impulz Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 JA. sj olja res preveč kuri. ga ta tedn peljem na servis glavno dizo menjat pa bo. v 98% je glavna diza prevlka. budacki... ne govor kr maš tam v nm iste junce kot jaz tu ma ne dam moje huse v roke več nobenemu pa je lahko pooblaščeni za prckanje device marije... STRAŠNO!! itak da mu bojo naredli! saj pa ni taka znanost ta 2t kosilnica dejann in rs125black 1 1
kewo Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Nebojo ti zmanjšali oljne pumpe, če to misliš. Meni niso hteli pa je blo olja vsepovsod :S Nekam na črno k enem mehaniku ga peljem (kvasko mi bo zrihtu), da mi fajn motor naštela no zdej pa dost
impulz Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Tehnične specifikacije novih 4t husqvarninih konjičkov. Single cylinder engine, SOHC, 4 valves, 4 stroke, liquid-cooled, 124.45 cc * Electric ignition * Maximum power 11kW (15HP) at 9000 rev/min * Maximum torque 12,1Nm at 8000 rev/min * Six speed gearbox * Rated Euro 3 * Steel chassis * Long stroke suspension * Multilink rear suspension with adjustable preload mono shock absorber * Instrument panel complete with LCD display * Bodywork graphics with in-mould plastic decoration * Floating calliper disc brakes * Wheels: 21" and 18" for the enduro version and 17" for the SMS4 * Saddle height 900 mm for the motard version, 930 mm for the enduro * Rear tyre140 mm for the motard version * Colours available: white/red for the TE, white for the SMS4 comming june 2011 hehe . rs125black in dejann 1 1
motorist1 Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 (popravljeno) Še zmeri je 4t in se ne more primerjat z 2t. Pa verjetno tudi ne bojo bistveno cenejši od 2t. Ne vem zakaj usi prehajajo na 4t :unsure: Mogoče majo preveč stroškov zarad garancije Popravljeno Junij 13, 2010. Popravil motorist1
LooLekSLO Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Še zmeri je 4t in se ne more primerjat z 2t. Pa verjetno tudi ne bojo bistveno cenejši od 2t. Ne vem zakaj usi prehajajo na 4t :unsure: Mogoče majo preveč stroškov zarad garancije Mogoče EURO norme??
impulz Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 bingo... 2t grejo počasi k vragu ker se noben ne drži predpisov hehe dejann in rs125black 1 1
dejko39 Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 koliko navora pa bi nej proizvedle zdajšnje 2T mašine?najdu sm za konje,tist je itak povsod ,sam za navor pa nism vidu
impulz Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 (popravljeno) 23Nm pri 10k rpm s 34 mikuni tmx fergazerjem. Popravljeno Junij 14, 2010. Popravil impulz rs125black in dejann 1 1
motornaglava Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 žio bom kr tle prašu da nebom nove teme odpiru mene samo zanima bistvena razlika med husa 125wr pa 125TE. hvala
motorist1 Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 žio bom kr tle prašu da nebom nove teme odpiru mene samo zanima bistvena razlika med husa 125wr pa 125TE. hvala Bistvena razlika je ta da je WR 2t, TE pa 4t. Razlike med 2t in 4t: 2t --> dražje vzdrževanje, večja moč, večji užitek ob vožnji, 4t--> zelo poceni vzdrževanje, manjša moč. LP
dejko39 Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 Nej ki en pove kako je nareta stvar tam pri cilindru kjer je ventil not. A lahko dost kej zajebem če odprem tist? Zanima me kak hudič je to,da včasih ventila noče odpret dokler ne cuknem z gasom,pol je normalno...no včasih pa normalno dela vse skupaj. lp
impulz Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 (popravljeno) govoriš o izpušnem ventilu majster? Popravljeno Junij 20, 2010. Popravil impulz dejann in rs125black 1 1
