RVT Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Hmm, nisem uspela nikjer najt (lahk pa tud, da sem samo jest pa iskalnik nesposobna ), lani je bila pa v tej temi samo debata, kje se da kit kupit v Slo. Če ti uspe najt link, se priporočam, da ga PMjaš še meni . Jest sm takšno kupu in je super pa še na original zajle paše HRC
marko55 Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Jest sm takšno kupu in je super pa še na original zajle paše HRC Tole pa sploh ni za razmišlat, ampak sam za kupit. Hvala.
jest7 Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 (popravljeno) Tud jest sm imel ta problem in sem kontaktiral tega Američana. Reku je da dela polže za večino Hond in Yamah, za mojga pa ne. Tko da sm ga mogu pol kr sam narest. Iz 90 sm šu na 60 stopinj za poln gas. Z zajlami pri men ni blo problema, ker so na sredini neki vijaki za nastavljat dolžino. Če tega ni, pa rata problem ja. Pa Progrip ma najbrž tud kake "short" ročke. Popravljeno Oktober 21, 2010. Popravil jest7
marko55 Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Jest sm takšno kupu in je super pa še na original zajle paše HRC Sem malo pogledal po Ebay-u na naši luže in zasledil kite z novimi pletenicami. http://cgi.ebay.de/HRC-2007-07-08-CBR600RR-RR7-QUICK-ACTION-RACE-THROTTLE-/200510794188?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2eaf5fe9cc Potem je verjento treba za naše mašince kupiti ta komplet in ne samo ročko ali se motim?
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Tud jest sm imel ta problem in sem kontaktiral tega Američana. Reku je da dela polže za večino Hond in Yamah, za mojga pa ne. Tko da sm ga mogu pol kr sam narest. Iz 90 sm šu na 60 stopinj za poln gas. Z zajlami pri men ni blo problema, ker so na sredini neki vijaki za nastavljat dolžino. Če tega ni, pa rata problem ja. Pa Progrip ma najbrž tud kake "short" ročke. Kak link, info, kje se tega strica dobi prosim Sem malo pogledal po Ebay-u na naši luže in zasledil kite z novimi pletenicami. http://cgi.ebay.de/H...=item2eaf5fe9cc Potem je verjento treba za naše mašince kupiti ta komplet in ne samo ročko ali se motim? Si me ravno prehitel... Rude, kako je blo pri tvoji, je blo treba dat kit gor verjetno? Pa še zmer nis povedal, a se ti je zdelo, da je ročka trša, a je ostala enaka? gnjavim, sej vem
jest7 Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Kak link, info, kje se tega strica dobi prosim To je od unga amerikanca: http://www.doublezracing.com/ info@doublezracing.com Za Progrip pa mislim da lahk sama najdeš
rude Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Kak link, info, kje se tega strica dobi prosim Si me ravno prehitel... Rude, kako je blo pri tvoji, je blo treba dat kit gor verjetno? Pa še zmer nis povedal, a se ti je zdelo, da je ročka trša, a je ostala enaka? gnjavim, sej vem S HRC kitom ostane ročka skoraj isto trda. Čarman ima HRC kit na 1000-ki. Prepričan sem, da ga lahko pri njemu preizkusiš (verjetno samo z ugasnjenim motorjem ) in tudi naročiš. Moja bivša Hondica pa ni imela skrajšanega gasa. Meni je bil serijski dovolj kratek.
RVT Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 Sem malo pogledal po Ebay-u na naši luže in zasledil kite z novimi pletenicami. http://cgi.ebay.de/HRC-2007-07-08-CBR600RR-RR7-QUICK-ACTION-RACE-THROTTLE-/200510794188?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2eaf5fe9cc Potem je verjento treba za naše mašince kupiti ta komplet in ne samo ročko ali se motim? Original zajle majo še mal "lufta" in pr men so ostale originalne in verjetn imajo tut na 600 hondi še "luft", da ni treba menjat še pletenic. Lahko, da na 600 res ne gre (kar skoraj ne verjamem) sam pr men sm samo zamenjal ročko in deluje.
FazerMan Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 Mogoče kdo ve kje se prodaja kakšen rabljen motor že vsaj malo pripravljen za na pisto? Motor naj bo SS IN LETNIK MED 2003 - 2006 ( 600 - 750 ccm ), znamka ni pomembna.
