JMatic Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 En frend mi pač tam dela pa je reku da tm za ene 20€ mi spremeni da je 50ccm če čm :OK: eja bi se mi2 lahko kj zmenla za tole ? lahko na PM ce ces
Ven0m Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 eja bi se mi2 lahko kj zmenla za tole ? lahko na PM ce ces Ja lej ne vem...prvo bom zase :) pol bom pa še za vas reku...sam je treba prašat!
Maci Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Še jaz se priporočam če bo kaj 22kw -> 11kw .) B)
Ven0m Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 ja sam fantje če bo kej...pir ne uide :D
JMatic Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 ja sam fantje če bo kej...pir ne uide :D ma dva ti dam ce mi lahk napise 25kW :>
Maci Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 MAh dam za gajbo tistih 20eur :OK: lhk i spit pomagamo :grrr B)
Ven0m Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 MAh dam za gajbo tistih 20eur :OK: lhk i spit pomagamo :grrr B) No no bom pohitu...za gajbo pa ja :OK:
Sandicar Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Sem pristaš 4t mašin zaradi zvoka, zanesljivosti in majhne porabe. 2t je hitrejši, močnejši, to je pa tudi vse. Hitrost ni vse v motociklizmu.
D_u_H_e_C Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 se strinjam :) je pa hitrost dosti v motociklizmu :D 2T je res užitek če maš rad fajn adrenalina :) ( kar se 125ccm motorjev tiče, večja kubikaža je tak razred zase :D ) če bi pa še js 1x kupoval pa bi tut 100% kupo 4T 125
Čamac Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 se strinjam :) je pa hitrost dosti v motociklizmu :D 2T je res užitek če maš rad fajn adrenalina :) ( kar se 125ccm motorjev tiče, večja kubikaža je tak razred zase :D ) če bi pa še js 1x kupoval pa bi tut 100% kupo 4T 125 za tebe je 4T 125 ja :D
harmonkar Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Kateri motorji so bolši za vas 2 taktni ali 4 taktni in zakaj.LP
Gixxer Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 :slap: ze milijonsvestopetdesettisockrat napisano... -2T - visja hitrost, veliko vec stroskov, radi crkujejo... -4T - relativno nizka hitrost, prakticno nic dodatnih stroskov razn pac potrosni material...
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Kateri motorji so bolši za vas 2 taktni ali 4 taktni in zakaj.LP jaz mam najraje 3 taktne, ker majo pospeške od 2-taktnih, ter vzdržljivost 4-taktnih.... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: neumna vprašanja, neumni odgovori
reesko Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 tako kot je nejko reku 3T je zakon :worship:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Zame so boljši 4-taktni zaradi: 1.)Vzdržlivost 2.)Manj onesnažujejo okolje 3.)Manj popravila 4.)Boljši navor pri nižjih obratih 5.)Boljše in sigurnejše mazanje 6.)Cenejši za vzdrževanje 7.)Okloju bolj prijazni zaradi hrupa 8.)Veliko manjša poraba goriva 9.)Manjši strošek z oljem-menjaš enkrat letno ali na ca 5K kil.(v motor gre pri menjavi ca o,8l olja) 10.)Če nekdo vozi za dvotaktnem mu smrdi in kadi,zato sem moral kupit 4-taktni s Kat.(Honda Zoomer) 11.) frizura Polini (valčki,auspuh,elektronika in vsisna cev) dela ca 1 ura cena 300 EUR motorja se sploh neodpira vse se motira odzunaj razen valčkov in gre do blokade 73 Km/h 2-taktni pa so slabši: veliki obrati,velika obraba(slabo mazanje),kadi smrdi,velika poraba benzina in olja,drago(dobro-kvalitetno)olje,na 10K Kil. sigurno generalna -4-taktni je neuničliv seveda redna menjava in kontrola olja. Pa še kaj bi se našlo!!!! Ps: Moje mnenje - mislim,da je 2-taktnim(skuterjem in mopedom) ODKLENKALO,kakšna Štileica in nahrbtna kosilnica,bo zaradi težine in režima delovanja ostala.Namreč prednost dvotaktnega motorja,če ima membranski vplinjač je ta,da deluje in je podmazan neglede na nagib.Pri 4-taktnem je nagib omejen(olje v oljni posodi)pumpa nesme potegniti zrak-takrat motor ni mazan.
Stafuc Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 tako kot je nejko reku 3T je zakon :worship: ce bi obstaju bi biv zakon :worship: :whistle:
NejcZ Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Sej je en slovenc izumu 3t mašino..
DIESEL Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 ja pa dober je no :cry: sj ni treba nove teme odpirat mal si preber forum. pa je že dost će greš na balkon ptičke poslušat ko že oni to vejo :cry: kak za koga _ će ti je 100 Km/h dost pol 4takt če bi rad 150+ 2takt pač več stroškov ampak bistveno večji užitki ko obrneš gas drgač je pa 3 takt zakon :lol1:
Aless Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 4T pa 600cc+ :D drugac pa drugic malo prebrskaj forum preden kake bedarije sprasujes
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 Zame so boljši 4-taktni zaradi:1.)Vzdržlivost 2.)Manj onesnažujejo okolje 3.)Manj popravila 4.)Boljši navor pri nižjih obratih 5.)Boljše in sigurnejše mazanje 6.)Cenejši za vzdrževanje 7.)Okloju bolj prijazni zaradi hrupa 8.)Veliko manjša poraba goriva 9.)Manjši strošek z oljem-menjaš enkrat letno ali na ca 5K kil.(v motor gre pri menjavi ca o,8l olja) 10.)Če nekdo vozi za dvotaktnem mu smrdi in kadi,zato sem moral kupit 4-taktni s Kat.(Honda Zoomer) 11.) frizura Polini (valčki,auspuh,elektronika in vsisna cev) dela ca 1 ura cena 300 EUR motorja se sploh neodpira vse se motira odzunaj razen valčkov in gre do blokade 73 Km/h 2-taktni pa so slabši: veliki obrati,velika obraba(slabo mazanje),kadi smrdi,velika poraba benzina in olja,drago(dobro-kvalitetno)olje,na 10K Kil. sigurno generalna -4-taktni je neuničliv seveda redna menjava in kontrola olja. Pa še kaj bi se našlo!!!! Ps: Moje mnenje - mislim,da je 2-taktnim(skuterjem in mopedom) ODKLENKALO,kakšna Štileica in nahrbtna kosilnica,bo zaradi težine in režima delovanja ostala.Namreč prednost dvotaktnega motorja,če ima membranski vplinjač je ta,da deluje in je podmazan neglede na nagib.Pri 4-taktnem je nagib omejen(olje v oljni posodi)pumpa nesme potegniti zrak-takrat motor ni mazan. na to se pa res požvižgamo ob nakupu motorja :D
Čamac Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 (popravljeno) :slap: ze milijonsvestopetdesettisockrat napisano... -2T - visja hitrost, veliko vec stroskov, radi crkujejo... -4T - relativno nizka hitrost, prakticno nic dodatnih stroskov razn pac potrosni material... z izjemo tomosa :D drugače pa meni osebno so v 125 kategoriji veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiko ljubši 2T motorji :) Popravljeno Oktober 14, 2007. Popravil Čamac
Gixxer Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 pri 2T pa gre najbolj yamaha DT, ko ji das turbino gor pa to...pa tak je popularna, da je v zadnjih dveh dneh dobla 3 nove teme :D je treba posebej zunanjost in notranjost obravnavat :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se