Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem).

A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem).

A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€.

Tudi sam razmišljam o tej šipi.

Misli si verjetno tole.

post-12885-1223030807_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem).

A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€.

Kje pa je v akciji ?? Tudi du-le - ta zanima tale šipca

Načelno je MRA solidna firma in po moje tudi šipca isto :worship: tako

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa je v akciji ?? Tudi du-le - ta zanima tale šipca

Načelno je MRA solidna firma in po moje tudi šipca isto :worship: tako

Spet v bližini tebe... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa je v akciji ?? Tudi du-le - ta zanima tale šipca

Načelno je MRA solidna firma in po moje tudi šipca isto :worship: tako

MOTO CENTER - PROMOTOR, DREŠINJA VAS 18, 3301 PETROVČE

(03) 570 71 51

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam razmišljam o tej šipi.

Misli si verjetno tole.

O tej šipi sem že jaz spraševal kako leto nazaj, meni se je boljše odneso v praksi Wunderichov nastavek s katerim lahko poljubno nastavljaš kot in višino original stekla. Imel sem 1150 adventure, visok 184 cm.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To šipo imam montirano na R1150GS in sem zelo zadovoljen. Posebej pri višjih hitrostih vetra za šipo ne občutiš, medtem ko pri originalni šipi nastajajo vrtinci. Slaba stran pa je, da boš imel na čeladi mušice, ki jih pri originalni skoraj ni. Mimogrede, ko boš montiral spojler, daj na vijake malo Loctite-a....

Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem).

A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tej šipi sem že jaz spraševal kako leto nazaj, meni se je boljše odneso v praksi Wunderichov nastavek s katerim lahko poljubno nastavljaš kot in višino original stekla. Imel sem 1150 adventure, visok 184 cm.

LP

Hvala za nasvet. Si bom podrobno pogledal in primerjal. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, če si bo kdo slučajno naročeval ta Wunderlic-oh nastavek, pri nastavku za adventure šipo je treba dokupit adapter, ker ima adventure večjo/širšo šipo napram navadnemu GS-u.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če je kdo menjal amortizerje na svojem GSu in za katere se je odločil? Ohlins, wilbers??

Si slučajno zamenjal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zanima me a lahko 1150 GS laufa v prostem teku, ko je postavljen na stransko taco? 1100 ne laufa, mu to prepričuje "stikalo" So situacije, ko bi blo dobro če bi motor lahko laufal na stranski taci kot 1200. Je kdo odklopil to stikalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej logiki bi moral laufati. Stikalo naj bi služilo oziroma preprečevalo vožnjo z odprtim stranskim stojalom, se pravi le ko je motor v prestavi.

To da ne bi laufal v prostem teku pa skoraj ne verjamem to bi bila totalno nesmiselna rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej logiki bi moral laufati. Stikalo naj bi služilo oziroma preprečevalo vožnjo z odprtim stranskim stojalom, se pravi le ko je motor v prestavi.

To da ne bi laufal v prostem teku pa skoraj ne verjamem to bi bila totalno nesmiselna rešitev.

Sem mel Kawo in mi je logična varovalka stranske tace - ko si dal v brzino je vgasnu. Na GSu 1100, če ta stoji na stranski taci in daš kontak niti ajnšpric ne zalaufa - kontaktni gumb je pa mrtev, ko taco vzdigneš lahko zapališ stroj. Predvidevam da je narejeno zato, da se nebi motor vžigal na stranski taci, ampak vedno na centralnem štenderju - olje. Zato me zanima, če si je kdo odklopil "varovalko", da ga lahko na stranski taca vžiga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me a lahko 1150 GS laufa v prostem teku, ko je postavljen na stransko taco? 1100 ne laufa, mu to prepričuje "stikalo" So situacije, ko bi blo dobro če bi motor lahko laufal na stranski taci kot 1200. Je kdo odklopil to stikalo?

a si mogoče pomislil da ima z dobrim razlogom to varovalko. Recimo da dobi premalo olja, če laufa na taci?

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da je narejeno zato, da se nebi motor vžigal na stranski taci, ampak vedno na centralnem štenderju - olje.

a si mogoče pomislil da ima z dobrim razlogom to varovalko. Recimo da dobi premalo olja, če laufa na taci?

Sem že zgoraj napisal, če nisi videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa sprašuje, kakšne so morebitne posledice, če je kdo to naredil...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišlajm - predvsem me zanima, če ima kdo, ker ta bi lahko dejansko kaj več povedal o posegu. Ne mislim pa "šraufat" brez podlage. Sicer bojo pa na servisu najbrž znali razložit, kako je z zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikalo na bočnem stojalu je izključno namenjeno za varnost voznika.

Če je v motorju zadavoljiva količina olja mu tistih nekaj stopinj nagiba na bočnem stojalu nebi škodovalo.

Imaš pa tudi na ročici sklopke varnostno stikalo. Za Yamaho in KLE-ja vem, da sta brez problema "laufala" v prostem teku na bočnem stojalu. Glavnega stojala tako kot večina ostalih motorjev nista imela. Če sem pozabil na bočno stojalo pa je pri stisnjeni sklopki takoj ko sem dal v prestavo motor ugasnil.

Priznam na bemerju pa še nisem preizkusil kako deluje ampak najbrž deluje enako.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikalo na bočnem stojalu je izključno namenjeno za varnost voznika.

Če je v motorju zadavoljiva količina olja mu tistih nekaj stopinj nagiba na bočnem stojalu nebi škodovalo.

Imaš pa tudi na ročici sklopke varnostno stikalo. Za Yamaho in KLE-ja vem, da sta brez problema "laufala" v prostem teku na bočnem stojalu. Glavnega stojala tako kot večina ostalih motorjev nista imela. Če sem pozabil na bočno stojalo pa je pri stisnjeni sklopki takoj ko sem dal v prestavo motor ugasnil.

Priznam na bemerju pa še nisem preizkusil kako deluje ampak najbrž deluje enako.

R 1150 laufa na stranski taci in crkne, ko daš v prestavo . Vsaj pri RT-ju je tako .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj nekje dela "ŠVABO" kot vsi ostali. Letos naredil kar nekaj km pa tega nisem sprobal :krneki: .

Vem edino to, da motor ne vžge če je v prestavi, stisljena sklopka in iztegnjeno bočno stojalo. To opaziš po tem da na FID ni nobene info o količini goriva, temperaturi olja in v kateri prestavi je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!