Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Ker sem videl da 1100S laufa na stranski taci( lastnik reku da nima centralnega -nisem ziher), se mi je zdelo čudno zakaj pa GS ne? Bočni nagib najverjetneje ni tako velik kot pri GSu - olje - mazanje.

Če se še kdo vozi, oziroma ni dal motorja na "zimsko spanje", naj proba in pove. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me a lahko 1150 GS laufa v prostem teku, ko je postavljen na stransko taco? 1100 ne laufa, mu to prepričuje "stikalo" So situacije, ko bi blo dobro če bi motor lahko laufal na stranski taci kot 1200. Je kdo odklopil to stikalo?

Jaz mislim, da meni lavfa na stranski tacki. Ga pa nikoli tako ne lavfam, ker so mi rekli da je problem pri mazanju.

Ti pa tega ne morem sedaj sprobat, ker je sel ze na zimsko spanje.

Ko ga prvic preluftam ti sporocim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim, da meni lavfa na stranski tacki. Ga pa nikoli tako ne lavfam, ker so mi rekli da je problem pri mazanju.

Ti pa tega ne morem sedaj sprobat, ker je sel ze na zimsko spanje.

Ko ga prvic preluftam ti sporocim.

:eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da ima 1100 to varnostno stikalo na taci, 1150 pa ne več.

:topic:

Zimsko spanje - ja eni stroji že spijo ko medvedi na Kamčatki, nabirajo moči za nove podvige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim, da meni lavfa na stranski tacki. Ga pa nikoli tako ne lavfam, ker so mi rekli da je problem pri mazanju.

Kje natančno se pojavi problem z mazanjem in zakaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za benflna je bilo rečeno, vžgi in odpelji in ne lavfaj na mestu, sploh hladnega... :naughty:

žal tole je pa blo mal pocukrano :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko. Lahko se vprašamo kje se ti motorji vozijo in pod kakšnimi pogoji. Večina se jih vozi po asfaltnih cesta brez nekih naporov za motor. Druga stran pa so pustolovščine – nevsakdanji pogoji vožnje, zajeban teren – večji napori za motor.

Na 1100 GSu imam prevoženih 97k km, zaenkrat dela b.p. Menjal sem zajlo sklopke in obratomer. Sklopka je najverjetneje še prva in jo bo počasi treba zamenjat. Drugih težav ni bilo, v kolikor je prejšni lastnik kaj "generalno" šraufal pa nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ima okoli 22 let starega gs-a in odkar ga poznam samo šraufa; tesnila na kardanu, zadnji amortizer, izpušna cev, sprednje zavore... motor pa ima na števcu 85k. ALI JE TO NORMALNO ali.... pa je kolega preveč zagret šraufač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristek ti bi lahko kaj povedal o 1150, saj je mel blizu 100k km ko si zamenjal za 1200, ali se motim? Menda ja ni bilo preveč napak in se nočeš razpisat :hmm: , šala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristek ti bi lahko kaj povedal o 1150, saj je mel blizu 100k km ko si zamenjal za 1200, ali se motim? Menda ja ni bilo preveč napak in se nočeš razpisat :hmm: , šala.

Nima kaj pisat, ker ga je samo 3 x peljal na servis v garanciji (olje+svečke+filtri) in še par x zamenjal olje. Nič drugih "spominov", torej nima kaj pisat :whistle:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristek ti bi lahko kaj povedal o 1150, saj je mel blizu 100k km ko si zamenjal za 1200, ali se motim? Menda ja ni bilo preveč napak in se nočeš razpisat :hmm: , šala.

