Skoči na vsebino

Tehnični pregled, registracija, prepis, prodaja motorja


Priporočene objave

Objavljeno

To majo cez luzo lepo urejeno....nobenih kolobacij s tehnicnimi...Samo pline preverit in gasa:)

Objavljeno

Vsak ima svoje mnenje. Ampak jaz imam za svoje mnenje argumente. V službi sem na cesti, vozim se po cesti; torej preživim veliko časa na cesti in vidim vse mogoče. 

 

Snecer, saj veš, da se prometne nesreče zgodijo zaradi neprilagojene hitrosti in ne zaradi tehnične ne brezhibnosti vozila. Mogoče je malo za razmisliti, koliko prometnih nesreč se ne bi zgodilo, če bi bilo vozilo tehnično brezhibno. Ta tehnična brezhibnost so tudi amortizerji (sploh jih ne pregledujejo na tehničnih pregledih, pa vendar je to zelo važen element za varnost), nepravilno delujoče zavore (neenakomerno prijemanje, kar vozniki sploh ne opazijo, ker zavirajo nežno in zelo redko močno), deli podvozja (vpetje koles), brisalci in močenje vetrobranskega stekla, delovanje luči, ... Vse to je pomembno za varno udeležbo v prometu in vse to se lahko pokvari v enem letu, kaj šele v dveh oziroma štirih letih.  

 

Recimo, da se nekdo vozi s pokvarjenimi amortizerji in zapelje v ovinek. Seveda bo polet v maline, ker amortizerji ne delujejo in vozilo niha in "plava" na vzmeteh. Pa je spet neprilagojena hitrost. 

Primer, ko zavore primejo po svoje in neenakomerno. Takšno vozilo ima daljšo zavorno pot, katera se lahko iz ravne zavorne poti spremeni v krožnico. Pa je spet neprilagojena hitrost. 

Pa dajmo obdelati še luči z njihovo svetilnostjo in višino snopa. Vozilo s slabimi lučmi je pač nevarno za voznika in vse ostale, saj voznik vidi en q.r.z. Če se spotaknemo ob višino snopa luči, pa lahko ugotovimo, da s prenizkim snopom luči voznik ne vidi v daljavo in lahko pomete kakšnega pešca s ceste, s previsokim snopom luči pa voznik zopet nima najboljšega pogleda in še ves nasprotni promet moti s svojimi lučmi. 

 

Jaz si vsak dan ogledam veliko vozil, tako dvoslednih kot enoslednih. So vozila, za katera lastniki skrbijo in so vozila, katera so zanemarjena. Tudi motorji se znajdejo med tistimi, ki so zanemarjena. 

Smo si različni in nekdo dobro skrbi za svoje vozilo, nekoga drugega ne briga nič. Prav tako nekdo takoj opazi spremembo na vozilu, drugi pa ne sliši, če mu odpadejo vrata. Zaradi tega in takšnih voznikov bi bilo potrebno opravljati tehnični pregled vsako leto. Ker niso vsi strokovnjaki za tehnično brezhibnost vozil. 

Objavljeno

Jaz ti pa pravim, da ni razlogov za to.

Človeški faktor je največji problem.

 

Točno tako. Je že kdo videl neuporabljeno vozilo, da bi se pokvarilo, izrabilo in postalo tehnično ne brezhibno ?

Objavljeno

Ma tolk cepcev k jih srecas na tehnicnih pa na cest je ocitno, da gre sam za pobiranje denarja...kaksna varnost neki?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tehnični ni za nobeno večjo varnost na cesti, no morda samo pomaga nekaterim ki so malce leni in se jim ne da česa popravit da to nardijo v določenem roku drugače pa, meni na avtu je spustil amortizer, torej je avto pri hitrosti in čez luknje malce zanihal (vedu sm da je amortizer fuč samo nikakor nism našu cajta da bi zamenjal tako ko sem to opazil) to je pomojem mnneju taka napaka da te na tehničnem nebi smeli spustiti skozi, vendar na tehničnem tega nihče ni opazil. Naslednjič sem moral menjati pozicijske žernice, ekr so bile stare malce ožgane (nahajjo se direkt pod glavno žarnico in je zunanjost postala črnikasta in so bile komaj vidne vendar so delale) pa sem jih moral zamenjati za uspešno opravljen tehnični pregled.

Torej kaj je bolj pomembno za varnost na cesti to da pozicija močno sveti (tako ali tkoa je treba vedno met med vožnjo vžgane dnevne ali kratke luči), ali to da ima avto delujoče amortizerje in ga ne odnese s ceste?

