Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


kekec

Priporočene objave

Točno tko. In če lahko ribe hayabusa, pol bo tud kšn 125 4t lahko ribnu :yes:

ne mesaj jabolk in hrusk. hayabusa ma malo bolj masivne dele (pa ne ves kako to, a?), kot jih lahko ima 125cc. pa tudi obremenitve so pri 4cyl malo lepse razporejene kot pri 1 cyl (od kod mislis da tako malo vibracij?). poleg tega pa ima hayabusa ze serijsko 158 HP na kolesu, YBR pa "malo" manj, in temu so prilagojeni tudi vitalni deli. tako da ce imas 125 cc masino, ki ima serijsko 35 HP (govorim za originalno, odblokirano masino), bo zivljenjska doba definitivno daljsa kot pa 125 cc 4T, ki ima original 15 HP, navita pa je na 25+ HP (za kar je pa v njo treba vloziti veliiiko denarja - odmicna gred, izpuh, uplinjac, po moznosti se druga glava - ce se sploh kje dobi, itd., pa se vedno ne gre tolk) - seveda ob pravilnem vzdrzevanju. da o kakem nitrotu ali turbotu ne govorim.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, preveč ekstremna primerjava :blush: Ampak sej si sam povedu - hayabusa ma lepše razporejene obremenitve, deli so bolj masivni. Pa kljub vsemu poznam primer hayabuse, k je ribnla.

Skratka, ribne lahko vsaka mašina 2t al pa 4t.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijski 2t proti serijskemu 4t zagotovo močno prednjači po možnosti okvar. Serijski 2t proti nevem kako navitemu 4t, je pa že vprašanje.. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijski 2t proti serijskemu 4t zagotovo močno prednjači po možnosti okvar. Serijski 2t proti nevem kako navitemu 4t, je pa že vprašanje.. .)

zakaj? zaradi razlicne litrske moci. 15 HP 125 je skoraj vseeno al je 2T al 4T, 2T ma le to sibko tocko, da obrocki laufajo preko kanalov na cilindru, in pa da je obcutljiv na razmerje med kolicino goriva in olja. ampak 4T ima po drugi strani vec vitalnih delov, bolj komplicirano je sestavljen, in ce tam kaj rikne, si hladn...

...vsekakor pa 35 HP 125 2T pogosteje crkujejo ker se sucejo na 12k rpm, in imajo navora 20 Nm, kar je dosti vecja obremenitev kot 15 HP in 9 Nm, pa tudi vibracije in drugacen sistem mazanja ima, in ce mesanico delas sam, je tu se cloveski faktor, zaradi velike litrske moci je veliko bolj obcutljiv na temperaturo (ogrevanje pred voznjo!!), itd...

je razlika, ni primerjave.

15 HP 2T in 15 HP 4T pa ni razlike. :) 35 HP 4T pa ne obstaja. :P vsaj v serijski proizvodnji ne. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja...raketa ne bo ratala iz nobenga, pa če bi hotu nevem kaj pol bi se odloču za kej druzga, gre se pač zatu d nekej nardiš, nekej posebnga, pa čeprov tu ni nekej najbolšga na svetu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni vecji filing nardit neki posebnega iz necesa, kar ima ze serijsko zmogljivosti nad vsemi v svoji klasi, in to na tak nacin, da je neki posebnega tud med visjimi klasami? :blush:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni vecji filing nardit neki posebnega iz necesa, kar ima ze serijsko zmogljivosti nad vsemi v svoji klasi, in to na tak nacin, da je neki posebnega tud med visjimi klasami? :blush:

ti res ne razumš...zaka so pa pol predeloval petke, katrce, yugiče pa še kej al pa zakaj je brabus predelov smarta? :slap:

tud ni vse v superzmogljivostih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, res ne razumem. mogoce ker je yugo z vsemi predelavami se vedno cenejsi od mercedesa?

in smart brabus ker vsi ki bi radi imeli sportnika niso multimilijonarji?

in predelana aprilia mi je bolj pri srcu kot predelan YBR ne samo zaradi razlike v zmogljivosti, ampak kot v prejsnjih dveh primerih - zaradi nizje cene?

in btw, tud ta dva primera ki si jih dal ne spadata ravno v visjo klaso, in v svoji klasi nista ravno na podnu (600/900 ccm)... ...yugo je easy'n'cheap-to-tune, isto velja za petke in katrce, smart pa ima ze serijsko turbopolnilec, in je kot tak prav tako primeren za predelave... :)

...pa ce se spravimo se na novejse GTI-varjanta avtomobilcke - navadno ima zunanjost velik pomen, kar pa pri YBR ni ravno prednost...

