Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL (klikni me) Honda XL700V service manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

frišno olje (smo pustili preko noč ven teči, zjutraj je šlo 2,6l not) filtra, sveče, zavorna tekočina, semeringi... Zdaj pa sneg. Do sobote bom moral počakat.

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A je kdo montiral kakšne večje - offroad fusrasterje (stopalke) po možnosti takšne ko lahko gumo ven in not daješ glede na podlago kjer voziš, izkušnje? priporočila?

 

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Najnovejše govorice govorijo o novem cestnem enduru z 21-palčnim sprednjim Kolesom in dvovaljnim vrstnim motorjem.Predstavljen naj bi bil na EICMA od 25 do 28 Nov 2021 v Milanu.

https://www.eicma.it/en/

Najnovejša upodobitev, ki jo je objavil Young Machine.

honda-transarp750.jpg.7d7427fb49d6c487369b23f93c9f647d.jpg

Po najnovejših govoricah bi se odgovor Honda Transalp osredotočil na nov vzporedni motor s prostornino blizu 850 ccm in na voljo tudi z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko DCT.Shema v obliki črke V bi bila opuščena iz istih razlogov, ki so bili že vidni v primeru Africa Twin 1.000, to je zaradi zmanjšanja stroškov, pa tudi zaradi zmanjšanja dimenzij in teže.
Oblikovno izbiro zdaj sprejemajo vsi proizvajalci, razen Suzukija s svojim V-Strom 650, rojenim v prejšnjem obdobju.
Novi Transalp bi obdržal spice na kolesih z 21 -palčnim sprednjim in enduro 18 -palčnim zadnjim kolesom. Prav tako bi imela omejeno težo za kategorijo.

Po drugi varianti naj bi bila kot spodaj na sliki ki izgleda da manj verjetna :

15c5d452db.thumb.jpg.a06dbebe7d29aceed20e45518f9fc852.jpg

https://www.moto.it/news/nuova-honda-transalp-850-potrebbe-arrivare-a-eicma-2021.html

https://www.italy24news.com/technology/55924.html

 

 

Popravljeno . Popravil Spasku
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Opažanja, ki segajo nekaj tankov goriva nazaj, naenkrat je indikator nivoja goriva postal nenatančen, se zgublja, kaže da je motocikel na rezervi pa je še skoraj poln, pa se spet malo umiri in normalizira, v ovinkih ga pa še posebej dolgi levi zmedejo. Se je kdo srečal s podobno težavo?

LP Bajsi

 

Objavljeno
pred 8 minutami, bajsi pravi:

Opažanja, ki segajo nekaj tankov goriva nazaj, naenkrat je indikator nivoja goriva postal nenatančen, se zgublja, kaže da je motocikel na rezervi pa je še skoraj poln, pa se spet malo umiri in normalizira, v ovinkih ga pa še posebej dolgi levi zmedejo. Se je kdo srečal s podobno težavo?

LP Bajsi

 

ne na transalpki, na ktmju pa..slej ko prej bo plovček za gorivo crknil..

Objavljeno

MIslim, da sem na spletu našel razlog za mojo težavo.

 

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

ne na transalpki, na ktmju pa..slej ko prej bo plovček za gorivo crknil..

Enako pravijo tudi lastniki na tujih forumih za TA

Objavljeno

Ja. To je pogosta napaka transalp 700. Meni sicer ne nagaja (še). Sam dam vedno pri trankanju števec na 0, in potem okrog 300 km grem tankat. To ne najboljše merjenje goriva za moje pojme. 

Objavljeno

enako jaz delam, pa vseeno...

Objavljeno

Enako delam. Moja Transalpka zaenkrat kaže nivo goriva dobro. Kolegu je 16k km odpovedal plovec.

Objavljeno

Na začetku je bil koncept 850. Pričakoval sem konkurenco Tenerejki in podobnim ADV motorjem. 
Z prvotnim videzom v stilu Africe Twin mi je bil všečen motor. Ta, katerega zdaj predstavljaš je pa modificirana NCjka. 
https://youtu.be/xXDD9h5eaD0

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, SAR-Solo Adventure rider said:

Na začetku je bil koncept 850. Pričakoval sem konkurenco Tenerejki in podobnim ADV motorjem. 
Z prvotnim videzom v stilu Africe Twin mi je bil všečen motor. Ta, katerega zdaj predstavljaš je pa modificirana NCjka. 
https://youtu.be/xXDD9h5eaD0

Ta na videju je Concept mi je všeč v stilu Africa Twin,zgleda pa da bo varianta kot sem napisal v postu zgoraj. Konec Novembra bo vse jasno na Eicma bo predstavljem.Ostane mi samo V Storm če zamenjam naslednje leto motor.

