Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ak

Tehnični pregled, registracija, prepis, prodaja motorja

Recommended Posts

ak

11.05.02 AGONIJA SE NADALJUJE !!!

Danes poteka tretji dan postopka registracije motorja. Tokrat sem pooblastil brata , da lahko čaka v vrsti...

Čaka na UE Velenje že 2 uri v vrsti in prisegel mi je, da nikoli in niti slučajno več ne bo kaj podobnega storil zame...

Zanima me samo, če lahko traja še kakšen dan več????

Ejkej

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

..me je že kar strah tega, pa še motorja nimam zrihtanga (vsaj unga za reg. ne)...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
rr

Po TV so govorili o spremebi periodike za tehnične preglede, iz sedanjih 3, 5, 7... na 4, 6 , 8 ....

Kdaj to začne veljati v praksi....

Bral uradne liste - še nič zasledil.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Ko bo parlament sprejel predlagane spremembe Zakona o varnosti cestnega prometa. To pa je lahko zelo hitro ali pa nikoli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rr

22. marec RTV Slovenija:

"Vlada je na seji potrdila novelo o varnosti v cestnem prometu, ki prinaša novosti pri tehničnih pregledih in registraciji.

Za motorna in priklopna vozila je tako določen prvi tehnični pregled po štirih letih, nato pa za vozila mlajša od osem let vsaki dve leti. Obenem bo po novem mogoče podaljšanje registracije tudi prek spleta"

Vlada potrdila novelo - a to gre sedaj še v parlament?

Če je tako - potem bo treba kar na tehničnega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Po TV so govorili o spremebi periodike za tehnične preglede, iz sedanjih 3, 5, 7... na 4, 6 , 8 ....

Kdaj to začne veljati v praksi....

Bral uradne liste - še nič zasledil.

LP

To bo pa nakaj,če bo? :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Resno? :( Kako pa sploh zgleda pregled za motorje. Tisti ki ste svoje konjičke že večkrat spravli čez tehničnega, opišite malo na kaj so pozorni, kje so cake...

:? Kako pa naj utišam izpuhe le toliko in za ta čas da naredim tehnični pregled pozitivno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

:? Kako pa naj utišam izpuhe le toliko in za ta čas da naredim tehnični pregled pozitivno?

Sam problem je, če se đandarmarju, ki te ustavi na cesti, zdi tvoj izpuh preglasen, te lahko rukne na izrednega tehničnega, potem si pa u dreku :doze:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzek

Mes pa motorino kar fajn grmi (Remus), ampak mi še nikoli niso rekli, da je preglasen. Pozornost polagajo predvsem na številke, gume, zavore in luči. Seveda poleg splošno potrebne opreme (prva pomoč, rez. žarnica, ogledala,...) ampak tega ne pogledajo prav pogosto.

Upam da bo tako še vnaprej.

Je pa res da sem enkat uletu k je bla gužva in mi je stric samo papirje popisal in poslal plačat brez da bi stroj sploh pogledal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Zadeva je taka: Virago 750 oriđinal ispuhi, brez vseh prekatov.

V bistvu niti ne ropota tako močno.... boljši izraz je grmenje. Tak motor sem že dobil.Tko da grem zdaj prvič na tehnični pregled z njim. Zadnji del izpuha je v bistvu okrogla cev. Razmišljal sem, da bi naredil nekakšne plehnate vložke, ki bi se prilegali v ta zadnji del, kateri naj bi nadomestili prekate, vmes pa bi napolnil stekleno volno ki bi še dodatno zadušila zvok. A bi to pomagalo al ne pa ne vem. Po tehničnem bi vso tisto navlako seveda pobral ven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

al pa najdeš tehnika, ki ti bo za 10 jurjev za šankom naredil tehnični pregled na tvojem motorju

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ganges

A je v motorju tudi obvezno voziti rezervne žarnice ali kaj? :blink: Jaz ko nimam gor kovčka nimam ne prve pomoči,... saj nimam kam dati.

Na koncu bo potreben še trikotnik, odsevni jopič in šlep zajla!

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Na koncu bo potreben še trikotnik, odsevni jopič in šlep zajla!

a ni jopič že, vsaj v tujini?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

A je v motorju tudi obvezno voziti rezervne žarnice ali kaj? :blink: Jaz ko nimam gor kovčka nimam ne prve pomoči,... saj nimam kam dati.

