Skoči na vsebino

BMW S 1000 RR


Priporočene objave

Objavljeno

Dvižna miza je res huda, a ni moja. Motor je bil slikan na servisu v Cosmosu, ko je bil sestavljen.

Objavljeno

@motolover

Čestitke za lepotca, veliko, veliko varnih kilometrov

 

Osebno menim, da nas je kar nekaj, ki bi imeli takšno dvigalo............................

Objavljeno

 

Osebno menim, da nas je kar nekaj, ki bi imeli takšno dvigalo............................

Kupiš pa maš, magari če zato zmanjka za motor:)

  • Všeč mi je 1
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem se razveselil novice o ABS Pro na MS in malo pobrskal po netu.

Tale članek je zanimiv in tudi cena 380€ ne bo prehuda:

 

Kaj pomaga, ko pa podlaga je malo too much...

Objavljeno

Le kje so zdaj pljuvači BMW-ejev,da mal poplujejo ! !

Objavljeno

Za motorje izdelane 2010 in po 2011, torej 2012 dalje, takega filmčka ne boš našel..

Objavljeno

Za motorje izdelane 2010 in po 2011, torej 2012 dalje, takega filmčka ne boš našel..

Da smo si na jasnem, jaz nič ne kritiziram tega BMW-ja, je eden redkih supersport ki bi ga tudi sam imel. Ni pa kak oh in sploh, kot se širi glas od njega-še zmer je pa najboljši med 1000-ki. Je pa zanimivo da "vrže dol" 1300-1400 ccm motorja.

https://www.youtube.com/watch?v=Wt4mk70LdA8

Objavljeno

Da smo si na jasnem, jaz nič ne kritiziram tega BMW-ja, je eden redkih supersport ki bi ga tudi sam imel. Ni pa kak oh in sploh, kot se širi glas od njega-še zmer je pa najboljši med 1000-ki. Je pa zanimivo da "vrže dol" 1300-1400 ccm motorja.

https://www.youtube.com/watch?v=Wt4mk70LdA8

In katerga je vrgu dol? Sicer primerjaš čisto različen segment. Če že Kawaskija zraven potem, bi moral primerjati z ZX10R: 

https://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4

Objavljeno

BMW RR je velik korak naprej in ostali proizvajalci se morajo krepko potruditi, da sledijo. Obenem pri BMW redno poskrbijo za izboljšave in nadgrajevanje in ne spijo na lovorikah.

Moj stari RR (letnik 2010) ima par napak, ki jih pri HP in novejših RR več ni.

 

1. napaka: prosti hod med 5. in 6. prestavo. Če nisi pri prestavljanju iz 6. v 5. odločen, se ti lahko zgodi, da najde "nekakšen ler". Na dirkališču kdo takrat izgubi živce in nabije navzdol, takrat lahko gre menjalnik. Na cesti to ni nek problem, enostavno stisneš sklopko, upočasniš in prestaviš, ko je varno.  Na dirkališču pa se lahko pri koncu ravnine zgodi tudi kaj zelo neprijetnega. Te težave se morajo lastniki starejših letnikov RR zavedati in poskrbeti, da se prilagodijo zahtevam motorja pri pretikanju navzdol. Ko se na odločnejši način prestavljanja navadiš, te težave več nimaš.

2. napaka: pri vžigu včasih grdo zarožlja veriga odmičnih gredi. Od začetka me je to zelo skrbelo, vendar je vse skupaj le bolj "kozmetične narave". Pri preko 21.000km je vse še v redu.

 

Kot pravim, so se pri BMWju hitro odzvali in te napaki odpravili.

Objavljeno

In katerga je vrgu dol? Sicer primerjaš čisto različen segment. Če že Kawaskija zraven potem, bi moral primerjati z ZX10R: 

https://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4

Potem primerjaj oba stock :)  zanimiv je tist podatek o konjaži in japonskih 200 konjih :D

Objavljeno

konji so podani z ram-air efektom, katerega pa tista pahljača od ventilatorja, ki je tam zato da ima hladilnik vode nek pretok zraka, niti približno ne doseže  ;)

Objavljeno

A bmw-ju pa ne rabi pihat? A ce bi bemflu pihal tko kt piha pri 230 a bi vec konjev od sebe dal? Al to zna samo kawasaki?

Objavljeno

ne vem, ali ima bmw tudi ram air sistem vstopa zraka ali ne

Objavljeno

ne vem, ali ima bmw tudi ram air sistem vstopa zraka ali ne

Za RR nevem ima pa K 1200 S + 5 Ps(168) z ram-air sistemom v primerjavi z K 1200 R  (163 Ps) več da kompl. Akrapovič +11 Ps

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Cene osnovnega modela še niso objavili. Je pa zdaj že jasno, da bo osnovni model brez DTC, Race ABS, Quick Shifterja in vsega ostalega.

Motor bo praktično gol, vse bo doplačljivo.

Na povezavi: http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

lahko pogledate podatke za nov RR in ga primerjate s HP4.

Presenečenje je teža:

-HP4 teža s polnim tankom 199kg - nov RR 204kg
-HP4 suha teža 169kg - nov RR 175,5kg

Poleg tega bo imel slabše kolesne obroče kot HP4, oziroma se jih bo dalo doplačati.

Ne bo se pa dalo doplačati boljših zavor, tu je HP4 na boljšem.

Ker se nekaj že špekulira o ceni novega z opremo na istem nivoju kot za HP4, se zadnji kosi hitro prodajajo. 

Še par dni in bo jasno.

Objavljeno

že ves čas mi je bilo nekaj na njem na maski drugače, pa nisem vedel kaj....zdaj pa vidim da so žaromete prebekslali :D

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!