Popravljeno . Popravil Spasku
Objavljeno

Stara Transalpka brez nepotrebne navlake, preprosta in cenena za vzdrževanje, dovolj močna, zanesljiva, udobna mi je sedla v dušo in ostane z mano do konca svojih ali mojih dni???

 

 

DF641351-418A-45D9-81ED-F022028EEF62.jpeg

Objavljeno

Super, da ti je všeč. Sam sem bil razočaran, pa je šla hitro od doma.  

Objavljeno

Zakaj?  Malo opiši, kaj te je motilo!

Objavljeno
pred 1 uro, SAR-Solo Adventure rider pravi:

 Malo opiši,

Lahko jaz?

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

Lahko jaz?

 

Lahko. Sam sem peljal predhodno 650 in tista mi ni sedla. Ta 700 me je pa nekaj časa mikala

Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

Lahko jaz?

 

Lepo prosim?

Objavljeno

Najbolj vzmetenje. Po lepi cesti se je ful zibala naprej - nazaj, po terenu pa pretrda, vse je treslo in šklopotalo. Premalo živ motor v spodnjem območju, previsoka prva prestava, lepotne namesto funkcionalne plastike. Motor, ki se je povsod odrezal podpovprečno, če ga primerjam z ostalimi, ki sem jih vozil.

Mogoče je tudi problem v meni, ker sem velik.

 

 

Objavljeno
pred 18 urami, MiNa pravi:

Lahko jaz?

Takole...

Tale motor je bil v ožjem izboru za nakup leta 2011, ko sem iz R1150GS presedlal na nekaj lažjega.

Takrat je izpadla zaradi F650GS (800ccm). Svojo potrditev o pravem izboru sem dobil nekaj kasneje, ko je kolega nabavil Hondo in sva šla na vožnjo do Grobnika. Že po nekaj kilometrih na semaforju pravi kolega pravi, a menjaš?

Tudi meni je bilo jasno zakaj. Ni mi sedla Honda mislim, kot je @vandrovec zapisal za staro 650, ki pa je meni bila bolj všeč za vozit kot 700.

 

Objavljeno

Zanimivo, meni pa, bolj ko jo vozim, bolj všeč mi je. Z vsemi napakami... pa nekaterih še niste niti našteli.

Pa še link do poljske rešitve težave: 

 

 

LP Bajsi

  • Všeč mi je 4
Objavljeno

Če gledam, kdaj je bil razvoj motorja, pa če gledam, kako se @skalar pelje, je čist kul moped. A je konkurenčen sedanjim, ne ni zdaleč ni. Je cigu migu, brez vsakršnih elektronskih pomagal, podhranjen agregat, šwoh vzmetenje.

Ampak če gledam, da imam nekaj za metat po tleh, brez strahu, za se zagnat (pri mojem znanju) v vsak šoder, podlago, hrib, travo..majkemi, dober motor, enostavno vzdrževanje, nizka cena. In če ga vržem po tleh, ga zlahka popravim.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Transalp je čist uredu motorček. Cena je zelo realna glede na druge motorje. Vzmetenje niti ni tako slabo, je čisto solidno, in precej boljše kot na današnjih novih modelih 500-600ccm ranga. Če se peljeva 2 je popolnoma uredu. Ko se vsedeš nanj se ti zdi, da je majhen. Segreva se prekomerno, če se voziš dalj časa pod 50 kmh. Moj ima športni filter im mass izpuh, kar se pri tem motorju pozna, da je v nižjih obratih bolj živahen. 

Je čista Honda. Prevelika teža, z premalo močnim agregatom, kvalitetno narejena in vzdržliva. Honda-za več generacij.

Objavljeno

Moja bo kmalu na voljo. Še @marincspeedshop jo malo v roke vzame, pa jo prodam. Razlog: T 700.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!