royal Objavljeno Julij 26, 2015 Opozori Objavljeno Julij 26, 2015 (popravljeno) Gustav, vse je precej obširno razloženo v preteklih postih, pa tudi na spletnih straneh državne uprave (mislim da FURS) je natančno razloženo. In ja, plačal boš 10%. potrjeno ker motor presega 1000ccm je davek 10% Popravljeno Julij 26, 2015. Popravil royal
džabuka Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 pozdravljeni, v italiji sem kupil rabljen motor, letnik 2012 s preko 6000km. plačal sem ceno brez ddv. sedaj me zanima če moram plačati ddv v sloveniji ali ne? če ja, koliko imam časa in kam se obrnem, da ga plačam? sprašujem zato, ker piše da se plača ddv če je motor mlajši od 6 mesecev, ali pa če ima manj kot 6000km. motor ne izpolnjuje nobenega izmed teh dveh pogojev. hvala
NejcZ Objavljeno Avgust 21, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2015 Glede tega novega italjanskega zakona. Če mi kolega prevoznik da uradn dokument da je on peljal motor, je to kul? čeprav ga ubistvu pripeljem sam na prikolici.
NejcZ Objavljeno Avgust 21, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2015 Aja, še ena zadeva. Če se italjan strinja, lahko prepis naredima pri nas in se z temizognem tem novem zakonu? On pride nekam čez mejo, naredima prepis, motor dam kar takoj na homologacijo (al moram prej na davčno počakat?) in njega zapeljem domov, motor pa v kombi in k sebi domov. Je to izvedljivo?
dlicen Objavljeno Avgust 21, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2015 On mora motor najprej odjavit v Italiji in tebi dat vse papirje, da je odjavljen. Motor pa lahko odjavi in "da v izvoz" na podlagi kupoprodajne pogodbe. Šele potem lahko ti papirologijo urejaš tukaj. Kje se medtem motor nahaja niti ni toliko pomembno, razen seveda tega, da mora pri homologaciji biti pri nas z vsemi papirji.
NejcZ Objavljeno Avgust 21, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2015 Se pravi ni nobene opcije da bi jaz prepis naredil tukaj? S tem bi namreč direktno prišparal 100e..
NejcZ Objavljeno Avgust 22, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2015 (popravljeno) To kar si ti napisal.. ni po novem tako da on motorja ne more odjavit? Dokler jaz tukaj ne začnem homologacije.. Popravljeno Avgust 22, 2015. Popravil NejcZ
NejcZ Objavljeno Avgust 24, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2015 (popravljeno) Ok še nekaj Ali italjani zadostuje kako potrdilo da sem jaz tukaj opravil homologacijo? Hoče met papirje takoj (logično), ampak takoj žal negre pri nas motorja registrirat ker je treba čakat homologacijo, pa davčno, potem šele tehnični in registracija Ali pa druga opcija. Meni kolega da tisti CRM listek, ga lahko Italjan sam nese na ACI da nardi odjavo? Al moram bit zraven. Popravljeno Avgust 24, 2015. Popravil NejcZ
tosemjaz Objavljeno Avgust 24, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2015 pozdravljeni, v italiji sem kupil rabljen motor, letnik 2012 s preko 6000km. plačal sem ceno brez ddv. sedaj me zanima če moram plačati ddv v sloveniji ali ne? če ja, koliko imam časa in kam se obrnem, da ga plačam? sprašujem zato, ker piše da se plača ddv če je motor mlajši od 6 mesecev, ali pa če ima manj kot 6000km. motor ne izpolnjuje nobenega izmed teh dveh pogojev. hvala ne plačaš ddv-ja. moraš ga peljat na tehnični pregled da ti ga poslikajo (homologacija 98eur) in dajo papir za na davčno da plačaš dmv. ko plačaš dmv pelješ motor spet na tehnični pregled in ga registriraš. to je to. V kolikor si kupil motor od trgovca in ti ni obračunal DDV-ja, ga boš sigurno moral plačati tukaj. Drugače bi vsi v tujini kupovali vozila (za eno petino ceneje) ...
dlicen Objavljeno Avgust 24, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2015 Nejc, kako je zdaj po novem, s tem dokazilom o izvozu, žal ne vem točno. Lahko si pomagaš s tem: http://www.aci.it/i-servizi/guide-utili/guida-pratiche-auto/esportazione.html
NejcZ Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Ga imam zdaj doma. Ni blo nobenega problema zaitaljanskega lastnika, ga je lahko takoj odjavil brez kakršnihkoli težav, jaz sem smao nek list podpisav da je motor na moji lokaciji v SLO. Potem pa noralno kupoprodajno in ACI list. 114e mislim da je stalo vse skupaj. bajkr88 in Fantocci 2
Fantocci Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Torej ti še transportnih stroškov ni bilo treba plačat, to je Govanni časti?
