MiNa Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 Pri dvigu "kestla" je pomagala je nežna roka na koncu sem uporabil patale pripomoček pri montaži ACU-ja. "JUNC" je vdihnil nekaj hlapov sicer lanskega bencina od začetka malo zaspan mu ni bilo čito jasno, potem pa je zapredel. Jutri greva malo pogledat mlajše brate v Avtoval :whistle: .
ftp Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 (popravljeno) Ko vžigam hladen motor vžge in komaj dela (ročni gas potegnjen) če dodam malo gasa takoj ugasne. V drugem poskusu enako in v tretje začne delat. Pri toplem ni težav. Kdo kaj takega doživel oz. kaj bi bilo? Popravljeno Maj 30, 2009. Popravil ftp
du-le Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Ko vžigam hladen motor vžge in komaj dela (ročni gas potegnjen) če dodam malo gasa takoj ugasne. V drugem poskusu enako in v tretje začne delat. Pri toplem ni težav. Kdo kaj takega doživel oz. kaj bi bilo? Kako pa si motor servisiral? Bencinski filter je eden pomembnejših dejavnikov,čeprav je menjava rahlo zakomplicirana.
ftp Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Redno servisran, nazadnje pred 6000km pa tudi pumga goriva je bila nazadnje menjana.
anzec Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 (popravljeno) Napaka zavornega sistema? V zadnjem tednu se mi je začela pojavljati napaka pri zaviranju. 1150 GS letnik 03 ima kombinirani zavorni sistem in pri zaviranju na sprednje zavore se vklopijo tudi zadnje. Težava, ki pa se je pojavila je da pri enakomernem zaviranju zadnje zavore v trenutku popustijo in se zopet nazaj vklopijo. Predstavljajte si da pri ustavljanju zadnja zavora kar naenkrat popusti in zopet prime. Težava se pojavlja vsake toliko časa. Zadnje čase se vedno bolj pogosto. Na servisu so me gledali debelo. Računalnik ni pokazal nikakršnih težav, zavorno olje zamenjal. ABS OK. Zamenjal bremz ploščice. Še zmeraj isto. Zadnja zavora dela BP manualno. Se pravi mora biti nekaj narobe s tem kombiniranim sistemom. Komu kaj jasno? lp, Anže Popravljeno Junij 12, 2009. Popravil anzec
simonsi Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 sliši se kot napaka na abs sistemu. To bi morali na servisu ugotoviti, razen če so bolj levaki tam.
anzec Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 Jah je mehankar dvakrat preveril na sistemu. Nikakršnih napak računalnik ne javlja. Drugače zavore deluje BP. ABS tudi dela. Edini problem je kadar mora kombinirati z zadnjo zavoro. Zamenjati enoto za ta sistem bi bila najbolša rešitev. Samo upam da mi ne bodo zaračunali za pol vrednosti motorja :unsure: .
bmwslo Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Jah je mehankar dvakrat preveril na sistemu. Nikakršnih napak računalnik ne javlja. Drugače zavore deluje BP. ABS tudi dela. Edini problem je kadar mora kombinirati z zadnjo zavoro. Zamenjati enoto za ta sistem bi bila najbolša rešitev. Samo upam da mi ne bodo zaračunali za pol vrednosti motorja :unsure: . Lahko pogledaš na ebay, se prodaja tudi tale motronic al kaj je že to . Zamenjava pa nebi smela bit problem po moje (če je to krivo) .
MiNa Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Jah je mehankar dvakrat preveril na sistemu. Nikakršnih napak računalnik ne javlja. Drugače zavore deluje BP. ABS tudi dela. Edini problem je kadar mora kombinirati z zadnjo zavoro. Zamenjati enoto za ta sistem bi bila najbolša rešitev. Samo upam da mi ne bodo zaračunali za pol vrednosti motorja :unsure: . Povsem pričakovan odgovor mehanika "diagnostika ne pokaže nobenih napak". Kako si pa sploh ugotovil, da zadnja zavora popušča in zopet prime? Preden sem kupil moj motor, ki ima tudi ta iABS sem bil kar malo skeptičen, ker na advrirder.com uporabniki nimajo najboljšega mnenja o vseh elektronskih dodatkih, ki so na tem modelu. Glede zamenjave so se pa "rokodelci" odločili, da je najceneje če kompleten sistem (servo in ABS) odstraniš in preurediš zavore, kot na navadnem GS-u. Vsi elementi zavornega sistema (GZC in zav. čeljusti) so povsem enaki kot na motorju brez tega dodatka. ps, Poskusi pri močnem zaviranju stisniti sklopko, da "vidiš" kako se zadeva obnaša.
