cukcukcuk Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 a pozna kdo koga, ki bi kupil LeoVince izpuh za yamaho DT 50? ugodno prodam.lepo ohranjen! na : 040-973-619 aja pa sori za off topic! LP Ervin93, impulz in janstyle 1 2
pevecm Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Danes dobil nosilec za tablico. Ko bo čas ga še namontiram.
janstyle Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Danes dobil nosilec za tablico. Ko bo čas ga še namontiram. Lepo,kolko je bil pol nosilc, dej prlepi kako slikco.
pevecm Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Danes dobil nosilec za tablico. Ko bo čas ga še namontiram. Lepo,kolko je bil pol nosilc, dej prlepi kako slikco. 20€ nosilc. Ga bom mal posliku, pa še pol k bo namontiran.
janstyle Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 ame='janstyle' date='01. February 2010 - 10:16 PM' timestamp='1265059001' post='1718613'] 20€ nosilc. Ga bom mal posliku, pa še pol k bo namontiran. Neki me zanima, lih tko informativno: Kolk km ste vi utekavali motor?, sploh ste? tisti ki ste kupili nove seveda @pevecm: kaj pol si dal nosilc gor?
impulz Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 jaz mojo 1000km. verjetno sem na tem forumu tudi edini z tolko... za mojo huso vse najboljše .) ni fora samo v tem koliko km narediš, fora je v tem kako motor utekuješ. da ga prvič zapališ in se pelješ furo 500km pri 50kmh, brez prestanka, ni utekavanje. princip utekavanja je, da se čimvečX mašina ohladi in nazaj ogreje (krčenje in raztezanje elementov), kar kasneje rezultira v tem, da se bat dobro "uleže" v cilinder
janstyle Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 jaz mojo 1000km. verjetno sem na tem forumu tudi edini z tolko... za mojo huso vse najboljše .) ni fora samo v tem koliko km narediš, fora je v tem kako motor utekuješ. da ga prvič zapališ in se pelješ furo 500km pri 50kmh, brez prestanka, ni utekavanje. princip utekavanja je, da se čimvečX mašina ohladi in nazaj ogreje (krčenje in raztezanje elementov), kar kasneje rezultira v tem, da se bat dobro "uleže" v cilinder 1000km pošteno,ma lih tko me zanima kr mam občutek da oni k je meu prej mojo huso je vtekaval bol tko, ma sej itk nima veze kr zej je kar je, jo pa zej js utekavam in sm jo ze vzgal pa pustil ze 15x najmanj, pa naredil 200 km u izy.Baje bi mogu zej 500/600km sam to je se dalec...
impulz Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 (popravljeno) delaš po nepotrebnem. zdaj kaj je je. saj zaribala zaradi tega ne bo, to sploh ni diskusije pri husqvarni (; bat pa nebo tak dolgo zdržal kot moj, s tem boš se pa pač mogu sprijaznit .) 500km pravilnega utekovanja je več kot dovolj aja pa ne ogrevaj na mestu! pusti kako minutko (poleti) laufat pol se pa vozi okol v drugi-tretji brzini na zmerno nizkih obratih in ne dodajaj silovito gasa dokler se ne ogreje. max hitrost 70kmh! (; Popravljeno Februar 9, 2010. Popravil impulz
janstyle Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 (popravljeno) delaš po nepotrebnem. zdaj kaj je je. saj zaribala zaradi tega ne bo, to sploh ni diskusije pri husqvarni (; bat pa nebo tak dolgo zdržal kot moj, s tem boš se pa pač mogu sprijaznit .) 500km pravilnega utekovanja je več kot dovolj aja pa ne ogrevaj na mestu! pusti kako minutko (poleti) laufat pol se pa vozi okol v drugi-tretji brzini na zmerno nizkih obratih in ne dodajaj silovito gasa dokler se ne ogreje. max hitrost 70kmh! (; Haahahahaha, sej js ne utekavam v prazno,generalno sm meu (bat,ojnica,vsi ležaji,dihtenge,zobniški set,gume). Glede ogrevanja ne bi,sm meu dovolj motorjev da vem....,samo to.A ves kako pravjo?ko je auspuh tako topel da ga ne moreš več držat lahko greš,u izy začetka. Popravljeno Februar 9, 2010. Popravil janstyle
