motorist Objavljeno Marec 8, 2004 Opozori Objavljeno Marec 8, 2004 ja zaka je pol napisan, če se motijo-mogoče se pa drugje motjko. Drgač men tut v kw piše, sam ti lahka v KM preračunam: 44kwx1.36=59.84KM
Zoolo Objavljeno Marec 8, 2004 Opozori Objavljeno Marec 8, 2004 Hotschko, čestitke in upam da bo vikend 1000+ km KMALU! :yea2: Ammm ena sama jeba je, .... zuni je skor pol metra snega!!!! :cry: P.S.: No ja glede na to kaj vozim verjetno ne bo presenetljivo, ... ampak MULTISTRADA JE LEP MOTOR! :OK:
strom Objavljeno Marec 8, 2004 Opozori Objavljeno Marec 8, 2004 Čestitke Hočko, povej kdaj se lahko pridem na lastne oči prepričat a je grt al ni... :P Ostali... o KM, KW, KMH na ovinkih pa števcih.... boli me patak, pa itak je :topic: Če prideš iz ovinka živ, si dobr spelu/spelala ovink. Če se maš zraven še fajn, je pa bonus. Ostalo nima veze... LP
Pervy Objavljeno Marec 8, 2004 Opozori Objavljeno Marec 8, 2004 obvestilo za ducatiste, v celju boste lahko videli 999, multistrado, monstra 620 in S4R pa ST4. slinčke zraven nest! :devil: :lol1:
ceco Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 obvestilo za ducatiste, v celju boste lahko videli 999, multistrado, monstra 620 in S4R pa ST4. slinčke zraven nest! :devil: :lol1: Sem sedel danes na vseh teh razstavnih eksponatih. Namesto slinčka sem imel kravato, pa je za silo bilo. Napram moji kravi so tole res igrače. Ampak s stilom. Multistrada ima pa zanimiv način sedenja. Kliče k igranju. Pa se bomo. Igrali namreč.
gebre Objavljeno Marec 13, 2004 Opozori Objavljeno Marec 13, 2004 Evo Hotchko, k si tolko gledal Multistrado na Motoboomu ena lepa slikca zate...je bila tisto mogoče tvoja?
mat Objavljeno Marec 13, 2004 Opozori Objavljeno Marec 13, 2004 Evo Hotchko, k si tolko gledal Multistrado na Motoboomu ena lepa slikca zate...je bila tisto mogoče tvoja? Mislim da so ga nazadnje videli na GSu, ccccccccc pa ja da ga ni bavarec premamil. .)
AREA Objavljeno Marec 13, 2004 Opozori Objavljeno Marec 13, 2004 Sedel na njej :P Deluje ful lahkotno, ampak dosti manjše kot na slikah - na njej sem se počuto tak kot na Pegasu, roke v komolcih enako pokrčene. Bolj za tiste pod 185 - moje mnenje
Saint Objavljeno Marec 13, 2004 Opozori Objavljeno Marec 13, 2004 Ni kaj, lep motorček, samo ma pa 2 stvari, ki sta hudo levi, prva je plastika zica, ki je hudo poceni, me spominja na nekaj vmes med ATX- ovo in tisto, ki jo za radirke nucajo, skratka z eno besedo cheap :angry: Druga je pa majhnost, jaz z mojimi 190 cm sem jo pokril čez celo dolžino obeh sedežev, sopotnikov je pa tko al tko samo za 150 cm, dekline z xxxl široko ritjo - izjemno širok in kratek, moja nad njim hudo nenavdušena, ker ni ne eno ne drugo. No za osebe pod 180 cm pa hudo spodobno vozilo. lp Rudi
Mustang Objavljeno Marec 13, 2004 Opozori Objavljeno Marec 13, 2004 Evo Hotchko, k si tolko gledal Multistrado na Motoboomu ena lepa slikca zate...je bila tisto mogoče tvoja? Lepo vas prosim... Človek ima izbran okus in da nekaj nase, na eleganco, lepoto, estetiko, umetnost in tradicijo. VALDA JE NJEGOV ČRNE BARVE!!! Torej, to ni njegov, ker je rdeč (logična dedukcija). Sem se pa celo jaz usedel gor... :hmm: Res mora biti črna :lol: Vsekakor pa veliko sreče in veselja Hotschkotu z njegovo novo igračko! Pa ni važno, kakšne barve je...samo da je črna! :ph34r:
bobokrajnc Objavljeno Marec 15, 2004 Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 Na Moto Boom-u sem sedel že na tretji MS in opazil da so bile na vseh treh vilice zelo trdo nastavljene! :hmm: :hmm: Se mi je zdelo pretrdo za ta tip motorja, če primerjam z TDM je ta naštelan dosti bolj soft. Glede velikosti motorja se ne bi strinjal z trditvijo da je delan za manjše voznike, saj sem sam visok tudi 190cm pa nisem imel nekih problemov. Tudi sedež je postavljen kar visoko(850mm), kar ne gre v račun manjših voznikov. No ja vseeno, malo me je motil zelo ozek rezervoar, stvar navade ali??? Meni se zdi MS blazno cool bike, mel bi ga takoj ampak cena se mi zdi pretirana, ja image pač stane! LP Bobo B)
hotschko Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Na Moto Boom-u sem sedel že na tretji MS in opazil da so bile na vseh treh vilice zelo trdo nastavljene! :hmm: :hmm: Se mi je zdelo pretrdo za ta tip motorja, če primerjam z TDM je ta naštelan dosti bolj soft. Hja ... motor je mišljen za malce drugačen stil vožnje kot TDM ... bolj športen ! Sicer pa MST in TDM nista v isti klasi, čeprav po izgledu najbolj podobna. V bistvu Multistrada uvaja nov koncept vožnje in uporabe motocikla.
