baddad Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Kako so se problema divjih motoristov lotili v Iranu? :naughty: http://www.ncr-iran.org/content/view/5127/1/
HHV Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Gospod HHV najlepša hvala, da ste napisali iz kje prihajate. Ni nam jasno, zakaj ste v svojih postih na tem forumu tako kritični in žaljivi do Zveze motoklubov Slovenije. Ko ste javno na tem forumu ZMKS zmerjali, da smo butci, nesposobneži, bedaki in vse najslabše, nam zaupajte ali ste to počeli v imenu Maksija ali v svojem imenu. ZMKS ni nikoli in nikjer na nobenen forumu ali oddaji rekla ene sama žaljive besede o društvu Maksi. No , vidiš zaletavko, kako kratke pameti si! Maksi sem soustvarjal, nakar sem mesto prepustil mlajšim in se angažiral na drugih področjih, kjer spet orjem ledino. Zato Maksija danes nikar enačiti z menoj, ker z njimi delim le še simpatije, z vami pa pač ne. Pa ne na pamet, temveč na osnovi mojih pogledov na vaše dejavnosti in tudi takih užaljenih odgovorov. Če vas postavljeno ogledalo žali, se pač umijte ali obrijte, pa bo mogoče kaj bolje! :evilgrin:
baddad Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Gospod HHV najlepša hvala, da ste napisali iz kje prihajate. Ni nam jasno, zakaj ste v svojih postih na tem forumu tako kritični in žaljivi do Zveze motoklubov Slovenije. Ko ste javno na tem forumu ZMKS zmerjali, da smo butci, nesposobneži, bedaki in vse najslabše, nam zaupajte ali ste to počeli v imenu Maksija ali v svojem imenu. ZMKS ni nikoli in nikjer na nobenen forumu ali oddaji rekla ene sama žaljive besede o društvu Maksi. Na zahodu nič novega. Birokrati vedno in povsod najprej poskrbijo za svojo rit.
HHV Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Na zahodu nič novega. Birokrati vedno in povsod najprej poskrbijo za svojo rit. Razlaga tega nedoumljivega posta bi bila pa dobrodošla. :hmm:
greenninja Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Razlaga tega nedoumljivega posta bi bila pa dobrodošla. :hmm: Laiki in občasni bralci te teme smo razbrali, da te je označil za birokrata. Kaj pa vem. Mogoče razloži.
ZMKS Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 No , vidiš zaletavko, kako kratke pameti si!Maksi sem soustvarjal, nakar sem mesto prepustil mlajšim in se angažiral na drugih področjih, kjer spet orjem ledino. Zato Maksija danes nikar enačiti z menoj, ker z njimi delim le še simpatije, z vami pa pač ne. Pa ne na pamet, temveč na osnovi mojih pogledov na vaše dejavnosti in tudi takih užaljenih odgovorov. Če vas postavljeno ogledalo žali, se pač umijte ali obrijte, pa bo mogoče kaj bolje! :evilgrin: Hvala za razlago. Vseeno pa tudi kot posameznik nimate pravice da žalite in zmerjate ZMKS. ZMKS ima e-naslov, ima poštni naslov in ima možnost ZS na tem forumu. V vsakem trenutku nam lahko pišete in povprašate kar vas zanima, ne pa da se odločate za neko "pavšalno" zmerjanje in ustvarjanje negativnega vzdušja. Ali si lahko za vaše "oranje ledine" predstavljamo zmerjanje, blatenje in prikazovanje ZMKS v negativni luči. A je to to ?