anzec Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Pri zaviranju na zelo nizki hitrosti se občuti popuščanje zadnje zavore. Drugače so mi servo zavore fajn in tud ta kombinirani sistem je idealen pri zaviranju. Da sem se lahko zadnji teden vozil brez tega nagajanja, sem izklopil ABS in je kar precejšna razlika pri zaviranju brez integrirnega sistema. No danes sem na Avtoval odpeljal moped in so rekli da bodo pregledali. Seveda je mehanik naredil krog in je prišel nazaj zelo začuden. Mislim da je šla elektronika. Pa mi bodo regres spet pobrali...
bmwslo Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Pri zaviranju na zelo nizki hitrosti se občuti popuščanje zadnje zavore. Drugače so mi servo zavore fajn in tud ta kombinirani sistem je idealen pri zaviranju. Da sem se lahko zadnji teden vozil brez tega nagajanja, sem izklopil ABS in je kar precejšna razlika pri zaviranju brez integrirnega sistema. No danes sem na Avtoval odpeljal moped in so rekli da bodo pregledali. Seveda je mehanik naredil krog in je prišel nazaj zelo začuden. Mislim da je šla elektronika. Pa mi bodo regres spet pobrali... Če je to motronic, ga dobiš na ebayu precej ceneje kot bo pri serviserju.
anzec Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Hmmm hvala za tole. Če je, ga sigurno ne vzamem preko servisa. Zamenjam ga pa tudi sam ce je treba. Sem pa razmisljal, da ce bi bilo kako drago popravilo, dal izklopiti ta integral sistem in bi bil brez njega. Samo da mam nazaj ABS ker brez tega je pa čudno vozit. Hvala vsem za pomoč se oglasim ko bodo na servisu pogruntali kaj je narobe (upam da ne bo trajalao 1 mesec :trance_33_sleep: )
anzec Objavljeno Junij 23, 2009 Opozori Objavljeno Junij 23, 2009 (popravljeno) Evo, zrihtali so moped in zamenjali zobnik za ABS na sprednjem kolesu. Sedaj deluje brezhibno. Mi pa ni čisto jasno kaj naj bi bilo narobe s prejšnim zobnikom ker ni nič obtolčen in zvit. Zgleda pa da je senzor za ABS napačno računal s prejšnim zobnikom. lp, Anže Popravljeno Junij 23, 2009. Popravil anzec
MiNa Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Mojemu "juncu" se približuje 6 križev pa me zanima kakšne so vaše izkušnje z jermenom za altenator ste ga zamenjali po navodilu ali počakali, da je "zacvetel" kot opisuje tule 43kkm. Zamenjava tudi na poti ni problematična (pomagaš si s ploščico celuloida), važno je le, da imaš rezervo. Cena novega je 18,19€ grem kar danes po njega.
TBoxer Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 (popravljeno) Mojemu "juncu" se približuje 6 križev pa me zanima kakšne so vaše izkušnje z jermenom za altenator ste ga zamenjali po navodilu ali počakali, da je "zacvetel" kot opisuje tule 43kkm. Zamenjava tudi na poti ni problematična (pomagaš si s ploščico celuloida), važno je le, da imaš rezervo. Cena novega je 18,19€ grem kar danes po njega. Jaz ti priporočam da ga menjaš sedaj, ker nikoli ne veš kdaj ti crkne, (najraje) v hudem nalivu sredi noči, nekje nbogu za hrbtom. Ali pričakuješ da boš imel motor še za nadaljnih 60kkm? Meni ga je utrgalo pri 32kkm, na srečo le polovico in brez večje škode, prevrtalo mi je le pokrov. lp Popravljeno Julij 13, 2009. Popravil TBoxer
robberrt Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Mojemu "juncu" se približuje 6 križev pa me zanima kakšne so vaše izkušnje z jermenom za altenator ste ga zamenjali po navodilu ali počakali, da je "zacvetel" kot opisuje tule 43kkm. Zamenjava tudi na poti ni problematična (pomagaš si s ploščico celuloida), važno je le, da imaš rezervo. Cena novega je 18,19€ grem kar danes po njega. Nimaš kaj razmišljat, zamenjaj in bo mir, nekako naj bi se ga menjalo na 40 do 50.000km. Glede na ceno in potreben poseg pri tem ni za šparat.
