Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1000


Priporočene objave

Objavljeno

Ah ja, multistrada :wub: ...nekoč, nekoč.....

Objavljeno

višina zadka je nastavljiva.

niti ne

Objavljeno (popravljeno)

... sploh pa bi moral spustiti motor spredaj in zadaj, saj voznik sedi praktično na sredini in se nižanje zadka nebi dovolj poznalo. Kljub temu je 3 cm precej in ne vidim možnosti za tako radikalno nižanje, poleg tega pe je še vprašanje kaj se zgodi s ciklistiko, ki je taka kot je ... genialna.

Kar se pa sedenja na 850mm visokem sedežu, je treba probat konkretno na tem motorju, saj ima MTS spredaj pri rezervarju zelo ozek sedež, ki ti ne "pobere" višine še z širino sedeža in 850mm na MTS ali katerem drugem motorju ne deluje enako.

BTW: MTS 620 ima precej nižji sedež.

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

Imate kakšne info (testi, izkušnje...), kakšna je v praksi razlika od lanske do letošnje Multistrade.

Ali obstaja opcija z ABS-om?

lp, Pjotr.

Objavljeno

razlika med 1000 in 1100 je moč in navor ... drugega nič

h.

Objavljeno (popravljeno)

Kar se pa sedenja na 850mm visokem sedežu, je treba probat konkretno na tem motorju, saj ima MTS spredaj pri rezervarju zelo ozek sedež, ki ti ne "pobere" višine še z širino sedeža in 850mm na MTS ali katerem drugem motorju ne deluje enako.

BTW: MTS 620 ima precej nižji sedež.

moja malenkost doseže do tal z obema nogama :) brez težav - veliko pozitivno in navdušujoče presenečenje za mojih 165 cm.

Mr S bo sicer povedal (vem da bo :headbang: ), da sem dovolj smotana, da trmasto lezem na vse kar je previsoko in da naokoli trosim nagnusne laži, da previsoki motorji ne obstajao, a tavelika MTS resnično ne bi smela delat resnih težav nikomur razen žepnim primerkom.

vsej pomoje no.. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Nagaya
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

da se mal pohvalim. imam ga. v garaži. 1000 DS rdeč :OK:

čudovit občutek :D

Objavljeno

razlika med 1000 in 1100 je moč in navor ... drugega nič

h.

manj tresljajev v krmilu

do 50% cenejše vzdrževanje (verjetn zarad sklopke?)

citiram:

The engineers have put some emphasis on reducing vibrations to the handlebars achieved by a special steering head has been made possible. Ducati also states that the entire 2007 range will be included in a new maintenance programme that reduces cost by up to 50%.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

[attachmentid=90412][attachmentid=90413]Po novem vozijo italjanski policaji poleg guzzijev tudi multi strade. Zgleda, da rabijo en mal hitrejši motor. :D

post-1151-1169546359_thumb.jpg

post-1151-1169546377_thumb.jpg

Objavljeno

bolj zgledajo kot eni logarji ali pa jagri :grim

pa tudi Multistradi nič ne paše zelena :grrr .)

Objavljeno

pa tudi Multistradi nič ne paše zelena :grrr .)

o pač ! taman za slovensko reprezentanco, v čemerkoli že ! :OK:

Objavljeno

multistrada bi bila bolj primerna za gasilce .)

Objavljeno

multistrada bi bila bolj primerna za gasilce .)

Ker?

Objavljeno

Ker?

Enostavno. Ker ji rdeča barva bolj pristoji. :P

Objavljeno

Črna, črna je najlepša; predsedniško vozilo torej :grim

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

kaj mente o nakupu rabljene multistrade pri naših zahodnih sosedih(I)???

:? :?

Objavljeno

kaj mente o nakupu rabljene multistrade pri naših zahodnih sosedih(I)???

:? :?

Da se sam odloči... Lahko v temo brcneš prav tako, kot pri nas ali v Nemčiji ali na Japonskem. No, na Japonskem je cena za Ducatija verjetno mal drugačna...

Objavljeno

kaj mente o nakupu rabljene multistrade pri naših zahodnih sosedih(I)???

:? :?

kaj ti pa drugega preostane, če bi rad kupil rabljeno. pri nas ni neke izbire.

preden se odpraviš na pot pa se dobro pozanimaj o motorju, da ne boš razočaran.

Objavljeno

a kdo oz kdor ve če mi lahko pove?

a ma mts letnik 03 kakšne probleme ki so jih recimo pri letniku 04 popravl al sta ta dva letnika enaka?

pa še to kaj to pomen da so v italiji ene multistrade tok cenej kot druge pa govorimo o istem letniku

:OK:

da ne boš razočaran.

kako misliš razočaran?

pot za brez veze ker bo motor u ku...

Objavljeno

a kdo oz kdor ve če mi lahko pove?

a ma mts letnik 03 kakšne probleme ki so jih recimo pri letniku 04 popravl al sta ta dva letnika enaka?

pa še to kaj to pomen da so v italiji ene multistrade tok cenej kot druge pa govorimo o istem letniku

:OK:

cenej so verjetno zato, k lastnik bolj dnar nuca al pa un, k dražjo prodaja, hoče bolj našponat koga.

Glede problemov:

prve serije multistrad so imele težave z instrumentno ploščo (slabo dihta vlago, se bojda zamenja v garanciji, če imaš dobrega dobavitelja/serviserja), prekratek in slaboten stranski štender (se splača investirat v novega, večjega in močnejšega) in težave s senzorjem za količino goriva (že po 100 km prevoženih lahko začne goreti lučka za gorivo).

Najnovejši letniki (se mi zdi da 06, 07 in morda celo 05) imajo pa tudi drugačen sedež.

Skratka - tisto s števcem in štenderjem je najbolj težavno.

Objavljeno (popravljeno)

pa še to kaj to pomen da so v italiji ene multistrade tok cenej kot druge pa govorimo o istem letniku

Davek? :blink: :hmm:

Al pa mogoče ohranjenost...

Najbrž je najbolje prej dobiti vse mogoče info.

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno

:OK:

kako misliš razočaran?

pot za brez veze ker bo motor u ku...

Objavljeno (popravljeno)

jaz sem svojo MS letos privlekel iz nemčije in sem zelo zadovoljen. :OK:

Popravljeno . Popravil sest666
Objavljeno

pa še SHE DEVIL ;)

pa še en lep sedež iz programa aftermarket

post-467-1177020205_thumb.jpg

post-467-1177020343_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!