Zoolo Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Folk dajmo malo na bremzo stopit, ... namen ni medsebojno kllanje in ožiranje, ... Namen je: VEČJA VARNOST, BOLJŠI POGOJI V PROMETU in MANJ MRTVIH, še posebej pa MANJ TRAJNO POŠKODOVANIH. Pričkanje med nami daje samo kanon futer tistim, ki nas že tako težko prenašajo. Zoolo :evilgrin: P.S.: Seveda se spomnim, pa kakšnega takšnega prispevka kot si ga navedel. Gre počasi na bolje, tudi vsake toliko kakšen urednik in novinar želi narediti bolje, je pa to dolgotrajen in počasen proces. Približno kot zvišanje prometne kulture, desetletja dela za občuten premik na bolje. Zahvala za izboljševanje gre tako ZKMS, kot tudi in v zadnjih letih izdatno MAKSIju - delavnice varne vožnje, volutersko, samoiniciativno, preventiva in opozarjanje na najbolj pereče probleme in nekaterim posameznikom ali celo klubom, ki probajo pozitivno vplivati na podobo motorizma ter obnašanje motoristov v prometu. Ampak problem, ki se pojavlja je - moje mnenje, da kljub boljšim prispevkom, vzpostavljenemu sodelovanju z državo, ... imamo v prometu vedno večji kaos s strani vseh kategorij udeležencev v prometu, samo autodestruktivna mentaliteta ali dejansko pucanje frustracij in kompleksov v prometu? Vedno bolj me je strah, da samo prepričani prepričujete(mo) prepričane, ostali pa so gluhi na nasvete, CPP, bonton v prometu ...
HHV Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 ...Vedno bolj me je strah, da samo prepričani prepričujete(mo) prepričane, ostali pa so gluhi na nasvete, CPP, bonton v prometu ... Tako je Zoolo, točno tako. In zato tudi moja žolčnost na dejanja ZMKS. Zveza, kateri je bila do sedaj prvenstvena dejavnost gostiti in napiti motoriste, ki se potem pri vračanju domov pobijajo po cestah, ne more dobiti čez noč dobrega imiđa! Tudi društva, ki se iz prvotnih višjih načrtov usmeri več ali manj na delavnice varne vožnje, ne more močno prodreti. In da je situacija še slabša, država z novim zakonom nevladne organizacije, ki so vsaj kobajagi skrbele za varnost v prometu seli v ministrstvo v neposredni nadzor. Ne vem, mogoče je to celo priložnost, mogoče bi bilo potrebno sestaviti neko novo organizacijo, koalicijo, kjer bi se združile organizacije, društva, ki bi se želele boriti za te cilje. A prvi korak je nedvomno resna odločitev in namen resnega dela! In v to spada izgradnja celovite podobe, katere ne smejo kaziti postavljaški nastopi in alkohol! In da ne bo spet vroče krvi. Ne omalovažujem dobrih plati in dejanj kogarkoli, le opozarjam na slabe! Javnost vas ne bo gledala le s tiste strani ki bi jo radi kazali.
bladzo Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 (popravljeno) Tako je Zoolo, točno tako. In zato tudi moja žolčnost na dejanja ZMKS. Zveza, kateri je bila do sedaj prvenstvena dejavnost gostiti in napiti motoriste, ki se potem pri vračanju domov pobijajo po cestah, ne more dobiti čez noč dobrega imiđa!Tudi društva, ki se iz prvotnih višjih načrtov usmeri več ali manj na delavnice varne vožnje, ne more močno prodreti. In da je situacija še slabša, država z novim zakonom nevladne organizacije, ki so vsaj kobajagi skrbele za varnost v prometu seli v ministrstvo v neposredni nadzor. Ne vem, mogoče je to celo priložnost, mogoče bi bilo potrebno sestaviti neko novo organizacijo, koalicijo, kjer bi se združile organizacije, društva, ki bi se želele boriti za te cilje. A prvi korak je nedvomno resna odločitev in namen resnega dela! In v to