Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Včeraj na skupni turi je en mel to šipo, mislim da Bambi1, nisem čist ziher, da sem zadel z nick name. Njegove izkušnje z to šipo so iste kot z tisto na adventure seriji, torej turbolenca.... Drugače mam tudi jaz ist problem. Visok pa sem 185 cm, mogoče bi blo treba šipo postavit bolj pokončno???

LP

Objavljeno

Med vožnjo glavo premikaj višje ali nižje. Če daš glavo višje in manj bobni rabiš nižjo šipo, ali pa obratno.

Objavljeno

Včeraj na skupni turi je en mel to šipo, mislim da Bambi1, nisem čist ziher, da sem zadel z nick name. Njegove izkušnje z to šipo so iste kot z tisto na adventure seriji, torej turbolenca.... Drugače mam tudi jaz ist problem. Visok pa sem 185 cm, mogoče bi blo treba šipo postavit bolj pokončno???

LP

Ja, zadel si nick. Sam imam to šipo, MRA Vario-screen. Visok sem 1.82m, pa čutim vrtince in bobnenje po čeladi skoraj enako kot z originalno šipo. Pa je postavljena v najbolj navpični in raztegnjen položaj. Mogoče bi si mogel zgornji del, tisti, ki se nastavlja, naredit (oziroma dat delat) na novo, malenkost višje, pa verjetno nebi škodilo, če bi bil malo drugače zavihan na koncu, da mi nebi toka zraka direktno v čelado usmeril.

No, kakorkoli, mene ne moti tak zelo. Če bi hotel met vožnjo brez ene sapice bi si RT-ja kupil.

Objavljeno

včerajs em si privoščil dan na motorju po dolenjski. :) sprva sem rinil šipci v najvišji položaj pa ni pomagalo. potem pa kot za hec dam na najnižjo stopnjo in je bila situacija precej boljša. bilo je manj premtavanja in bobnenja, seveda pa se je slišal šum vetra. mogoče bi bilo najboljš da jo kr dol vzamem :D

sicer pa je vožnja s tem gs-om vrhunska! z vsako vožnjo sem bolj navdušen :OK:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Da vas spomnim,težave z raznimi šumi odpravite z uporabo zaščitnih čepov za ušesa,filing je 100%boljši in ušesa vam bodo hvaležna. lp .)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Da vas spomnim,težave z raznimi šumi odpravite z uporabo zaščitnih čepov za ušesa,filing je 100%boljši in ušesa vam bodo hvaležna. lp .)

Šumi se že rešijo tako, ne pa premetavanje čelade v "turbulenci". Z originalno šipo na GS-u postane moteče pri višjih hitrostih. Če bi bil GS moj, bi verjetno reševal težavo tako, da bi šipo postavljal v najnižjo položaj ali celo kupil najcenejšo aftermarket šipo in jo odrezal tako kot imam to na ZRX-u. Tok vrtinčastega zraka usmeriš nižje od čelade, pa je. Nad čelado višje raščeni to težje uredijo s katerokoli šipo že.

Objavljeno

tudi sam sem tega mnenja, da se očitno najbolje obnese veter direktno na čelado. torej dovolj nizka šipa. ne sme pa bit prenizka, če ne dviguje čelado (tak problem sem mel na športnem suzukiju)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Da vas spomnim,težave z raznimi šumi odpravite z uporabo zaščitnih čepov za ušesa,filing je 100%boljši in ušesa vam bodo hvaležna. lp .)

uff čepki v ušesih so zame grozni, ker slišim sam sebe ko pogoltnem slino, zvoki so čudni ufff, kot da bi se pod vodo vozu...

Tudi meni se dogaja da mi piha pod čelado, ker se zgleda za šipo veter obrne in mi potem pihne, bi bilo verjetno bolje z višjo oziroma adventure šipo.

Objavljeno

Poglejte si na wunderlich-ovi strani majo en dober adapter za nastavljanje originalne šipe od 20 - 60 stopinj in možnost nastavljanja višine...

LP

Objavljeno

a se teli adapterčki dobijo pri nas (po zmerni ceni)? original šipa mi je po obliki všeč. ne bi rad imel poštarske šipe :)

Objavljeno

Giant a mislis tole?

Pa ta bi znala tudi bit OK.

