Skoči na vsebino

Honda XL 700 V Transalp


lukec
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL (klikni me) Honda XL700V service manual.pdf

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
Ob ‎21‎.‎10‎.‎2013 at 23:28, bugy2004 pravi:

 

Jaz em dal od Givija višjo šipco pa mi glavo premetavalo levo deno in bobnelo je ko sto hudičev od 100-135 km/h in sem nazaj dal orginalno. Visok sem 185 ccm.

Pozdravljeni,

glede na prejšne poste, me zanima, če ima kdo izkušnje z adapterjem, ki poviša orginalno šipo:

http://shop.touratech.de/verlegungsadapter-fur-originalscheibe-honda-transalp-xl700v-ab-2008.html

ali

http://shop.touratech.de/spoiler-windschild-nicht-abschliessbar-honda-transalp-xl700v-ab-2008.html

 

Popravljeno . Popravil yazzy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

A ma kdo sedež od Transalp 700? Tak star zic, lahko znucan, za malo d'narja ... bi se hotel sprobat v tapetništvu in ga prenovit, z gelom, dobrim tekstilom ...
Bolj kot drugo me matra izdelava in obdelava. Skratka, bi me veselilo nardit sedlo, pa ne bi hotel svojega "uničit" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

po dveh mesecih sem namestil poln akumulator v motor in ga zaverglal. Motor se zaganja a ne vžge. Bencina je dovolj, svečka meče iskro, je v prostem teku, stikalo za isklop je postavljeno v RUN, HISS ne sveti, PGM-FI ne sveti, stransko stojalo je dvignjeno, ..., pa vseeno ne vžge.

Je imel že kdo kdaj tak primer?

lp

yazzy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je enkrat pred leti zafrkavalo stikalo RUN-STOP. Poskusi ga parkrat izklopit-vklopit. Enkrat so mi ga tudi na servisu razstavili in našpricali s kontakt sprayem. Mogoče se ti je kondenz nabral v stikalu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem poizkušal - vklapljat, izklapljat - pa še vedno nič. Bo jo treba spravit do servisa.

Mi lahko kdo priporoča kakega dobrega serviserja na območju MB?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš enostaven dostop do vsaj enega injektorja (ali do cevke ki vodi nanj) ga (jo) snemi, daj kontakt pa boš videl, če sploh bencin pride do motorja...

Če bo bencin tekel, ga prestrezi v kozarec in preveri, če sploh je čist bencin ali ni morda v njem tudi voda. Ne bi bilo prvič. Sploh, če si imel čez zimo prazen rezervoar...

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet. Bom jutri preveril, kajti danes sem v službi do večera.

Sicer pa, motor je stal v garaži od decembra lani, bencina pa je za dobro polovico tanka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, yazzy pravi:

bencina pa je za dobro polovico tanka.

Si prebral navodila? Tam piše, da je potrebno pred daljšim "počivanjem" motorja napolniti tank do vrha.

V nasprotnem primeru se zaradi nihanja temperatur nabira kondenz v tanku, razen če je motor v topli garaži. Na dolgi rok to lahko pomeni tudi rjavenje notranjosti tanaka za gorivo in še večje probleme.

Pri 7-8 litrih bencina "prišparaš" 9-10€, nakoplješ si pa stroškov za koliko €?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, MiNa pravi:

Pri 7-8 litrih bencina "prišparaš" 9-10€, nakoplješ si pa stroškov za koliko €?

Pa saj to je skoraj pet piv!:yawn:

Ti mi ponujaš rešitev za prihodnjo sezono, jaz bi pa se po možnosti rad vozil že to.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, yazzy pravi:

Pa saj to je skoraj pet piv!:yawn:

Ti mi ponujaš rešitev za prihodnjo sezono, jaz bi pa se po možnosti rad vozil že to.

 

MiNa je dec in pol, se mi pa zdi da jo je tokrat biksnil. pol tanka ni nobeno opravičilo zda motor ne bi užgal. Bencinsko pumpo slišiš, ko daš kontakt, se oglasi bzzzzzz in utihne. Če se ne zgodi nič, preveri varovalke, tudi tam je možen kak zaplet.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj nisem hotel užalit nikogar.