Na koncu bo potreben še trikotnik, odsevni jopič in šlep zajla!

Edina obvezna oprema na motorju je prva pomoč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

...

Na koncu bo potreben še trikotnik, odsevni jopič in šlep zajla!

Šlep zajla bo obvezna menda sam za fejzerce! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GorazdH

bom za hec uno tamihno zložljivo lopatko dal še pod sedež :lol: am...edini problem ki ga vidim na tehničnem je za bol švohcene in še ne preveč spretne motoriste in motoristke... je malo sitno na valjčkih bremzat :hmm: sploh če nisi nikoli sprobal...

je pa res, da še nisem vidu "kripe" od motorja na tehničnem...so bli bol brezhibni kot vsa merilna oprema :glare:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous
Resno? :( Kako pa sploh zgleda pregled za motorje. Tisti ki ste svoje konjičke že večkrat spravli čez tehničnega, opišite malo na kaj so pozorni, kje so cake...

:? Kako pa naj utišam izpuhe le toliko in za ta čas da naredim tehnični pregled pozitivno?

Še kak nasvet iz lastnih izkušenj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Še kak nasvet iz lastnih izkušenj?

Utišal boš pa teško :? Sposodi si auspuhe :OK: Najbolj gledajo gume in pa št.na motorju :eek: Zavore pa tako moraš imet dobre zaradi sebe :grim da se ne boš :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gricko

jp...valčki so dokaj zoprna stvar, ko ti začne motor na mestu plesati levo-desno .)

pa sploh ne vem kaj lahko izmerijo z tako meritvijo??? edino to da vidijo da bremze primejo...kar se da tudi drugače sprobati ( pri avtu je drugače saj mora leva in desna stran enakomerno bremzati)

drugače pa meni so edino cifre pogledali, gume nevem da bi si ogledoval, pregledal je luči, smernike , hupo in srečno pot :OK: ...aja v halo sem se pripeljal pod zelo nizkimi obrati in hitro vgasnil mašino :D ......sem imel pa 2 leti nazaj že primer da sem moral motor prižgati in nato še gas naviti, da je slišal kako glasen je....nato je nekaj tečnaril glede glasnosti, nato pa le še zaželel srečno pot :P

Edited by Gricko

Share this post


Link to post
Share on other sites
lorenz

Ko smo ze pri tehnicnih .

Lani sem sel z BMW R 1100 na AMZS (MB) na tehnicnega in glej presenecenje, tip se spomni da bi on bremze preveril na valjih (prej je stalno samo malo na mestu stisnil po bremzi da je videl da motor ponikne , pri endurci pa sem malo zazlajfal po asfaltu).

In se kepec (ata strumf) spravi na motor in ga ugasnjenega tisi do valjev , vmes ga je enih parkrat skoraj polozil , sam sploh nisem mogel vec gledati, ampak sem samo upal de ce ze zrije da bi ga motor vsaj tak stisnil da bi mogli lovca poklicat da ga resi muk. Potem proba prednjo zavoro in pri tem zadaj hidravlika stisne kolo da motor ne pobegne , OK se kar gre ker je guma kar precej siroka in preko felne. Potem pa proba zadnjo zavoro in pritem stisne prednjo kolo, ki je osko pa se BMW ma te kurceve gus felne ki majo zelo visok rob tako da hidravlika ze stisne po felni in to pa ziher ni prevec fajn. Zakaj te dajem gor utezi (po par g. ) da mi potem ti kurci stiskajo felno. Pa da se ne menimo da je tip to probaval pri ugasnjem motorju (ne dela bremss verstarker , ne vem kako bi on to probal integralno zavoro pri 1150 ali 1200) .

Kaksne so kaj vase iskusnje pri testih , no jaz mislim letos it nekam drugam ce ne pa ga bom kar doma tehnicno pregledal. ( Niti slucajno nisem proti testom zavor , samo to je malo prevec.)

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosse20

Po TV so govorili o spremebi periodike za tehnične preglede, iz sedanjih 3, 5, 7... na 4, 6 , 8 ....

Kdaj to začne veljati v praksi....

Bral uradne liste - še nič zasledil.

LP

lep pozdrav

jaz sem 23.3.2006 šla registrirat nov motor in mi piše, da imam naslednji tehnični pregled marec 2009, kar pomeni, da je še vedno na 3 leta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!