Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

čestitke. veliko uživaških kilometrov. :OK: je to tisti z sivo sprednjo šipco?

Ja ta!!! :OK: Dans domov iz Postojne pelu pa ga morm kr pohvalt - zadeva se res lepo pele, težišče je res kr nisk tak da morm rečt da me je presenetu. Ma u glavnem peleš se ko dec, pospeški ful solidni, navora čez glavo, od 3000 naprej ko šus, dobr šesta prestava res bl overdrive, no pr 110 že kr paše šaltat, bremze so hude - res zanimivo vzmetenje :worship:

Jutr pa na kaih 300km pa pol napišem izčrpno.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JUHUHUHUHU!

To pa je moped in pol!!!

Sm od petka do dans natolku ene 900km (morje) pa ene slabe besede nimam o njem - kak se zadeva pele čez ovinke je zakon - guma je šla že skor čist do roba :OK:

Ma kakih par kilc ma preveč na mestu kr se mi je zgodil da sma ga mogla oba z lubico kr močn povlečt če sm ga hotu premaknat nazaj (mali hribček je bil :BUA: ) sam ko se pa peleš je pa noro udobn, prožn, skratka kr užitkarski!!! 300km skor u en pa ni frke.

Aja me pa zanima če se tud vaš gs tak mal čudn oglaša ko je segret če ga mal bl prganjaš v obrate (tako malček čudno rožljanje - ma ni močn,glasn mislim, sam mal neobičajno mi pa je)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

JUHUHUHUHU!

To pa je moped in pol!!!

Sm od petka do dans natolku ene 900km (morje) pa ene slabe besede nimam o njem - kak se zadeva pele čez ovinke je zakon - guma je šla že skor čist do roba :OK:

Ma kakih par kilc ma preveč na mestu kr se mi je zgodil da sma ga mogla oba z lubico kr močn povlečt če sm ga hotu premaknat nazaj (mali hribček je bil :BUA: ) sam ko se pa peleš je pa noro udobn, prožn, skratka kr užitkarski!!! 300km skor u en pa ni frke.

Aja me pa zanima če se tud vaš gs tak mal čudn oglaša ko je segret če ga mal bl prganjaš v obrate (tako malček čudno rožljanje - ma ni močn,glasn mislim, sam mal neobičajno mi pa je)

ajd

Sam vozim K- 1200-R,zato ti natančen odgovor nebom mogel dati.Iz pogovorjev med BMW-ejaši pa sem že večkrat slišal,da se pri(boxerjih) zelo radi slišijo ventili in baje ketnica v motorju(šponer) in te mašine zelo rade rabijo olje.Fajn bi bilo,če bi malo več napisal;kateri letnik je, koliko Km ima in poraba olja. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No motor je 1150gs (običen), letnik 2002, 26000km, servisna potrjena, drgač pa je prejšnji lastnik reku da porabi kak liter olja na 5000km tak da je fajn zravn dolivat da drugih težav pa s to mašino ni mel (zato si je sam nabavu 1200gs). Glede rožljanja res težko opišem - je pač pr na polno odprtem gasu in višjih obratih malenkostno tak hhhrrrr .) (sam res ni ful glasn) pa tud npr. pr 2500obrati in 4.prestava pa mal več gasa k bi mogu potegnat pa mal zahrka - sam moped vseen brez panike vleče, lepo trga, pospeški... sej pravm 300km skor v en pa nič karkol da bi blo napak :OK:

hvala za odgovore če ma res kdo kako podobno izkušnjo

lp

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teh motorjih se pojavlja klenkanje, bolj kot je vroče bolj je zaznavno. Da se ga rešit z 98 oz. 100 oktanskim bencinom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja tako mlenje je. Dobr sam da je normaln - ma na začetku te pač zaskrbi kak čudn zvok.

Hvala vam

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

ja ja tako mlenje je. Dobr sam da je normaln - ma na začetku te pač zaskrbi kak čudn zvok.