Ta bzzzz slišim.

Saj vem da je vpraševati na forumu o napakah na motorju, nekako tako kot, ko v studio pripeljejo zdravnika in potem gledalci po telefonu od njega pričakujejo diagnozo. Zdravnik vsakič zaključi z "obiščite svojega osebnega zdravnika". (v mojem primeru - obišči najbližjega serviserja).

Sem pač mislil, da ko motor dva meseca stoji v garaži, se težko pokvari in da obstaja kaka "finta v levo", ki reši to težavo. Sam ne poznam veliko motoristov, niti mehanikov, pa sem mislil, da bi si prišparal eno avtovleko do servisa (kar se lahko šteje že v gajbah pira).

MiNa. prosim brez zamere. Pred naslednjim zimovanjem bom vsekakor upošteval tvoj nasvet.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Cartman pravi:

pol tanka ni nobeno opravičilo zda motor ne bi užgal

....emm zakaj bi bil užaljen?

Motor vžge tudi samo z pol deci bencina, ampak....

@Joker ti je podal rešitev za trenutni problem že v prvem odgovoru. Jaz sem pripomnil, kaj je rešitev problema, ki se ga lahko rešeiš že mesece preden nastane. Saj poznate povezavo vzrokov in posledic?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moji je enkrat prebijal kabel za svečke, in motor ni vžigal. Takrat je serviser samo izolir trak navil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 2. 2017 ob 8:59, yazzy pravi:

Ne vem. Motor zaganja ampak se ne sliši, da bi vsaj "skoraj" vžgal.

Sem prebral, da si napisal, da si vstavil "poln akumulator", ampak... a si mislil nov akumulator, dopolnjen s polnilcem, komaj eno leto star, pa zato "poln". Tudi meni je vrtel, ampak očitno ne dovolj (dovolj hitro - se na uho opazi razlika, če pač opaziš), da bi vžgal. Preveri najprej akumulator, če je vseeno opcija, da imaš na vžiganje bolj občutljiv motor.

Morda si prišparaš avtovleko :whistle:.

Ajd!

Popravljeno . Popravil GoBobi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za pomoč.

Žal, moje poznavanje motoroznansva ne seže kaj dlje od "kurbljanja". Za nemeček pa me je še, med postavljanjem motorja na centralno stojalo, "vsekalo v križu".

Prehajam na fazo 2 - iskanje dobrega garažnega mojstra, kje v bližini (pa da je po možnosti še kiropraktik ali vsaj maser).

lp

Yazzy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, yazzy pravi:

Honda prede.

Moja napaka. Na minus bi moral priklopit dva kabla, priklopil pa sem samo enega. :blush::blush::blush:

se zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

ali kdo ve, če imajo xl650 in xl700 enak glavni zavorni cilinder na belanci? Zadnjič mi je motor padel na mestu, pa se je odlomil del cilindra kjer je vpeto ogledalo. Novi stane 300+ eurov, rabljenih pa za xl700 ni glih dosti, za xl650 pa se jih najde. Aja, pa moja ima ABS.

lp

Yazzy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Si bom sam odgovoril - xl650 in xl700 imajo enak glavni zavorni cilinder.

Čas je za nove pnevmatike - pa me zanima ali ima kdo kakšne izkušnje z Mitas pnevmatikami na xl700v?

Odločam se med E08 in Terraforce-r.

Popravljeno . Popravil yazzy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 3. 2018 ob 9:09, yazzy pravi:

Mitas pnevmatikami na xl700v

E08 se na BMW F650GS/800 in tudi na F700GS obnese odlično. Ne vidim razloga, da se nebi na TA.

V 130Kkm zvozil nekaj kompletov.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vajine odgovore.

Zanima me še, ali so Metzeler Tourance (te namreč priporoča Honda) res toliko kvalitetnejše od Mitask - cena je "le" za tretjino višja(cca 60 eurov).

lp, yazzy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!