Skoči na vsebino

Tehnični pregled, registracija, prepis, prodaja motorja


ak

Priporočene objave

 Kaj pa misliš da se bo zgodilo motorju če se druga rit gor usede?

 

 

ne preostane nc druzga kot zic zamenjat!  :worship:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno to me je zanimalo (smasher ) ta rit na motorju

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm ze ja. ker mi ni glih za dajat unmu motorja da gor sedi ce bo kj sprobavu

On se vsede gor samo, ko proba prednjo in zadnjo zavoro pri mopedih tudi števec hitrosti je pa namazan, ko meri hitrost vstane tako, da ni kolo obremenjeno in nepali več, da spustiš malo gumo,da negre preveč je treba kar blokado nazaj namontirat ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kako bi pa ti? Stric od tehničnega zajaha tvoj motor pa ga da na valje za preizkus zavor, in pol ga zapelje pred uno za gledat višino luči. Zdej ne vem če pri novejših tut pline meri al ne.

Sej ti gledaš unga strica ko je na tvojem motorju? Kaj pa misliš da se bo zgodilo motorju če se druga rit gor usede?

Ps: a to usem merijo pline? Meni jih do zdej niso, res pa da mam bol staro kosilnico, tako da ga niso nikol turiral na mestu, na au pa itak tam na ene delovne obrate zavrti.

Odvisno od tega kje delaš. 3 leta nazaj sta se pri mojem motorju (ugasnjen z rdečo tipko) praskala 2 strica po glavi in mi po 5 minutah prišla ven povedat da motor ne vžge. Ko sem ga šla precej zaskrbljeno pogledat (smo ga ravno prešraufal iz poliestrov in ostale navlake v civil nauzaj) sem pritisnila stikalo na on in ko je motor vžgal, mi je en stric nekam tiho rekel, naj ga kar ven zapeljem. To je bilo na Avto Krki.

Na A-Remontu v Kranju sem ga letos sama peljala čez valje. Baje se je en preglednik prevrnil zelo pred kratkim z enim motorjem, ko ga je hotel zapeljati na valje, in zato raje vidi, da ga sam pelješ, so mi povedali kasneje.

 

Delavci oz dejavnost kot taka je zavarovana za te primere, in oni krijejo škodo v slučaju poškodbe motorja med pregledom. Če ga pelješ sam pa ne.

 

Pline pa naj bi merili vsem. Meni so jih vedno pomerili.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni pred casom nekdo pisal, da so mu na bok vrgl na pregledih motor? Mah...sej je scena, se zgodi....ampak prosm, ni to BigBang. Ker so zmer tok naduvani na pregledih, bi mu jajca odtrgal v primeru, da se zvrne. Majke mi. :lol1: You break, you buy. Zdej pa pel..... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam 2 motorja, na tehnicnih v Škofji Loki sem vsako leto pa mi še nikoli niso merili plinov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oktobra še niso merili plinov. Na AMZS LJ in v Slovenskih Konjicah nihče ne upa sesti na motor in ga vozim sam. Dotakniti se ga smejo le pri preverjanju številke okvirja. To ne pomeni, da niso dosledni.... 1x smernike menjat, ker niso E, drugič hitro zamenjat gume, tretjič jim malo višje naštelan žaromet ni OK....

Pred leti v Dravogradu pa je preglednik zahteval, da mu ga izročim. Desno ogledalo poškodovano. Sem podlegel odškodnini v pijačah (plural).

Očitno je protokol odvisen od ustanove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pline pa naj bi merili vsem. Meni so jih vedno pomerili.

Na mojih motorjih od aprila 2008 do danes plini niso bili merjeni niti enkrat, na večih ustanovah. 

So pa bili vsi motorji z vplinjači.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moj kup železja pripeljem na tehnični,ga parkiram in pregledniku rečem da nisem usposobljen,

da napravim tehnični pregled in naj naj ga kar on,ob enem pa namignem,da naj se zaveda kaki stroški bodo če ga 

vrže po tleh.Za enkrat ga še noben ni peljal čez valjarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem ga sam peljal na valarje ... pred 3 leti ... sploh ni tak bau bau ... vsi bi se radi po kolenih vozili, po zadnjem, sprednjem, komoučkanje ... na kurčeve valarje pa nuben noče ....

