AUBELIX Objavljeno December 11, 2013 Deli Objavljeno December 11, 2013 No, letos imam zimske gume namontirane. Pametno si naredil, pa čeprav se ti zdi da jih ne potrebuješ. . Morda rešijo tebe in pločevino, čeprav tega sploh ne boš vedel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno December 11, 2013 Deli Objavljeno December 11, 2013 V garaži so zelo učinkovite. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tedybear Objavljeno December 11, 2013 Deli Objavljeno December 11, 2013 Snecer...mogoče so letne dobre za po prestolnici, ali pa še kak kilometer ven. Ne vem..tam se skoraj ne vozim, sploh pa ne ob sneženju..vem pa, da v času sneženja brez zimskih NE prideš na Jezersko, v Železnike, do Idrije...še na Bled zelo težko... Jaz imam dnevno/šiht vožnjo 8 km v eno smer. Pozimi pridem samo, če imam zimske gume (ne glede na avto). Ne pridem pa, če se pred menoj znajde mudonja, ki gum ni zamenjal. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno Maj 7, 2014 Deli Objavljeno Maj 7, 2014 (popravljeno) Viš ga hudiča, so začeli komplicirati na tehničnih, zadnja guma na indikatorjih in pa nehomologiran izpuh pa kar nekako ni šlo skozi ne glede na to, da sem jim lepo obljubil, da bom v dveh dnevih oboje poštimal . Ker sem bil dobre volje zaradi nizke cene zavarovanja in ker sem imel oboje res plan porihtat se nisem preveč sekiral. Je prav, da opravijo svoje delo kot se spodobi. Glej ga vraga danes so gori nove gume in homologiran izpuh P.s. Aha pa kilometre so zapisali ... mi je všeč, da se malo uredijo zadeve na tem področju. Popravljeno Maj 7, 2014. Popravil KeC maus, motofrik in cikadina 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 7, 2014 Deli Objavljeno Maj 7, 2014 so res začeli komplicirati.....prva zavora mi deluje na 106% ?!?!? samo zaradi tega, skoraj ni šlo skozi Bostjan L in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 7, 2014 Deli Objavljeno Maj 7, 2014 so res začeli komplicirati.....prva zavora mi deluje na 106% ?!?!? samo zaradi tega, skoraj ni šlo skozi bolš več kot premau Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Maj 7, 2014 Deli Objavljeno Maj 7, 2014 Kako imate drugje, na tehničnih tiste avšaste zadeve, ko zapelje motor na valje...? Jaz imam zadnjo gumo 180, pa je komaj in komaj spravil med tistima dvema železoma... Kaj pa, s širšimi gumami...? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno Maj 8, 2014 Deli Objavljeno Maj 8, 2014 Kako imate drugje, na tehničnih tiste avšaste zadeve, ko zapelje motor na valje...? Jaz imam zadnjo gumo 180, pa je komaj in komaj spravil med tistima dvema železoma... Kaj pa, s širšimi gumami...? jaz sem s 190 zadnjo pred 14 dnevi cisto normalno lahko zapeljal na valje. ko sem sel ven in obrnil belanco se je edino malo zataknilo. pa zadnja bremza mi je nekam slabo prijela... da se to povem, pred tem je bil motor na grobniku - gume: dunlop gp racer d212, kar pomeni, da je bilo na kolesih nalimane polno ostale gume, ki se prime od steze. tipu na tehnicnem ni blo nic jasno. je reko: "kake gume mas to?!". jaz pa: "najboljse!". :grim pol sem mu seveda pojasnil zakaj je taka "hrapava". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno Maj 8, 2014 Deli Objavljeno Maj 8, 2014 in pa nehomologiran izpuh Kaj si pa imel gor, TOR (Triumphov dirkalni) ali kaj drugega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno Maj 8, 2014 Deli Objavljeno Maj 8, 2014 Imel montirano tole: http://www.trident-exhausts.co.uk/page-silencers_sprint-st-1050.php Mi je postalo preglasno in sem že nekaj časa razmišljal, da dam nazaj originalnega gor. Sem imel montiranega skorajda od vsega začetka in do sedaj se ni še nihče obregnil ob izpuh, ne na tehničnih ne med recimo postopki policistov. dlicen 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
