motolover Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 Dvižna miza je res huda, a ni moja. Motor je bil slikan na servisu v Cosmosu, ko je bil sestavljen.
Nemirni Duh Objavljeno Februar 1, 2014 Opozori Objavljeno Februar 1, 2014 @motolover Čestitke za lepotca, veliko, veliko varnih kilometrov Osebno menim, da nas je kar nekaj, ki bi imeli takšno dvigalo............................
motolover Objavljeno Februar 1, 2014 Opozori Objavljeno Februar 1, 2014 Osebno menim, da nas je kar nekaj, ki bi imeli takšno dvigalo............................ Kupiš pa maš, magari če zato zmanjka za motor:) Nemirni Duh 1
motolover Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Sem se razveselil novice o ABS Pro na MS in malo pobrskal po netu. Tale članek je zanimiv in tudi cena 380€ ne bo prehuda: http://www.motorcycle-usa.com/576/18892/Motorcycle-Article/BMW-Announces-ABS-Pro-for-HP4.aspx gsxf750 1
TBoxer Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Sem se razveselil novice o ABS Pro na MS in malo pobrskal po netu. Tale članek je zanimiv in tudi cena 380€ ne bo prehuda: Kaj pomaga, ko pa podlaga je malo too much...
motolover Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Pomaga, ker če naredijo za enega, bodo čez par let imeli vsi.
Bremzer Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Le kje so zdaj pljuvači BMW-ejev,da mal poplujejo ! !
skalar36 Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 (popravljeno) https://www.youtube.com/watch?v=gJzYsHH2S-w https://www.youtube.com/watch?v=eQcrRM35-xI https://www.youtube.com/watch?v=AvPO7fRDTGw https://www.youtube.com/watch?v=UmP_0hI9iG4 Tudi Hrvaškim novinarjem se je pred leti zgodilo isto. Popravljeno Julij 23, 2014. Popravil skalar36
motolover Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Za motorje izdelane 2010 in po 2011, torej 2012 dalje, takega filmčka ne boš našel..
skalar36 Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Za motorje izdelane 2010 in po 2011, torej 2012 dalje, takega filmčka ne boš našel.. Da smo si na jasnem, jaz nič ne kritiziram tega BMW-ja, je eden redkih supersport ki bi ga tudi sam imel. Ni pa kak oh in sploh, kot se širi glas od njega-še zmer je pa najboljši med 1000-ki. Je pa zanimivo da "vrže dol" 1300-1400 ccm motorja. https://www.youtube.com/watch?v=Wt4mk70LdA8
bikez Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Da smo si na jasnem, jaz nič ne kritiziram tega BMW-ja, je eden redkih supersport ki bi ga tudi sam imel. Ni pa kak oh in sploh, kot se širi glas od njega-še zmer je pa najboljši med 1000-ki. Je pa zanimivo da "vrže dol" 1300-1400 ccm motorja. https://www.youtube.com/watch?v=Wt4mk70LdA8 In katerga je vrgu dol? Sicer primerjaš čisto različen segment. Če že Kawaskija zraven potem, bi moral primerjati z ZX10R: https://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4
motolover Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 BMW RR je velik korak naprej in ostali proizvajalci se morajo krepko potruditi, da sledijo. Obenem pri BMW redno poskrbijo za izboljšave in nadgrajevanje in ne spijo na lovorikah. Moj stari RR (letnik 2010) ima par napak, ki jih pri HP in novejših RR več ni. 1. napaka: prosti hod med 5. in 6. prestavo. Če nisi pri prestavljanju iz 6. v 5. odločen, se ti lahko zgodi, da najde "nekakšen ler". Na dirkališču kdo takrat izgubi živce in nabije navzdol, takrat lahko gre menjalnik. Na cesti to ni nek problem, enostavno stisneš sklopko, upočasniš in prestaviš, ko je varno. Na dirkališču pa se lahko pri koncu ravnine zgodi tudi kaj zelo neprijetnega. Te težave se morajo lastniki starejših letnikov RR zavedati in poskrbeti, da se prilagodijo zahtevam motorja pri pretikanju navzdol. Ko se na odločnejši način prestavljanja navadiš, te težave več nimaš. 2. napaka: pri vžigu včasih grdo zarožlja veriga odmičnih gredi. Od začetka me je to zelo skrbelo, vendar je vse skupaj le bolj "kozmetične narave". Pri preko 21.000km je vse še v redu. Kot pravim, so se pri BMWju hitro odzvali in te napaki odpravili.
NX650 Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 In katerga je vrgu dol? Sicer primerjaš čisto različen segment. Če že Kawaskija zraven potem, bi moral primerjati z ZX10R: https://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4 Potem primerjaj oba stock zanimiv je tist podatek o konjaži in japonskih 200 konjih bikez 1
k0ci Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 konji so podani z ram-air efektom, katerega pa tista pahljača od ventilatorja, ki je tam zato da ima hladilnik vode nek pretok zraka, niti približno ne doseže
biker77 Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 A bmw-ju pa ne rabi pihat? A ce bi bemflu pihal tko kt piha pri 230 a bi vec konjev od sebe dal? Al to zna samo kawasaki?
k0ci Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 ne vem, ali ima bmw tudi ram air sistem vstopa zraka ali ne
Bremzer Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 ne vem, ali ima bmw tudi ram air sistem vstopa zraka ali ne Za RR nevem ima pa K 1200 S + 5 Ps(168) z ram-air sistemom v primerjavi z K 1200 R (163 Ps) več da kompl. Akrapovič +11 Ps
motolover Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Predstavljen model 2015 http://www.moto.it/news/bmw-s1000rr-2015.html gsxf750 in Urban K. 2
motolover Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Na sliki 30 se vidi, da bo imel tudi tempomat. Prijetno presenečenje. gsxf750 1
motolover Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Še diretna povezava na slikce: http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-s1000rr-2015 gsxf750 1
motolover Objavljeno Oktober 3, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 (popravljeno) Več informacij in slik motorja na sledeči povezavi: https://www.press.bmwgroup.com/global/pressDetail.html?title=the-new-bmw-s-1000-rr&outputChannelId=6&id=T0193176EN&left_menu_item=node__4315#avMedia Popravljeno Oktober 3, 2014. Popravil motolover
motolover Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Cene osnovnega modela še niso objavili. Je pa zdaj že jasno, da bo osnovni model brez DTC, Race ABS, Quick Shifterja in vsega ostalega. Motor bo praktično gol, vse bo doplačljivo. Na povezavi: http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html lahko pogledate podatke za nov RR in ga primerjate s HP4. Presenečenje je teža: -HP4 teža s polnim tankom 199kg - nov RR 204kg-HP4 suha teža 169kg - nov RR 175,5kg Poleg tega bo imel slabše kolesne obroče kot HP4, oziroma se jih bo dalo doplačati. Ne bo se pa dalo doplačati boljših zavor, tu je HP4 na boljšem. Ker se nekaj že špekulira o ceni novega z opremo na istem nivoju kot za HP4, se zadnji kosi hitro prodajajo. Še par dni in bo jasno.
k0ci Objavljeno Oktober 5, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2014 že ves čas mi je bilo nekaj na njem na maski drugače, pa nisem vedel kaj....zdaj pa vidim da so žaromete prebekslali
motolover Objavljeno Oktober 18, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2014 Malo več se že ve: http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2015-bmw-s1000rr-review.html
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se