NejcZ Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Transportni stroški so bili taki da je on prišel z svojim motorjem k meni domov na pivo, žena pa z Versysom (ona je bla lastnica), motor sta tu pustila, pa z enim šla domov. Dal sm mu edino staro vinjeto od mojega prejšnjega motorja ki je še mela mesec veljavnosti da je lahko nazaj šel po AC Fantocci 1
Fantocci Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 (popravljeno) Torej sta pustila motor pri tebi, ti si ga jima plačal (polna cena?)... Vzela sta IT prometno s sabo in v Italiji odjavila motor (ti si jima dal neko pisno potrdilo, da je motor ostal pri tebi v Sloveniji, naredili ste kupoprodajno pogodbo verjetno v dveh jezikih), tebi pa po pošti poslala nazaj Potrdilo o odjavi in tisti ACI list? Ti greš s tem sedaj na homologacijo in potem na odmero DMV... Potem pa registracija v SLO. Tako? Sem kaj spustil ali narobe napisal? Kupoprodajno pogodbo in izjavo, da je motor ostal pri tebi ni bilo treba nič uradno overjat? Ste uporabili kakšen obrazec ali ste sami sestavili? Popravljeno Avgust 26, 2015. Popravil Fantocci
StaraFeltna Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Lepo jajcanje vseskupaj. Ben vsaj g. "Giovanni" je najbrž prvič pil pošteno pivo za spremembo. Tudi mene zanima korak po koraku saj bom najbrž en dan šel po horneto 900 "čez" ker pri nas mislijo da so zlate. Za 10+ let staro z 80.000 km+ (pa ker "se" poznamo so še tile prevrteni... ) nekaj spimpano hoče vsak drugi 3.500+... in povrhu je potrebna še kompletnega servisa, tekočin, gum in verižnega seta pa morda prvič pregled ventilov In v oglasu piše še akumulator za zamenjat. Bljak. NE štekam ta slovenski fenomen s cenami... še za 3 leta guncan in švican kombinezon folk hoče 100€ manj kot za novega... Pa nebi rekel če bi te stvari šle za med... Rocky 1
motolover Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Lepo jajcanje vseskupaj. Ben vsaj g. "Giovanni" je najbrž prvič pil pošteno pivo za spremembo. Tudi mene zanima korak po koraku saj bom najbrž en dan šel po horneto 900 "čez" ker pri nas mislijo da so zlate. Za 10+ let staro z 80.000 km+ (pa ker "se" poznamo so še tile prevrteni... ) nekaj spimpano hoče vsak drugi 3.500+... in povrhu je potrebna še kompletnega servisa, tekočin, gum in verižnega seta pa morda prvič pregled ventilov In v oglasu piše še akumulator za zamenjat. Bljak. NE štekam ta slovenski fenomen s cenami... še za 3 leta guncan in švican kombinezon folk hoče 100€ manj kot za novega... Pa nebi rekel če bi te stvari šle za med... Prej ali slej boš tudi ti kaj prodajal. Takrat se spomni na izrečeno in daj nižjo ceno!