Objavljeno

Tehnično vprašljivih bo na cestah vse več, bojo pa zato imel vsi - več ali manj - dostop do satelita in interneta neomejeno. :kva1:

 

Pa razne "tuch" zaslone, da bodo iz kjerkoli že javili na servis, da je elektronika sicer OK, da pa je mehanika "riknula". :smoke:

 

Danes avto na servis peljejo če "bluetooth ne dela", ne pa če 3/4 kontrolnih lučk gori. :kva1:  Pritisneš "ignore" knof, in pelješ naprej.

 

@Smasher - točno tako, tehnično izpraven "voz", ima vse mehanske komponente brezhibne, predvsem zavore, svetlobna telesa in brisalce in klimo.

 

Ne štekam glih, glede na to, da danes skoraj ni več avteka brez klime, kako so lahko v zgodnjih jutranjih urah vsi tako zaledeneli in "zašvicani" od znotraj. Ni klima sam za vročino preganjat. Ampak tega nihče ni povedal - in navodil tudi nihče ni prebral ................... vsaj do konca NE.

 

In "bog naj pomaga" tistemu, ki mu na tehničnem povejo, da mu zavore ne primejo, da ima luft v končnikih, da ima pnevmatike za na odpad in še kaj.

 

Res ne vem, oziroma ne razumem, kako da folk za lastno varnost - ne naredi nič. Potem, ko pa je štala ........ ja, pol .................... je običajno prepozno.

Objavljeno

22. člen

(pregled delov in sistemov vozila)

(1) Po opravljeni identifikaciji se opravi pregled:

1. zavornega sistema;

2. naprave za upravljanje;

3. vidljivosti iz vozila;

4. svetlobne in električne opreme;

5. osi, koles, pnevmatik, vzmeti in blažilnikov;

6. okvirja vozila in nanj pritrjenih delov;

7. ostalih delov in opreme;

8. emisije hrupa;

9. emisije izpušnih plinov;

10. radijskih motenj;

11. dodatnih elementov na gospodarskih vozilih.

(2) Obseg in podroben način opravljanja tehničnega pregleda določene kategorije vozila, kriteriji za razvrstitev nepravilnosti v smislu 24. člena tega pravilnika oziroma kriteriji za oceno njegove tehnične brezhibnosti, so podani v tehnični specifikaciji za vozila TSV 605.

TSV 605:

5.3.2 Amortizerji, vizualni pregled, ko je vozilo nad jaškom ali na dvigalu, ali z uporabo posebne opreme, če je ta na voljo. 

Razlog za zavrnitev:
(a) Nezanesljiva pritrditev amortizerjev na 
podvozje ali os. 
(B) Poškodovan amortizer, ki kaže znake 
močnega puščanja ali slabega delovanja.
 
 

 

 

Objavljeno

Imam 2 motorja, na tehnicnih v Škofji Loki sem vsako leto pa mi še nikoli niso merili plinov.

Sem pripeljal spomladi motor na prikolici, šel sem samo po prometno dovoljenje, ker sem ravno kupil motor. Je prišel dec in rekel naj ga kar na prikolici pustim (je mislil, da imam tehničnega)

Objavljeno

Ti si pa bolj papeški od papeža  :grrr

 

:smoke: Pa ti si unikum od pametnega človeka.

 

In imaš prav.

 

Za razliko od mnogih "pametnih" jebivetrov, opisanih zgoraj, ter po ohohooooooo kilometrine, tako na 2 kot na 4 kolesih, sem:

- na žalost sem pa tja koga - še vedno živ

- imam še vse okončine na svojem mestu

- imam bonus na vseh možnih zavarovanjih u plafonu

 

In to ravno zaradi zgoraj navedenih "papeških" navad in razvad.

 

Snecko dragi, če sam ne bom pazil na svojo glavo in rit - pa včasih še komu drugemu rešil eno in drugo  -  me tudi HUDIČ ne reši, kaj šele moj direktni nadrejeni.

 

Sej se strinjam, čista neumnost je vsako leto brislce na avtu zamenjat. Škoda €, je bolš na 2 pira it. Pa dobre zimske gume met je tut stran vržen denar - pa sej ne bo snega letos .........., pa bremzice poservisirat - mah, sej jest ne bremzam dost ....................

 

................ ja viš, pa se nabere. 

 

Na moped grejo spomlad nove gume gor - če je treba al pa ne. :l_01:  tistih 300€.

 

Moja malenkost je vredna več.

