MiNa Objavljeno Junij 23, 2008 Opozori Objavljeno Junij 23, 2008 Če sta imela srečo sta danes spravila motorje na vlak in se odpravila proti Moskvi. Tolk zaenkrat.
MiNa Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Po zadnji informaciji sta kolega danes sta prispela v mesto Vladimir vzhodno od Moskve. Menda je bila vožnja z vlakom zanimiva iskušnja.
Bojanv Objavljeno Junij 27, 2008 Opozori Objavljeno Junij 27, 2008 Hm, do Bajkala in nazaj z vlakom? To je cca 5500 do 6000 km. No ja, OK. srecno vrnitev. lp bv
avtomoto Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Da se malo javima. Prispela danes v Moskvo. Pred tem sva si ogledala zlati ring mesta. Tu so (v Rusiji) motoristi res vredni imena MOTORISTI. Ko sva med Novosibirskem in Krasnojarskem padla med motoriste je potovanje postalo povsem preprosto. Motoristi so si naju samo podajali od kraja do kraja. Ko se vrneva bom malo opisal te dogodivscine, ki sva jih dozivljala s temi motoristi. Z Olegom iz Moskve si naslednja dva dni ogledava se Moskovske znamenitost. Nato sledi se Cernobil in potem domov. Si pisemo od doma. Hvala vsem, ki so nama zeleli vse dobro na poti. lp Lipak + Samo
avtomoto Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Se nekaj svezih slik: http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0041.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0042.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0043.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0044.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0045.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0046.jpg Vec pa doma. Lahko noc.
MiNa Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Pozdravljena! Končno tudi kakšna beseda iz prve roke (ust-tipkovnice :whistle: ). Le pišita še kaj če bo mogoče. lp. Mirč
motoristek Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Se nekaj svezih slik: http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0041.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0042.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0043.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0044.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0045.jpg http://olegafrica.narod.ru/2008/june/guswe...ge/DSC_0046.jpg Vec pa doma. Lahko noc. Fic, vidim, da si eno gumo že menjal :yea1: , kaj Samotu so jih pa vkradli ?... :kva2:
avtomoto Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Fic, vidim, da si eno gumo že menjal :yea1: , kaj Samotu so jih pa vkradli ?... :kva2: Nic nismo menjali ali nama ukradli (do sedaj). Samo podarjava gume, zracnice in dezne kombinezone (rezervne) po Sibiriji v zahvalo za usluge, ki so nam jih storili motoristi. Tu na zahodu je vsega dovolj in se takoj lahko kupi ! Pravkar vrnili z ogleda Moskovskih znamenitosti. Jutri nadaljujemo. lp
avtomoto Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Ena jutranja slikca z Olhona . . . lp
RusAndrey Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 (popravljeno) pot domov (fotka iz okolice Moskve) B) Popravljeno Julij 2, 2008. Popravil RusAndrey
RusAndrey Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 (popravljeno) Popravljeno Julij 2, 2008. Popravil RusAndrey
RusAndrey Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 (popravljeno) pot domov (fotka iz okolice Moskve) -3 Popravljeno Julij 2, 2008. Popravil RusAndrey
moto rider Objavljeno Julij 3, 2008 Opozori Objavljeno Julij 3, 2008 (popravljeno) Kwajzdej Lipak?... A sta že doma, al' ne, duše potepinske?! Popravljeno Julij 3, 2008. Popravil moto rider
jetman Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 (popravljeno) A na GSu 1200 vidim lite feltne :naughty: Popravljeno Julij 4, 2008. Popravil jetman
MiNa Objavljeno Julij 4, 2008 Opozori Objavljeno Julij 4, 2008 Kwajzdej Lipak?...A sta že doma, al' ne, duše potepinske?! Včeraj sta osvojila :krneki: Černobil.
avtomoto Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Kwajzdej Lipak?...A sta že doma, al' ne, duše potepinske?! Doma (od danes). Bajkal zaključil na METALCAMPu v Tolminu pri hčerki in ženi. Zdajle pa pranje konja. Potem (zvečer ali bolj verjetno jutri) pa kakšno poročilo in slike v album. Se pišemo. lp
Pips Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Čestitke,sta prava CARJA in z nestrpnostjo čakam na podrobnosti iz vajine poti.Upam,da se vaju bo dalo kje videti tudi v živo in kaj povprašat. :worship:
PURPLE Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Bajkal zaključil na METALCAMPu v Tolminu pri hčerki in ženi. Sva se midva srečala okrog 9 30 nekej med Bačo in Petrovim Brdom, motor je bil tastar GS osedlan?