Prve bremz ploščice so meni držale 96.000km in še pol je model iz N mesta naredil do 120.000km. pa ni zamenjal. Zdaj je motor nekje v ljubljani in se mi je sled izgubila. Ta model je the best... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prve bremz ploščice so meni držale 96.000km in še pol je model iz N mesta naredil do 120.000km. pa ni zamenjal. Zdaj je motor nekje v ljubljani in se mi je sled izgubila. Ta model je the best... :yea1:

Da so ti držale ploščice 96 tkm :whistle: oz. 120tkm to pa ni slabo..samo ne verjamem ali pa je to kakšna lovska :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da so ti držale ploščice 96 tkm :whistle: oz. 120tkm to pa ni slabo..samo ne verjamem ali pa je to kakšna lovska :photo:

Kaj ti naj rečem :hmm: če smo v resni temi se pogovarjamo resno in ne lovsko... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prve bremz ploščice so meni držale 96.000km in še pol je model iz N mesta naredil do 120.000km. pa ni zamenjal. Zdaj je motor nekje v ljubljani in se mi je sled izgubila. Ta model je the best... :yea1:

Pa si ti preveru,a so bile ploščice sploh not???? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem se letos junija odločal za nakup novega GS-a,sem vseeno šel v Vojnik k Čepinu,da vidim,kaj je to Varadero.Predstavitev in preizkus sta me še bolj prepričala v nakup GS-a.

Cena?Velika,če gledate samo trenutno.Jaz sem naredil kalkulacijo na 6 let s povprečjem 12.000 km letno.

Nabavna cena,servisni intervali,redno vzdrževanje,poraba in na koncu prodajna cena.Zmaga pritiče GS-u.

Pa še oprema,ki res odlično deluje:ABS,ASC,RDC,ESA,potovalni računalnik,dvostopenjsko ogrevane ročke,alarm,variabilni kovčki.

Za hondo bi pa rekel,da ima boljšo vetrno zaščito.

Sicer pa BMW-je vozim že od leta 1982,veliko različnih modelov.Problemi?R 69 S-b.p.,R60/5 enkrat menjal gas zajlo,Na R45 enkrat gas zajla,na R65 enkrat membrana v vplinjaču,na R 80 RT enkrat en rele in zamenjal gas zajle.Serija K 100,GS 1100 in sedaj GS 1200-b.p.

Jaz sem z njimi zelo zadovoljen,drugi pa si ustvarite svoje mnenje,vozite tisto kar imate in uživajte-saj v tem je bistvo vsega,mar ne?

L.p.Andi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno !Če najdeš pravega butla k ti bo dal za moped tok k ga ceniš se strinjam !Z mopedi je ravno tako kot z avtomobili bosanska miselnost "mora da bude švabo "drugač ni nč vredn!Včasih je bilo res tko kaj pa danes manjka HONDI ,TOYOTI ,SUBARUJU,,PA KOREJCEM.NČ jim ne manjka samo cena je nižja peleš se ša lih tko.

Se globoko opravičujem ker smetim po vaši kraljevski temi!

Pelješ se lahko tudi s traktorskim vozom-dokazano.Če imaš denar kupiš BMW ali AUDI,če ga nimaš,pa korejca,in se tolažiš,da se pelješ kot s"švabom". :headbang:

Sem peljal korejca(hyundai),vozim pa avto BMW,pa je velika razlika.In me boli kurac,če so mi nekateri fovšni.Aja,pa da ne pozabim,v naši garaži stojijo trije BMW GS-i.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

temi sta sedaj loceni.

ce mi se nekdo tukaj zacne z primerjavami med GS-zeleznino in ostalo sklouzno bo letel aufnimmerwiedersehen s foruma.

da ne bo potem jok in bruh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Moj je šel letos na zimsko spanje s skoraj 18kkm več kot jih je imel letos aprila, ko sem ga kupil.

Toliko km še nisem napravil v nobeni sezoni.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Pri brskanju po SS zaradi problemov, ki jih ima bob7 sem naletel na tole diagnostic tool zanimiva zadeva vendar ni ravno poceni.

Tole sem cca pred dobrim letom odkril tudi jaz in poznam možakarja, ki je potem to nabavil. Pravi da se obnese :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!