Skoči na vsebino

Husqvarna SM 125 S


apriliabiker

Priporočene objave

že od začetka :)

včeraj naroču hgs izpuh za 09 sm huso na ebayu pa pravjo da ne paše gor?! :(

nimam pojma kje naj še iščem...

Kako ne paše gor? Saj niso pismo na motorju nič spremenili?!?! :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že od začetka :)

včeraj naroču hgs izpuh za 09 sm huso na ebayu pa pravjo da ne paše gor?! :(

nimam pojma kje naj še iščem...

kok pa je cena Hgs-a. Tud mene mal zanima to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena za HGS je 245€ plus postnina cca 20 eur. Vse najdes na ebayu. Zakaj nebi pasal nimam pojma... Ko sem reko prodajalcu dami naj se 1x potrdi da bo to pasalo na moj motor mi je odgovoru da so mu sporocil iz "factory" da ta sistem ne bo pasal na moj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena za HGS je 245€ plus postnina cca 20 eur. Vse najdes na ebayu. Zakaj nebi pasal nimam pojma... Ko sem reko prodajalcu dami naj se 1x potrdi da bo to pasalo na moj motor mi je odgovoru da so mu sporocil iz "factory" da ta sistem ne bo pasal na moj motor.

Če pa kupiš ceu kit je pa okol 400€ (samo resonanca od Husqvarna Racing  + še en batek v fergazerju in dize)... Sej jst bi takoj naroču sam potem, če bom sam vgradil vse to v motor, mi ne bodo več garancije priznali. Men se pa gre, da bi ohranu garancijo, to je pa sam pod pogojem,  da na servisu kupim kit, in da mi ga oni vgradijo. Morem še izvedet, če bi veljala garancija, če jaz sam kupim v tujini, ali ebayu, ceu kit (seprav auspuh, pa te fore ki še rabijo bit zraven) , in da mi ga oni samo vgradijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kot prvo... Pogoji za uveljavljanje garancije so taksni kot so... Noben mehanik ti ne more in ne sme dat garancije na racing kit... Oz taksne garancije k je na papiru. Drugo, racing kit za mojo 09 huso stane 700 po informacijah pooblascenega serviserja za husqvarne. Tudi cebi ti mehanik dal garancijo bi mogel "spremembo" tnapisat v servisno knjizico. Pol pa mas 2 problema: preveliki co2 izpust in na papirju mas napisano da se zavestno vozis nelegalno ( nad 11kw). Odprte husqvarne se ne da pod nobenim pogojem registrirat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kot prvo... Pogoji za uveljavljanje garancije so taksni kot so... Noben mehanik ti ne more in ne sme dat garancije na racing kit... Oz taksne garancije k je na papiru. Drugo, racing kit za mojo 09 huso stane 700 po informacijah pooblascenega serviserja za husqvarne. Tudi cebi ti mehanik dal garancijo bi mogel "spremembo" tnapisat v servisno knjizico. Pol pa mas 2 problema: preveliki co2 izpust in na papirju mas napisano da se zavestno vozis nelegalno ( nad 11kw). Odprte husqvarne se ne da pod nobenim pogojem registrirat

Pol je edina rešitev d kupš to, daš zmonterat nekam drugam pa adijo garancija :D... tko sm js naredu na čist novmu motorju... bmk itk nima kej crknt :P haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot mi je buda reko, ce bo crknilo kaj bo crknilo v prvih 5k km. Alpa se prej seveda. Za vse kar se zgodi poo tem si si kriv sam ker nisi pravilno vzdrzeval motorja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot mi je buda reko, ce bo crknilo kaj bo crknilo v prvih 5k km. Alpa se prej seveda. Za vse kar se zgodi poo tem si si kriv sam ker nisi pravilno vzdrzeval motorja!

No tako je ponavadi.

