Skoči na vsebino

Tehnični pregled, registracija, prepis, prodaja motorja


ak

Priporočene objave

Edit: Kot kupec, ki ima pooblastilo za kasnejsi prepis moras ti poslat dokaz o unicenju prometne prejsnjega lastnika, to pa naredis ko prepises in dobis svojo prometno. To potrdilo je poslala sama registracijska organizacija oziroma Logo Grosuplje

Ni mi jasno pa kaj ste mislili o posiljanju overjenih dokumentov? Za overitev pogodbe in morebitnega pooblastila morata biti prisotna oba, kupec in prodajalec. To pomeni samo to, da se njuna identiteta ugotovi prej, uveljavlja pa kasneje, da kasneje ne rabi biti prodajalec prisoten. Verjetno gre lahko pa tudi tako, da prodajalec spise pogodbo, overi svoje podatke in ti jo poslje. Ti kot kupec pa svoj del podatkov na pogodbi overis v zivo ob prepisu vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, zan0088 said:

Zdravo, da stavek drzi, v njem pa manjka se ena v bistvu najpomembnejsa podrobnost. To pooblastilo za prepis je moralo biti overjeno, tako da sva sla to s prodajalcem takrat na UE overit, ko mi je motor pripeljal, vse skupaj sem pa urejal sele mesec za tem, ker je Seles nekaj zasustral z blokado in smo jo skoraj mesec cakali.

Se pravi ti pooblastilo v tem primeru, ki ga opisujes ne pride nic prav, ker tudi UE ne delajo v nedeljo, mogoce razen kaksen odvetnik? V vecini se je pa tukaj itak slo za veliko zaupanje prodajalca, ki bi ga lahko tud izkoristil in delal skodo na njegovih zavarovalnih policah (namerno ali nenamerno), se nastavljal radarjem.... Se na njegovo prometno sem se peljal v Ljubljano AvtoKrka blokado homologirat, potem domov, par dni pocakal da je prisel homologacijski kartoncek, potem sem se pa spet peljal motor prepisat, zavarovat in registrirat. Prakticno sem se 2x peljal na prodajalcevo zaupanje in to brez izpita, ker je bil takrat motor pod A kategorijo, jaz sem imel A2, sem pa imel pri sebi vsa ta pooblastila in potrdilo o vgradnji blokade in vse to tako da mogoce se vseeno nisem bil v prekrsku. Kaj pa vem, je ze nekaj casa nazaj, ne spomnim se pa kako sem sploh prodajalca preprical v to pooblastilo, vem samo da je hitro prijel in se nisem rabu trudt, sam pa take usluge verjetno niti kolegu nebi naredu

Sem sel 2x do prodajalca in uredil, tako kot mora biti z prisotnostjo obeh. :) V nedeljo na ogled motorja in nekaj dni kasneje uredil vso potrebno papirilogijo. Tako sedaj cakam, da se zacne sezona. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo. 
Zanima me kot prodajalca, gdo plača prepis in tiste stroške pri prodaji? 
Kolko približno tole vseskupaj stane? 

Nabavljam mt07, ampak imam A2 izpit.

Najbrž nebi bilo možno naredit prepis, vstavit A2 blokado in registrirat motor vse v enem dnevu? 

(Bi se iz Kranja kr peljal z motorjem do Slovenske Bistrice in si tako prišparam stroške prevoza, kombija..) 

LP 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

načeloma sm ko sm kej prodal vedno js plačal prepis in odjavo, prijavo pa plača kupec

zadnje cajta pa videvam da plačujejo vsak pol-pol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo forumaši..

na vas se obračam z vprašanjem glede homologacije moje yamahe. Ker imam zaenkrat le A2 kategorijo sem za xj6-ko naročil blokado na servisu štern v kranju. motor je letnik 2011, blokada je mogoča. Ko bo blokada vstavljena mi bodo na servisu novo moč motorja vpisali v homologacijski kartonček. 

Če poenostavim: blokado bi mi potem tam tudi odstranili (podpiše se nek papir da sem se strinjal) skrbi pa me da bi imel potem težave pri registraciji in tehničnem? slednjega imam namreč 30.5.2016, motor pa je zaenkrat odjavljen iz prometa...

Mi zna kdo zatrditi kakšen je dejanski postopek ko bom motor registrial in najbrš že takoj pptem opravil tehničnega?

