_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 ti bi tut lahk kej bol PAMETNGA uprašu ;) ne kaj bolj pametnega, nekaj manj neumnega pač :D....drugač pa harmonikar, no sej mogoče smo te res malo preveč napadli, verjetno si čist fajn kmečki poba, pač si malo kiksno pa sej bo no....sej se mi kar smiliš v bistvu, ko se ti zdaj vsi posmehujemo, ampak sej veš- otroci smo nesramni... drugač pa lahko po mili volji še kaj vprašaš, to norčevanje pa pač zdaj vzemi kot ognjeni krst, pa ti bo lažje pri srcu hehe....
C4V4L13R Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Dobr no, pobje, glede 2T in pa 4T lahko debatiramo tukej sami med sabo in se delamo pametne, k smo ta forum prečesal že podolgem in počez. Js tud nism kj preveč vedu o motorjih dokler ga sam nism meu pa se začeu zanimat okol. sej se še spomnite mojih neumnih postov an :whistle: :blush: je pa res, da nepotrebnih tem nisem odpirov no, vsaj ne prej preden sem se pozanimu v že obstoječih. torej, g. harmonikar: stvar je taka, tako pa stoji. v nadaljnje, če te niso naši fantje že pregnal s foruma, ti priporočam uporabo iskalnika pa da si cajt vzameš pa taprva vse prebrskaš, in šele potem, če ne najdeš pametnga odgovora vprašaš v PRIMERNI temi, katera, dam skoraj roko v ogenj, že obstaja, drugače pa pač odpreš novo. Sklepam, da si že najdu odgovor na vprašanje, zato ti ne bom delu povzetka. Se boš pa pač mogu sam odločit, al si bol mirne sorte, pa boš potrpel hitrosti do 100 na uro, al bi že v zgodnjih letih izkusu "malce" več. Če mene prašaš bi si omislu eno zmoglivejšo 4T ali pa manj pokvarljivo 2T, kjer nekako najdeš kompromis.
harmonkar Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Ej končno en pamtn odgovor. Se tud sam opravičujem stem ko sm odpuru novo (vrjetno že objlavljeno) temo. :rolleyes:
Drejo Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Ej usi nabijate kok je člouk smotan da je odprl to temo...pa raj poglejte kaj vi pišete..ni ene besede skor u 2t pa 4t strojih...sm nabijanje pa žaljenje čez enga in druzga...nevem kdu je večjo napako naredu..začetnik k je mau kiksnu al vi izkušeni člani z nevem kulk posti k so čist OFF TOPIC..usaj upam da vete kaj tu pomeni???mislm na izkušene seveda :closedeyes: :naughty:
harmonkar Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Ej se čist strinam sz tabo :rolleyes: . To temo sm objavu zato, ker nameravam spomladi kupiti eno 125 ccm enduro pa me zanima kaj bi se bol splačalo 2t ali 4t. :rolleyes:
C4V4L13R Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Ej se čist strinam sz tabo :rolleyes: .To temo sm objavu zato, ker nameravam spomladi kupiti eno 125 ccm enduro pa me zanima kaj bi se bol splačalo 2t ali 4t. :rolleyes: yamaha DT 125...js mislm no...
C4V4L13R Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 sicer je 2T, kar pomeni večjo porabo + porabo olja. ampak mislm tud, da ob normalne vzdrževanju nebi smela povzročat težav (kot recimo aprilia ali pa cagiva, pa brez zamere fantje). 4T praktično niti nimaš neke velike izbire, sploh za pravi enduro, pa še za kako bolj tako vožnjo bi ti po mojem zmanjkalo moči.