A ta "kit" ko ga kupiš, ti predelavo vpišejo v servisno ali kako? Ker če nič ne vpišejo potem samo pač ko/če se kaj sfuka daš original izpuh gor in pelješ na drug servis. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš prav. vendar stvar se zakomplicira ko pride to v roke izkušenih mehanikov in strojnih inženirjev.

vzamiva za primer:

kupiš drug izpuh, ti ga namontirajo in pravilno nastavijo. po dveh tednih ti zariba, ti se odločiš da daš nazaj gor stari izpuh in ga nastaviš na prvotno stanje (tako kot si ga dobil ob prevzemu).

ker je motor še v garanciji, zahtevaš da ti uredijo pod garancijo tako kot se spodobi. mehanik napiše poročilo zakaj je zaribalo in vidi kako je obrabljen bat (po obrabi bata se prepozna zakaj je sploh prišlo do ribanice).

in tu se stvar zakomplicira... inženirji dobro vedo kako zgleda bat ko je zaribal z blokadami, ni čudno, saj imajo dnevno opravka z temi stvarmi.

napamet govorim, (na srečo) še nisem bil v taki situaciji, vendar sodeč po objavah na drugih forumih to ni tako lahko izvedljivo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš prav. vendar stvar se zakomplicira ko pride to v roke izkušenih mehanikov in strojnih inženirjev.

vzamiva za primer:

kupiš drug izpuh, ti ga namontirajo in pravilno nastavijo. po dveh tednih ti zariba, ti se odločiš da daš nazaj gor stari izpuh in ga nastaviš na prvotno stanje (tako kot si ga dobil ob prevzemu).

ker je motor še v garanciji, zahtevaš da ti uredijo pod garancijo tako kot se spodobi. mehanik napiše poročilo zakaj je zaribalo in vidi kako je obrabljen bat (po obrabi bata se prepozna zakaj je sploh prišlo do ribanice).

in tu se stvar zakomplicira... inženirji dobro vedo kako zgleda bat ko je zaribal z blokadami, ni čudno, saj imajo dnevno opravka z temi stvarmi.

napamet govorim, (na srečo) še nisem bil v taki situaciji, vendar sodeč po objavah na drugih forumih to ni tako lahko izvedljivo :)

Pri Aprilijinih dealerjih je to vedno šlo čez. Sicer pa ... zakaj točno je motor zaribal se ponavadi prepozna po tem na katerem mestu je bat podrsan. Zdej če pride do tega zaradi pregretja je vseeno ali je motor odprt ali zaprt, verjetno bo vtrgalo na istem mestu. Je pa tudi razlika v barvi risov se mi zdi ( ali se pač motim mogoče ) in sicer glede na to pri katri temperaturi je vtrgalo ( hladna mašina, topla ali vroča )

Razliko v vsem tem bi verjetno natačno znal povedat Gidl, mislim pa da je on tudi edini ki bi jo prepoznal če bi jo videl. Se pa žal več ne ukvarja s šeraufanjem ( kolikor sem seznanjen ).

Sicer pa ja ... nisem točno dobro razumel sploh kakšna je razlika znotraj(torej v cilindru) mašine med odlobikranim motorjem in zablokiranim, razen obratov ( torej obrabe ) in pa količine olja. Se motim? Po tem pa bi kar težko presodil ali je motor odblokiran ali zablokiran.

aja ... norc je tudi enkrat zaribano odblokirano zablokiral in peljal na servis ( RSko ) pa ni bilo problema menda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po obrabljenosti izpuha se VERJETNO tudi vidi...

boš prneso svoj motor z 5000km, pa kristalno čistim orginalnim izpuhom hehe... ko je odprta žere dost več olja, se na izpuhu tudi pozna kr pr odprti čvapi olje vn kot avtobusu z klimo na max :Dwhistle.gifwhistle.gifwhistle.gif

sploh pa to vidijo na elektroniki če je odprta al ne( BAJE!!!). tko prav pooblaščeni sem glede na njegove zgodbice že dolgo dvomim v kredibilnost njegovih informacij (potovalni računalnik prklopjo na pc, max hitrost tudi pove svoje (se da sicer ponastavit).

mislim da je tu vse odvisno od tega kolko ima mehanik volje da te zajebe.

