NejcZ Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Za menjalnik vem :) Predvsem sm mel v mislih mašinco ;) Ok, hvala za info :)
Zok Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 (popravljeno) Točno tko. In če lahko ribe hayabusa, pol bo tud kšn 125 4t lahko ribnu :yes: ne mesaj jabolk in hrusk. hayabusa ma malo bolj masivne dele (pa ne ves kako to, a?), kot jih lahko ima 125cc. pa tudi obremenitve so pri 4cyl malo lepse razporejene kot pri 1 cyl (od kod mislis da tako malo vibracij?). poleg tega pa ima hayabusa ze serijsko 158 HP na kolesu, YBR pa "malo" manj, in temu so prilagojeni tudi vitalni deli. tako da ce imas 125 cc masino, ki ima serijsko 35 HP (govorim za originalno, odblokirano masino), bo zivljenjska doba definitivno daljsa kot pa 125 cc 4T, ki ima original 15 HP, navita pa je na 25+ HP (za kar je pa v njo treba vloziti veliiiko denarja - odmicna gred, izpuh, uplinjac, po moznosti se druga glava - ce se sploh kje dobi, itd., pa se vedno ne gre tolk) - seveda ob pravilnem vzdrzevanju. da o kakem nitrotu ali turbotu ne govorim. Popravljeno Oktober 22, 2006. Popravil Zok
Stroj Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 No ja, preveč ekstremna primerjava :blush: Ampak sej si sam povedu - hayabusa ma lepše razporejene obremenitve, deli so bolj masivni. Pa kljub vsemu poznam primer hayabuse, k je ribnla. Skratka, ribne lahko vsaka mašina 2t al pa 4t.
jeykob Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 sam me vseeno vec moznosti za ribnit 2t kot 4t ce mene prasate :)
Jure Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Serijski 2t proti serijskemu 4t zagotovo močno prednjači po možnosti okvar. Serijski 2t proti nevem kako navitemu 4t, je pa že vprašanje.. .)
Gregc Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 (popravljeno) Mene pa zanima kako se menjalnik pravilno uteka? Popravljeno Oktober 22, 2006. Popravil Gregc
Zok Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 (popravljeno) Serijski 2t proti serijskemu 4t zagotovo močno prednjači po možnosti okvar. Serijski 2t proti nevem kako navitemu 4t, je pa že vprašanje.. .) zakaj? zaradi razlicne litrske moci. 15 HP 125 je skoraj vseeno al je 2T al 4T, 2T ma le to sibko tocko, da obrocki laufajo preko kanalov na cilindru, in pa da je obcutljiv na razmerje med kolicino goriva in olja. ampak 4T ima po drugi strani vec vitalnih delov, bolj komplicirano je sestavljen, in ce tam kaj rikne, si hladn... ...vsekakor pa 35 HP 125 2T pogosteje crkujejo ker se sucejo na 12k rpm, in imajo navora 20 Nm, kar je dosti vecja obremenitev kot 15 HP in 9 Nm, pa tudi vibracije in drugacen sistem mazanja ima, in ce mesanico delas sam, je tu se cloveski faktor, zaradi velike litrske moci je veliko bolj obcutljiv na temperaturo (ogrevanje pred voznjo!!), itd... je razlika, ni primerjave. 15 HP 2T in 15 HP 4T pa ni razlike. :) 35 HP 4T pa ne obstaja. :P vsaj v serijski proizvodnji ne. ;) Popravljeno Oktober 22, 2006. Popravil Zok
C4V4L13R Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 no ja...raketa ne bo ratala iz nobenga, pa če bi hotu nevem kaj pol bi se odloču za kej druzga, gre se pač zatu d nekej nardiš, nekej posebnga, pa čeprov tu ni nekej najbolšga na svetu...