dejko39 Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 jap o izpušnem,na WRE pač sam pomojm tam ni zapacano,ker ko dam kontakt ga vedno lepo odpre pa zapre. Je možno da bi biu kak senzor za obrate alpa mogoče celo svečka?Ker recimo če ga dost gonim,da se segreje pol dela normalno,alpa da je še mal hladen tut lepo odpre.K bom znoru kok moteča je ta stvar
impulz Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 crknila ti je elektronika... nič neobičajnega za letnik 08 in manj. klikni na odgovor to bi moglo rešit tvoj problem rs125black in dejann 1 1
dejko39 Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 tista rešitev mi ne diši najbolj...k enkrat sm za foro odklopu zajle,pa mi ni blo ušeč,pa še dere se na nizkih k svija... kje je pravzaprav tista elektronika?je to tisto tam na ruštu pri belanci?pa še kdaj dela kdaj ne,nebi reku če bi zavsem crknal,ne pa da me jebe u glavo
dejko39 Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 evo,zdej sm dau tam pr servotu pokrovček dou in ugotoviu da servo zmeram zasuče,ventila pa ne odpre.To pomeni da je problem tam kjer so zajle pritrjene na ventil.Vidi se tudi da je bilo že nekaj popravljeno,pa je zgleda spustlo.Tk da pomojem pol k cuknem z gasom sam pretok odpre ventil.Je moja diagnoza pravilna? Zj bi pa prosu,če obstaja kaka shema alpa slika kako je tam nareto,ker google ne najde ničesar o husqvarninem ventilu,samo rave pa ypvs. lp.dejan
budacki Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 evo,zdej sm dau tam pr servotu pokrovček dou in ugotoviu da servo zmeram zasuče,ventila pa ne odpre.To pomeni da je problem tam kjer so zajle pritrjene na ventil.Vidi se tudi da je bilo že nekaj popravljeno,pa je zgleda spustlo.Tk da pomojem pol k cuknem z gasom sam pretok odpre ventil.Je moja diagnoza pravilna? Zj bi pa prosu,če obstaja kaka shema alpa slika kako je tam nareto,ker google ne najde ničesar o husqvarninem ventilu,samo rave pa ypvs. lp.dejan Sam pretok oz. misliš moč pritiska vročega zraka iz cilindra? Dvomim!
dejko39 Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 težava je rešena...ko sm dau auspuh dol pa dal kontakt,se je motorček in zajle premikale,ventil pa je biu primeru.Tisti del ki povezaju zajle z ventilom je biu znucan,pa sm naredu novga in dela odlično zdej. Budacki,drugače si nemorm predstavljati?
Stirkac Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 http://www. avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3851915 Pozna kdo lastnika tega motorja?..Ve kaj o motorju? Lp
Ervin93 Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3851915 Pozna kdo lastnika tega motorja?..Ve kaj o motorju? Lp Lahko daješ polne naslove
impulz Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 evo zadnji amortizer je menjan. v naslednji fazi pride 34 ferg dejann in rs125black 1 1
jurca Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3898396 lp kaj pa tale kaj kj mislte a bi biu za na cesto:P Ervin93 1
budacki Objavljeno Julij 4, 2010 Opozori Objavljeno Julij 4, 2010 http://www.avto.net/....asp?ID=3898396 lp kaj pa tale kaj kj mislte a bi biu za na cesto:P Kje pa bi ga ti uporabljal?
jurca Objavljeno Julij 4, 2010 Opozori Objavljeno Julij 4, 2010 Kje pa bi ga ti uporabljal? povsot vožnja z 125 izpitom.. al pa tale http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3851915 ušeč mi je ta motor in tut en kolega ga ful hvali pa me zanima če ma kšn kej izkušn a dela kj probleme riba servisi...... Ervin93 1
impulz Objavljeno Julij 4, 2010 Opozori Objavljeno Julij 4, 2010 v tvojih rokah bo vsak drug teden na servisu s 2t boš imel same probleme ker vidim da nimaš lih razčiščenih pojmov o odnosu do 2t mašine dejann, Ervin93 in rs125black 2 1
Priporočene objave