če bi pri aprilijah vse to preverjali bi trajalo celo večnost da bi jo sploh popravili... aprilij je itak 10x več v slo kot husqvarn.

Popravljeno . Popravil impulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po obrabljenosti izpuha se VERJETNO tudi vidi...

boš prneso svoj motor z 5000km, pa kristalno čistim orginalnim izpuhom hehe... ko je odprta žere dost več olja, se na izpuhu tudi pozna kr pr odprti čvapi olje vn kot avtobusu z klimo na max :Dwhistle.gifwhistle.gifwhistle.gif

sploh pa to vidijo na elektroniki če je odprta al ne( BAJE!!!). tko prav pooblaščeni sem glede na njegove zgodbice že dolgo dvomim v kredibilnost njegovih informacij (potovalni računalnik prklopjo na pc, max hitrost tudi pove svoje (se da sicer ponastavit).

mislim da je tu vse odvisno od tega kolko ima mehanik volje da te zajebe.

če bi pri aprilijah vse to preverjali bi trajalo celo večnost da bi jo sploh popravili... aprilij je itak 10x več v slo kot husqvarn.

Posledično je večja izguba če vsem priznajo garancijo. ;)

Sei max speed ti piše na števcu :D nerabjo nč prklapljat :P kakšna odblokirana elektronika? A se hecaš? :D

Obrabljenost izpuha? daj no :D ni šans xD

Žere olje? Sej ga točiš ti ne pa oni :P

Drugače pa tut pr zaprtm motorju gre lahko enako olja ven kot pr odprtem. To je relativno in odvisno od nastavitve ;)

Malo pobrskaj po mobile.de tam imaš 08 letnike z Arrow in Giannelli izpuhih pa mogoče najdeš kak dobr podatek ali pa če pošljš kaki mail. Nemško itq tekoče govoriš xD (:worship: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš prav. vendar stvar se zakomplicira ko pride to v roke izkušenih mehanikov in strojnih inženirjev.

vzamiva za primer:

kupiš drug izpuh, ti ga namontirajo in pravilno nastavijo. po dveh tednih ti zariba, ti se odločiš da daš nazaj gor stari izpuh in ga nastaviš na prvotno stanje (tako kot si ga dobil ob prevzemu).

ker je motor še v garanciji, zahtevaš da ti uredijo pod garancijo tako kot se spodobi. mehanik napiše poročilo zakaj je zaribalo in vidi kako je obrabljen bat (po obrabi bata se prepozna zakaj je sploh prišlo do ribanice).

in tu se stvar zakomplicira... inženirji dobro vedo kako zgleda bat ko je zaribal z blokadami, ni čudno, saj imajo dnevno opravka z temi stvarmi.

napamet govorim, (na srečo) še nisem bil v taki situaciji, vendar sodeč po objavah na drugih forumih to ni tako lahko izvedljivo smile.gif

saj pa nima dokaza ka si mel šp. aspuh gor:D

dobiš sploh garancijo na bat pa cilinder ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj pa nima dokaza ka si mel šp. aspuh gor:D

dobiš sploh garancijo na bat pa cilinder ??

Nov motor ima garancijo na VSE! Potem ko ga odblokiraš zgubiš garancijo na mašino ( mislim da na cilinder,bat, menjalnik pa vse kar sospada k temu ). Nekako tako so mi razložil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nov motor ima garancijo na VSE! Potem ko ga odblokiraš zgubiš garancijo na mašino ( mislim da na cilinder,bat, menjalnik pa vse kar sospada k temu ). Nekako tako so mi razložil.