soso Objavljeno Avgust 20, 2014 Deli Objavljeno Avgust 20, 2014 Dan! Prodajam motor in me zanima eurotax. Je kdo na forumu, ki bi bil pripravljen pogledat in povedat kolko je vreden po eurotaxu- v strom 650, 2007, 26000 km. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motozajebant Objavljeno Avgust 20, 2014 Deli Objavljeno Avgust 20, 2014 Dan! Prodajam motor in me zanima eurotax. Je kdo na forumu, ki bi bil pripravljen pogledat in povedat kolko je vreden po eurotaxu- v strom 650, 2007, 26000 km. Hvala tok k ti bo kupec pripravljen plačati za njega... Lahko pa ga ceniš po eurotaxu in ti stoji doma v garaži.... lp mz Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Darko3g Objavljeno Avgust 20, 2014 Deli Objavljeno Avgust 20, 2014 Dvomim, da Eurotax ponuja višjo ceno od tržne. Pred leti sem za EN500 dobil Eurotax ponudno 1400 € nato pa ga sam prodal za 2700 €. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Avgust 20, 2014 Deli Objavljeno Avgust 20, 2014 Dvomim, da Eurotax ponuja višjo ceno od tržne. Pred leti sem za EN500 dobil Eurotax ponudno 1400 € nato pa ga sam prodal za 2700 €. Pred leti sem imel ša staro mamo zdaj je ni več ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domina Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 koliko časa ponavadi traja, da vrnejo "letno nadomestilo za uporabo cest"? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boych Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 koliko časa ponavadi traja, da vrnejo "letno nadomestilo za uporabo cest"? Cca 14 dni ... domina 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domina Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 je že mim... phhh. i kill Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Slow Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 On 12. 5. 2013 at 9:49 AM, zan0088 said: Zdravo. V cetrtek sem kupil motor, pripeljal mi ga je iz Koroske v Grosuplje do Selesa in tam caka na blokado. Odjavla ga nisva nic napisala pa sva kupoprodajno pogodbo in pooblastilo da lahko sam prepisem motor. Tako da imam veljavno prometno in tablice od prodajalca. Vprasanje pa je kako to zavarovat? Imam agenta v triglavu (50% iz ocetovega avta, 20% nevracilo premije, druzinski popust, takojsne placilo). Zanima me a to zavarujem lahko preden je motor blokiran in prepisan name? Motor namrec caka blokado, v tem casu bi pa jaz zavaroval, da po blokiranju samo se homologiram in prepisem. A gre to tako? A zavarovanje se placa na sedezu zavarovalnice kjer je agent, ali on naredi predracun in placam pri registraciji na logotu? Stavek, ki sem ga poudaril, dejansko drzi? Na AMZS so rekli, da morata biti ob prepisu oba fizicno prosotna - kupec in prodajalec. Zanima me za primer, da se motor ogleduje/kupuje v nedeljo v oddaljenem mestu, ko ni uradnih ur. Kako urediti v tem primeru? Je potrebno ponovno (2x) do prodajalca? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
'.' Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 Ti kot kupec moreš imeti original overjeno pooblastilo + potrdilo o "uničenju" prometne. Sem ravno zdaj v taki situaciji, ko kupec čaka da overim dokumente in odjavim vozilo, tako da ti bom znal iz prve roke v roku dneva ali dveh kaj več povedati. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Slow Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 Hm... se pravi, da potem ni varno placati v naprej (v nedeljo) in potem npr. cakati, da ti prodajalec poslje original overjeno pooblastilo + potrdilo o "uničenju" prometne po posti? .. in se je potrebno sestati ponovno oz. narediti vse skupaj na delovni dan v casu uradnih ur. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
'.' Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 (popravljeno) Kar se mene tiče, vse kar ni direkt prepis je potencialen teren za morebitne težave, birokratske komplikacije, nepoznavanje zakonov, gostilniških ekspertov in tako dalje. Mislim da se tu ne gre za "nategune", ampak enostavno veliko nekih bodisi dvoumnih oziroma narobe interpretiranih pravil, ki varirajo od "občine do občine". Jaz sem dobil plačilo v naprej, obdržal pa vse dokumente (prometna, pooblastilo, tablica). Se pravi bi po volji lahko tukaj končal svoj del in pustil kupcu, da pridobi pooblastila oziroma papirje (verjetno s težavo). Na srečo mi jutri dela tehnični in bom poskusil vrniti tablice + odjaviti iz prometa, za overiti pa treba čakati ponedeljek. Popravljeno Januar 22, 2016. Popravil 5413lvl3145 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Slow Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 Sem podobnega mnenja. Zato sem tudi povprasal. Hvala za odgovor. Torej bo potrebno iti 2x do prodajalca. Se pravi, ce zelim skleniti zavarovanje v "svojem" mestu s svojim agentom.. je najpametneje v mestu pri prodajalcu narediti zgolj preizkusne tablice? Predvidevam, da ko kupec dela preizkusne tablice, obenem tudi prodajalec odjavi motor in lastnik postane druga oseba (kupec), imam prav? