Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

To je cesta smrti, čeprav izgleda čisto simpatična. Sam se je izogibam, grem raje naokrog.

R.I.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cesta je totalno zjebana, nevozna, drseča, z napačnimi nagibi v ovinkih. Namesto, da praskajo vse ceste okoli naj najprej tole uredijo, da se bomo lahko normalno vozili! Potrebno je zamenjati ne samo asfaltne flike, ampak celo cesto z drenažo, nasipom in tako dalje. Je pa res cesta smrti, ker ne pomnim leta, da ne bi bil kdo mrtev na njej sem pa, tako kot tudi danes, že prejšnji dve leti bil na kraju nesreče, oz. stal v koloni vozil.

Sožalje svojcem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24ur.com:

"Poklicni gasilci in reševalci, ki so bili na kraju nesreče, so si bili enotni, da je bila cesta spolzka, kot da bi bila polita z oljem, je za 24ur.com povedal Viktor Svetlin iz Centra požarne varnosti Domžale. Policija pa ob tem kot najverjetnejši vzrok nesreče navaja tudi neprilagojeno hitrost."

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo Švaba sam čez mejo pride, se sooči z našimi cestami in odbojnimi ograjami(beri mesoreznica), ki so namenjene samo avtomobilom čeprav bi kot davkoplačevalci in plačniki raznih dajatev če hočeš motor votit lahko pričakovali da bodo narejene tudi za varnost motoristov. Pa niso. Ker zmanka denarja še za tist kos pocinkanga pleha dvakrat zapiganga in to zato ker si pri DARS-u pa še kje vmes take mastne plače namenjajo saj so tako usposobljeni strokovnjaki da si to na vsak način zaslužijo. Barabe!

http://24ur.com/novice/crna-kronika/nemski-motorist-podlegel-poskodbam.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej me boste zbrisal

Seveda. V podnaslovu piše novice, nič komentarjev. Komentirate lahko drugje.

Popravljeno . Popravil Brrrm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Norvežani so glede ozaveščanja voznikov o motociklistih na cesti naredili tale oglas:

klik.

Smo majhni, a nismo muhe.

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sarkazem je pač ena (legitimna!) izmed poti do cilja (=ozaveščanja).

Je pa res, da imajo ljudje na različnih koncih sveta različne reakcije. Nekje takšen oglas doseže svoj namen, drugje ga pač ne razumejo in ga jemljejo dobesedno.

Sicer je pa naročnik norveška zveza motociklistov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo Švaba sam čez mejo pride, se sooči z našimi cestami in odbojnimi ograjami(beri mesoreznica), ki so namenjene samo avtomobilom čeprav bi kot davkoplačevalci in plačniki raznih dajatev če hočeš motor votit lahko pričakovali da bodo narejene tudi za varnost motoristov. Pa niso. Ker zmanka denarja še za tist kos pocinkanga pleha dvakrat zapiganga in to zato ker si pri DARS-u pa še kje vmes take mastne plače namenjajo saj so tako usposobljeni strokovnjaki da si to na vsak način zaslužijo. Barabe!

V Nemčiji bi svojci tega umrlega tako iztožili skrbnika ceste, da bi bilo joj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to je zaradi tega, ker se danes gleda samo na dobiček in kako od iz vsakega posameznika čim iztržiti. Mogoče so pri nas take ograje tudi zato, ker država rajši vidi, da če že pride do nesreče, da človek umre kot pa da preživi in mogoče postane invalid. Invalid pa je za državo precej velik strošek in oni si ne želijo takih stroškov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to je zaradi tega, ker se danes gleda samo na dobiček in kako od iz vsakega posameznika čim iztržiti. Mogoče so pri nas take ograje tudi zato, ker država rajši vidi, da če že pride do nesreče, da človek umre kot pa da preživi in mogoče postane invalid. Invalid pa je za državo precej velik strošek in oni si ne želijo takih stroškov.

ups, ti si pa krut, to so pa hude optožbe za državo, to glede dobička ti pa dam prov, noben denar ne more vrnt najdražjega, zato pa so omejitve in tam ponavadi stojijo table z omejitvijo, če pa si prehitr, se pa zgodi najhuje, vsaj v večini primerov

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to je zaradi tega, ker se danes gleda samo na dobiček in kako od iz vsakega posameznika čim iztržiti. Mogoče so pri nas take ograje tudi zato, ker država rajši vidi, da če že pride do nesreče, da človek umre kot pa da preživi in mogoče postane invalid. Invalid pa je za državo precej velik strošek in oni si ne želijo takih stroškov.

Vsekakor je invalid državi ( na katero pa moramo gledati kot celoto, vsak državljan je njen del, ki vanjo nekako z nečim prispeva ) v breme, pa vendar, ljudje, življenje je dar, za katerega pa ne vemo, dokler si ga ali pa nam ga drugi ne pokvarijo.