 

Hvala za pomoč in lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, janus said:

Zdravo forumaši..

na vas se obračam z vprašanjem glede homologacije moje yamahe. Ker imam zaenkrat le A2 kategorijo sem za xj6-ko naročil blokado na servisu štern v kranju. motor je letnik 2011, blokada je mogoča. Ko bo blokada vstavljena mi bodo na servisu novo moč motorja vpisali v homologacijski kartonček. 

Če poenostavim: blokado bi mi potem tam tudi odstranili (podpiše se nek papir da sem se strinjal) skrbi pa me da bi imel potem težave pri registraciji in tehničnem? slednjega imam namreč 30.5.2016, motor pa je zaenkrat odjavljen iz prometa...

Mi zna kdo zatrditi kakšen je dejanski postopek ko bom motor registrial in najbrš že takoj pptem opravil tehničnega?

 

Hvala za pomoč in lp!

Na servisu ti na žalost ne morejo vpisat v homologacijo :) Se boš moral kar z blokado, motorjem in papirji odpeljati nekam 
kjer opravljajo homologacije npr. Avto krka (priporočam v dveh dneh boš imel homologacijo doma), LPP (čaka se tudi
po en mesec na homologacijski kartonček). Potem pa če si upaš lahko blokado odstraniš. Problem bo če povzročiš nesrečo
in koga poškoduješ oz. mu razbiješ avto. Vredno je počakati 2 leti do A-neomejeno.

Drugače pa na tehničnih za blokade ponavadi ne gledajo. Samo povprašajo če jo imaš.

Popravljeno . Popravil dog66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, dog66 said:

Na servisu ti na žalost ne morejo vpisat v homologacijo :) Se boš moral kar z blokado, motorjem in papirji odpeljati nekam 
kjer opravljajo homologacije npr. Avto krka (priporočam v dveh dneh boš imel homologacijo doma), LPP (čaka se tudi
po en mesec na homologacijski kartonček). Potem pa če si upaš lahko blokado odstraniš. Problem bo če povzročiš nesrečo
in koga poškoduješ oz. mu razbiješ avto. Vredno je počakati 2 leti do A-neomejeno.

Drugače pa na tehničnih za blokade ponavadi ne gledajo. Samo povprašajo če jo imaš.

Aha ok...potem je najboljše da grem z blokado iz servisa takoj na tehničnega in če se bom odločil potem naknadno to blokado odstranim...Hvala za pomoč! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, janus pravi:

Zdravo forumaši..

na vas se obračam z vprašanjem glede homologacije moje yamahe. Ker imam zaenkrat le A2 kategorijo sem za xj6-ko naročil blokado na servisu štern v kranju. motor je letnik 2011, blokada je mogoča. Ko bo blokada vstavljena mi bodo na servisu novo moč motorja vpisali v homologacijski kartonček. 

Če poenostavim: blokado bi mi potem tam tudi odstranili (podpiše se nek papir da sem se strinjal) skrbi pa me da bi imel potem težave pri registraciji in tehničnem? slednjega imam namreč 30.5.2016, motor pa je zaenkrat odjavljen iz prometa...

Mi zna kdo zatrditi kakšen je dejanski postopek ko bom motor registrial in najbrš že takoj pptem opravil tehničnega?

 

Hvala za pomoč in lp!

Omejena moč mora biti vpisana v prometno dovoljenje. Pojdi na servis, kjer ti bodo vgradili blokado in izdali potrdilo o vgradnji s katerim boš vpisal predelavo v potrdilo o skladnosti. Nato pa sledi izdelava novega prometnega dovoljenja. 

Na kratko; pojdi na servis in nato na tehnični pregled. 

 

pred 2 urami, dog66 pravi:

Na servisu ti na žalost ne morejo vpisat v homologacijo :) Se boš moral kar z blokado, motorjem in papirji odpeljati nekam 
kjer opravljajo homologacije npr. Avto krka (priporočam v dveh dneh boš imel homologacijo doma), LPP (čaka se tudi
po en mesec na homologacijski kartonček). Potem pa če si upaš lahko blokado odstraniš. Problem bo če povzročiš nesrečo
in koga poškoduješ oz. mu razbiješ avto. Vredno je počakati 2 leti do A-neomejeno.

Drugače pa na tehničnih za blokade ponavadi ne gledajo. Samo povprašajo če jo imaš.

Kakšen problem bo ? Misliš, da kdo ugotavlja ali je blokada vgrajena ? Malo morgen. Na tehničnem pregledu pogledajo papirje in nalepko za blokado. 

