Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Sicer sem drugi lastnik Yamahe ampak prevoženi kilometri so pa definitivno pravi, ker se je prejšnji lastnik raje vozil s chopperjem in mu je bila Yamaha bolj za drugi motor.

Verjetno je, da z motorjem ni nič narobe, najboljši način, da se v to prepričam pa bi bila primerjava zvoka z drugo Yamaho s približno enakimi kilometri in brez kakršnih koli predelav. Je kakšen lastnik iz Gorenjske?

O ja nekaj nas je....

Na angleškem forumu sem bral o nekakšnem ticking... zvoku in se mi zdi, da pri obratih okrog 3000 RPM! Pa še to celo posneli so to rožlanje. Moje mnenje je, da se ne preveč razburjat, če pa bo rožlanje postalo očitno potem pa takoj seviserja in popravilo! Evo link, omenjajo prve modele - tako, kot tvoj TICKING!!!!

Na moji FJR je v treh letih in pol odpovedala samo osvetlitev armature - polvica ne sveti! Drugače pa je v dobri formi in dela 1A! 37 000 km!

Na mašini imam gume spredaj M1 in zadaj Z6! Moram reči, da je ubijalska kombinacija, spomladi pa pride na zadnje kolo še M1! Zadnjič sem na Soriški stružil s tacami po asfaltu, kot včasih z DP (beri drek pumpo)!

lp Mare

Pri nizkih hitrostih tale avtomatika verjetno res ni najboljša..... Bilo bi fino narediti eno testno vožnjo in doživeti novo FJR! Seveda in narediti primerjavo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem reku sem menjal gume, namesto MZ6, Michelim Pilot Power.

Guma drži kot prilepljena, tačke brusim za stavo, vendar nek dvom me je še vedno razjedal!

Prvo je bila cena, sicer so bile v akciji (20%popust), vendar glede na cenik, ki sem ga gledal na web-u mi popust 20% ni štimal. Druga je bil tip profila, ki sem ga imel v mislih.

Sedaj pa vidim, da sem norec :doze: . Nič novega! <_<

Na web-u sem gledal Michelin Pilot Road, na motor pa montiral Michelin Pilot Power.

Rad bi videl koliko bodo te gume zdržale pri polni (teža) obremenitvi.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem reku sem menjal gume, namesto MZ6, Michelim Pilot Power.

Guma drži kot prilepljena, tačke brusim za stavo, vendar nek dvom me je še vedno razjedal!

Prvo je bila cena, sicer so bile v akciji (20%popust), vendar glede na cenik, ki sem ga gledal na web-u mi popust 20% ni štimal. Druga je bil tip profila, ki sem ga imel v mislih.

Sedaj pa vidim, da sem norec :doze: . Nič novega! <_<

Na web-u sem gledal Michelin Pilot Road, na motor pa montiral Michelin Pilot Power.

Rad bi videl koliko bodo te gume zdržale pri polni (teža) obremenitvi.

Srečno

Tonček

Po naših testih med 4 in 5 tisoč km. Se bo pa zelo držala ceste.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem reku sem menjal gume, namesto MZ6, Michelim Pilot Power.

Guma drži kot prilepljena, tačke brusim za stavo, vendar nek dvom me je še vedno razjedal!

Prvo je bila cena, sicer so bile v akciji (20%popust), vendar glede na cenik, ki sem ga gledal na web-u mi popust 20% ni štimal. Druga je bil tip profila, ki sem ga imel v mislih.

Sedaj pa vidim, da sem norec :doze: . Nič novega! <_<

Na web-u sem gledal Michelin Pilot Road, na motor pa montiral Michelin Pilot Power.

Rad bi videl koliko bodo te gume zdržale pri polni (teža) obremenitvi.

Srečno

Tonček

Tonček, če ti moja izkušnja kaj pomeni.

Sem imel Pilot Road na Fjr- prvič, zadnjič in nikoli več.

Tako, da tisto o norcu ni preveč resno za jemati. Sem pa vesel, da je nekdo končno montiral Powerce na Fjr in da izvemo kako se obnese.

Lp Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po naših testih med 4 in 5 tisoč km. Se bo pa zelo držala ceste.

lp

Najlepša hvala. Upam, da bom do takrat že dobil nov motor :OK: . Sicer pa je od tebe odvisno, a ne :photo:

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tonček, če ti moja izkušnja kaj pomeni.

