Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ja, tudi XT.

nekaj se mi zdi da sem nasel...

kit 176 ccm: http://www.tecnoracing.com.br/loja/product...7e25816d2329d94

odmicna gred: http://www.tecnoracing.com.br/loja/product...products_id=134

pusa + bat + obrocki za predelavo na 150 ccm... http://www.tecnoracing.com.br/loja/product...products_id=147

...nikjer pa ne pise kaksen je ucinek..

men se zdi da je tole v braziliji (Guarapari), enote pa so Reali - ce je to to...

enote si pa lahk tule preracunas: http://www.marketprices.ft.com/markets/currencies/ab

ce je to to, pol kit 175 stane okrog 37 jurjev, 150 cc pusa 44k, in odmicna gred 12 k, ceprav mi nekam sumljivo nizke cene delujejo... ...ah, pa ne pozabi na postnino! :devil:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

:eek: tu je pa poceeeen :worship: najlepša hvala :worship:

sm vprašanje je, če je to to, sm poštnina...hm...brazilija... :?

morm se js tulele še pozanimat, kko bi blo s tem pr ns...am k pozna mogoče gdu še koga k se ukvarja s takimi zadevami, pa bimi biu prpravln pomagat?

tnx

pa Zok hvala še enkat :D :worship:

Objavljeno

Sam ne more bit kit tok pocen :huh: . Jst sm šu preračunavat v $ in mi pride tko:

Piše cena 420 dolarjev. 1 dolar je sodeč po tabeli na tisti strani 187 SIT, potem znese cena za kit slabih 79k, odmična gred 25k. Če gledaš pa kit 150cc je pa cena 111k.

Tko da je to dost bolj realna cena, vsaj men se zdi.

Poštnina bo pa pasje velika ja :grim :devil:

Objavljeno

R$ je, ne $...

in Guarapari je v Braziliji, kjer je enota Real, tak da tist R$ je po moje oznaka za real, ne za ameriski dolar...

sploh pa tale pusa 150 cc - za aprilio (k je 2T, torej je pusa zarad kanalov dost zahtevnejse narjena) baje stane 40 jurjev z vgradnjo vred (!), brez bata...

Objavljeno

eh ja .....cavalier pač ko bo to vidu ne bo mogu spat en mesec :D

Objavljeno

Hja, tu je bla cesta mal dol, pa še zavetrje je mel :D

Objavljeno

Hja, tu je bla cesta mal dol, pa še zavetrje je mel :D

cesta je kr ornk dol.... men gre tud tkole 150... drgač jo je pa do 140 že zeeellooo otežko spravt :P

Objavljeno

eh ja .....cavalier pač ko bo to vidu ne bo mogu spat en mesec :D

hehe, fantje tu sm že vidu :D

Objavljeno

...že pred enim mescm, tku d dobr spim :lol1:

Objavljeno

ufff...še ena zadeva :D

forgazerji, original je zdej mikuni 22, se da dobit kej večiga pa bol športnga k bi pasal? dellorto je velik slišat, sm ne vem, vrjetn ne more isti ku za 2T pasat tud na 4T a :?

lahku tud rablenu..., pa še to

če mau bl nahitr pospešm včasih (ne čist zmerej) kr zgubi obrate pa cukne, sploh ne potegne, ku d bi ga zalilu, pa sm šu na servis pa mi je reku d je treba bul polahku gas dodajat, kr tu ni tak forgazer d bi dohajov... je možnu d je tud svečka zanč :? pa pol mi je mau štand gas povečov pa je blo bolš, zdej laufa na 1,5k, sm en more laufat na 3k pod štandgasom

hvala za vse odgovore

lp

Objavljeno

ne fergi sigurno ne paše ker za 2t ima še za olje zravn

zamori ti ga za to ker ga zalije, sej sm izpit delu z njim pa vem kak zgleda :D , morš bol počas dajat gas

Objavljeno (popravljeno)

tu sm pogruntu, sm če je tu tku k pr avtu, k ga zaliava ztu k je svečka v kurcu pa pol ne potegne dobr itd...

ne vem kero svečko mam...ka priporočate?

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno

ja ampak morš gledat da skor vsak avto ima vbrizg goriva ne pa furgazor, in ga pri polnem gasu nikoli ne mori

Objavljeno

hm...

se prav nimam druge ku d polahku delam z njim...no sej zdej ne zajebava več tok, sm se že navadu, sm me še zmeri matra, ne sm zarad tega, ampk d bi dau mau večjega

gdu kej ve, kje se dobi pa to... :?