 

:whistle: Sicer pa vsak za sebe najbolje ve kako in kaj. :yea1:

 

In za razliko od mene,  ki sem že prenekateremu vozniku v težavah ustavil in pomagal, meni ni še nihče. :yea1:  :yea1:

 

Pa ne da nihče ni ustavil. NE - nisem še nikoli potreboval pomoči. B)

 

In tako bo tudi v naprej! :rolleyes:

 

Pa papež gor al pa dol.

 

Pa vesele praznike ti želim spotoma. Ker te jutri ne bo v Ljubljano.

Objavljeno

Kakšne praznike  :eek:

 

Glede zimskih gum mislim, da se hudo pretirava pri nas. Saj ne živimo v Skandinaviji, ceste posipavajo, ko pa pade sneg pa dokler ne splužijo, ne moreš z nobenimi gumami na cesto.

 

Letnim čisto nič ne fali na spluženi cesti pri normalni vožnji, če pa ga malo pade, se vsaj naučiš vozit (dosti bolj poučno kot na kakšne učnem poligonu).

Jaz se spominjam, da vedno ko je padel sneg, sem šel z letnim vaditi zaviranje z ročno in podobno.

 

Po moje se s temi zimskimi gumami dela samo hud biznis, varnost pa ni na prvem mestu. Drugo je, če si vsak dan fejst na cesti, potem nabaviš, sicer je nepotrebno za do trgovine in nazaj.

 

Za motor pa sem si že kupil nove gume (DOT 2012) pa ne za 300 eur, ampak dobrih 200 EUR. Vrhunske seveda. :) Ampak motor je druga pesem.

 

Brisalci, prva pomoč, voda za šajbe in delno tudi plini so pa čista neumnost. Kakšen X5 vrže v luft neprimerno več co2 in saj kot kakšna zdrsana petka.

 

Tudi meni še ni nihče ustavil, tu pa tam pa sem že komu kaj kje porinil.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ce bi se vozil kje drugje kot po ravnem, bi vedel, da so zimske gume nuja....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tema je itak zašla, ampak ok. Se strinjma da so zimske gume nuja za tise ki vozijo pozimi. sicer menim da ni nujno tako striktno da jih imaš po 15. novembrau in tudi ne z kaznijo če jih nimaš, če je cesta čista. Če pa je sneg in nardiš kolono ali drugačno neumnost ki bi jo letne gume preprečle pa naj bo kazn fajn mstna!

Sencer, kako parkiraš z letnimi gumami na nespluženem parkirišču? (kot sem jaz opazil, tam ko se prvič nekdo ustavi, tam tudi ostane dokler ga kdo vn ne porine iz luknje ki jo skopljejo letne gume)

 

LP

Objavljeno

Enako kot z zimskimi,kjer na trdem, ledenem snegu uničiš spredni odbijač.

Greš parkirat v nakupovalni center ali garažno hišo.

Objavljeno

Bom pa še jaz mal :topic:

 

Noben zakon pri nas ( po mojem nestrokovnem vedenju ) ne predpisuje zimskih gum za avte. V zakonu je omenjena samo zimska oprema, kar pa vemo kaj je ( in ne samo zimske gume ).

 

 

OK, zdaj pa še o tehničnem za motorje. Men še nikoli niso merili izpušnih plinov, so pa pogledal zavore ( na valjih - motor sem sam gor vozu ), svetlobna telesa, gume in pa seveda vprašal za prvo pomoč. In to je to.

Objavljeno

Letnim čisto nič ne fali na spluženi cesti pri normalni vožnji, če pa ga malo pade, se vsaj naučiš vozit (dosti bolj poučno kot na kakšne učnem poligonu).

Jaz se spominjam, da vedno ko je padel sneg, sem šel z letnim vaditi zaviranje z ročno in podobno.

 

Po moje se s temi zimskimi gumami dela samo hud biznis, varnost pa ni na prvem mestu. Drugo je, če si vsak dan fejst na cesti, potem nabaviš, sicer je nepotrebno za do trgovine in nazaj.

 

Tole mnenje se ne sklada z realnostjo...

 

Objavljeno

Glede zimskih gum mislim, da se hudo pretirava pri nas. Saj ne živimo v Skandinaviji, ceste posipavajo, ko pa pade sneg pa dokler ne splužijo, ne moreš z nobenimi gumami na cesto.

 

Letnim čisto nič ne fali na spluženi cesti pri normalni vožnji, če pa ga malo pade, se vsaj naučiš vozit (dosti bolj poučno kot na kakšne učnem poligonu).