Zok Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 (popravljeno) a ni vecji filing nardit neki posebnega iz necesa, kar ima ze serijsko zmogljivosti nad vsemi v svoji klasi, in to na tak nacin, da je neki posebnega tud med visjimi klasami? :blush: Popravljeno Oktober 22, 2006. Popravil Zok
C4V4L13R Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 a ni vecji filing nardit neki posebnega iz necesa, kar ima ze serijsko zmogljivosti nad vsemi v svoji klasi, in to na tak nacin, da je neki posebnega tud med visjimi klasami? :blush: ti res ne razumš...zaka so pa pol predeloval petke, katrce, yugiče pa še kej al pa zakaj je brabus predelov smarta? :slap: tud ni vse v superzmogljivostih
Zok Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 (popravljeno) ne, res ne razumem. mogoce ker je yugo z vsemi predelavami se vedno cenejsi od mercedesa? in smart brabus ker vsi ki bi radi imeli sportnika niso multimilijonarji? in predelana aprilia mi je bolj pri srcu kot predelan YBR ne samo zaradi razlike v zmogljivosti, ampak kot v prejsnjih dveh primerih - zaradi nizje cene? in btw, tud ta dva primera ki si jih dal ne spadata ravno v visjo klaso, in v svoji klasi nista ravno na podnu (600/900 ccm)... ...yugo je easy'n'cheap-to-tune, isto velja za petke in katrce, smart pa ima ze serijsko turbopolnilec, in je kot tak prav tako primeren za predelave... :) ...pa ce se spravimo se na novejse GTI-varjanta avtomobilcke - navadno ima zunanjost velik pomen, kar pa pri YBR ni ravno prednost... ...ah ja, za vsak primer, ce se nisem omenil - YBR je za predelave relativno drag motocikel z ne ravno vesoljskim potencialom (4T!), pa se delov ne dobis (ce sploh obstajajo), in kot tak si obsojen na samogradnjo in improviziranje. :blush: Popravljeno Oktober 23, 2006. Popravil Zok
C4V4L13R Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 ok no mau smo zašli iz teme... :rolleyes: kukrkol...tukej se sm pogovarjamo ne če pa že gremo v potankosti, predelan yugo ne bo nkol niti serijski mercedes, smart ma pa ceno kot mercedes (kr tud je če smo natančni) in taku kukr teh avtov ne mormo primerjat, tud ne mormo primerjat 2T pa 4T pa al sta oba predelana al pa oba serijska glede zunanjosti ybr...vsake oči majo svojga malarja, ztu komentarji ala "tu je čist v kur*u bla bla bla" so čist bedni, men osebno je ybr čist ok, še žmigavce daš manjše gor (morm tud sam), edin kr je je ozka guma :BUA: , kukr sm že reku nekaterim nakedi sploh ne sedejo, drugim spet yamahe ne bla bla o tem se da razpravlat sm je brezveze in če nadaljujemo v to smer, že tku je ratal čist :topic: , bomo čist zašli na stvari k niti nimajo povezave. pa še to, če bi bla stvar v tem sm d gre pa sm d je pa ne vem kaj pol bi vsi počakal do 21 leta pa šparal do takat pa si kupil nekej res strupenga...oz če maš dnar zaka si pa ne kupš concorda... :blush: tku d bzv kej več o tem ne, rajš naj še gdu kej konkretnga pove, ne pa sm: tu je bolš, tu je slabš, tu je dragu bla bla, če ma kdu še kšno informacijo o tem, za kar je tu tema načeta naj pove, če je pa že vse povedanu, pa zaklučmo in to je to če pa se bom odloču za karkol, seveda sporočim in bomo pol komentiral :)
k0ci Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 zakaj bi čaku do 21, če lahk že zdaj začutiš vsaj del adrenalina z 125cc 2T :?
C4V4L13R Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 (popravljeno) zakaj bi čaku do 21, če lahk že zdaj začutiš vsaj del adrenalina z 125cc 2T :? vsaj del se da doseč tud na 125 4T al pa na 4-ki al pa na biciklu B) :topic: Popravljeno Oktober 23, 2006. Popravil C4V4L13R
BaHa Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 vsaj del se da doseč tud na 125 4T al pa na 4-ki al pa na biciklu B) :topic: kr tolazi se k mas 4taktrca :winkiss:
C4V4L13R Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 (popravljeno) kr tolazi se k mas 4taktrca :winkiss: ok no priznam :blush: itak d bi meu rajš nekej kr bi res šlu, sm če bol pomislm...zdej k mam pač 4-takterja, ga nebi zamenov za 2 .) aja pa še to...k smo že čist :topic: bom vprašov kje dobite te podpise :blush: --->k0ci ti maš cagiva mito driver...no te zadevce pač Popravljeno Oktober 23, 2006. Popravil C4V4L13R
NejcZ Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 http://www.userbars.com/ Tu gor jim maš čuda, drgač pa se da tud da si sam nardiš an :) LP
C4V4L13R Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 http://www.userbars.com/ Tu gor jim maš čuda, drgač pa se da tud da si sam nardiš an :) LP tnx, sm tle nimaš od motorjev pa še kšnih k jih vidm tle na forumih...kko pa nardiš to :? aja pa lahko na pm če gdu ve d ne bomo tle smetil :blush:
NejcZ Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 http://userbars.org/search.htm Tu maš tud, pa navrh search :) Drgače pa google dela čudeže :D http://www.google.com/search?hl=sl&q=u...Iskanje&lr= Js sm pa delu to kak let nazajj, sam pol me je minl :) Tak da najd na netu, je ziher kej ;) LP
JMatic Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 hehe vidm da je moj Cagiva mito Driver popularn ratou :>
k0ci Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 hehe vidm da je moj Cagiva mito Driver popularn ratou :> dobr da nč ne računaš :blush:
Čamac Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Kaj pa moj podpis pa ni lepi? :P malo drugačn napis je... :) redkost taka bol pa to :D
NejcZ Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 Tvoj je tud hud ja :D (uff, offtopic :D )
Rugi Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 vsaj del se da doseč tud na 125 4T al pa na 4-ki al pa na biciklu B) :topic: Ej na biciklu sm pa jst dobil v petih letih tolk adrenalina kokr mislm da ga do konc življenja ne bom!! Med devetim in trinajstim letom smo se s kolegi VSAK dan med počitnicami in vikendi fural po naših lokalnih cestah in morm rečt da sm srečen da sm živ ker smo po tistih ovinkih 80 letel!!
NejcZ Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 Mi tud mamo take hribčke, da je šlo 80 al pa še mal več :D Sicer sm dostkrat šol v travnik , ampak mi ni preprečl tega :D Tud z rolerji je blo enako :D Mam še kr števc, kjer piše max speed 92.3km/h, prepotovana pot pa 4k km :D
Priporočene objave