Pa vendar ne zastopim sledečega. Ko sem si ob nesreči povzročil lezijo desnega brahialnega pleteža, bi mi v roku 14 dni lahko poškodovani živec nadomestili z živcem iz interkostalnega predela in jaz bi lahko brez problemov bil že v službi eno leto, in bi državi nazaj nosil denar. Ker pa nisem športnik, mi tega niso storili, zakar pa sem že 25 mesecev v bolniškem staležu in rehabilitacijskem postopku, kar pa neizmerno več stane, kot prva operacija. Sedaj pa pravijo, da mi bodo naredili fizični prenos mišice in prenos 4 interkostalnih živcev za povezavo k novi mišici, da bo ta mogoče delovala. Če to ni paradoks. Živec namreč začne takoj propadati, če je prekinjen, mišica pa se, ker nima spodbujanja, zaradi nedelovanja posuši, atrofira.. Navsezadnje spoznaš še resnico, da za vsem tem ne stojijo zdravniki, ampak ljudje ki sedijo pri blagajni ZZZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor je invalid državi ( na katero pa moramo gledati kot celoto, vsak državljan je njen del, ki vanjo nekako z nečim prispeva ) v breme, pa vendar, ljudje, življenje je dar, za katerega pa ne vemo, dokler si ga ali pa nam ga drugi ne pokvarijo.

Pa vendar ne zastopim sledečega. Ko sem si ob nesreči povzročil lezijo desnega brahialnega pleteža, bi mi v roku 14 dni lahko poškodovani živec nadomestili z živcem iz interkostalnega predela in jaz bi lahko brez problemov bil že v službi eno leto, in bi državi nazaj nosil denar. Ker pa nisem športnik, mi tega niso storili, zakar pa sem že 25 mesecev v bolniškem staležu in rehabilitacijskem postopku, kar pa neizmerno več stane, kot prva operacija. Sedaj pa pravijo, da mi bodo naredili fizični prenos mišice in prenos 4 interkostalnih živcev za povezavo k novi mišici, da bo ta mogoče delovala. Če to ni paradoks. Živec namreč začne takoj propadati, če je prekinjen, mišica pa se, ker nima spodbujanja, zaradi nedelovanja posuši, atrofira.. Navsezadnje spoznaš še resnico, da za vsem tem ne stojijo zdravniki, ampak ljudje ki sedijo pri blagajni ZZZS.

Primerjava z Ameriko je zgolj naključna...mater, ves shit moramo kopirat.

Popravljeno . Popravil MARE 65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navsezadnje spoznaš še resnico, da za vsem tem ne stojijo zdravniki, ampak ljudje ki sedijo pri blagajni ZZZS.

Želim ti čim hitrejše okrevanje.

Na žalost je tako, da so pravilnega (po mojem mnenju) zdravljenja (ki se očitno, na žalost, smatra kot nadstandardno) deležni le športniki. Za zavarovalnico pa si "dober", če lahko hodiš (govorim na splošno). In kar sem citiral je najbolj žalostna resnica. Kar se dogaja je velika svinjarija!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to je zaradi tega, ker se danes gleda samo na dobiček in kako od iz vsakega posameznika čim iztržiti. Mogoče so pri nas take ograje tudi zato, ker država rajši vidi, da če že pride do nesreče, da človek umre kot pa da preživi in mogoče postane invalid. Invalid pa je za državo precej velik strošek in oni si ne želijo takih stroškov.

IMHO je, v poprečju, izlet v ograjo posledica, ne vzrok

meni se zdi, de ograje niso izvirni greh. Več ko se vozim čez meje, bol me čudi, in bol verjamem zgodbicam, kako se je po vojni kradlo material za ceste, da se je zidalo hiše. tud če se materiala ni dalo kupit nikjer so bajte rastle. . . . primer jezersko-železna kapla, al pa uccea-kobarid. V obeh primerih je cesta na identičnem terenu. izgovori o plazenju in podobno ne držijo vode. vendar je avstrijsko-italjanska stran lepa, gladka ne pada kamenje. tudi če nebi blo tabel in praznih mejnih prehodov, ti je takoj jasno kdaj si čez mejo. ceste so u qurcu že od temeljev. in če je temelj zjeban, se neda dost narest. cesta bo vegasta, asfalt bo poču, u razpoko bo šla voda, in bo pozimi razfukalo, jeseni bodo dali čez fliko, bo tam grba. . . itd itd. Čez mejo nimajo flikanih cest, ker so jih taprvič naredili dobro. pr nas in na hrvaškem pa vemo kako to zgleda.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolker sem se jez po HR vozu majo bol ceste še pa jih obnavljajo jih pa tud hitrej.

ah no. to je težko rečt. buzet-Bartonigla, čez istarske toplice štimajo že tri leta, pazin-Žminj-učka je neki najblgroznega ever, Prezid-crni lug, tud, si jo človek kar zapomni. poštimane so turistično pomembne ceste, use drugo, kar sem jaz vozil, je zelo žalostno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!