Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

JA. sj olja res preveč kuri. ga ta tedn peljem na servis biggrin.gif

glavno dizo menjat pa bo. v 98% je glavna diza prevlka.

budacki... ne govor kr maš tam v nm iste junce kot jaz tu :D ma ne dam moje huse v roke več nobenemu pa je lahko pooblaščeni za prckanje device marije... STRAŠNO!!

itak da mu bojo naredli! saj pa ni taka znanost ta 2t kosilnica :D

Objavljeno

Nebojo ti zmanjšali oljne pumpe, če to misliš. Meni niso hteli pa je blo olja vsepovsod :S

Nekam na črno k enem mehaniku ga peljem (kvasko mi bo zrihtu), da mi fajn motor naštela worship.gif

no zdej pa dost trance_28_offtopic.gifbiggrin.gif

Objavljeno

Tehnične specifikacije novih 4t husqvarninih konjičkov.

Single cylinder engine, SOHC, 4 valves, 4 stroke, liquid-cooled, 124.45 cc

* Electric ignition

* Maximum power 11kW (15HP) at 9000 rev/min

* Maximum torque 12,1Nm at 8000 rev/min

* Six speed gearbox

* Rated Euro 3

* Steel chassis

* Long stroke suspension

* Multilink rear suspension with adjustable preload mono shock absorber

* Instrument panel complete with LCD display

* Bodywork graphics with in-mould plastic decoration

* Floating calliper disc brakes

* Wheels: 21" and 18" for the enduro version and 17" for the SMS4

* Saddle height 900 mm for the motard version, 930 mm for the enduro

* Rear tyre140 mm for the motard version

* Colours available: white/red for the TE, white for the SMS4

comming june 2011 hehe ;).

Objavljeno (popravljeno)

Še zmeri je 4t in se ne more primerjat z 2t. Pa verjetno tudi ne bojo bistveno cenejši od 2t. Ne vem zakaj usi prehajajo na 4t :unsure: Mogoče majo preveč stroškov zarad garancije :whistle:

Popravljeno . Popravil motorist1
Objavljeno

Še zmeri je 4t in se ne more primerjat z 2t. Pa verjetno tudi ne bojo bistveno cenejši od 2t. Ne vem zakaj usi prehajajo na 4t :unsure: Mogoče majo preveč stroškov zarad garancije :whistle:

Mogoče EURO norme?? :P:D

Objavljeno

koliko navora pa bi nej proizvedle zdajšnje 2T mašine?najdu sm za konje,tist je itak povsod ,sam za navor pa nism vidu

Objavljeno (popravljeno)

23Nm pri 10k rpm s 34 mikuni tmx fergazerjem.

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

žio

bom kr tle prašu da nebom nove teme odpiru

mene samo zanima bistvena razlika med husa 125wr pa 125TE.

hvala

Objavljeno

žio

bom kr tle prašu da nebom nove teme odpiru

mene samo zanima bistvena razlika med husa 125wr pa 125TE.

hvala

Bistvena razlika je ta da je WR 2t, TE pa 4t. Razlike med 2t in 4t: 2t --> dražje vzdrževanje, večja moč, večji užitek ob vožnji, 4t--> zelo poceni vzdrževanje, manjša moč.

LP

Objavljeno

Nej ki en pove kako je nareta stvar tam pri cilindru kjer je ventil not. A lahko dost kej zajebem če odprem tist?

Zanima me kak hudič je to,da včasih ventila noče odpret dokler ne cuknem z gasom,pol je normalno...no včasih pa normalno dela vse skupaj.

lp

Objavljeno (popravljeno)

govoriš o izpušnem ventilu majster?

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

jap o izpušnem,na WRE pač

sam pomojm tam ni zapacano,ker ko dam kontakt ga vedno lepo odpre pa zapre. Je možno da bi biu kak senzor za obrate alpa mogoče celo svečka?Ker recimo če ga dost gonim,da se segreje pol dela normalno,alpa da je še mal hladen tut lepo odpre.K bom znoru kok moteča je ta stvar

Objavljeno

tista rešitev mi ne diši najbolj...k enkrat sm za foro odklopu zajle,pa mi ni blo ušeč,pa še dere se na nizkih k svija...

kje je pravzaprav tista elektronika?je to tisto tam na ruštu pri belanci?pa še kdaj dela kdaj ne,nebi reku če bi zavsem crknal,ne pa da me jebe u glavo

Objavljeno

evo,zdej sm dau tam pr servotu pokrovček dou in ugotoviu da servo zmeram zasuče,ventila pa ne odpre.To pomeni da je problem tam kjer so zajle pritrjene na ventil.Vidi se tudi da je bilo že nekaj popravljeno,pa je zgleda spustlo.Tk da pomojem pol k cuknem z gasom sam pretok odpre ventil.Je moja diagnoza pravilna?

Zj bi pa prosu,če obstaja kaka shema alpa slika kako je tam nareto,ker google ne najde ničesar o husqvarninem ventilu,samo rave pa ypvs.

lp.dejan

Objavljeno

evo,zdej sm dau tam pr servotu pokrovček dou in ugotoviu da servo zmeram zasuče,ventila pa ne odpre.To pomeni da je problem tam kjer so zajle pritrjene na ventil.Vidi se tudi da je bilo že nekaj popravljeno,pa je zgleda spustlo.Tk da pomojem pol k cuknem z gasom sam pretok odpre ventil.Je moja diagnoza pravilna?

Zj bi pa prosu,če obstaja kaka shema alpa slika kako je tam nareto,ker google ne najde ničesar o husqvarninem ventilu,samo rave pa ypvs.

lp.dejan

Sam pretok oz. misliš moč pritiska vročega zraka iz cilindra? Dvomim!

Objavljeno

težava je rešena...ko sm dau auspuh dol pa dal kontakt,se je motorček in zajle premikale,ventil pa je biu primeru.Tisti del ki povezaju zajle z ventilom je biu znucan,pa sm naredu novga in dela odlično zdej.

Budacki,drugače si nemorm predstavljati?

Objavljeno

http://www. avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3851915

Pozna kdo lastnika tega motorja?..Ve kaj o motorju?

Lp

Objavljeno

Kje pa bi ga ti uporabljal?

povsot vožnja z 125 izpitom.. al pa tale http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3851915

ušeč mi je ta motor in tut en kolega ga ful hvali pa me zanima če ma kšn kej izkušn a dela kj probleme riba servisi......

Objavljeno

v tvojih rokah bo vsak drug teden na servisuclosedeyes.gif s 2t boš imel same probleme ker vidim da nimaš lih razčiščenih pojmov o odnosu do 2t mašine

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!