Objavljeno

ja dobi se ja, stric google ti bo najdu: dellorto

drgač pa ni treba polahko, eno nižje pa gasa :devil:

drgač pa se mi zdi, kolikor se spomnem ima ybr na obratomerju označeno polje, kjer se mašina najbolje odziva na ročico plina

Objavljeno

hm...neb vedu, morm pogledat

hvala vseen

torej...kupm dellorto (al pa kej druzga...sej res, še kej priporočate?) vsaj 26 za 125cc 4T :OK:

Objavljeno (popravljeno)

mislim da bi tud fergazer od 2t skoraj da moral pasat, lukno za olje zamašiš pa je stvar rešena

aja, pa pomoje da bo 26mm preveč. sicer pa, a zamuka al ga zalije? Jaz mislim da je bolj to da zamuka, se prav preveč zraka. Mal se da tud z iglo popravljat to

Popravljeno . Popravil zlabo
Objavljeno

cavalier sorry samo jaz tebe ne razumem...pa kaj bi ti rad naredo iz tote boge yamahce?! Ti vidis smisel v predelovanju 4t 125cc motorja? pridobil bos glih en k****. Ne splaca se, se nisi skapiral?

Ce bi hoto predelovat pa se furat 170 pri teh letih bi kupo 2t. Ne me s5 narobe razumet, pa mi zacet s stroski pri tistem motorju itd., samo ce si se odloco furat 4t motorcek, bos mogo malo potrpet in kasneje kupit kaj mocnejsega, s katerim bos lahko vozo skoraj kak hitro kot hoces. Sam ne probavaj delat iz te masince raketo, ker ti ne bo ratalo!

Pa ne tega posta razumet napadalno ali kaj podobnega. Pac moje mnenje <_<

Objavljeno (popravljeno)

te čist zastopm ka hočš povedat, sej premišlujem o teh zadevah velik....sej nazadne bo res pr stock ostalu...sm js mam pač veselje v tem :slap: , rd bi nekej, sej veš kko je (blo) lušno predelvat stare štirke pa petke pa colibrije (pustmo zdej 2T pa 4T), stvar je v tem d nekej nardiš....sm problem je $$$ oz. €€€ :doze: , tku d se res ne splača kej dost (sm bl začetnik v teh zadevah, tku d se še učim....sej tu je namen foruma ne :? )...

pa vseen nekej sm prpravlen rizkirat za motor, tku d...še zmer vela, če bo kdu kje kej novga zvedu naj se jav, al pa če bo kje kej gdu prodajov rablenga...lahku tud na PM

pa ps: :topic: sm meu namen kupt 2T, sm je biu tud fotr zravn, k ni tku neumn in je tud sam meu motor pr mojih letih, pa je reku d za začetk je prehudu (ajde no, bomo pa na začetku potrpel), pa sm hotu na konc letošne sezone zamenat, k cene mau padejo, ztu k tud vem d bi po za unga več dobu k za mojga čez 2 let (čeprov je moj 2006 letnik, tist k bi pa kupu pa največ 99/00 !!! žou tku je), pa je reku d ve kko je z mladimi fanti v teh letih in d me neb rad s špohtlnm kje praskov s kšnga drevesa, čeprov vsi vemo, d za nespametnga voznika je še picikl dost za razbit se...sicr pa ka čm pa razlagat sej vsi vete...starši pa skrbi pa to <_<

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno
d me neb rad s špohtlnm kje praskov s kšnga drevesa

sej ni tak hudo, sploh ne vem kolkrat sm ze bil na tleh, pa se nikol poskodovan... ...finta je sam to da ce vidis da ne bo na izi zlaufal, da mas sreco vecjo ko pamet... :D

Objavljeno

po 7000 km, s tem da je to moj prvi motor, nimam izkušen niti s skuterjem, še nism meu bližnega srečanja, ne z asfaltom, ne z avtom (ni dost mankal pa vseen), ne s travnikom, ne z drevesom...(TRKAM NA LES), fotr se je pa pohvalu d ga je raztouku totalko po 1500 prevoženih...

nima veze, pr motoristih je velik odvisn od sreče, sm pa tud ogromn pomen kko maš ti v glav poštiman, za kar moj fotr kr težku vrjame d mam (no ja vsaj mislm, čeprov morm rečt d moj moped kr najebe pr men :blush: , sm bol zarad zmoglivosti ), tku d mislm d se bom mogu sprjaznt d bo tale motor ostov pr hiš še kr do moje samostojnosti, ker čim omenm kšn motor se skor skregamo (mat je sevede bol proti...kje pa ni?), komej sm si zboriv to k mam, zdej pa rd bi predelov, d bi sej vsaj 130 pelov, k tu je moj fotr prčakvov že predn smo kupil, torej neb kej dost reku na tu, tku d bi ga tud za kšn poseg lahku prepričov....

torej fantje če me zastopte....še zmer vrjamm d bo ta yamaha šla enkat tok...

čist :topic: ampk naj bo...

torej prva stvar je avspuh, kasnej pa še forgazer (mislm d bi se s kombinacijo kšnga filtra dalu nekej več stisnt kukr je zdej)

ogromn je blo že povedanga, nekej zadev sm že zvedu, karkol novga pa še prčakujm :D

Objavljeno

sam ce menjas filter, mors na nov nastavit frgazar - menjat dizo, drugac ti ga drusi!

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!