Langus je reku, da z odblokiranjem izgubiš garancijo na bat in cilinder, ostalo naj bi ostalo, tako kot je. Moto Mario mi je reku, da ostane garancija tako kot je, dajo oni garancijo na njihovo delo (če oni naredijo tako kot je treba, nima kaj bit). Vendar to so govorice serviserjev pred tem, ko se kaj zjebe. Ma kdo kake izkušnje kako je potem, ko se kaj sfuka. Ali se držijo svojih besed, ki so ti jih govorili prej, ali začnejo iskat malenkosti in te ''zjebejo''. 

Popravljeno . Popravil pevecm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Langus je reku, da z odblokiranjem izgubiš garancijo na bat in cilinder, ostalo naj bi ostalo, tako kot je. Moto Mario mi je reku, da ostane garancija tako kot je, dajo oni garancijo na njihovo delo (če oni naredijo tako kot je treba, nima kaj bit). Vendar to so govorice serviserjev pred tem, ko se kaj zjebe. Ma kdo kake izkušnje kako je potem, ko se kaj sfuka. Ali se držijo svojih besed, ki so ti jih govorili prej, ali začnejo iskat malenkosti in te ''zjebejo''.

ja meni ko je prejšnji zaribal so rekli na servisu da na cilinder pa bat na 2t motorjih sploh ni garancije wacko.gif pa v knigi je pisalo garancija na vse okrok cilindra pa bata ne glih tak v takem smislu... je bil pa na servisu predelan za info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Langus je reku, da z odblokiranjem izgubiš garancijo na bat in cilinder, ostalo naj bi ostalo, tako kot je. Moto Mario mi je reku, da ostane garancija tako kot je, dajo oni garancijo na njihovo delo (če oni naredijo tako kot je treba, nima kaj bit). Vendar to so govorice serviserjev pred tem, ko se kaj zjebe. Ma kdo kake izkušnje kako je potem, ko se kaj sfuka. Ali se držijo svojih besed, ki so ti jih govorili prej, ali začnejo iskat malenkosti in te ''zjebejo''.

To mislim, da imaš pri vsakem serviserju. Jst sem imel ob obnovi cilindra in menjavi bata 1 mesec garancije na motor, kateremu je garancija potekla že dolgo. (torej garancijo samo na tisto, kar so zamenjali )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vas bom tkole uprašu, kaj vi mislte. Ali se bolj splača it odblokirat k serviserju in mu tam pustit 600€ (da bo garancija še naprej veljala), ali kupiti dele za odblorianje, in ga dat enmu majstru, da ti ga odlokira (garancija ne bo več veljala)? Druga varjanta bi pršla bistveno ceneje. 

Popravljeno . Popravil pevecm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vas bom tkole uprašu, kaj vi mislte. Ali se bolj splača it odblokirat k serviserju in mu tam pustit 600€ (da bo garancija še naprej veljala), ali kupiti dele za odblorianje, in ga dat enmu majstru, da ti ga odlokira (garancija ne bo več veljala)?

Kle je ful dileme ane :S js sm naredu ta drugo k prvo pri apriliji sploh ni možno haha XD pa zaenkt še ni šlo nč u kurac :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti ocitno noces razumet da ti garancija ne velja niti v prvem primeru niti v drugem primeru.

Jaz bi kupil vse dele in dal nekomu monturat k se res ful v to razume. Bolje mas nareto pa se cenej prides skoz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti ocitno noces razumet da ti garancija ne velja niti v prvem primeru niti v drugem primeru.

Jaz bi kupil vse dele in dal nekomu monturat k se res ful v to razume. Bolje mas nareto pa se cenej prides skoz.

Ei impulz a bos ti kej odpru tole svojo huso... aja pa neki me ze skoz zanima k sm enkt zasledu... npr na aprilijah lahko kupš rave ventil a ma tut husqvarna kej tazga za izpušni ventil?? Al dobiš v tistmu njihovm kitu pač samo dele za ferg pa hgs ror?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!