 

moja prijateljica tudi naredi blagi telečji pogled ... in vse uni uštimajo :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moj kup železja pripeljem na tehnični,ga parkiram in pregledniku rečem da nisem usposobljen,

da napravim tehnični pregled in naj naj ga kar on,ob enem pa namignem,da naj se zaveda kaki stroški bodo če ga 

vrže po tleh.Za enkrat ga še noben ni peljal čez valjarje.

 

 

:OK:  Zelo podobno, sam da grem jest na tehničnega lepo spedenan, in še vsakič je bilo tako, da me je sam pogledu, najprej mene, pol še moped, in je blo narejen. No pol sem na šaltarjih visel 1h, ker so si dame nohtke urejale, ampak - pustmo to. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Kaj pa misliš da se bo zgodilo motorju če se druga rit gor usede?

 

 

ne preostane nc druzga kot zic zamenjat!  :worship:

 

 

Ci-Ca v Podgorju, tako mi je motor noter zapeljal, da bi ga... no in potem še ven po gasu in zavil za 90 stopinj :headbang: Sem samo gledala kdaj ga bo po tleh vrgel. Obešeno imajo veliko tablo, da je tehnični pregled na odgovornost lastnika, ja potem naj pa dovoli, da ga sama zapeljem, to pa ne. Nikoli več tja z motorjem. Ženske potem tam kjer plačaš pa itak mislijo, da imajo vso pamet tega sveta.

Aja, izpušne pline so tudi merili.

p.s. smo prodajali ATV in se pri Ci-Ca zmenili s kupcem, da uredimo papirje, je gospa v pisarni povedala, da ni možno urediti prepisa, ker ima naš atv 2 tablice (navadna+za prikolico-vse homologirano). Pod nobenim pogojem ne bi mogli narediti prepisa, no po dveh urah čakanja in pregovarjanja se je pa kar naenkrat magično vse naredilo, očitno je ugotovila kaj klikniti na računalniku :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ci-Ca v Podgorju, tako mi je motor noter zapeljal, da bi ga... no in potem še ven po gasu in zavil za 90 stopinj :headbang: Sem samo gledala kdaj ga bo po tleh vrgel. Obešeno imajo veliko tablo, da je tehnični pregled na odgovornost lastnika, ja potem naj pa dovoli, da ga sama zapeljem, to pa ne. Nikoli več tja z motorjem. Ženske potem tam kjer plačaš pa itak mislijo, da imajo vso pamet tega sveta.

Aja, izpušne pline so tudi merili.

p.s. smo prodajali ATV in se pri Ci-Ca zmenili s kupcem, da uredimo papirje, je gospa v pisarni povedala, da ni možno urediti prepisa, ker ima naš atv 2 tablice (navadna+za prikolico-vse homologirano). Pod nobenim pogojem ne bi mogli narediti prepisa, no po dveh urah čakanja in pregovarjanja se je pa kar naenkrat magično vse naredilo, očitno je ugotovila kaj klikniti na računalniku :)

 

Na tehničnem za motor so tudi pline merili? A je to kšn nov postopek al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tehničnem za motor so tudi pline merili? A je to kšn nov postopek al kaj?

 

Ne bi vedla, so pa merili lani, letos motorju ni bilo treba na mučenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ci-Ca v Podgorju, tako mi je motor noter zapeljal, da bi ga... no in potem še ven po gasu in zavil za 90 stopinj :headbang: Sem samo gledala kdaj ga bo po tleh vrgel. Obešeno imajo veliko tablo, da je tehnični pregled na odgovornost lastnika, ja potem naj pa dovoli, da ga sama zapeljem, to pa ne. Nikoli več tja z motorjem. Ženske potem tam kjer plačaš pa itak mislijo, da imajo vso pamet tega sveta.

Aja, izpušne pline so tudi merili.

p.s. smo prodajali ATV in se pri Ci-Ca zmenili s kupcem, da uredimo papirje, je gospa v pisarni povedala, da ni možno urediti prepisa, ker ima naš atv 2 tablice (navadna+za prikolico-vse homologirano). Pod nobenim pogojem ne bi mogli narediti prepisa, no po dveh urah čakanja in pregovarjanja se je pa kar naenkrat magično vse naredilo, očitno je ugotovila kaj klikniti na računalniku :)

Jest sem to že pred leti ugotovil. da me tam ne vidijo več :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17. člen

(izvedba tehničnega pregleda vozila)