spada izgradnja celovite podobe, katere ne smejo kaziti postavljaški nastopi in alkohol! In da ne bo spet vroče krvi. Ne omalovažujem dobrih plati in dejanj kogarkoli, le opozarjam na slabe! Javnost vas ne bo gledala le s tiste strani ki bi jo radi kazali. Kot predstavnik društva MAKSI, se s teboj strinjam, da delavnice niso dovolj. Cilji so bili in so postavljeni mnogo višje, a s prostovoljci skoraj nedosegljivi. Kakšen je trenutni domet društa MAKSI se vidi že na kilometre. Jasno je nam vsem, da je ta zelo majhen in se celo manjša. Dokler se del ekipe ne bo profesionaliziral bo stanje takšno, kot ga imamo, oziroma slabše. Poudariti je potrebno tudi, da cenejša zavarovanja in cenejše cestnine ne bodo nič pripomogle k boljši varnosti na naših cestah, kvečjem obratno, saj bo motorizem postal še dostopnejši. Nažalost je pri nas trenutno tako, da se zadeve premikajo le, ko se jih dovolj fenta. Nesreče v katerih motoristi preživijo, pa itaq ne zanimajo nikogar. lp, blaž Popravljeno April 25, 2008. Popravil bladzo
gody01 Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Poudariti je potrebno tudi, da cenejša zavarovanja in cenejše cestnine ne bodo nič pripomogle k boljši varnosti na naših cestah, kvečjem obratno, saj bo motorizem postal še dostopnejši. Procentualno bo varnost motoristov zaradi načina zavarovanja prav gotovo večja. Predvsem zaradi bolj kontinuirane prisotnosti motoristov na cestah, ki se je letos lahko kar pošteno opazila, glede na prejšnja leta. Absolutno pa bo verjetno res kakšna žrtev več, spet zaradi večjega skupnega števila motoristov na cestah. Ampak verjetno ga ni med motoristi takega, ki bi reševal problematiko varnosti motoristov tako, da bi jih odstranil s ceste.
ZMKS Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 (popravljeno) Kot predstavnik društva MAKSI, se s teboj strinjam, da delavnice niso dovolj. Cilji so bili in so postavljeni mnogo višje, a s prostovoljci skoraj nedosegljivi. Kakšen je trenutni domet društa MAKSI se vidi že na kilometre. Jasno je nam vsem, da je ta zelo majhen in se celo manjša. Dokler se del ekipe ne bo profesionaliziral bo stanje takšno, kot ga imamo, oziroma slabše. Poudariti je potrebno tudi, da cenejša zavarovanja in cenejše cestnine ne bodo nič pripomogle k boljši varnosti na naših cestah, kvečjem obratno, saj bo motorizem postal še dostopnejši. Nažalost je pri nas trenutno tako, da se zadeve premikajo le, ko se jih dovolj fenta. Nesreče v katerih motoristi preživijo, pa itaq ne zanimajo nikogar. lp, blaž ZMKS tudi dela na prostovoljni bazi. Nihče od čalnov ZMKS še nikoli ni dobil za svoje delo od ZMKS izplačanega niti stotina. Cenejša zavarovanja in cestnine niti niso mišljena, da bi prispevale k boljši varnosti na naših cestah. Cenejša cestnina je končno nekaj pravičnega za motoriste, ker ne vidimo razloga, da bi plačevali za vožnjo po avtocesti enako kot avtomobili. Veliko let so nas skubili, ko so nas z avtomobilisti tlačili skupaj v isti cestninski razred. Če ne bi nekaj let opozarjali na to krivično tolmačenje prvega cestninskega razreda (motorno kolo + osebni avto) - poslanih je bilo na desetine dopisov in veliko propagandnega materiala, bi nas po našem prepričanju ob uvedbi vinjet birokrati po liniji najmanjšega odpora spet združili z avomobilisti. Cenejša zavarovanja bodo pomenila večjo urejenost na tem področju, ker se bo več motoristov odločilo, da bodo zavarovali svoje motorno kolo. Lansko leto je bilo opaziti, da se je na