Bojanv Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Koliko je bilo to kilometrov? Sem falil, če rečem 9000? Čestitam lp bv
motoristek Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Koliko je bilo to kilometrov? Sem falil, če rečem 9000? Čestitam lp bv :grim
avtomoto Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 Bajkal zaključil na METALCAMPu v Tolminu pri hčerki in ženi. Sva se midva srečala okrog 9 30 nekej med Bačo in Petrovim Brdom, motor je bil tastar GS osedlan? Da.
avtomoto Objavljeno Julij 7, 2008 Opozori Objavljeno Julij 7, 2008 V uvodu naj povem, da bom v glavnem pisal v lastnem imenu kljub temu, da sva s prijateljem Samom opravila to pot do Baikala. Glede na to, da sva pred leti že opravila pot po Iranu za katerega sva rekla, da gre za moj maturantski izlet je tokrat bi to Samov maturantski izlet. Kot idejni vodja tega izleta se moram najprej zahvaliti Nikoli, Branetu, Miranu, Bojanu in Bogdanu za množico koristnih informacij. Prav tako tudi drugemu Bogdanu za ojačano glasovno vodenje na Zumotu. Že od mladih dni me je zanimala Sibirska eksplozija, ki se je zgodila 30. 6. 1908 ob 07:17 po lokalnem času v Sibiriji na področju reke Tunguska (Podkamennaya). Fenomen Tunguske eksplozije je do danes nepojasnjen (ali gre za komet, asteroid, vesoljsko plovilo, atomsko bombo ali Teslin preizkus). In to (100 let od eksplozije) je bil prevladujoč element poleg Baikala, da obiščem omenjene predele Rusije. Poleg tega sem svojega GS za 20 letnico izdelava (rojstni dan) želel popeljati na to pot. In sem šel. No pot se je začela s težavami. Samo mi zvečer pred odhodom javi, da je zlomil vizir na čeladi. V rešitev problema vskoči motoristek, ki mu odstopi svoj vizir. Ko se sam zjutraj hočem odpeljati se zapeljem kar brez čelade na glavi. No, nervoza je bila očita. Ko se peljem proti dogovorjenemu mestu v Celju vidim, da mi dodatni kolesarski števec ne dela. Torej za začetek poti same dobre stvari. Ampak se ne sekiram saj vem za tisti rek: "Slab začetek dober konec". No in res je bilo na koncu vse dobro. Števec popravljen – senzor zamaknjen. Čelada na glavi. Samov (motoristekov) nov vizir na čeladi. Motoristek naju še poslika in štartava dogodivščinam na proti. Ampak dogodivščina se je začela že kar hitro. Že na Hrvaškem sva se izgubila. Res. Obvoznica zaradi gradbenih del in naenkrat sva se peljale že drugič čez isto naselje ! In kje je še Baikal ?! Ko se z Zumotom končno le ujamemo le prideva do Madžarske, ki naju pričaka v močnem dežju. Naslednji dan in naprej pa imava z vremenom izredno srečo. Tako se dnevno števec zavrti od 700 do rekordnih 1137 km na dan. Glede na to, da ceste niso ravno na našem nivoju je to kar precej. Po dveh dneh Ukrajine je tu že želena Rusija. Vožnja, tankanje in zopet vožnja, tankanje. Kraji mimo katerih sva vozila so se kar hitro menjali; Kursk, Veronež, Saratov, Samara, Ufa, Čeljabinsk, Kurgan, Išim, Omsk, Novosibirsk. Na poti proti Krasnojarskem pa se srečava z dvema motoristoma iz Krasnojarskega kamor prispeva 9. dan. Z njima se pogovorimo glede Tunguske in takoj nama povesta, da Tunguske z mojim motorjem ne bom videl. Predel je preveč razmočen tako, da je z motorjem v tem času tja nemogoče. Enemu izmed njiju je tudi precej poznam "Tunguski fenomen" saj se zavzema, da gre za Teslin poizkus. Tako si naslednji dan ogledamo Krasnojarski geološki muzej, kjer nam pripravijo kratko predstavitev tega dogodka. Na koncu mi na vprašanje za predavateljevo osebno mnenje kaj je povzročilo to pustošenje pove, da gre po njegovem za vlet ogromne gore ledu, ki je nekaj kilometrov nad tlemi "parno eksplodirala". Gostita naju dva dni in napotita naprej motoristom v Irkutsu. Tu se je nadaljevalo spoznavanje in prijetno druženje z njimi. Ker sva zaradi časovne stiske želela nazaj s Transibirsko železnico si takoj prvi dan urediva karte. Žal je vlak precej zaseden, in karte (za osebo) dobiva že za 23. 