bica Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem). A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€.
ZD€N€ Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem). A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€. Tudi sam razmišljam o tej šipi. Misli si verjetno tole.
bmwslo Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 (popravljeno) Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem). A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€. Kje pa je v akciji ?? Tudi du-le - ta zanima tale šipca Načelno je MRA solidna firma in po moje tudi šipca isto :worship: tako Popravljeno Oktober 3, 2008. Popravil bmwslo
motoristek Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Kje pa je v akciji ?? Tudi du-le - ta zanima tale šipca Načelno je MRA solidna firma in po moje tudi šipca isto :worship: tako Spet v bližini tebe... :whistle:
bica Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Kje pa je v akciji ?? Tudi du-le - ta zanima tale šipca Načelno je MRA solidna firma in po moje tudi šipca isto :worship: tako MOTO CENTER - PROMOTOR, DREŠINJA VAS 18, 3301 PETROVČE (03) 570 71 51
du-le Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Kardan ni zlomil, se tolažm, da je sam bencina zmankal. Hrvaška? - okolica škržati :krneki: .http://www.youtube.com/watch?v=0a8Ey72ZJvg...feature=related Saj če dobra pogledaš, boš vidu da BMW rine onega cestaka :naughty:
Temty Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 Tudi sam razmišljam o tej šipi. Misli si verjetno tole. O tej šipi sem že jaz spraševal kako leto nazaj, meni se je boljše odneso v praksi Wunderichov nastavek s katerim lahko poljubno nastavljaš kot in višino original stekla. Imel sem 1150 adventure, visok 184 cm. LP
Temty Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 Še povezava: http://www.wunderlich.de/frame.php?prodid=8110390 LP
poggy Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 Pa brez zamere :evilgrin: slučajno našel gor
Greyhound Objavljeno Oktober 4, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2008 To šipo imam montirano na R1150GS in sem zelo zadovoljen. Posebej pri višjih hitrostih vetra za šipo ne občutiš, medtem ko pri originalni šipi nastajajo vrtinci. Slaba stran pa je, da boš imel na čeladi mušice, ki jih pri originalni skoraj ni. Mimogrede, ko boš montiral spojler, daj na vijake malo Loctite-a.... Zanima me sipa MRA VARIO TOURING (z nastavljivim spoilerjem). A kdo to ima in kako se obnese? Prodajajo jo v akciji za 120€.
ZD€N€ Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 O tej šipi sem že jaz spraševal kako leto nazaj, meni se je boljše odneso v praksi Wunderichov nastavek s katerim lahko poljubno nastavljaš kot in višino original stekla. Imel sem 1150 adventure, visok 184 cm. LP Še povezava: http://www.wunderlich.de/frame.php?prodid=8110390 LP Hvala za nasvet. Si bom podrobno pogledal in primerjal. :worship:
Temty Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Mimogrede, če si bo kdo slučajno naročeval ta Wunderlic-oh nastavek, pri nastavku za adventure šipo je treba dokupit adapter, ker ima adventure večjo/širšo šipo napram navadnemu GS-u. LP
bica Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 Tudi to pohvaljo.... http://wunderlich.de/frame.php?prodid=8110065&groupid=9
PURPLE Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 mene pa zanima če je kdo menjal amortizerje na svojem GSu in za katere se je odločil? Ohlins, wilbers?? Si slučajno zamenjal?
PURPLE Objavljeno November 22, 2008 Opozori Objavljeno November 22, 2008 Zanima me a lahko 1150 GS laufa v prostem teku, ko je postavljen na stransko taco? 1100 ne laufa, mu to prepričuje "stikalo" So situacije, ko bi blo dobro če bi motor lahko laufal na stranski taci kot 1200. Je kdo odklopil to stikalo?
Leteči Objavljeno November 22, 2008 Opozori Objavljeno November 22, 2008 Po vsej logiki bi moral laufati. Stikalo naj bi služilo oziroma preprečevalo vožnjo z odprtim stranskim stojalom, se pravi le ko je motor v prestavi. To da ne bi laufal v prostem teku pa skoraj ne verjamem to bi bila totalno nesmiselna rešitev.