cestah zmanjšalo število motorjev s kartonskimi - doma narejenimi tablicami ali pa fotokopiranimi preizkušnjami. Tudi zavarovalnice so nas dolga leta molzle. Še pred dvema letoma si po polžje nabiral tistih 5 % na leto (v naših mladih letih je bilo celo 10 %) pod pogojem, da celo leto nisi odjavljal vozila. Polna osnovna registracija te je za motor nad 500 ccm prišla dobrih 1000 EUR. Sedaj te za najmočneši motor pride 250 EUR. Zneski so približni. Za razliko (750 EUR) opraviš servis, kupiš nove gume, pa še ostane. Glede dostopnosti motorizma: Motorji niso bili še nikoli tako dostopni. Greš na avonet, vtipkaš naj ti išče motorje kubature nad 750 ccm in do vrednosti 1.000 EUR. Izbira starih cestakov letnika 1990 je bogata in tako dostopna vsakomur. Kljub letniku 1990 imajo ti motorji še zmeraj do 145 KM in najvišjo hitrost nad 250 km/h. Popravljeno April 25, 2008. Popravil ZMKS
gusti Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 na mojo veliko žalost vidim tudi precej precej ljudi, ki jim je na daleč videt, da so motor kupli ker so si ga od nekdaj želeli, in niso meli €€. zdej pa gredo, podpišejo, nakupijo nujno opremo, in so že motoristi! nikoli v svojih 25-30 letih niso niti skuterja vozili, razn Er-5 v avtošoli na cesti z enoslednim vozilom niso naredili kilometra. njihovo zaznavanje okolice je obupno omejeno, ker majo že sami s sabo in njihovim CBFjem, FZSjem ali Zjem borbo za življenje. Tipična fora je recimo vožnja s prižganim žmigavcem, in besno mahajo 4 krišišča zaporedoma, ker jih narod izsiljuje ker so motoristi pa nimajo pojma zakaj!! Težko mi je gledat take situacije, ki pa so z dostopnostjo motorjev vse pogostejše. da ne rečem prepogoste. Aha če si pa kupiš takoj R1-ko si pa super sposoben voznik al kaj? Sam ne jokat ko se boš pribil v enga z vklopljenim zmigovcem!!! Zarečenega kruha se največ poje. Jaz se niti ne čudim več moto-žrtvam na naših cestah. Malo pogledaš po youtube-u in ti je kristalno jasno kako en folk vozi. Čudež bi bil če se v parih letih NE bi ubil oz. bi moral bit neke vrste božje dete :whistle: . Tut vidiš po tv ko dobijo kretena ko vozi čez naselje 120km/h. Fantje sej razumem da kermu na kaki ravnini v naselju ugre na 70 sam na 120 je pa kretenizem! Če tako voziš po naselju in se nekam pribiješ to ni bla nesreča ampak neke vrste samomor oz. uboj iz malomarnosti če ubiješ drugo osebo. Sej ne rečem ... se lahk tut tragična nesreča zgodi pri nizkih hitrostih, kot primer tistega zakonskega para pred parimi dnevi. Tule nemorš kaj pomagat in temu se dejansko reče nesreča. Sam ko se pa kak kreten razcota na lokalni cesti pri zelo veliki hitrosti me pa niti malo ne gane več za njega!
Cartman Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 Tudi to je res, ampak to spremenit je pa v rokah "višjih" in v načinu opravljanja vozniškega izpita, mar ne?? Sej se tudi TI nisi z motorjem pripeljal iz mamice??? :krneki: najprej o tem kako sm pršu...Ne, jez se nism prpelajl z motorjem, sm se pa na mamino veliko grozo, nad njimi navdušil reees majhn, in pr 10ih so me že ustavli policaji, ko sm z automaticom krožil po mokadamu. po cesti se nism upal, ker nism mel izpita :) pr 17ih sm zbral za 18 let staro hondo, in jo mel skrito pr frendu, de jo doma niso vidli, in de se nism vozu brez vstreznega izpita.......veselje do motorjev, me (zdej na mojo grozo) ne popušča in morda še vedno raste. o avto šolah in to... Me je strah da ne. po mojem mnenju se varnost v prometu začne