ceco Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 V bistvu Multistrada uvaja nov koncept vožnje in uporabe motocikla. In ta je, velecenjeni kletar? Samo po zadnjem ali pošrek voziti in sedeti na njem? Sorči, It's just a bike.
hotschko Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Sorči, It's just a bike. torej imajo po tvoje vsi motocikli enako namembnost ... :hmm: B)
Brrrm Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Tudi po mojem mnenju. Za gor se usesti, zakurblati in odpeljati. :) Samo kak muzejski primerek iz dvajsetih let prejšnjega stoletja je večinoma za brisanje prahu z njega in občudovanje, za vse ostale motorcikle pa po moje velja zgornja trditev.
hotschko Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Za gor se usesti, zakurblati in odpeljati. :) hja ... Brrrm, kot vedno imaš prav ... ampak kaj se dogaja po tem ko odpelješ, je pa lahko čisto druga zgodba ... :)
Brrrm Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Saj vem, eni bi iz tistega radi naredili umetnost in filozofijo telesa in duha in zasledovanje višjih ciljev in izpolnjevanje žitja in bitja in ne vem kaj še vse, ampak tisto naprej je zgolj vožnja. :) Sicer vožnja v različnih slogih, a še vedno zgolj vožnja. Kolesi se vrtita in grabita površino pod seboj, desno zapestje dela po svoje, glava pa sledi predstoječi poti in nekako poskuša ostati na njej in na motorciklu. :P Še kaj? :rolleyes:
RAN Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Saj vem, eni bi iz tistega radi naredili umetnost in filozofijo telesa in duha in zasledovanje višjih ciljev in izpolnjevanje žitja in bitja in ne vem kaj še vse, ampak tisto naprej je zgolj vožnja. :) Sicer vožnja v različnih slogih, a še vedno zgolj vožnja. Kolesi se vrtita in grabita površino pod seboj, desno zapestje dela po svoje, glava pa sledi predstoječi poti in nekako poskuša ostati na njej in na motorciklu. :P Še kaj? :rolleyes: Ma mora bit nekaj več. Če ni na motorju je v glavi. Pejd na MG WEB stran boš zvedel, da obstaja nekaj več. Zvedel boš o motorjih z dušo. In prav je tako. Nekaj več nas plemeniti. Zato je obstajal tudi MONSTER Hočko edition. :D
ceco Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Cool Ran, samo ne prosim o novem konceptu vožnje in uporabe motocikla. Preveč tehnicistično se sliši in na tem področju je zadeva na majavih temeljih. V družboslovno dušnem se pa da kaj naredit. :book:
Mustang Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 torej imajo po tvoje vsi motocikli enako namembnost ... :hmm: B) I beg to differ, sir. :D To nikakor ne more biti res... Saj si videl hotschko, ko sem se usedel na multistrado. A si me že videl kdaj tako sedet?! :lol: Mislim da ne. Že pozicija je čisto druga, kot npr...na mojem :P Motorji so si različni in so namenjeni različnim stilom vožnje. Tako je tudi z multistrado.
bobokrajnc Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Zasnova MS-e je drugačna od drugih motorjev,se strinjam, ampak vilice so vseeno pretrdo nastavljene, saj spada v opcijo "multi" tudi komot touring vožnja vilice pa so trde kot pri modelu 999. @hotschko Na stransko nogico pa le pazi, je res zelo švoh, tako da previdno pri parkiranju! Na Ducati štantu so imeli tudi Termignoni izp.sistem, ampak za ceno 1000Eur, je to normalno???? :? LP Bobo B)
hotschko Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Bobo, 1. mehkoba vzmetenja ne prinese nujno večjega udobja v vožnji ... prej nasprotno ... 2. MTS ni komot touring motor ... lahko pa je tudi ... je bolj multi road kot multi style ... ;) 3. v 100EUR termignoni kitu je poleg drugega izpušnega lonca tudi drug filter, drug airbox in druga elektronika ... ... obstaja pa še en Termignoni kit za 1600 EUR, v katerem je še bolj navita verzija elektronike in TUDI druge odmične gredi ... ugani kateri kit bom nabavil jaz :) B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se