Kvasko Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 (popravljeno) Haahahahaha, sej js ne utekavam v prazno,generalno sm meu (bat,ojnica,vsi ležaji,dihtenge,zobniški set,gume). Glede ogrevanja ne bi,sm meu dovolj motorjev da vem....,samo to.A ves kako pravjo?ko je auspuh tako topel da ga ne moreš več držat lahko greš,u izy začetka. Na mestu laufat motor v štantgasu je kurac, ni fajn no... Če je premrz dele raj pust... drugač pa zalaufi ene 5 mintt da se segreje ene 3x ga mal zavrt pol se pa pel... Zalaufavat ga 15x pa ugašat to ni dobr... Aja pa če motor dela kot mora te nima kej skrbet... impulz tole o batu pa kolk bo držal je tralalalala... sm govororu z mehankarjem od aprilije... Js nism nevem kaj šparu novga motorja... vedno je biu segret ampak sm se kr pelu tut do 9000 rpm prvih 500 km... Je reku da je to use uredu samo da je motor pač segret... Dajo pa to v knižco da je usen nekaj rezerve če slujačn gre kej u.... Poglej slike od mojga bata po 9000 km. Je brez praskice ali poškodbe pa kokr sm reku novga na pouno Popravljeno Februar 9, 2010. Popravil Kvasko
janstyle Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Na mestu laufat motor v štantgasu je kurac, ni fajn no... Če je premrz dele raj pust... drugač pa zalaufi ene 5 mintt da se segreje ene 3x ga mal zavrt pol se pa pel... Zalaufavat ga 15x pa ugašat to ni dobr... Aja pa če motor dela kot mora te nima kej skrbet... impulz tole o batu pa kolk bo držal je tralalalala... sm govororu z mehankarjem od aprilije... Js nism nevem kaj šparu novga motorja... vedno je biu segret ampak sm se kr pelu tut do 9000 rpm prvih 500 km... Je reku da je to use uredu samo da je motor pač segret... Dajo pa to v knižco da je usen nekaj rezerve če slujačn gre kej u.... Poglej slike od mojga bata po 9000 km. Je brez praskice ali poškodbe pa kokr sm reku novga na pouno Čak da ne bo zj kaj narobe,js nism mislu da ga 15x zalaufam in pol pol ugasnem zaporedoma,mislu sm da ga zalaufam,pol počakam da se segreje, tačas mal gas u izy zvrtim pol pa se grem pelat...sploh pa pr nas ni nevem kaj mraz -10°C ,Glede bata pa: bolj je vdelan,lepše motor teče,brez praske je pa kr je meu lufta 2 cm.
janstyle Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 (popravljeno) Čak da ne bo zj kaj narobe,js nism mislu da ga 15x zalaufam in pol pol ugasnem zaporedoma,mislu sm da ga zalaufam,pol počakam da se segreje, tačas mal gas u izy zvrtim pol pa se grem pelat...sploh pa pr nas ni nevem kaj mraz -10°C ,Glede bata pa: bolj je vdelan,lepše motor teče,brez praske je pa kr je meu lufta 2 cm. aja, pardon tm sm hotu napisat 10°C ne -10 Popravljeno Februar 9, 2010. Popravil janstyle
impulz Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Haahahahaha, sej js ne utekavam v prazno,generalno sm meu (bat,ojnica,vsi ležaji,dihtenge,zobniški set,gume). Glede ogrevanja ne bi,sm meu dovolj motorjev da vem....,samo to.A ves kako pravjo?ko je auspuh tako topel da ga ne moreš več držat lahko greš,u izy začetka. Pa to lahk čakaš celo večnost da se avspuh ogreje... Pr tem debelem in dolgem tulcu od husqvarne to ni lih najbolj zanesljiva metoda (ko pa temperature padejo pod 10 stopinj pa to itak ne pride v poštev. Poleti ogrevam 2-3km jeseni tam do 4-5 sj to je moj prvi motor sploh tk da nebom tebi solil pameti če maš občutek da že vse obvladaš Jaz vedno tolko počakam da hladilnik rata topel pol pa začnem tišat... Pač tolko kolko se da potisnit totih 8kW
budacki Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Pa to lahk čakaš celo večnost da se avspuh ogreje... Pr tem debelem in dolgem tulcu od husqvarne to ni lih najbolj zanesljiva metoda (ko pa temperature padejo pod 10 stopinj pa to itak ne pride v poštev. Poleti ogrevam 2-3km jeseni tam do 4-5 sj to je moj prvi motor sploh tk da nebom tebi solil pameti če maš občutek da že vse obvladaš Jaz vedno tolko počakam da hladilnik rata topel pol pa začnem tišat... Pač tolko kolko se da potisnit totih 8kW Najlažja metoda preverjanja tega je, da se odpelješ, ko se segreje kiler Takrat zasigurno veš, da je voda že šla en krog in da je cilinder že vroč!
