bagio Objavljeno Junij 28, 2012 Opozori Objavljeno Junij 28, 2012 Kdaj bova sprobala, kooooooook to gre in kolk (če) uide moji čebelci od honde :D ? Ko se srečava na kakšnem dirkališču,kolk bom pa hiter ti pa ne znam rečt,zaradi motorja bi moral bit veliko hitrejši,samo bomo vidl kolk ma pilot ...c ,če ne prej 23.7. na Panonniji Kor13 1
bagio Objavljeno Junij 28, 2012 Opozori Objavljeno Junij 28, 2012 Danes dobil motor iz servisa in gasa do Ajdovščine,Col,Vrhnika in nazaj do Laškega,zdaj ko je motor odblokiran ga je res super ožemat,ker dobesedno znori če bi mi nekdo govoril kakšna je odzivnost in moč motorja, nevem, če bi kar iz prve verjel,zdaj pa sam vidim da je res brutalen sax46 in vuk76 2
bagio Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Hej, nisva se dobro zmenila, jaz pridem na panonijo en teden kasneje, 30. in 31.7. Pa nič ne de, bova pa cajte dala na tehtnico pa bova vidla, kolikšno prednost prinese 80 konjska premoč Verjetn bom rabil kakšna 2 ali 3 obiske da bo dejansko stanje,saj se treba malo navadit na mrcino,poglej Crusty-ja kolk je rabil da je spravil na čase ki jih je imel z R6 katere motorje si imel pa prej? Kr ene par,R1 2002,CBR 600rr 2005,KTM RC8 2008,CBR 1000rr 2011,in zdaj BMW 1000rr,si mogoče mnenja da sem slabo ocenil
simonsi Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 ah ne ne, samo pol komentar dobi verodostojnost, ker če bi s kake fazerce prešaltal, te nebi jemali resno
suntrace14 Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Keith Code pravi, da je S1000RR eden najbolj varnih in prijaznih motorjev za začetnike. Z njim mu je uspelo spustiti število padcev na tečaj skoraj na nulo, pred tem na CBR600RR okoli 10 padcev na tečaj (vir: Motorcyclist).
simonsi Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Močnejšega serisjekga motocikla (praktično) ni, če ta ni brutalen, kaj pa ti še preostane??? konji so konji, številka na papirju. "brutalnost" oziroma power delivery je pa nekaj čisto drugega a ne T, Shinobi70, suzuki in 2 others 5
TBoxer Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 konji so konji, številka na papirju. "brutalnost" oziroma power delivery je pa nekaj čisto drugega a ne To je litrska SS sportiva, kakšno podajanje moči se tu pričakuje, od kakšnega tourerja?!? Od 200 ks na takem motorju pričakujem, da trže. lp
bagio Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 (popravljeno) Keith Code pravi, da je S1000RR eden najbolj varnih in prijaznih motorjev za začetnike. Z njim mu je uspelo spustiti število padcev na tečaj skoraj na nulo, pred tem na CBR600RR okoli 10 padcev na tečaj (vir: Motorcyclist). Možno,če ga voziš na RAIN Popravljeno Junij 29, 2012. Popravil bagio
aselak Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 kolikor sem gledal teste sta bmw pa zx10r kar tam tam. Drugi so po mojem mnenju precej zadaj...
kasti Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 kolikor sem gledal teste sta bmw pa zx10r kar tam tam. Drugi so po mojem mnenju precej zadaj... Ja... predvsem v SBKju so zadaj... :grrr
bikez Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 kolikor sem gledal teste sta bmw pa zx10r kar tam tam. Drugi so po mojem mnenju precej zadaj... Za navadnega smrtnika je jurja na SS petardi puna kapa. Na pisti pa je itak odvisn kolk ma šofer jajc oz. koliko se nima rad.