 

pred 2 urami, janus pravi:

Aha ok...potem je najboljše da grem z blokado iz servisa takoj na tehničnega in če se bom odločil potem naknadno to blokado odstranim...Hvala za pomoč! :)

Ne razglašaj celemu svetu, da si odstranil blokado. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Borutt said:

Omejena moč mora biti vpisana v prometno dovoljenje. Pojdi na servis, kjer ti bodo vgradili blokado in izdali potrdilo o vgradnji s katerim boš vpisal predelavo v potrdilo o skladnosti. Nato pa sledi izdelava novega prometnega dovoljenja. 

Na kratko; pojdi na servis in nato na tehnični pregled. 

 

Kakšen problem bo ? Misliš, da kdo ugotavlja ali je blokada vgrajena ? Malo morgen. Na tehničnem pregledu pogledajo papirje in nalepko za blokado. 

 

Ne razglašaj celemu svetu, da si odstranil blokado. 

Super, hvala tudi tebi. Sicer na koncu malo cinično ampak ok. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 25. 3. 2016 at 0:27 PM, Borutt said:

Omejena moč mora biti vpisana v prometno dovoljenje. Pojdi na servis, kjer ti bodo vgradili blokado in izdali potrdilo o vgradnji s katerim boš vpisal predelavo v potrdilo o skladnosti. Nato pa sledi izdelava novega prometnega dovoljenja. 

Na kratko; pojdi na servis in nato na tehnični pregled. 

 

Kakšen problem bo ? Misliš, da kdo ugotavlja ali je blokada vgrajena ? Malo morgen. Na tehničnem pregledu pogledajo papirje in nalepko za blokado. 

 

Ne razglašaj celemu svetu, da si odstranil blokado. 

Ja vem da ponavadi ni problema, samo lahko bi se zgodil, da vse naprtijo nate če bi ugotovili, da nisi imel blokade, četudi nisi kriv. Verjetno pa takega primera še ni bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kaksen je pa postopek za demontazo blokade z motorja, ko naredis A izpit?

Odstranis, servis napise kaksen papir o odstranitvi, sname nalepko, je treba spet potem na homologacijo da izbrizejo opombo in ponovno na registracije da dajo novo prometno? Kaksen strosek je od oka za vse to skupaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Pozdrav,

 

Lani sem se polomil in bil nekaj mesecev nepremičen, vmes pa mi je pošla registracija/zavarovanje za motor. Zdaj sem že sposoben stvar urediti, pa me zanima a bo kak problem, ker sem kar nekaj mesecev zamudil z registracijo?

Če ga grem zdaj, bom plačal za polno leto (za nazaj), ali se začne šteti znova oz. kako to gre?

lp in hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na to temo sem zadnjič postavil vprašanje na šalterju tehničnega, ko sem registriral ženin motor, ki ima obletnico 05.02.. Moja želje je bila, da prestavim to ''obletnico'' za kakšen mesec ali dva bolj v pomlad.
Odgovor je bil sledeči, uradno bi bilo treba motor odjaviti in ga potem prijaviti na novi datum. Je pa mi prijazna gospa med vrsticami povedala, da če zamudim nekaj mesecev ne bo problema, ker zahtevek za vrnitev tablice za motor pošljejo šele, ko registracija poteče eno leto.
Pojdi na tehničnega, v najslabšem primeru boš moral plačati odjavo/prijavo, ki te stane cca 30 EUR.
 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, nsignific pravi:

Pozdrav,

 

Lani sem se polomil in bil nekaj mesecev nepremičen, vmes pa mi je pošla registracija/zavarovanje za motor. Zdaj sem že sposoben stvar urediti, pa me zanima a bo kak problem, ker sem kar nekaj mesecev zamudil z registracijo?

Če ga grem zdaj, bom plačal za polno leto (za nazaj), ali se začne šteti znova oz. kako to gre?

lp in hvala za odgovore

(1) Prometno dovoljenje izda ali podaljša njegovo veljavnost registracijska organizacija oziroma ministrstvo iz 30. člena tega zakona za čas veljavnosti tehničnega pregleda in čas, za katerega je sklenjeno obvezno zavarovanje in poravnana obveznost plačila letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu.