(1) Tehnični pregled vozila opravita najmanj dva kontrolorja, od katerih eden vodi pregled, in ki morata biti pri pregledu vozila ves čas prisotna do konca pregleda. Med pregledom se vnašajo rezultati meritev in ugotovljene nepravilnosti v bazo podatkov elektronsko podprte preskuševalne steze. Vsak kontrolor vnese vse nepravilnosti, ki jih je ugotovil in poda oceno stanja vozila v obsegu, ki ga je pregledal. Poopravljenem pregledu podata oba končno oceno o brezhibnosti vozila in kontrolor, ki je pregled vodil, zaključi pregled z elektronsko potrditvijo. V zapisnik o pregledu vozila iz Priloge II, ki je sestavni del tega pravilnika, se natisnejo rezultati meritev in ugotovljene nepravilnosti.

(2) Strokovna organizacija mora zagotoviti, da je tehnični pregled vozila opravljen v celoti skladno z določbami zakona in tega pravilnika ter, da je zagotovljena sledljivost posameznih faz pregleda. Razviden mora biti obseg tehnični pregleda vozila, ki ga je opravil in potrdil (pisno ali elektronsko) posamezni kontrolor.

(3) Po opravljenem tehničnem pregledu vozila se skladno z določbo prvega odstavka 26. člena tega pravilnika zapisnik natisne in kontrolor, ki je pregled vodil, potrdi s podpisom na zapisniku opravljen tehnični pregled vozila.

(4) Kontrolorja opravljata tehnični pregled vozila neodvisno, brez vpliva lastnika ali uporabnika vozila, svojega nadrejenega, policista, inšpektorja ali druge osebe.

(5) Med tehničnim pregledom vozilo ne sme biti obremenjeno s tovorom ali potniki, razen v primeru izrednega tehničnega pregleda vozila v smislu drugega odstavka 49. člena zakona. Oprema in pripomočki v vozilih za posebne namene so med tehničnim pregledom vozila lahko nameščeni v vozilu.

(6) Med tehničnim pregledom vozilo praviloma upravlja kontrolor.

 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

17. člen

(izvedba tehničnega pregleda vozila)

(1) Tehnični pregled vozila opravita najmanj dva kontrolorja, od katerih eden vodi pregled, in ki morata biti pri pregledu vozila ves čas prisotna do konca pregleda. Med pregledom se vnašajo rezultati meritev in ugotovljene nepravilnosti v bazo podatkov elektronsko podprte preskuševalne steze. Vsak kontrolor vnese vse nepravilnosti, ki jih je ugotovil in poda oceno stanja vozila v obsegu, ki ga je pregledal. Poopravljenem pregledu podata oba končno oceno o brezhibnosti vozila in kontrolor, ki je pregled vodil, zaključi pregled z elektronsko potrditvijo. V zapisnik o pregledu vozila iz Priloge II, ki je sestavni del tega pravilnika, se natisnejo rezultati meritev in ugotovljene nepravilnosti.

(2) Strokovna organizacija mora zagotoviti, da je tehnični pregled vozila opravljen v celoti skladno z določbami zakona in tega pravilnika ter, da je zagotovljena sledljivost posameznih faz pregleda. Razviden mora biti obseg tehnični pregleda vozila, ki ga je opravil in potrdil (pisno ali elektronsko) posamezni kontrolor.

(3) Po opravljenem tehničnem pregledu vozila se skladno z določbo prvega odstavka 26. člena tega pravilnika zapisnik natisne in kontrolor, ki je pregled vodil, potrdi s podpisom na zapisniku opravljen tehnični pregled vozila.

(4) Kontrolorja opravljata tehnični pregled vozila neodvisno, brez vpliva lastnika ali uporabnika vozila, svojega nadrejenega, policista, inšpektorja ali druge osebe.

(5) Med tehničnim pregledom vozilo ne sme biti obremenjeno s tovorom ali potniki, razen v primeru izrednega tehničnega pregleda vozila v smislu drugega odstavka 49. člena zakona. Oprema in pripomočki v vozilih za posebne namene so med tehničnim pregledom vozila lahko nameščeni v vozilu.

(6) Med tehničnim pregledom vozilo praviloma upravlja kontrolor.

 

Praviloma. To pa je res dosledno napisan zakon.  :stupid:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Minister podpisuje in nič ne ve. 