Sem imel Pilot Road na Fjr- prvič, zadnjič in nikoli več.

Tako, da tisto o norcu ni preveč resno za jemati. Sem pa vesel, da je nekdo končno montiral Powerce na Fjr in da izvemo kako se obnese.

Lp Cvetoo.

Cveto, upam da te ne bo zmotilo vprašanje, kaj te je na Pilot Road-u tako zelo motilo?

Glede izkušenj, ki jih imam s temi gumami moram reči, da so samo pozitivne ( razen oprijema, ob neogreti gumi- kar pa je slabost vseh sport-touring gum)

Hvala za odgovor :blush: !?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala. Upam, da bom do takrat že dobil nov motor :OK: . Sicer pa je od tebe odvisno, a ne :photo:

Srečno

Staro sem videl prodajaš (avtonet), a bo nova FJR-ka?

Glede brušenja tac - meni se isto dogaja od kar imam Metzeler M1 na prvem kolesu!

LP Mare

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Staro sem videl prodajaš (avtonet), a bo nova FJR-ka?

Glede brušenja tac - meni se isto dogaja od kar imam Metzeler M1 na prvem kolesu!

LP Mare

Bo, bo, čeprav sem bil včeraj na Fakeer see-ju s kolegom, ki ima novega BMW K 1200 GT. Malo me mika vendar 1.400.000 SIT zaradi aktivnega vzmetenja in ostale dodatne opreme se mi sedaj zdi le preveč.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo, bo, čeprav sem bil včeraj na Fakeer see-ju s kolegom, ki ima novega BMW K 1200 GT. Malo me mika vendar 1.400.000 SIT zaradi aktivnega vzmetenja in ostale dodatne opreme se mi sedaj zdi le preveč.

Srečno

Tonček

Veš tole aktivno vzmetenje ni 1.400.000,oo to je vsa dodatna oprema.Aktivno vzmetenje stane ca 250.000,oo sit.Verjetno ima zelo veliko dodatne opreme ,namreč pri BMW-eju je treba vse posebej plačat-tudi sredinski štender je doplačilo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš tole aktivno vzmetenje ni 1.400.000,oo to je vsa dodatna oprema.Aktivno vzmetenje stane ca 250.000,oo sit.Verjetno ima zelo veliko dodatne opreme ,namreč pri BMW-eju je treba vse posebej plačat-tudi sredinski štender je doplačilo. :OK:

Res je, BMW K1200 GT je full optional opremljen, xenon, gretje sedeža...

Zaenkrat z nakupi bo mir, ker je v garaži že nova FJR.

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, BMW K1200 GT je full optional opremljen, xenon, gretje sedeža...

Zaenkrat z nakupi bo mir, ker je v garaži že nova FJR.

Srečno

Daj,pokaži nam svojo Lepotico! :naughty:

Popravljeno . Popravil PERO58
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, BMW K1200 GT je full optional opremljen, xenon, gretje sedeža...

Zaenkrat z nakupi bo mir, ker je v garaži že nova FJR.

Srečno

Ja slike , a je robo menjalnik pa to, malo nas založi z informacijami.....

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem na Soriški stružil s tacami po asfaltu, kot včasih z DP (beri drek pumpo)!

To je tisto kar meni najbolj najeda pri FJR....takoj so tace na tleh!

Pri TDM-i je šlo v ovinek na polno pa še je blo fore.....sedaj pa moram prav pazit da ne zaplužim.

Gumi sta obe Z6...a bo stvar kaj drugačna z drugimi gumami??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tisto kar meni najbolj najeda pri FJR....takoj so tace na tleh!

Pri TDM-i je šlo v ovinek na polno pa še je blo fore.....sedaj pa moram prav pazit da ne zaplužim.

Gumi sta obe Z6...a bo stvar kaj drugačna z drugimi gumami??

Z bolj športnimi boš še preje plužil (oziroma lažje ga boš v ovinek nagnil do tac).

Se pa meni ne zdi, da bi tako zelo hitro prišel do tac. A maš mogoče kaj vzmetenje štimano pa na bolj mehko nastavljeno ali kaj ?

Jaz mam privzete nastavitve in pridem do tac šele pri res velikem nagibu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tisto kar meni najbolj najeda pri FJR....takoj so tace na tleh!