Jaz se spominjam, da vedno ko je padel sneg, sem šel z letnim vaditi zaviranje z ročno in podobno.

 

Po moje se s temi zimskimi gumami dela samo hud biznis, varnost pa ni na prvem mestu. Drugo je, če si vsak dan fejst na cesti, potem nabaviš, sicer je nepotrebno za do trgovine in nazaj

 

 

 

.Snecer, pišeš neumnosti. Upam, da se ne bova srečala na kakšni spolzki ali zasneženi cesti. Zakaj? Verjetno boš nevarnost ali pa ovira na cesti.

Kaj takega lahko napiše le neizkušen ali pa neodgovoren voznik.

Objavljeno (popravljeno)

Zimska guma proti letni je kot dan in noč - 1000x preverjeno. 

Pa vendar kot primorec ne dam zimskih gum, ker jih ne rabim in ker mi ni nujno po snegu voziti.

Na kombi jih pa obvezno nataknem, saj mora vozilo operirati bilo kje in po kakršnemkoli vremenu. Odkar obstajajo zimske gume, še nisem rabil verig natikat.

 

Najbolj enostavno bi bilo, prepovedati vožnjo z letnimi gumami ob sneženju in dokler niso ceste očiščene. Večinoma gre itak za dobrih par ur, dokler se sneženje ne umiri in sol ne prime. Vendar....glavni problem so TOVORNA VOZILA - predvsem vlačilci, ki naredijo pizdarijo ob prvem snegu saj jih praviloma vrže počez na vsaki manjši vzpetini. Ko bodo naši zakonodajalci in dars rešili ta problem, so rešili 99% vseh zastojev na AC in drugje.

 

da ne bom off topic-na tehnični še nism peljal mopeda :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

če bi imeli kamionarji na vseh kolesih zimske pnevmatike bi bilo zelo drugače, tako pa jih nekateri še na pogonskih kolesih nimajo in posledice so nam poznane.

 

sem pelu na tehničenga in je hotel prevzeti motor tam zaposleni, sem ga debelo gledal, ker do takrat se to ni zgodilo.so rekli da so nova pravila.ok sem rekel pa imate gospod A kategorijo?in mi je pritrdilno odgovoril in še poudaril da drugače nebi smel tega početi z motorjem.ok sem tekel samo če ga zvrneš boste tud škodo poravnali.s kislih obrazom se je zelo potrudil in nežno opravil tehničnega.plinov niso merili.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Je kdo peljal sedežnico na tehnični pregled ? Ne ? Pej oštja, grem pa v drugo temo vprašat. 

Objavljeno

Je kdo peljal sedežnico na tehnični pregled ? Ne ? Pej oštja, grem pa v drugo temo vprašat. 

včasih bi blo fajn, tut gondolo na tehnični pelat....bi zdj u Bovcu bla krasna sezona...taku je pa oštja ena velika žalost :(

Objavljeno

 

Glede zimskih gum mislim, da se hudo pretirava pri nas. Saj ne živimo v Skandinaviji, ceste posipavajo, ko pa pade sneg pa dokler ne splužijo, ne moreš z nobenimi gumami na cesto.

 

Letnim čisto nič ne fali na spluženi cesti pri normalni vožnji, če pa ga malo pade, se vsaj naučiš vozit (dosti bolj poučno kot na kakšne učnem poligonu).

Jaz se spominjam, da vedno ko je padel sneg, sem šel z letnim vaditi zaviranje z ročno in podobno.

 

Po moje se s temi zimskimi gumami dela samo hud biznis, varnost pa ni na prvem mestu. Drugo je, če si vsak dan fejst na cesti, potem nabaviš, sicer je nepotrebno za do trgovine in nazaj

 

 

 

.Snecer, pišeš neumnosti. Upam, da se ne bova srečala na kakšni spolzki ali zasneženi cesti. Zakaj? Verjetno boš nevarnost ali pa ovira na cesti.

Kaj takega lahko napiše le neizkušen ali pa neodgovoren voznik.

 

 

Ne bova se tam srečala, nič bat. Če pa že, bi vrglo tebe v moj avto, ker bi bil preveč siguren v svojo zimsko opremo in pomagala.

 

Ta "zimska nervoza" z opremo privede do tega, da si folk namesti zimske gume in misli, da potem lahko vozi kot poleti z letnimi. Poleg tega ima po možnosti še težke avtomobile.

 

Pa spet nismo nič naredili.

 

Tisti z letnimi pa vozimo še bolj previdno oziroma še bolj spremljamo razmere in se prilagajamo.

 

No, letos imam zimske gume namontirane.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!