 

Pravilno bi bilo, da bi bili tehnični pregledi vsako leto, vendar veliko bolj poceni in zelo temeljiti. Vsako leto zaradi tega, ker nekateri naredijo veliko število kilometrov in se sedaj v teh štirih  ali dveh letih lahko zgodi marsikaj. Res je, da nekateri redno opravljajo servise, ampak tehnični pregledniki še vedno pregledajo vozilo v smislu varnega in tehnično brezhibnega vozila, na servisu pa se v večini samo menjajo tekočine in filtri (so tudi izjeme). Temeljiti pa zaradi varnosti voznika s potniki in vseh ostalih udeležencev. Varnost je na prvem mestu. Kot povsod, je tudi tukaj denar sveta vladar. 

 

Kako je prišlo do štiriletnih oziroma dveletnih rokov tehničnih pregledov ? Neki pos®lanec je peljal svoj novi avto (takrat so tudi novi avti opravljali tehnični pregled) na tehnični pregled in bil oziroma avto zavrnjen zaradi tehnične ne brezhibnosti.

Tako prihaja do raznih predlogov zakonov, pravilnikov, ... Kdor ima moč in oblast, ta piše zakonodajo. 

 

Praviloma upravlja kontrolor. Recimo, da je kontrolor majhne rasti, motor pa visoka enduro koza. V takem primeru pride prav beseda praviloma, saj lahko svoj motor zajaha lastnik in sledi navodilom kontrolorja pri izvedbi tehničnega pregleda. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bodi resen, imaš statistiko osebnih vozil, pri katerih je bil razlog nezgode defekt vozila?

Enako tudi sedaj afera kupljeni izpiti... vsi ti, ki so kupili so mrtvi ali povročitelji hudih nezgod?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Minister podpisuje in nič ne ve. 

 

Pravilno bi bilo, da bi bili tehnični pregledi vsako leto, vendar veliko bolj poceni in zelo temeljiti. Vsako leto zaradi tega, ker nekateri naredijo veliko število kilometrov in se sedaj v teh štirih  ali dveh letih lahko zgodi marsikaj. Res je, da nekateri redno opravljajo servise, ampak tehnični pregledniki še vedno pregledajo vozilo v smislu varnega in tehnično brezhibnega vozila, na servisu pa se v večini samo menjajo tekočine in filtri (so tudi izjeme). Temeljiti pa zaradi varnosti voznika s potniki in vseh ostalih udeležencev. Varnost je na prvem mestu. Kot povsod, je tudi tukaj denar sveta vladar. 

 

Kako je prišlo do štiriletnih oziroma dveletnih rokov tehničnih pregledov ? Neki pos®lanec je peljal svoj novi avto (takrat so tudi novi avti opravljali tehnični pregled) na tehnični pregled in bil oziroma avto zavrnjen zaradi tehnične ne brezhibnosti.

Tako prihaja do raznih predlogov zakonov, pravilnikov, ... Kdor ima moč in oblast, ta piše zakonodajo. 

 

Praviloma upravlja kontrolor. Recimo, da je kontrolor majhne rasti, motor pa visoka enduro koza. V takem primeru pride prav beseda praviloma, saj lahko svoj motor zajaha lastnik in sledi navodilom kontrolorja pri izvedbi tehničnega pregleda. 

 

Ah daj no, kolikokrat se pa naredi, da kdo pade na tehničnem zaradi okvare, za katero ni vedel?  Ponavadi točno ve folk, da neki ne štima, pa probajo čez pridt če bo šlo (rja, prva pomoč, gume, končniki itd)

 

Če mene vprašaš, pri kilometrih ki jih delajo popvprečni vozniki, bi bili pregledi lahko tudi vsaj do 15leta starosti vozila na dve leti, in edino pravilno, da se je nekdo "spomnil" da pri novih vozilih niso potrebni vsako leto.

 

Stvari ki jih pogledajo na tehničnem pregledu in za katere smatram da so pomembne za mojo varnost so zavore,pnevmatike in luči. In ne vem zakaj država misli, da smo tako nesposobni, da teh osnovnih stvari ne zmoremo preverit in odpravit že sam (čista osnova, te uradno morjo tud v avtošoli naučit),  ampak je treba usposobljenim ljudem (ki btw motorja tud zalaufat ne znajo) plačat tistih xy €, da to vsako leto naredijo zame. Če nisi sposoben, pelješ na servis da to pogledajo ali pa pustiš da Darwin zrihta svoje in ne delaš več gužve na tem planetu. Ostalo kar gledajo na tehničnem: plini, prva pomoč, višina luči itd je bolj za lepe oči kot pa za mojo varnost. Tolk o tem.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!