Pri TDM-i je šlo v ovinek na polno pa še je blo fore.....sedaj pa moram prav pazit da ne zaplužim.

Gumi sta obe Z6...a bo stvar kaj drugačna z drugimi gumami??

:grrr ; če boš dal športne gume bo še slabše (še bolj boš plužil) Na Bledu sem videl FJR, ki jo vozi starejši gospod! Nastavke na tacah je pobral ven pa je imel tace vse podrajsane! Torej ni pomoči....

Manj agresivna vožnja pa bo.....kar je pa skoraj utopično a ne!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manj agresivna vožnja pa bo.....kar je pa skoraj utopično a ne!

Jaz sem že nekajkrat vozil za Bluzonderjem in lahko povem da ni potrebno nobene agresivne vožnje da tace prasnejo po tleh.

Jaz sem mu z Varaderom brez težav sledil, nagibi nič kaj posebnega, sem imel še precej fore da bi se s čimerkoli drugim kot gumo dotaknil tal, on pa je že drsal s taco po asfaltu.

Mislim da je tole ena velika napaka FJR. Motor je sposoben precej bolj agresivne vožnje kot pa penzionistično križarjenje po avtocestah, žal pa mu ta hiba to preprečuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja slike , a je robo menjalnik pa to, malo nas založi z informacijami.....

LP Mare

Torej, motor ima klasično sklopko in menjalnik. Robotizirana ima še kakšno otroško bolezen, vsaj tako pravijo strokovnjaki.

Sliko poskušam pripopati, slikano na trajektu na Lago Maggiorre, kjer sem se potepal preko vikenda, ko bo kakšna več jo bom postavil na ogled.

Drugače, pa z motorjem ni nobenih problemov, navdušuje boljši menjalnik od prejšnjega modela, kot sem že omenil, problem toplega zraka iz motorja je odpravljen, potovalni računalnik z merilcem zunanje temperature pride tudi prav, boljša je tudi zračna zaščita (višje in predvsem debelejše steklo).

Srečno

Tonček

post-8176-1159124110_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tonček a nimaš nobenega komentarja od Letečega, ker mi je prav hudo ko tako kritizira FJR??

Sem 200% odločen da bo v kratkem tudi mojo garažo krasila FJR, mogoče tudi tvoja prejšnja samo dva motorja mi žena ne pusti v garažo pa tudi finance ne dovolijo. V TCju pa nimajo preveč posluha za mojo africo pravijo da je malo prestara in da bodo imeli težave za prodat?! So me poslali žejnega čez vodo nazaj na vipavsko. :yea1:

lp:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je tole ena velika napaka FJR. Motor je sposoben precej bolj agresivne vožnje kot pa penzionistično križarjenje po avtocestah, žal pa mu ta hiba to preprečuje.

Polno obremenjena je še prej na tleh (s štapcami) .) Zahteva vožnjo v idealni krivulji ovinka, tako, da niso potrebni pretirani nagibi, ki jih konstrukcija motorja in gume dovoljujejo. Drugače, pa se mi zdi, da je nov model še bolje vodljiv in zaradi tega je še večji užitek v nagibanju.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FJR sem obul v Dunlop - spredaj SPMAX GP M RACER

- zadaj pa SPMAX D220 ST.

Po 1000 prevoženih kilometrih lahko rečem, da je to idealna kombinacija.

Vodljivost sprednjega konca je odlična (gre kot po tirnicah), zadnja guma pa dovoljuje

nagibe do stopalk brez vsakega vznemirjanja.

Le za ogrevanje pnevmatik si vzamite nekaj kilometrov.

Prej sem vozil na Bridgestone in na Metzzeler (Z4 in Z6), ki temu paru ne segata niti do kolen.

Upam le, da ne bo prehitro konc veselja zaradi obrabe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zadnja guma pa dovoljuje

nagibe do stopalk brez vsakega vznemirjanja....

In še vedno je do roba gume 2mm lufta :doze:

Meni tudi Z6 dovoljuje nagb do tačke brez vznemirjenja, pa ne zaradi gume, ampak ker je tačka takoj na tleh :cry: , sama guma pa bi dopuščala tudi večji nagib, se lepo vidi po obrabi profila.

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V soboto sem prejel pošto iz Delta team Krško! Zamenjava TPS senzorja, kot je bilo objavljeno na MS!

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!