bmwslo Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Mojemu "juncu" se približuje 6 križev pa me zanima kakšne so vaše izkušnje z jermenom za altenator ste ga zamenjali po navodilu ali počakali, da je "zacvetel" kot opisuje tule 43kkm. Zamenjava tudi na poti ni problematična (pomagaš si s ploščico celuloida), važno je le, da imaš rezervo. Cena novega je 18,19€ grem kar danes po njega. No, tole s ploščico celuloida mal opiši če veš kako. Me zanima da vem kaj me čaka ob menjavi.
MiNa Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 (popravljeno) Evo, da bo držalo kar mi piše v profilu, jermena ne bom menjal ampag bom vozil rezervnega pod sedežem in menjal ko orginalni izdihne. Vidim, da poseg ne bo trajal več kot 20-30 minut. Ko sem danes odvil plastični pokrov jernena sem pa odkril tole. Malo, da nisem kupil napačnega jermena v sevisu. Po oznakah se vidi, da je dolžina 611mm in ne 592mm kot je veljalo na servisu po serijski številki motorja. Jutri bom končno šel po pravega, cena je pa res komaj za cca 19l bencina. bmwslo, ko jermen opravi svoje poslanstvo se raztrga ali pa ga sam snameš, postaviš nov jermen na večjo spodnjo jermenico, med manjšo zgornjo in jermen pa potisneš kos celuloida. Potem z odgovarjajočim ključem (13) na večji jermenici obrneš motor v pravo smer in jermen sede na pravo mesto, celuloid pa izpade. Nekateri, celo na servisu to počnejo z izvijacem vendar tako poškoduješ jermen, če si "stručko" pa lahko tudi jermenico. (prišparajo čas ni potrebno napenjanje). In seveda življenska doba jermena se skrajša . Opisani postopek pri RT-ju mogoče ne bouspel zaradi oklepa, na GS-u pa sigurno. Sem pa zasledil, da namesto celuloida pride v poštev tudi čisto navaden "šmirgl" Ja pa še to. Od sedaj bo v kompletu orodja pod zicem tudi kos celuloida, al bom pa ponucu pin lock zaščito proti rosenju iz čelade . Ps, Omenjena metoda namestitve jermena ni moja pogruntavščina.. Bom pa poročal koliko bo jermen zdržal, zaenkrat izgleda kot nov le malo je prašen tudi napetost je v predpisanem območju. Popravljeno Julij 15, 2009. Popravil MiNa
Guest Brumer Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 (popravljeno) Nebom vsega bral ampak praviloma se jermen zamenja tako, da se odvije jermenica in se sname star jermen in namontiraš novega in priviješ nazaj jermenico.Kakšen celulojd Jermen se obvezno mora menjat neglede na obrabljenost na 40 K kil. Sem bil zraven, ko je kolegu na TL-u crknil v Albaniji na 43 K kil ker je hotel narediti servis šele po vrnitvi domov.Da ne opisujem kakšne muke smo imeli. Popravljeno Julij 15, 2009. Popravil Brumer GRUNF 1
bmwslo Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Evo, da bo držalo kar mi piše v profilu, jermena ne bom menjal ampag bom vozil rezervnega pod sedežem in menjal ko orginalni izdihne. Vidim, da poseg ne bo trajal več kot 20-30 minut. Ko sem danes odvil plastični pokrov jernena sem pa odkril tole. Malo, da nisem kupil napačnega jermena v sevisu. Po oznakah se vidi, da je dolžina 611mm in ne 592mm kot je veljalo na servisu po serijski številki motorja. Jutri bom končno šel po pravega, cena je pa res komaj za cca 19l bencina. bmwslo, ko jermen opravi svoje poslanstvo se raztrga ali pa ga sam snameš, postaviš nov jermen na večjo spodnjo jermenico, med manjšo zgornjo in jermen pa potisneš kos celuloida. Potem z odgovarjajočim ključem (13) na večji jermenici obrneš motor v pravo smer in jermen sede na pravo mesto, celuloid pa izpade. Nekateri, celo na servisu to počnejo z izvijacem vendar tako poškoduješ jermen, če si "stručko" pa lahko tudi jermenico. (prišparajo čas ni potrebno napenjanje). In seveda življenska doba jermena se skrajša . Opisani postopek pri RT-ju mogoče ne bouspel zaradi oklepa, na GS-u pa sigurno. Sem pa zasledil, da namesto celuloida pride v poštev tudi čisto navaden "šmirgl" Ja pa še to. Od sedaj bo v kompletu orodja pod zicem tudi kos celuloida, al bom pa ponucu pin lock zaščito proti rosenju iz čelade . Ps, Omenjena metoda namestitve jermena ni moja pogruntavščina.. Bom pa poročal koliko bo jermen zdržal, zaenkrat izgleda kot nov le malo je prašen tudi napetost je v predpisanem območju. Hehe, dobra finta .