Hvala vam

ajd

Če se pojavlja samo pri pospeševanju in pri nižjih obratih potem je to sigurno takoimenovano KLENKANJE .Probaj natankat 98 ali 100 Oktanski benzin in motor malo preterej,da se očisti gareža,lahko ,da je prejšnji voznik vozil bolj počasi (z nižjimi obrati)in se je nabralo v kompresijskem prostoru precej gareža.Če vse skupaj nebo pomagalo bo potrebno iti na servis in zamenjati senzor ki zazna KLENKANJE in da podatke računalniku.

Ps: po Nemško Klopfsenzor. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če bi uporabo kak aditiv za bencin? nisn mehanik, tak, da je to samo teoretično :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se pojavlja samo pri pospeševanju in pri nižjih obratih potem je to sigurno takoimenovano KLENKANJE .Probaj natankat 98 ali 100 Oktanski benzin in motor malo preterej,da se očisti gareža,lahko ,da je prejšnji voznik vozil bolj počasi (z nižjimi obrati)in se je nabralo v kompresijskem prostoru precej gareža.Če vse skupaj nebo pomagalo bo potrebno iti na servis in zamenjati senzor ki zazna KLENKANJE in da podatke računalniku.

Ps: po Nemško Klopfsenzor. :OK:

Pri bmw 1150 se klenkanje pojavlja v vseh obratih (več ali manj), senzorja za klenkanje pa nima.

Garež pa nima veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klenkanje se pri GS-u ne sliši kot rožlanje, ampak je najbolj podobno zvoku, kot bi imel kamenčke v cilindrih. Zvok rožljanja pa lahko pomeni vsemogoče npr. zvok verige, napenjalca, lahko, da so nenastavljeni ventili, pri večini GSov ropota tudi dušilna luputa na sesalnem kanalu (večinoma desna), vendar se le ta sliši bolj kot neko tiktakanje.

Verjetno tvojemu GSu ne manjka čisto nič, enostavno nisi navajen na vsemogoče zvoke, ki nastanejo ob delovanju BMWjevega boxerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

Kaj pa če bi uporabo kak aditiv za bencin? nisn mehanik, tak, da je to samo teoretično :D

LP

Postoji neki aditiv za čiščenje samo koliko pomaga ti nebi vedel odgovoriti,najbolje bo malo pognat in se bo sam spucal,jaz ga vsake tolk časa malo spucam včeraj na AC 260 Km/h pa bi še šlo samo je bilo precej avtov z desne in samo čakaš kdaj bo kakšen nedelski voznik ven skoču. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Postoji neki aditiv za čiščenje samo koliko pomaga ti nebi vedel odgovoriti,najbolje bo malo pognat in se bo sam spucal,jaz ga vsake tolk časa malo spucam včeraj na AC 260 Km/h pa bi še šlo samo je bilo precej avtov z desne in samo čakaš kdaj bo kakšen nedelski voznik ven skoču. :eek:

Ne priporočam omenjenih metod. Ne pomaga pri čiščenju ventilov ampak pri "čiščenju" motoristov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak je možno, da mi je enih dva krat med 5 in 6 prestavo, ko nisem dovolj močno prestavo, ni prijelo v šesto, na displeju mi je kazalo prestavo 5, ampak motor se je zavrtel v prazno. Menjalnik pretika normalno in tudi nikoli mi naprimer med pospeševanjem v 6 ne vrže iz prestave. Saj zaj sem se navado na menjalnik BMW :D , pa ni več tega problema le prej sem bil Japonsko premehek :grim

Kak to da se je motor zavrtel v "prazno" ?

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

Ne priporočam omenjenih metod. Ne pomaga pri čiščenju ventilov ampak pri "čiščenju" motoristov.