(2) Lastnik registriranega vozila mora odjaviti vozilo pri registracijski organizaciji in hkrati z odjavo izročiti registrske tablice, če:

1.      je vozilo uničeno;

2.      je vozilo odsvojeno;

3.      bo vozilo registrirano v tujini zaradi preselitve lastnika vozila ali iz drugih razlogov;

4.      je vozilo ukradeno;

5.      je veljavnost prometnega

(2) Lastnik registriranega vozila mora odjaviti vozilo pri registracijski organizaciji in hkrati z odjavo izročiti registrske tablice, če:

1.      je vozilo uničeno;

2.      je vozilo odsvojeno;

3.      bo vozilo registrirano v tujini zaradi preselitve lastnika vozila ali iz drugih razlogov;

4.      je vozilo ukradeno;

5.      je veljavnost prometnega dovoljenja potekla pred več kot 30 dnevi ali pred več kot letom dni za mopede, motorna kolesa, motorna trikolesa, lahka štirikolesa, štirikolesa, bivalna vozila, bivalne priklopnike ter starodobnike, ali

6.      je med veljavnostjo prometnega dovoljenja prenehala veljati zavarovalna pogodba, ker ni bila obnovljena ali ni bila poravnana letna obveznost v skladu z zavarovalnimi pogoji.

štirikolesa, štirikolesa, bivalna vozila, bivalne priklopnike ter starodobnike, ali

6.      je med veljavnostjo prometnega dovoljenja prenehala veljati zavarovalna pogodba, ker ni bila obnovljena ali ni bila poravnana letna obveznost v skladu z zavarovalnimi pogoji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pojdi tja , če imaš tehničnega ga naredi in vse ostalo ti bodo zrihtali brez problemov..kot je napisal boych je tablica veljavna še eno leto po poteku registracije.. 

edina stvar - motor ni registriran in kot tak po zakonu ne sme na cesto..če se slučajno kaj zgodi boš naj+++ .. prikolica ali kombi do tehničnega je bolj smotrno tudi zaradi policistov in radarjev - če po sliki ugotovijo , da motor ob prekršku ni bil registriran ti mogoče obesijo še kakšno kazen za to zraven..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumper, ja saj to me še najbolj sekira. Sicer imam kak kilometer do tehničnega, ampak nikoli ne veš. Dostopa do prikolic/kombijev pa nimam.

Sicer bo vsaj zavarovan - kar je bolje kot nič (kar se kazni tiče), najbrž.

 

Hvala za odgovore! To za odvzem tablic 1 leto po registraciji sem sicer že nekje slišal, vendar sem želel potrditi. Ni mi problem tudi plačati kakšnih "zamudnih" kazni, samo da ni kaj hujšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti kilometer ga lahko porineš :P  nazaj se boš itak peljal..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pomoč.....

Na primer,da greš z 15 let starim motorjem za več kot eno leto na dopust...

KAKO TUKAJ UREDIŠ TEHNIČNI PREGLED,CESTNINE Predvsem tehnični je problem in niti na AMZS nimajo rešitve(nisem še slišal,da bi kdo motor iz Indije.... pripeljal nazaj v SLO na TEHNIČNEGA,TER SE POTEM VRNIL...

ZAVAROVANJE  to verjetno lahko urediš iz tujine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V EU-ju lahko:

26. člen, P R A V I L N I K o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil

(3) Za vozilo, za katerega stranka predloži ustrezno dokazilo o opravljenem tehničnem pregledu vozila v eni od držav članic EU, ki ni starejše od 30 dni od dneva poteka veljavnosti prometnega dovoljenja, se stranki izda zapisnik iz prvega odstavka tega člena, v katerega se v rubriko opombe vpiše podatek o opravljenem tehničnem pregledu vozila v eni od držav članic EU, v evidenci registriranih vozil pa se določi datum naslednjega tehničnega pregleda vozila.
(4) Kot ustrezno dokazilo o opravljenem tehničnem pregledu vozila iz prejšnjega odstavka mora stranka predložiti:
1. dokazilo tuje organizacije, ki je v državi članici EU pooblaščena za opravljanje tehničnih pregledov vozil. Iz predloženega dokazila morajo biti razvidni najmanj naslednji podatki:
– organizacija, ki je opravila tehnični pregled vozila,
– datum opravljenega tehničnega pregleda vozila,
– da je vozilo tehnično brezhibno,
– da so bile opravljene meritve emisij izpušnih plinov,
– zavorne sile po obodu koles delovne in parkirne zavore,
– zavorni učinki delovne in parkirne zavore,
2. uradni prevod dokazila o opravljenem tehničnem pregledu vozila.

Z malo iznajdljivosti lahko potem najdes cezmorska obmocja drzav EU

Sam da te Brexit ne prehiti.

p.s. preveri to mojo teorijo ker mi je tale domislica padla na glavo v tem trenutku :)

Popravljeno . Popravil nejc74
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!