dopma, pr vsakemu posebej. avtošola kake bistvene zadeve nemore narest, ker je enostavno preveč neživljenska. oni te usposobijo za upravljenje stroja po nekih normativih, in to je to. kaj naj naredijo? te pazijo 5 let da nabereš izkušnje? naš temelnji problem je pomankanje kulture na vseh nivojih. Mislim da je ena redkih učinkovitih metod vozniško dovoljenje s 16imi leti, v spremstvu določenih oseb. staršev, družinskih članov, nikakor pa 5 let starejših vrstnikov. po dveh letih v avtu, te najbrž malo strezni... Aha če si pa kupiš takoj R1-ko si pa super sposoben voznik al kaj? Sam ne jokat ko se boš pribil v enga z vklopljenim zmigovcem!!! Zarečenega kruha se največ poje. Jaz se niti ne čudim več moto-žrtvam na naših cestah. Malo pogledaš po youtube-u in ti je kristalno jasno kako en folk vozi. Čudež bi bil če se v parih letih NE bi ubil oz. bi moral bit neke vrste božje dete :whistle: . Tut vidiš po tv ko dobijo kretena ko vozi čez naselje 120km/h. Fantje sej razumem da kermu na kaki ravnini v naselju ugre na 70 sam na 120 je pa kretenizem! Če tako voziš po naselju in se nekam pribiješ to ni bla nesreča ampak neke vrste samomor oz. uboj iz malomarnosti če ubiješ drugo osebo. Sej ne rečem ... se lahk tut tragična nesreča zgodi pri nizkih hitrostih, kot primer tistega zakonskega para pred parimi dnevi. Tule nemorš kaj pomagat in temu se dejansko reče nesreča. Sam ko se pa kak kreten razcota na lokalni cesti pri zelo veliki hitrosti me pa niti malo ne gane več za njega! tale tvoj bluz pa ..Oprosti, ampak nevem kaj si tel povedat.
gody01 Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 na mojo veliko žalost vidim tudi precej precej ljudi, ki jim je na daleč videt, da so motor kupli ker so si ga od nekdaj želeli, in niso meli €€. zdej pa gredo, podpišejo, nakupijo nujno opremo, in so že motoristi! nikoli v svojih 25-30 letih niso niti skuterja vozili, razn Er-5 v avtošoli na cesti z enoslednim vozilom niso naredili kilometra. njihovo zaznavanje okolice je obupno omejeno, ker majo že sami s sabo in njihovim CBFjem, FZSjem ali Zjem borbo za življenje. Tipična fora je recimo vožnja s prižganim žmigavcem, in besno mahajo 4 krišišča zaporedoma, ker jih narod izsiljuje ker so motoristi pa nimajo pojma zakaj!! Težko mi je gledat take situacije, ki pa so z dostopnostjo motorjev vse pogostejše. da ne rečem prepogoste. In kaj si hotel s tem povedati ? Da taki ljudje ne bi smeli imeti motorja ? Tudi sam sem zelo pozno oziroma po ogromni pavzi med mopedom in motorjem se začel voziti z dvokolesnikom. In ja, tudi jaz sem imel neskončne probleme prvo leto. Ampak vprašanje je zakaj ? Sam vidim precejšen vzrok v tem, da so me v avtošoli guncali po mestu in mi razkazovali pozicije, kjer komisija na imbicilne fore lovi napake, nihče pa mi ni povedal, kako se motor vozi. Poligno je v Mariboru največji možen joke, ovinkov se nimaš kje naučit za vozit in resnici na ljubo je vse skupaj izključno samo kasiranje, znanja pa ne pridobiš nobenega. Zato pa sem na tem forumu tako glasen, da je v avtošolo potrebno vključiti obiske poligonov, tudi dirkališč in najperj naučiti ljudi tehnike vožnje. Šele potem ko vsaj za silo obvladaš tehniko, imaš čas slediti prometu in situacijam, ki se v prometu non stop dogajajo. Podpiram pa tudi idejo, da bi ne glede na starost bila prva leta obvezna omejitev moči, ki ga lahko voziš in bi šele z "drugo stopnjo" izpita pridobil možnost vožnje močnejšega vozila (tako motorjev, kot avtomobilov).