Če si strahopetec je bolje,da motor takoj prodaš.Na motorju je strah nekaj najslabšega,rešpekta, pameti,izkušenj in sreče rabiš obilo-nikoli dovolj. Nisem pristaš norenja rad pa se hitro peljem kadar so pogoji 100%-tni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak je možno, da mi je enih dva krat med 5 in 6 prestavo, ko nisem dovolj močno prestavo, ni prijelo v šesto, na displeju mi je kazalo prestavo 5, ampak motor se je zavrtel v prazno. Menjalnik pretika normalno in tudi nikoli mi naprimer med pospeševanjem v 6 ne vrže iz prestave. Saj zaj sem se navado na menjalnik BMW :D , pa ni več tega problema le prej sem bil Japonsko premehek :grim

Kak to da se je motor zavrtel v "prazno" ?

Hvala

LP

BMW-jev menjalnik pač.

Meni se, tu pa tam zgodi med 4 in 5 prestavo.

Če si strahopetec je bolje,da motor takoj prodaš.Na motorju je strah nekaj najslabšega,rešpekta, pameti,izkušenj in sreče rabiš obilo-nikoli dovolj. Nisem pristaš norenja rad pa se hitro peljem kadar so pogoji 100%-tni.

Sploh ne razumeš. Nima veze s strahopetništvom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

Kak je možno, da mi je enih dva krat med 5 in 6 prestavo, ko nisem dovolj močno prestavo, ni prijelo v šesto, na displeju mi je kazalo prestavo 5, ampak motor se je zavrtel v prazno. Menjalnik pretika normalno in tudi nikoli mi naprimer med pospeševanjem v 6 ne vrže iz prestave. Saj zaj sem se navado na menjalnik BMW :D , pa ni več tega problema le prej sem bil Japonsko premehek :grim

Kak to da se je motor zavrtel v "prazno" ?

Hvala

LP

To naredi vsak motor ,če ni dobro v prestavi. Namreč pri vseh motorjih so menjalniki narejeni tako,da je med vsako prestavo prosti tek in ne poškoduje menjalnika,potrebno je samo šenkrat prestaviti.Vsi motoristi(izkušeni) ponavadi "navzgor" šaltamo brez sklopke in se to nikoli nezgodi. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To naredi vsak motor ,če ni dobro v prestavi. Namreč pri vseh motorjih so menjalniki narejeni tako,da je med vsako prestavo prosti tek in ne poškoduje menjalnika,potrebno je samo šenkrat prestaviti.Vsi motoristi(izkušeni) ponavadi "navzgor" šaltamo brez sklopke in se to nikoli nezgodi. :OK:

IN zakaj je boljše gor šaltati brez sklopke? A ni sklopka glih za prestavljanje narejena?

Al to samo za neizkušene?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka zato, da olajšaš delo menjalniku in motorju, ker ublažiš sunke direknega prestavljanja.

Si predstavljaš kakšen je stres za motor in menjalnik, ko v trenutku prestaviš in padejo obrati za 1000 - 1500.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka zato, da olajšaš delo menjalniku in motorju, ker ublažiš sunke direknega prestavljanja.

Si predstavljaš kakšen je stres za motor in menjalnik, ko v trenutku prestaviš in padejo obrati za 1000 - 1500.

Ja, vem jaz zakaj je sklopka, ampak Brumer piše češ da je boljše brez sklopke. Seveda če si izkušen, tako kot on .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma lahko navzgor šaltamo brez sklopke, navzdol pa zaradi zaviralnega momenta z uporabo sklopke. Nekajkrat sem šaltal brez sklopke, pa ni problema, sam se mi motor vseeno mal smil, da ga šaltam brez sklopke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suhi, vidim da si prej vozil japonca. :D tudi sam sem se navajal na zvočne efekte bokserja ter finte menjalnika. mi je uspelo se zašaltat med 5 in 6. že dvakrat. :) meni se zdi, da ko je motor ogret, ni slišat nenavadnih zvokov, se pa sliši seveda značilno "tiktakanje" bokserja. kot sem že omenil...šivalni stroj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse tiktakanje resi 100 oktanski bencin. Prosti tek med brzinami pa najdes tudi pri drugih motorjih, jaz konkretno pri bratovi Apriliji tudi ze dal v prosti tek med 3 in 4.

To je verjetno normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!