Gamma Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 Verjetn bom rabil kakšna 2 ali 3 obiske da bo dejansko stanje,saj se treba malo navadit na mrcino,poglej Crusty-ja kolk je rabil da je spravil na čase ki jih je imel z R6 Kr ene par,R1 2002,CBR 600rr 2005,KTM RC8 2008,CBR 1000rr 2011,in zdaj BMW 1000rr,si mogoče mnenja da sem slabo ocenil Crusty je z bavarcem zagrizel v zanj novo, konkretnejše zelje; verjamem, da se je treba navadit na dobro tretjino več :hooray: . A pri tako bogatih tvojih izkušnjah z vsemi naštetimi superbajki ti ta nemški biser res nebi smel delati prehudih težav. Le navadi se nanj; potem me bo pa zanimalo, kako bi vse te stroje, ki si jih naganjal, razvrstil od najboljšega do najslabšega in zakaj tako (mi boš enkrat razložil ob kakem )
bagio Objavljeno Julij 1, 2012 Opozori Objavljeno Julij 1, 2012 Crusty je z bavarcem zagrizel v zanj novo, konkretnejše zelje; verjamem, da se je treba navadit na dobro tretjino več :hooray: . A pri tako bogatih tvojih izkušnjah z vsemi naštetimi superbajki ti ta nemški biser res nebi smel delati prehudih težav. Le navadi se nanj; potem me bo pa zanimalo, kako bi vse te stroje, ki si jih naganjal, razvrstil od najboljšega do najslabšega in zakaj tako (mi boš enkrat razložil ob kakem ) Nekaj izkušenj imam res,ampak še daleč od bogatih,pa še te izključno voženimi za dušo in ne na račun časov na pisti,tko da neke strokovne ocene od mene verjetno ne boš dobil,ti pa svoje mnenje rad povem.Upam da je res biser,pa še ta po prvih utisih na cesti zelo zahteven na ročici plina,ostalo sem se že kar privadil v 2000 km ki sem jih naredil
bikez Objavljeno Julij 1, 2012 Opozori Objavljeno Julij 1, 2012 Nekaj izkušenj imam res,ampak še daleč od bogatih,pa še te izključno voženimi za dušo in ne na račun časov na pisti,tko da neke strokovne ocene od mene verjetno ne boš dobil,ti pa svoje mnenje rad povem.Upam da je res biser,pa še ta po prvih utisih na cesti zelo zahteven na ročici plina,ostalo sem se že kar privadil v 2000 km ki sem jih naredil Seveda, važno je to, da prideš s celimi kostmi domov in da je motor v enem kosu. V kolikor preizkušaš meje, bo slej k prej refuza. Kolikor vem, tudi Crusty tako vozi! Poznam pa takšne, ki niso tako vozili in danes ne vozijo več.
RVT Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Crusty pa prav, da originaln preslabo bremza zanga
Urban K. Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Živjo, V čem vse se model 2014 S1000RR razlikuje od modela 2010? Samo po Race-ABS in DTC? Razmišljam, da bi za naslednjo sezono vzel novega S1000RR.
MihaJ Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Kolikor vem je 2010 še pred prenovo, prenova je prišla za leto 2012 če se prav spomnim. Torej, popravili so tudi malenkostno geometrijo motorja, kar je menda precej pobolšalo stvari.
Marcel-F Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Vidim,da si obupal na Yamaho,sam 2015 bo pa petarda,sklepam po tem,da je že 5 let ista! A nisi imel v igri še Aprilio RSV? Drgač pa s 1000 RR BMW,ne boš falil nič,ker je hudobija!!
motolover Objavljeno Januar 28, 2014 Opozori Objavljeno Januar 28, 2014 Ready to roll.. bikez, hajoktejn, Urban K. in 6 others 9
tosemjaz Objavljeno Januar 29, 2014 Opozori Objavljeno Januar 29, 2014 Ja... predvsem v SBKju so zadaj... :grrr ampak SBK motor boš bolj težko kupil, "navadnega" zx10r in s1000rr pa dobiš pri vsakem kawasaki oz. bmw prodajalcu za sprejemljivo ceno
tosemjaz Objavljeno Januar 29, 2014 Opozori Objavljeno Januar 29, 2014 Ready to roll.. čestitke in veliko (varnih) užitkov Gregc 1
motolover Objavljeno Januar 29, 2014 Opozori Objavljeno Januar 29, 2014 Hvala. ta starega imam že 4 leta, do zdaj BP. Komaj čakam, da vidim, kako dela to vzmetenje. Glede sreče jo pa rabimo vsi, motoristi še posebej.
Gregc Objavljeno Januar 29, 2014 Opozori Objavljeno Januar 29, 2014 Ready to roll.. Hudoooo , vse čestitke in srečno vožnjo. Motor je res nekaj posebnega!
BenX Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 Ready to roll.. pi***, to bi jaz tudi mel! kaka dobra dvižna miza!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se