Ja to sem mislo, diler za SLO, Selmar CE..... :grim , grem v petek vprašat, če se da dobit.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav - vem da zadeva sodi bl na temo o kupovanju sam vi pač mate to zver in vprašam direkt: kupujem (oz. s fotrom) 1150gs in ker mi ovinki res dost pomenjo (mam sv650s pa se zadeva res lepo pele) me zanima kak se s to velko potovalko da kaj lepo pošteno pelat (predvsem res ovinkci) - pelu sm od endur/supermotard xt660x pa mi je bil tud zakon - sam gs ma ene 70kg več kar se zna poznat :wacko: - prosim vas za kako razlago!!! (sm bral forumske strani sam vseen bi kaka dobra primerjava čeprav je skor nemogoča prišla prav - vem da je Suzyrider mel sv-ja pa mrbit.. )

hvala pa lep pozdrav

SUHI

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Lep pozdrav - vem da zadeva sodi bl na temo o kupovanju sam vi pač mate to zver in vprašam direkt: kupujem (oz. s fotrom) 1150gs in ker mi ovinki res dost pomenjo (mam sv650s pa se zadeva res lepo pele) me zanima kak se s to velko potovalko da kaj lepo pošteno pelat (predvsem res ovinkci) - pelu sm od endur/supermotard xt660x pa mi je bil tud zakon - sam gs ma ene 70kg več kar se zna poznat :wacko: - prosim vas za kako razlago!!! (sm bral forumske strani sam vseen bi kaka dobra primerjava čeprav je skor nemogoča prišla prav - vem da je Suzyrider mel sv-ja pa mrbit.. )

hvala pa lep pozdrav

SUHI

Ja čisto tako.

Evo tako kot na vsakem motorju je to odvisno do tega koliko si upaš. No ampak recimo da je en podatek mislim da 50 stopinj ali 52 stopinj nagiba. To je že en podatek. No vsekakor pa se ga da položit do cilindra in guma še vedno drži. Preizkušeno. Tako da v normalni vožnji se ne boš nikoli tako našel. Ostalo pa je tako za na pisto in na poti kjer ni nevarno da te kdo drug sname. Gre z dvema na motorju in naloženega. Verjetno pa te zanima kako se vozi po mestu? Ko je hitrost večja od 20 km/h potem je vožnja po mestu igračkanje. No to so moje izkušnje. Upam da ti bodo tudi drugi podali svoje mnenje.

Objavljeno

No ampak recimo da je en podatek mislim da 50 stopinj ali 52 stopinj nagiba.

Ja, pri moto gp. :fredy:

Objavljeno

Ja, pri moto gp. :fredy:

Se strinjam pa še 10 stopinj lahko dodaš... seveda pogoji morejo bit izpolnjeni.

Ne spomnim pa se kje sem ta podatek prebral na žalost :headbang: :headbang: :headbang: Bi z veseljem postregel z njim pa se ne spomnim...

Mislim za 50 stopinj

60 stopinj pa kazalo na eni tekmi moto gp-ja

Pa brez zamere nočem pametovat... vem samo da se da BMW-ja lepo peljat :)

Pa lep dan vsem skupaj

D.

Objavljeno

ustavi se na cilindru. več pač ne gre :OK: dobre gume piporočene .)

Objavljeno

Predlagam, da se poleg teme "po kolenu" odpre še nova "po cilindru" :devil:

Objavljeno (popravljeno)

Motor je narejen za ovinke...Zaradi bokser motorja, ima nizje tezisce, tako da se masina pelje sama.

Za stopinje ne vem, vem pa da ga z dvema komot zvrnes do cilindra.

Jaz vozim trenutno na gumah Michelin Anakee, super guma.

Popravljeno . Popravil bica
Objavljeno

Predlagam, da se poleg teme "po kolenu" odpre še nova "po cilindru" :devil:

Ni lih po celindru ti skeptik ti... :P pa saj vem da še kdo boljše zna :)

http://dusbar.googlepages.com/maksi

Lep dan vsem skupaj

D.

Objavljeno

Najlepša vam hvala. Me je prepričal pa še mal sm filmčke gledu pa razmislu, da res ni druge kt za moj zapestje kot da zamejamo. Sporočim ko bo doma kak se zadeva res pele pol pa na kak bmw shod!!! :OK:

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!