Kvasko Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Najlažja metoda preverjanja tega je, da se odpelješ, ko se segreje kiler Takrat zasigurno veš, da je voda že šla en krog in da je cilinder že vroč! Točno tako budacki
Kvasko Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Čak da ne bo zj kaj narobe,js nism mislu da ga 15x zalaufam in pol pol ugasnem zaporedoma,mislu sm da ga zalaufam,pol počakam da se segreje, tačas mal gas u izy zvrtim pol pa se grem pelat...sploh pa pr nas ni nevem kaj mraz -10°C ,Glede bata pa: bolj je vdelan,lepše motor teče,brez praske je pa kr je meu lufta 2 cm. Veš da, ti motorji itk niso na par stotink narjeni tako da bat se še zdaleč nebo "vlegel" v cilinder
budacki Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Čak da ne bo zj kaj narobe,js nism mislu da ga 15x zalaufam in pol pol ugasnem zaporedoma,mislu sm da ga zalaufam,pol počakam da se segreje, tačas mal gas u izy zvrtim pol pa se grem pelat...sploh pa pr nas ni nevem kaj mraz -10°C ,Glede bata pa: bolj je vdelan,lepše motor teče,brez praske je pa kr je meu lufta 2 cm. Ja in kje je tukaj kakšna kompresija?
Kvasko Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Ja in kje je tukaj kakšna kompresija? Ja pri dveh centimetrih bi se kurbl kr sam od sebe vrtu pomojem
janstyle Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Ja in kje je tukaj kakšna kompresija? Joke je biu...samoumevno,sploh pa ni možno mislim razn če bi dau bat od 6-tke notr.
budacki Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Joke je biu...samoumevno,sploh pa ni možno mislim razn če bi dau bat od 6-tke notr. hehe ja pa potem si dau noter star bat? Kaj je pa blo da si generalno delau?
pevecm Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 @pevecm: kaj pol si dal nosilc gor? Sem namontiral, vendar rabim ene lepše šraufe za tablico. Sedaj imam samo toliko da stoji. Bom poslikal, ko bo narejeno do konca.
janstyle Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 (popravljeno) hehe ja pa potem si dau noter star bat? Kaj je pa blo da si generalno delau? ležaji od gredi so mi šli u k. pol sm pa še kr bat, pa ojnico pa vse ležaje, pa še tesnila,cilinder honat. Edina draga stvar je bla ojnica, ne bat je nov. Popravljeno Februar 10, 2010. Popravil janstyle
Kvasko Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 ležaji od gredi so mi šli u k. pol sm pa še kr bat, pa ojnico pa vse ležaje, pa še tesnila,cilinder honat. Edina draga stvar je bla ojnica, ne bat je nov. Zanimiv, ponavad so aprilie znane potem da ribne ležaj od glavne gredi... edin to me mal skrbi pr moji zdj kako bo z vsem XD... če ne slišš ležaja gre posledično u k... še zgoraj kar si našteu... A kej veš kaj je biu razlog al je kar na lepem škrtnilo??
janstyle Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Zanimiv, ponavad so aprilie znane potem da ribne ležaj od glavne gredi... edin to me mal skrbi pr moji zdj kako bo z vsem XD... če ne slišš ležaja gre posledično u k... še zgoraj kar si našteu... A kej veš kaj je biu razlog al je kar na lepem škrtnilo?? Nč husqa kriva vse jaz, pač husqvarne majo mišelatorje,in ko je olje pod določenim nivojem zasveti lučka,lučka je zasvetla, vidu sm jo in use sam sm mislu da ma rezerve še full pa to..., sam je bil motor pol tko nagnjen da pumpa ni potegnla in je blo narjeno...,mah sej če bi hotu bi lohk menju sam ležaje od gredi (2 ležaja 42€ NTN) kr je blo use ok bat neopraskan, cilinder lep...skratka motor ni zaribau sam lezaj je razfukalo pa se to ne do kraja k so ble vse kroglice noter...
Kvasko Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Nč husqa kriva vse jaz, pač husqvarne majo mišelatorje,in ko je olje pod določenim nivojem zasveti lučka,lučka je zasvetla, vidu sm jo in use sam sm mislu da ma rezerve še full pa to..., sam je bil motor pol tko nagnjen da pumpa ni potegnla in je blo narjeno...,mah sej če bi hotu bi lohk menju sam ležaje od gredi (2 ležaja 42€ NTN) kr je blo use ok bat neopraskan, cilinder lep...skratka motor ni zaribau sam lezaj je razfukalo pa se to ne do kraja k so ble vse kroglice noter... Kako da si se pa potem kar odloču narest generalno?? A je blo tok kilometrov že?
Priporočene objave