StaraFeltna Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 (popravljeno) Prej ali slej boš tudi ti kaj prodajal. Takrat se spomni na izrečeno in daj nižjo ceno! Primerno bom dal in tistim ki bodo zbijali dobro ceno pokažem vrata. To počnem že desetletje ali več in večinoma vse prodam za zastavljeno ceno. Popravljeno Avgust 27, 2015. Popravil StaraFeltna
Kawl Objavljeno September 10, 2015 Opozori Objavljeno September 10, 2015 (popravljeno) Pozdravljeni! Imam vprašanje. Uvoženo motorno koli iz nizozemske. Motorno kolo je že homologirano in narejena identifikacija itd. pač vse kar je potrebno. Plačani tudi davki za kar imam potrdilo. Problem nastane ker mi na registraciji sedaj komplicirajo ker imam samo drugi del prometnega dovoljenja. Prvi del predvidevam da je kartica. Motor sem kupil od enega od naših ki se ukvarja z uvozom vozil. V tem primeru sem ga seveda tudi klical in mi zagotovil da še niso imeli takega primera, da bi naredili vso homologacijo in vse, da pa bi bil potem problem pri sami registraciji vozila. Sicer je tudi sam že kontaktiral nizozemskega prodajalca in če ne drugače bomo dobili prvi del. Bom pa danes probal še na drugi registracijski enoti... Vaša mnenja..... lp Popravljeno September 10, 2015. Popravil Kawl
Kawl Objavljeno September 10, 2015 Opozori Objavljeno September 10, 2015 Smo že zrihtal. Šeč na drugo registracijsko enoto in niso nič kompliciral. V naši ljubi sloveniji je še vedno tako da kot naletiš na teto za šalterjem Fantocci in cikadina 2
StaraFeltna Objavljeno September 15, 2015 Opozori Objavljeno September 15, 2015 No super. Prav bedne fore majo včasih. Lih zaradi takih pacientov ne grem več delat tehnični na avtocommerce v Kopru. Niti za avto ne. Na šalterju so 1 liga tistih nekaj mož ki pregleduje vozilo pa zateženih do amena. Še dobro da ne obvladajo svojega dela ker bi mel par težavic ki niso nič posebnega ampak za puriste bi bil križ. Bom pač pustil tistih 33e avtoplusu ali pa amzs-ju v srminu... Avtocommerce nikoli več. Prijatelju so si upali celo težit za papirje za ORIGINAL avspuh na povsem stock suzuki sv650 leta 2004. Dokler jih ni dobesedno poslal v 3pm niso dali miru in vztrajali da ni originalen. Seveda kakšen je originalen niso znali povedati.... Meti kretenov je vedno noseča zgleda... Dadi 1
fishy Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Jst bi pa sam nek povedu/prasu. A sm sam jst dobu obcutek da te hocjo sam olupit kjer le upajo? Kasne 2 tedna nazaj sem iz nemcije pripeljal motor, nemec od katerega sem kupil motor je bil zelo razumevajoc na vse moje zahteve, sam mal je postrani gledu k sm rabil tolk papirjev. Prvo kar sem naredil je, da sem nesel obe prometni, overjeno kupoprodajno pogodbo ter coc na davcno, pa me poklice cez par dni da mi manjka izjava o emisijah. Recem ji da sem mislil da bo coc dovolj. Pa mi rece da to ji nic ne pomaga. Ok, grem na tehnicne pa jim povem kaj in kako, tip mi rece da mi mora slikat motor, pa da bo vse skupaj poslal naprej da uredijo izjavo. Rabil je tudi vse kar so rabili tudi na davcni. In zdej ko sem dobil to izjavo, na izjavi ne pise nic drugega kot na coc, kvecjem manj. Na coc je naveden izpust v g/km, na tej izjavi niti tega ni, kar je je samo ta euro taksa, kar je navedeno tudi na coc. Noben mi ni nic izmeril, lpp mi je samo zaracunal 83e za list papirja, ki ne pokaze nic novega, kar se ne bi bilo napisano na coc.
biker77 Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Ja, tako je v tem postopku..žal..
klerikalec Objavljeno Oktober 16, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2015 (popravljeno) fantje res prosim za potrditev Kupil bi motor iz Nemčije od fizične osebe, 1600 cm, nad 6000 km in 2011 letnik torej on mi proda po bruto ceni a ne, a potem moraš davčni še enkrat plačat davek? 22% Nekje je nekdo rekel da ti fizična oseba naj povrne davek gor v Nemčiji? Torej če plačaš gor bruto ceno pol pri nas plačaš samo 10 % zaradi kubaže nad 1000 cm in 5% ker ni euro 3, se pravi 15 % Je to to al moraš dodati še 22 % davka za pijavke? kako ti naj fizična oseba povrne davek gor? Ne razumem. Če je celoten procent 22 + 15 = 37 % je to veliko preveč zame Popravljeno Oktober 16, 2015. Popravil klerikalec
motolover Objavljeno Oktober 16, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2015 Davka ponovno ne plačaš, fizična oseba ne vrača DDVja, ga sploh ne more. Pri nas plačaš samo DMV in homologacijo.
boych Objavljeno Oktober 16, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2015 Tu si lahko preračunaš DMV Klik
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se