Drejo Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 ja tut jst mam dt125r pa sm čist zadovoljen...zdej u bližnji prihodnosti nameravam kupt giannellija sm ga probam dobit kje mau cenej k mi je 300€ useen mal velik...drgač je pa motor špica..zdej mam 15 tisoč kilometrov pa edin kar sm menju je potrošni material..frendi pa folk iz foruma pa prau da se pr zaprti dela generalke na 24 al pa 30 tisoč kilometrov..tko da ni panike
NejcZ Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Js sm vozu DT, sicer supermoto izvedbo, pa je poštena :worship: Je pa res da pokuri enkrat več benza kot 125 4t, pa še olje zraven.. aj jebi ga :evilgrin:
harmonkar Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 No pol pa mi mau opišta kako se je kej vozit sz njimkašne izkušnje imate z njim pa če bi se dalo mau tehničnih podatkov tnx LP :rolleyes:
NejcZ Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Odprt ma 20+ konjev, končna nekje 140 po števcu, za pelat je pa čist nor :) Sicer sm mel filing da je mal obavtn, ampak dobr :)
C4V4L13R Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 No pol pa mi mau opišta kako se je kej vozit sz njimkašne izkušnje imate z njimpa če bi se dalo mau tehničnih podatkov tnx LP :rolleyes: maš temo o dt-jki, k je tud trenutno mal bol aktivna, tako da...veselo branje :D sicer za 2T maš precej na razpolago, samo vprašanje je v ceni, vzdržljivosti in porabi. odvisno tud, kolko mislš dat za motor, pa kolko si prpravlen delat za njega.
harmonkar Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Tny za vse vaše odgovore. Se bom pol kar spravu na branje teme o dtjki lol
Drejo Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Amm tehnične podatke ma pa štern na svoji strani http://www.servis-stern.si/yamaha_novi_mod...-motocikli.html evo pa greš na 125
harmonkar Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Hvala ti :worship: :rolleyes:
Drejo Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Drgač je pa filing za pelat men osebno ful dobr...jst sm se na njega čist navadu po ene 3 tisoč kilometrih..drgač mi je pa zdej mogoč že mal premal ratal pa bi rad še kakšnega konja dodal..drgač zaprt ti gre po ravnem ene 110km/h brez problema..na terenu se pa tut ful dobr znajde..kakšne manjše skoke preživi brez problema..tut u kak hrib ni problema pridt če usaj mal obvladaš...res pa da je tut dost odvisn od gum..serijske so gor michelin T63 pa so kr uredu no..zdej sm pa menju spredno in zadnjo pa sm dau gor sava rockyrider pa sm ful zadovolen..na terenu se dobr obnese in na cesti..mogoč da je čist mal problema na mokrem asfaltu..drgač pa guma ni da ni...priporočam usm k se vozte tko po terenu kukr po asfaltu
harmonkar Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Ej Drejo a s mu kšne probleme sz samim motorjem??? :trance_33_sleep:
biker125 Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 da ne crkne prej :D Sej ja :winkiss: .
Drejo Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Amm do zdej nobenga problema z motorjem...sm servise delaš na 6k in to je to...drgač mam pa frenda k mu je crklna pr 20k sm ni riblna...nek se je u mašini premaklnu..sm kar je un delu z unim motorjem bo mogu crknt že pr 10k :D..šu u drugi na pounu pa fuknu kr u 1 pa take fore...skakou take skoke da joj...sm res motor res res dost zdrži
harmonkar Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Aja. dtjka je zdej ena glavnih kandidatk za nakum prihodnjo pomlad :P
Drejo Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Odlična izbira..lahk bi pa tut midva kej kontaktirala kr jo mam mogoče namen prodat..sm nevem kr je odlično ohranjena pa mi je tut ful žau tega motorja..kr vem kaj je blo z njim delanu in use..ob kakšni pametni ceni bi se lahk kej pogovorla ja..
_N3jC_ Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Pa kakšn enduro...sportaka si kup :OK: jst sm že naredu napako k si že za 125 nism kupu sportaka :BUA:
Drejo Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Športak ni za 125...razn če maš res preveč dnarja in si kupš navito 2t 125..kr 4t sportak pa itk nikamr negre glede na zo za kaj je narjen
Schmid87 Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Športak ni za 125...razn če maš res preveč dnarja in si kupš navito 2t 125..kr 4t sportak pa itk nikamr negre glede na zo za kaj je narjen ni treba glih čiist navito.. delno odprta je fajna :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se