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 pred 2 minutami, Slow pravi: Sem podobnega mnenja. Zato sem tudi povprasal. Hvala za odgovor. Torej bo potrebno iti 2x do prodajalca. Se pravi, ce zelim skleniti zavarovanje v "svojem" mestu s svojim agentom.. je najpametneje v mestu pri prodajalcu narediti zgolj preizkusne tablice? Predvidevam, da ko kupec dela preizkusne tablice, obenem tudi prodajalec odjavi motor in lastnik postane druga oseba (kupec), imam prav? Najpametneje in z najmanj zapleti je: kupec motor odjavi, ti pa ga tam prijaviš in plačaš kar pač moraš. (avtoservis, AMZS...) Pred par meseci sem avto kupil v Celju. Sem rekel, ma ne bom kompliciral in vse sem tam uredil. Tam sem dobil tablico SG, grb sem nalepil kasneje, zavarovanje pa me je na mojo presenečenje prišlo še par evrov manj. Pokazal sem predračun: Svetujem, da ti naredi tvoj agent predračun s katerim se boš strinjal in ga lepo pokažeš pri zavarovanju, sigurno bodo dali enake popuste, na isti zavarovalnici. Scarabeo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Januar 22, 2016 Deli Objavljeno Januar 22, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Slow pravi: Stavek, ki sem ga poudaril, dejansko drzi? Na AMZS so rekli, da morata biti ob prepisu oba fizicno prosotna - kupec in prodajalec. Zanima me za primer, da se motor ogleduje/kupuje v nedeljo v oddaljenem mestu, ko ni uradnih ur. Kako urediti v tem primeru? Je potrebno ponovno (2x) do prodajalca? (4) Vsako spremembo, ki vpliva na spremembo podatkov v prometnem dovoljenju (npr. tehnično spremembo, spremembo lastništva, prebivališča ali sedeža), je treba v 15 dneh prijaviti registracijski organizaciji. Prijavi spremembe mora lastnik registriranega vozila priložiti listine, s katerimi dokazuje spremembo. Če se sprememba lastništva dokazuje s pogodbo, sklenjeno med fizičnima osebama ali fizično in pravno osebo ali s komisijsko pogodbo, mora biti identiteta fizičnih oseb ugotovljena. Ugotovitev identitete fizičnih oseb opravi registracijska organizacija. Pri tem se na pogodbi preveri oziroma zapiše naslov stalnega prebivališča kupca ali začasnega prebivališča, če nima stalnega, EMŠO prodajalca in kupca ter identifikacijska številka vozila, ki je predmet spremembe lastništva. Popravljeno Januar 22, 2016. Popravil Borutt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zan0088 Objavljeno Februar 4, 2016 Deli Objavljeno Februar 4, 2016 On 22. 1. 2016 at 9:26 PM, Slow said: Stavek, ki sem ga poudaril, dejansko drzi? Na AMZS so rekli, da morata biti ob prepisu oba fizicno prosotna - kupec in prodajalec. Zanima me za primer, da se motor ogleduje/kupuje v nedeljo v oddaljenem mestu, ko ni uradnih ur. Kako urediti v tem primeru? Je potrebno ponovno (2x) do prodajalca? Zdravo, da stavek drzi, v njem pa manjka se ena v bistvu najpomembnejsa podrobnost. To pooblastilo za prepis je moralo biti overjeno, tako da sva sla to s prodajalcem takrat na UE overit, ko mi je motor pripeljal, vse skupaj sem pa urejal sele mesec za tem, ker je Seles nekaj zasustral z blokado in smo jo skoraj mesec cakali. Se pravi ti pooblastilo v tem primeru, ki ga opisujes ne pride nic prav, ker tudi UE ne delajo v nedeljo, mogoce razen kaksen odvetnik? V vecini se je pa tukaj itak slo za veliko zaupanje prodajalca, ki bi ga lahko tud izkoristil in delal skodo na njegovih zavarovalnih policah (namerno ali nenamerno), se nastavljal radarjem.... Se na njegovo prometno sem se peljal v Ljubljano AvtoKrka blokado homologirat, potem domov, par dni pocakal da je prisel homologacijski kartoncek, potem sem se pa spet peljal motor prepisat, zavarovat in registrirat. Prakticno sem se 2x peljal na prodajalcevo zaupanje in to brez izpita, ker je bil takrat motor pod A kategorijo, jaz sem imel A2, sem pa imel pri sebi vsa ta pooblastila in potrdilo o vgradnji blokade in vse to tako da mogoce se vseeno nisem bil v prekrsku. Kaj pa vem, je ze nekaj casa nazaj, ne spomnim se pa kako sem sploh prodajalca preprical v to pooblastilo, vem samo da je hitro prijel in se nisem rabu trudt, sam pa take usluge verjetno niti kolegu nebi naredu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se