...ah ja, za vsak primer, ce se nisem omenil - YBR je za predelave relativno drag motocikel z ne ravno vesoljskim potencialom (4T!), pa se delov ne dobis (ce sploh obstajajo), in kot tak si obsojen na samogradnjo in improviziranje. :blush:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok no mau smo zašli iz teme... :rolleyes:

kukrkol...tukej se sm pogovarjamo ne

če pa že gremo v potankosti, predelan yugo ne bo nkol niti serijski mercedes, smart ma pa ceno kot mercedes (kr tud je če smo natančni) in taku kukr teh avtov ne mormo primerjat, tud ne mormo primerjat 2T pa 4T pa al sta oba predelana al pa oba serijska

glede zunanjosti ybr...vsake oči majo svojga malarja, ztu komentarji ala "tu je čist v kur*u bla bla bla" so čist bedni, men osebno je ybr čist ok, še žmigavce daš manjše gor (morm tud sam), edin kr je je ozka guma :BUA: , kukr sm že reku nekaterim nakedi sploh ne sedejo, drugim spet yamahe ne bla bla o tem se da razpravlat sm je brezveze

in če nadaljujemo v to smer, že tku je ratal čist :topic: , bomo čist zašli na stvari k niti nimajo povezave.

pa še to, če bi bla stvar v tem sm d gre pa sm d je pa ne vem kaj pol bi vsi počakal do 21 leta pa šparal do takat pa si kupil nekej res strupenga...oz če maš dnar zaka si pa ne kupš concorda... :blush:

tku d bzv kej več o tem ne, rajš naj še gdu kej konkretnga pove, ne pa sm: tu je bolš, tu je slabš, tu je dragu bla bla, če ma kdu še kšno informacijo o tem, za kar je tu tema načeta naj pove, če je pa že vse povedanu, pa zaklučmo in to je to

če pa se bom odloču za karkol, seveda sporočim in bomo pol komentiral :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi čaku do 21, če lahk že zdaj začutiš vsaj del adrenalina z 125cc 2T :?

vsaj del se da doseč tud na 125 4T al pa na 4-ki al pa na biciklu B)

:topic:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr tolazi se k mas 4taktrca :winkiss:

ok no priznam :blush: itak d bi meu rajš nekej kr bi res šlu, sm če bol pomislm...zdej k mam pač 4-takterja, ga nebi zamenov za 2 .)

aja pa še to...k smo že čist :topic: bom vprašov kje dobite te podpise :blush: --->k0ci ti maš cagiva mito driver...no te zadevce pač

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.userbars.com/

Tu gor jim maš čuda, drgač pa se da tud da si sam nardiš an :)

LP

tnx, sm tle nimaš od motorjev pa še kšnih k jih vidm tle na forumih...kko pa nardiš to :?

aja pa lahko na pm če gdu ve d ne bomo tle smetil :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsaj del se da doseč tud na 125 4T al pa na 4-ki al pa na biciklu B)

:topic:

Ej na biciklu sm pa jst dobil v petih letih tolk adrenalina kokr mislm da ga do konc življenja ne bom!!

Med devetim in trinajstim letom smo se s kolegi VSAK dan med počitnicami in vikendi fural po naših lokalnih cestah in morm rečt da sm srečen da sm živ ker smo po tistih ovinkih 80 letel!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi tud mamo take hribčke, da je šlo 80 al pa še mal več :D Sicer sm dostkrat šol v travnik , ampak mi ni preprečl tega :D Tud z rolerji je blo enako :D Mam še kr števc, kjer piše max speed 92.3km/h, prepotovana pot pa 4k km :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!