MarduK Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 (popravljeno) Podpiram pa tudi idejo, da bi ne glede na starost bila prva leta obvezna omejitev moči, ki ga lahko voziš in bi šele z "drugo stopnjo" izpita pridobil možnost vožnje močnejšega vozila (tako motorjev, kot avtomobilov). Tudi to smo že imeli...pa ni bilo nekih rezultatov, predvsem zato, ker se je izpit naredilo prej, človek je počakal 2 leti, saj se mu s "prdulo" ni bilo za vozit, pa smo spet tam. Ali pa druga verzija, ki se je dogajala...folk brez izpita za svojo kategorijo... Edina (dokaj) učinkovita metoda bi bila "napredovanje" v izpitu glede na prevožene km...kar je pa spet nemogoče prikazati in dokazati... V glavnem je kar je, nekih blaznih izboljšav sploh ni za pričakovat, ker po mojem mnenju ni nekega načina, ki bi naredil iz vsakogar dobrega, predvidevajočega voznika. Zato pa sem na tem forumu tako glasen, da je v avtošolo potrebno vključiti obiske poligonov, tudi dirkališč in najperj naučiti ljudi tehnike vožnje. In z zdajšnjih "obveznih" 30 ur vožnje podaljšati šolo na vsaj 50 ur? Bi bil spet dober nov izgovor za nabijanje ur, kjer inštruktor spusti vajenca na poligon on pa si na prenosnem stolčku zraven vrta po nosu. Vozit vajence na dirkališče pa dvomim, da bi bila dobra ideja, razen v primeru da bi bilo dirkališče zakupljeno za določen termin posebej za avtošole, kjer bi se učili vožnje skozi ovinke, ocenjevanje hitrosti za vožnjo čez prihajajoč ovinek ipd...od tega smo pa še daleč in dvomim, da bomo mi to sploh doživeli. Izpite se je delalo in se dela na način: Tuki maš knjižco - ajde vozi... Se spomnim mojega izpitnega dne, ko je vsaj 70% udeležencev na "izpitnem" poligonu zmaličilo stožce pri slalomu in osmici...pa so vseeno dobili izpit... Popravljeno April 26, 2008. Popravil MarduK
gody01 Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 Tudi to smo že imeli...pa ni bilo nekih rezultatov, predvsem zato, ker se je izpit naredilo prej, človek je počakal 2 leti, saj se mu s "prdulo" ni bilo za vozit, pa smo spet tam. Ali pa druga verzija, ki se je dogajala...folk brez izpita za svojo kategorijo... Edina (dokaj) učinkovita metoda bi bila "napredovanje" v izpitu glede na prevožene km...kar je pa spet nemogoče prikazati in dokazati... Sem mislim nekje omenil dodaten izpit, ki bi preveril dejansko znanje. Se mi zdi omejitev, kot smo jo imeli mi rez totalno brez haseka, če ni preverjanja ali osebek ob pridobitvi dovoljenja za večjo moč sploh zna vozit motor. V glavnem je kar je, nekih blaznih izboljšav sploh ni za pričakovat, ker po mojem mnenju ni nekega načina, ki bi naredil iz vsakogar dobrega, predvidevajočega voznika. In z zdajšnjih "obveznih" 30 ur vožnje podaljšati šolo na vsaj 50 ur? Bi bil spet dober nov izgovor za nabijanje ur, kjer inštruktor spusti vajenca na poligon on pa si na prenosnem stolčku zraven vrta po nosu. Vozit vajence na dirkališče pa dvomim, da bi bila dobra ideja, razen v primeru da bi bilo dirkališče zakupljeno za določen termin posebej za avtošole, kjer bi se učili vožnje skozi ovinke, ocenjevanje hitrosti za vožnjo čez prihajajoč ovinek ipd...od tega smo pa še daleč in dvomim, da bomo mi to sploh doživeli. Izpite se je delalo in se dela na način: Tuki maš knjižco - ajde vozi... Se spomnim mojega izpitnega dne, ko je vsaj 70% udeležencev na "izpitnem" poligonu zmaličilo stožce pri slalomu in osmici...pa so vseeno dobili izpit... Kolikor vem je sedaj 12 ali 17 ur "obveznih". Po mojih izkušnjah velja ena ura na poštenem poligonu z zavzetim inštruktorjem vsaj nekaj 100, če ne še krepko več ur cijazenja po mestnih ulicah. Sem gledal na Panoniji, sodelujejo nekatere avtošole na recimo Yamahinih R-Days in imajo tam inštruktorje za čiste začetnike. Tako da to ni čista utopija. Kako se sedaj delajo izpit pa vem in sem prepričan da je polnost cestne črno sive kronike v glavnem posledica tega in manj nekulture, prehitre vožnje kot univerzalnega razloga, ...