bmwslo Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Nebom vsega bral ampak praviloma se jermen zamenja tako, da se odvije jermenica in se sname star jermen in namontiraš novega in priviješ nazaj jermenico.Kakšen celulojd Jermen se obvezno mora menjat neglede na obrabljenost na 40 K kil. Sem bil zraven, ko je kolegu na TL-u crknil v Albaniji na 43 K kil ker je hotel narediti servis šele po vrnitvi domov.Da ne opisujem kakšne muke smo imeli. Jaz bom jermen menjal čez 10 Kkm, ko bo na števco okoli 80 Kkm ne glede na to, da sem ga pri cca 65 K km pregledal in zgleda kot nov. 20 € dam raje prej in opravim delo na dvigalu. Pri mojem konjičku je seveda malo več dela kot na GS-u. Tam res lahko nardiš servis na cesti, kam pa naj jaz ferklajdnge odložim med delom ??
MiNa Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 (popravljeno) Seveda Brumer pravilen postopek, ki se izvaja v pooblaščenem servisu je kot opisuješ. Najprej je potrebno odstraniti oba sedeža, rezervoar za gorivo, plastičen pokrov jermena, popustiti vijake ki učvrščujejo "generator" sneti star jermen namestiti nov jermen in z označenim vijakom, na sliku napeti jermen, na predpisano natezno silo. Potem pa še v obratnem vrstmen redu sestaviti motor. (velja za GS na RT- ju je še več dela- oklepi) Opisani postopek po moji varianti pa opraviš sredi nicesar kot je opisal TBoxer tema.... z osnovnim orodjem, ki ga imam vedno pod zadnjim sedežem. Žal velikemu "belomodremu" se pač dogaja, da "crkne" na poti in ne doma v garaži. Pa da me ne bo kdo napadal ne samo njemu. IMHO super je, če lahko kaj popraviš sam, ko se prižgejo opozorilne lučke na armaturi, sicer pa vsak po svoje. Popravljeno Julij 15, 2009. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 (popravljeno) Sem opisal, da ideja o "obcestnem" sevisu ni moja. So se ga pa spomnili motoristi v stiski, ko še hudič muhe žre. Pa saj tudi za nas velja, da pričnemo razmišljat , ko smo lačni, no ok tudi žejni . Opisal ga je možak, ki je imel cca 3000Milj po opravljenem servisu (pooblaščeni serviser) nazaj je nataknil star jermen. Ja pa res za napako na jermenu le ni kriv BMW ampak na sliki zgoraj se vidi napis :krneki: . "ferklajtnge" pa na veje v grmovju , da jih po "šudru" ne opraskaš. Popravljeno Julij 15, 2009. Popravil MiNa
TBoxer Objavljeno Julij 16, 2009 Opozori Objavljeno Julij 16, 2009 Kot sem omenil,meni je jermen med vožnjo razpadel na dva dela, tisti zunanji je vrglo dol in mi prevrtalo luknjo na zaščitnem pokrovu. Na srečo pa je drugi del ostal na mestu in sem se lahko pripeljal domov. Jaz pri menjavi sem odvil alternator in ga potem ponovno zategnil, slabih 30 min umirjenega dela, za odstanit pa sem imel zgolj zaščitni pokrov. Nekje sem bral, da je nekomu odtrgalo senzor vžiga, ki je pod veliko jermenico, ker se je jermen navil nanjo. Tako da potencialni stroški niso več zanemarljivi. lp
PURPLE Objavljeno Julij 16, 2009 Opozori Objavljeno Julij 16, 2009 Celuloid - naj mi kdo prosim razloži kaj je to.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se