6. Tako ostane le 5 dni za raziskovanje Irkutska in Baikala. Skočiva na otok Olhon, kjer se malo sprehodiva po jezeru. Soča je prav topla proti Baikalu ! Poleg zelo slabih cest med Krasnojarskem in Irkutskem je proti in na Olhonu še najslabša cesta. Sama "salonitka" z različno globokimi in dolgimi grbinami. Na kratkih grbinah še gre s plinom, da vozim "po vrhu". A na globljih in daljših pa je enostavno treba upočasniti na polžjo hitrost. Pravo trpljenje za tehniko in človeka. Z Irkutskimi motoristi si en dan privoščimo še kratek izlet in piknik v Listvjanki. Zadnji dan si s pomočjo motorista iz Irkutska urediva še karte za motor za vrnitev do Vladimirja. Vse skupaj stane na osebo cca. 190€ (oseba + motor). Dokaj sprejemljivo glede na to, da prideš iz Irkutskega do Vladimirja, kjer že čakajo drugi motoristi, ki bodo pomagali pri razkladanju motorja iz poštnega vagona v 3 dneh. Na Transibirki zopet fina dogodivščina saj se peljem v "delavskem" razredu in imam pristen stik z domačini. Le-ti tudi pomagajo pri razkladanju v Vladimirju. Od tu še skok do Gus'-Chrustalny v klubsko hišo Wolves-ov. Dva dni počitka potem pa raziskovanje "Zlatega ringa" mest okrog Moskve. V Lakinsku zopet gosta pri motoristu, ki je bil na 50 letnici Elefantentreffa. Škoda, da se nisva prej spoznala, sigurno bi na tem treffu kakšne spomine obujala. Po dveh dneh Lakinska naju v Moskvi že pričakuje poslednji motorist na tem potovanju, ki nama je ponudil prenočevanje za tri dni in "usluge turističnega vodnika" po Moskvi. O Moskvi ni treba izgubljati besed. Najdražja prestolnica z obilico vsega kar si srce poželi, če le denarnica prenese. Ogled glavnih znamenitosti (rdeči trg, mestni predeli in podzemne postaje metroja). Posebno lep se mi je zdel nočni ogled mesta. Kar težko je bilo slovo od poslednjega motorista na tej poti. Razdajal se je več kot 100% da bi ustregel. Na dirki mini moto si je poškodoval desno ramo. Operiran in z oprtnico za roko ter poškodovanim sredincem leve roke (ugriz volka) se ponoči komaj spravi na svojega KTM 990 Adventure, da naju popelje v nočno fotografiranje Moskve. Motor si ni mogel dati sam iz garaže. Čelado sem mu moral jaz dati na glavo, ker ni mogel dvigniti roke. A ko se je peljal ga nisem mogel dohajati skozi ovinke. Sledilo je še štiri dni vožnje iz Moskve in enomesečno potovanje je bilo uspešno (z izjemo Tunguske) zaključeno. Na motorju prejahal cca. 8000 km do Baikala in še potem okoli Moskve in do doma 4000. Torej skupaj cca.12.000 km. Res je bila velika sreča spoznati takšne Motoriste na tej poti. Mnogi med njimi sploh niso imeli samo po en motor ampak so se jim v garažah nahajali tudi po štirje različni motorji. Rusijo, moram priznati sem si predstavljal povsem drugače. Nekateri od omenjenih motoristov so spoznali tako Charlija in Ewana (Long Way Round), Dane in Koma (http://www.xross-siberia2007.com) pa tudi nekaj Poljakov na KTM-ih http://www.motosyberia.com/photo_en.php. Upam, da jim bom kdaj v bodočnosti vrnil vsaj del uslug, ki so jih storili, da je bilo potovanje kljub naporu tako prijetno. Hvala fantje še enkrat.
bmwslo Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 :worship: :worship: :worship: :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se