 taktni in zakaj.LP

Objavljeno

:slap:

ze milijonsvestopetdesettisockrat napisano...

-2T - visja hitrost, veliko vec stroskov, radi crkujejo...

-4T - relativno nizka hitrost, prakticno nic dodatnih stroskov razn pac potrosni material...

Objavljeno
Kateri motorji so bolši za vas 2 taktni ali 4 taktni in zakaj.LP

jaz mam najraje 3 taktne, ker majo pospeške od 2-taktnih, ter vzdržljivost 4-taktnih.... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

neumna vprašanja, neumni odgovori

Objavljeno

tako kot je nejko reku

3T je zakon :worship:

Objavljeno

Zame so boljši 4-taktni zaradi:

1.)Vzdržlivost

2.)Manj onesnažujejo okolje

3.)Manj popravila

4.)Boljši navor pri nižjih obratih

5.)Boljše in sigurnejše mazanje

6.)Cenejši za vzdrževanje

7.)Okloju bolj prijazni zaradi hrupa

8.)Veliko manjša poraba goriva

9.)Manjši strošek z oljem-menjaš enkrat letno ali na ca 5K kil.(v motor gre pri menjavi ca o,8l olja)

10.)Če nekdo vozi za dvotaktnem mu smrdi in kadi,zato sem moral kupit 4-taktni s Kat.(Honda Zoomer)

11.) frizura Polini (valčki,auspuh,elektronika in vsisna cev) dela ca 1 ura cena 300 EUR motorja se sploh neodpira

vse se motira odzunaj razen valčkov in gre do blokade 73 Km/h

2-taktni pa so slabši: veliki obrati,velika obraba(slabo mazanje),kadi smrdi,velika poraba benzina in olja,drago(dobro-kvalitetno)olje,na 10K Kil. sigurno generalna -4-taktni je neuničliv seveda redna menjava in kontrola olja. Pa še kaj bi se našlo!!!!

Ps: Moje mnenje - mislim,da je 2-taktnim(skuterjem in mopedom) ODKLENKALO,kakšna Štileica in nahrbtna kosilnica,bo zaradi težine in režima delovanja ostala.Namreč prednost dvotaktnega motorja,če ima membranski vplinjač je ta,da deluje in je podmazan neglede na nagib.Pri 4-taktnem je nagib omejen(olje v oljni posodi)pumpa nesme potegniti zrak-takrat motor ni mazan.

Objavljeno
tako kot je nejko reku

3T je zakon :worship:

ce bi obstaju bi biv zakon :worship: :whistle:

Objavljeno

Sej je en slovenc izumu 3t mašino..

Objavljeno

ja pa dober je no :cry: sj ni treba nove teme odpirat mal si preber forum. pa je že dost će greš na balkon ptičke poslušat ko že oni to vejo :cry:

kak za koga _ će ti je 100 Km/h dost pol 4takt če bi rad 150+ 2takt pač več stroškov ampak bistveno večji užitki ko obrneš gas

drgač je pa 3 takt zakon :lol1:

Objavljeno

4T pa 600cc+ :D

drugac pa drugic malo prebrskaj forum preden kake bedarije sprasujes

Objavljeno
Zame so boljši 4-taktni zaradi:

1.)Vzdržlivost

2.)Manj onesnažujejo okolje

3.)Manj popravila

4.)Boljši navor pri nižjih obratih

5.)Boljše in sigurnejše mazanje

6.)Cenejši za vzdrževanje

7.)Okloju bolj prijazni zaradi hrupa

8.)Veliko manjša poraba goriva

9.)Manjši strošek z oljem-menjaš enkrat letno ali na ca 5K kil.(v motor gre pri menjavi ca o,8l olja)

10.)Če nekdo vozi za dvotaktnem mu smrdi in kadi,zato sem moral kupit 4-taktni s Kat.(Honda Zoomer)

11.) frizura Polini (valčki,auspuh,elektronika in vsisna cev) dela ca 1 ura cena 300 EUR motorja se sploh neodpira

vse se motira odzunaj razen valčkov in gre do blokade 73 Km/h

2-taktni pa so slabši: veliki obrati,velika obraba(slabo mazanje),kadi smrdi,velika poraba benzina in olja,drago(dobro-kvalitetno)olje,na 10K Kil. sigurno generalna -4-taktni je neuničliv seveda redna menjava in kontrola olja. Pa še kaj bi se našlo!!!!

Ps: Moje mnenje - mislim,da je 2-taktnim(skuterjem in mopedom) ODKLENKALO,kakšna Štileica in nahrbtna kosilnica,bo zaradi težine in režima delovanja ostala.Namreč prednost dvotaktnega motorja,če ima membranski vplinjač je ta,da deluje in je podmazan neglede na nagib.Pri 4-taktnem je nagib omejen(olje v oljni posodi)pumpa nesme potegniti zrak-takrat motor ni mazan.

na to se pa res požvižgamo ob nakupu motorja :D

Objavljeno (popravljeno)
:slap:

ze milijonsvestopetdesettisockrat napisano...

-2T - visja hitrost, veliko vec stroskov, radi crkujejo...

-4T - relativno nizka hitrost, prakticno nic dodatnih stroskov razn pac potrosni material...

z izjemo tomosa :D

drugače pa meni osebno so v 125 kategoriji veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiko ljubši 2T motorji :)

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

pri 2T pa gre najbolj yamaha DT, ko ji das turbino gor pa to...pa tak je popularna, da je v zadnjih dveh dneh dobla 3 nove teme :D je treba posebej zunanjost in notranjost obravnavat :D

Objavljeno

kupte 4t :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!