ZaLLaR Objavljeno April 27, 2008 Opozori Objavljeno April 27, 2008 Motorist prehitro pri Rankovcih V soboto zvečer se je na regionalni cesti zunaj naselja Rankovci zgodila prometna nesreča, v kateri je umrl motorist. Ob 19.10 je 43-letni voznik motornega kolesa zaradi neprimerne hitrosti v desnem ovinku zapeljal s ceste na njivo. Reševalci so ga odpeljali v bolnišnico Rakičan, kjer je umrl zaradi poškodb, so sporočili s Policijske uprave Murska Sobota. To je letos deveta smrtna žrtev na pomurskih cestah in prvi voznik motornega kolesa, ki se je smrtno poškodoval. Lani v tem času je bilo sedem mrtvih, med njimi dva voznika motornih koles. INFO Link
bernardek Objavljeno Maj 2, 2008 Opozori Objavljeno Maj 2, 2008 danes popoldne se je pri Črničah na cesti NG-Ajdovščina smrtno ponesrečil 58-letni motorist. 24ur
pikec Objavljeno Maj 2, 2008 Opozori Objavljeno Maj 2, 2008 danes popoldne se je pri Črničah na cesti NG-Ajdovščina smrtno ponesrečil 58-letni motorist. 24ur Še eden ki 200/h prileti v nepregleden ovinek... lahko bi drugega motorista pokosil, če bi bil pa avto bi se elegantno zalepil v zadek. Dejte prosim previdno v take ovinke, tudi če jih poznate ne pamet. Za vsakim lahko čepi pokvarjen avto ali voz gnoja...
pikec Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 (popravljeno) ... mi pa ni ravno v redu, da se govori, da je bil sigurno prehiter in se je zato ubil in tako naprej, pa saj veste kaj želim povedati, je tko? Ljudje se z motorji ubijejo na cesti zaradi štirih razlogov: - bad karma - prevelika hitrost - prevelik ego - premalo pazljiva vožnja / švoh koncentracija / slabe jasnovidne sposobnosti Statistika pravi, da jih največ prehitrih, prenadutih in nepazljivih vozi s plastičarji, za ostale preostane bad karma :lol: In veš kaj imajo skupnega vsi segmenti registriranih motorjev (cestni, enduro, potovalni)? ŠTEVEC!!!! Lepo vedet, da vsaj eden kupi motor zaradi števca :worship: :lol: Popravljeno Maj 5, 2008. Popravil Alla
pikec Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 (popravljeno) Ufffffff, to pa nebo držal. Tisti ta stari k vozjo cestake, ga orng žgejo po cesti ;) Starost ni pomembna.. to je dokaz: "danes popoldne se je pri Črničah na cesti NG-Ajdovščina smrtno ponesrečil 58-letni motorist." @Sergejl: Glih to pravim, če danes nisi vsaj malo jasnovidec ti trda prede... Popravljeno Maj 5, 2008. Popravil pikec
gusti Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 Da ne boste vsi skupaj na pamet nabijali, vas prosim, da v temi (žal) črni forum pomagate pri identifikaciji motorjev, ki so bili udeleženi v prometnih nesrečah s smrtnim izidom. Ker te statistike nihče ne vodi (vsaj meni ni znano, da bi jo kdo) jo pač lahko sami naredimo, če nam uspe zbrati relevantne podatke. Policijo sem že zaprosil, naj navaja znamko in model vozila, v poročilih o takšnih nesrečah. Vsaj zavarovalnicam bi moralo biti pomembno ugotoviti katere kombinacije so rizične pa nič ne kaže, da se kaj ukvarjajo s tem. Generalizirati na splošno ne gre, saj je tudi na forumu cel kup razsodnih ljudi, ki vozijo vse sorte različnih