PURPLE Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Po vsej logiki bi moral laufati. Stikalo naj bi služilo oziroma preprečevalo vožnjo z odprtim stranskim stojalom, se pravi le ko je motor v prestavi. To da ne bi laufal v prostem teku pa skoraj ne verjamem to bi bila totalno nesmiselna rešitev. Sem mel Kawo in mi je logična varovalka stranske tace - ko si dal v brzino je vgasnu. Na GSu 1100, če ta stoji na stranski taci in daš kontak niti ajnšpric ne zalaufa - kontaktni gumb je pa mrtev, ko taco vzdigneš lahko zapališ stroj. Predvidevam da je narejeno zato, da se nebi motor vžigal na stranski taci, ampak vedno na centralnem štenderju - olje. Zato me zanima, če si je kdo odklopil "varovalko", da ga lahko na stranski taca vžiga?
simonsi Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 (popravljeno) Zanima me a lahko 1150 GS laufa v prostem teku, ko je postavljen na stransko taco? 1100 ne laufa, mu to prepričuje "stikalo" So situacije, ko bi blo dobro če bi motor lahko laufal na stranski taci kot 1200. Je kdo odklopil to stikalo? a si mogoče pomislil da ima z dobrim razlogom to varovalko. Recimo da dobi premalo olja, če laufa na taci? Popravljeno November 23, 2008. Popravil simonsi
PURPLE Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Predvidevam da je narejeno zato, da se nebi motor vžigal na stranski taci, ampak vedno na centralnem štenderju - olje. a si mogoče pomislil da ima z dobrim razlogom to varovalko. Recimo da dobi premalo olja, če laufa na taci? Sem že zgoraj napisal, če nisi videl.
simonsi Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 . Zato me zanima, če si je kdo odklopil "varovalko", da ga lahko na stranski taca vžiga? Ampak še naprej razmišljaš da bi odklopil.
motofrik Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Mogoče pa sprašuje, kakšne so morebitne posledice, če je kdo to naredil...?
PURPLE Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Razmišlajm - predvsem me zanima, če ima kdo, ker ta bi lahko dejansko kaj več povedal o posegu. Ne mislim pa "šraufat" brez podlage. Sicer bojo pa na servisu najbrž znali razložit, kako je z zadevo.
MiNa Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 (popravljeno) Stikalo na bočnem stojalu je izključno namenjeno za varnost voznika. Če je v motorju zadavoljiva količina olja mu tistih nekaj stopinj nagiba na bočnem stojalu nebi škodovalo. Imaš pa tudi na ročici sklopke varnostno stikalo. Za Yamaho in KLE-ja vem, da sta brez problema "laufala" v prostem teku na bočnem stojalu. Glavnega stojala tako kot večina ostalih motorjev nista imela. Če sem pozabil na bočno stojalo pa je pri stisnjeni sklopki takoj ko sem dal v prestavo motor ugasnil. Priznam na bemerju pa še nisem preizkusil kako deluje ampak najbrž deluje enako. Popravljeno November 23, 2008. Popravil MiNa
bmwslo Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Stikalo na bočnem stojalu je izključno namenjeno za varnost voznika. Če je v motorju zadavoljiva količina olja mu tistih nekaj stopinj nagiba na bočnem stojalu nebi škodovalo. Imaš pa tudi na ročici sklopke varnostno stikalo. Za Yamaho in KLE-ja vem, da sta brez problema "laufala" v prostem teku na bočnem stojalu. Glavnega stojala tako kot večina ostalih motorjev nista imela. Če sem pozabil na bočno stojalo pa je pri stisnjeni sklopki takoj ko sem dal v prestavo motor ugasnil. Priznam na bemerju pa še nisem preizkusil kako deluje ampak najbrž deluje enako. R 1150 laufa na stranski taci in crkne, ko daš v prestavo . Vsaj pri RT-ju je tako .
MiNa Objavljeno November 23, 2008 Opozori Objavljeno November 23, 2008 Vsaj nekje dela "ŠVABO" kot vsi ostali. Letos naredil kar nekaj km pa tega nisem sprobal :krneki: . Vem edino to, da motor ne vžge če je v prestavi, stisljena sklopka in iztegnjeno bočno stojalo. To opaziš po tem da na FID ni nobene info o količini goriva, temperaturi olja in v kateri prestavi je.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se