motorjev. Konec leta lahko damo številke na mizo in potem kaj popametujemo okrog tega. Jaz sem gledal po Discovery-u (al je bil mogoče National geographic :? ). Bla je ena oddaja o motorjih, pa so imeli za gostjo eno žensko iz zavarovalnice, ki je naredila ravno to raziskavo. Rekla je da so motoristi ki vozijo SS motorje 8x bolj pogosto udeleženi v prometnih nesrečah z smrtnim izidom oz. hujšimi telesnimi poškodbami, kot ostali motoristi. Sicer je bila ta raziskava narejena v ZDA ampak mislim da v evropi ni bistveno drugače kot čez lužo. LP
kađiva Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 (popravljeno) ne kadar ga jz vidim ma zmer pir v rok pa smeje se, tko da se sprašujem, če je to taisti klimbra :whistle: :D ne sej ga zastopim, sem glih v soboto doživu k me je en makaronar nascal mal pred Reko k je 60 omejitev, že jz priznam da sem ca.80 vozu, on pa po moji oceni okol 130 , jebemti me je ustrašu :rolleyes: (no sj je mel tud motor, Duče! :evilgrin: ) pa sej zdej se bo slišal smešno k bom to napisal kot mlad motorist, ampak včas je blo po cestah velik manj prometa kt dons, ta včas je še par let nazaj bil :rolleyes: se je dalo še normalno dinamično vozit recimo do obale,...danes k je ca. 10.000 motorjev več registriranih kot npr. 8 let nazaj je seveda po slovenskih cestah ratal dren, zato se tud skoz bl pogosto dogajajo raznorazni "incidenti" kot ga je tud tovariš klimbra doživel ;) v glavnem zadnje čase se resno sprašujem v čem je smisel nakupa SS motocikla, ki ima v najmilejši 600 izvedbi okol 120 konj, jz pa že za mojih 83 konjičev včas menim da jih sploh ne bi rabil za na cesto :alien1: misel dneva: SS kamikaze je treba na steze spravt, pa naj se tm izkažejo :whistle: lp kađiva B) p.s. pa brez zamere bivši SS kolegi :beer2: Popravljeno Maj 7, 2008. Popravil kađiva
Fritz Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 Jaz sem gledal po Discovery-u (al je bil mogoče National geographic :? ). Bla je ena oddaja o motorjih, pa so imeli za gostjo eno žensko iz zavarovalnice, ki je naredila ravno to raziskavo. Rekla je da so motoristi ki vozijo SS motorje 8x bolj pogosto udeleženi v prometnih nesrečah z smrtnim izidom oz. hujšimi telesnimi poškodbami, kot ostali motoristi. Sicer je bila ta raziskava narejena v ZDA ampak mislim da v evropi ni bistveno drugače kot čez lužo. LP Predvidevam, da bo statistika pokazala točno to. Pa raj počakam, saj bo drugače milijon izgovorov. O lastni izkušnji z eno od ameriških zavarovalnic (Geico) v Italiji sem že pisal. RR zadevščin ne zavarujejo, spljoh... in jih ne zanima, kje si jo misliš zavarovat. Pri njih ne in pika. V južni Italiji pride kombinacija začetnik (brez popustov) + 1000ccm SS takoj čez 2000€. Govorim o osnovnem zavarovanju. Ene stvari se dajo tudi tako rešiti. Za Grobnik pač ne rabiš zavarovanja oz. vsaj takšnega ne, kot ga rabiš na cesti.
hilton Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 danes nesreca motorista pri srednji zdravstveni šoliv mariboru nasproti karitasa. ve kdo kaj??? upam da nič resnega
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se