Jure Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 (popravljeno) Kolk daš? Gixxer 750 k4, komplet poliestri, karbonska zaščita, crash padi, opletene cevi, MRA povišan vizir, WP kit v vilicah, K&N, športen ror, ekstra feltne, stabilizator... Popravljeno November 15, 2010. Popravil Jure
danci1973 Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 Kak link, info, kje se tega strica dobi prosim Si me ravno prehitel... Rude, kako je blo pri tvoji, je blo treba dat kit gor verjetno? Pa še zmer nis povedal, a se ti je zdelo, da je ročka trša, a je ostala enaka? gnjavim, sej vem Ročka definitivno postane trša, saj gre za prestavno razmerje - če zmanjšaš hod, se poveča potrebna sila... Jaz sem nabavil tole in pri GSX-R750 K5 zadeva niti slučajno ni delala z orig. pletenicami. Poleg tega sem moral predelati tudi ohišje (odstraniti kar nekaj mm plastike), saj se zadeva drugače ni vrtela oz. se je zatikala. D.
bladzo Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 Sem malo pogledal po Ebay-u na naši luže in zasledil kite z novimi pletenicami. http://cgi.ebay.de/HRC-2007-07-08-CBR600RR-RR7-QUICK-ACTION-RACE-THROTTLE-/200510794188?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2eaf5fe9cc Potem je verjento treba za naše mašince kupiti ta komplet in ne samo ročko ali se motim? Pletenice po meri naredi mojster v Fužinah (ne vem kako se imenuje, vem pa kje je), pa še na pol zastonj je... Sicer pa, kako da ti je serijski gas predolg???
biker77 Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 Pletenice po meri naredi mojster v Fužinah (ne vem kako se imenuje, vem pa kje je), pa še na pol zastonj je... Sicer pa, kako da ti je serijski gas predolg??? ker si s ta kratkim ful hitrejši in ker se kao dobr sliš da maš nekej "več" Cufa, BIZIXXX, Jure in 2 others 3 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 Kaj ima boljši bajk pri tem? Če je motor nagnjen skoraj do tačke nima veze al je ducati al BMW al karkoli drugega. Pr "bolšem bajku" ne boš imel potrebe po šaltanju, ker bo vleko ko gluha svinja ... sesir in DXR16 2
Popularna objava ImenitnaPriložnost Objavljeno November 15, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno November 15, 2010 ker si s ta kratkim ful hitrejši in ker se kao dobr sliš da maš nekej "več" Jaz mam pr dveh svojih stvareh rad dolgi hod in ne bi v nobenem primeru menjal za krajšega - pri tiču pa pri ročki za gas. Jure, Cufa, simonsi in 9 others 11 1
dogy Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 ker si s ta kratkim ful hitrejši in ker se kao dobr sliš da maš nekej "več" no da ti povem informativno....fant z original hondo cbr 1000 lenitk 2008 pelje grobnik 1.32.xxx pa nima nobenega krajsega hoda in akrapovica in ne vem kaj...use serisko in sam poliestre gor nametane....torej....to je le stran vrzen denar
biker77 Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 no da ti povem informativno....fant z original hondo cbr 1000 lenitk 2008 pelje grobnik 1.32.xxx pa nima nobenega krajsega hoda in akrapovica in ne vem kaj...use serisko in sam poliestre gor nametane....torej....to je le stran vrzen denar ja in kaj sem jaz napisal? hilton in Cufa 1 1
marko55 Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 ker si s ta kratkim ful hitrejši in ker se kao dobr sliš da maš nekej "več" Pa če kupim HRC kit potem dobim še HRC nalepko in sem še večji frajer. Pol šele motor leti k sto mater... casper7 in DXR16 2
svobodnaptica01 Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Sicer pa, kako da ti je serijski gas predolg??? Enostavno, kratke roke imam, in če ležim v levem ovinku imam roko praktično čist stegnjeno čez tank in z enim premikom zapestja ne morem odpret gasa do konca. Se morem premaknit gor in zavrtet še z roko (kar se pa ne da, če imam roko na tanku), pa še , če že fajn začnem pospeševat iz sredine ovinka poskušam motor postavit čimbolj pokonci,pa jest dol visim (zdej kolk mi ratuje, je drugo :lol: ) in spet ne gre skupaj z lezenjem nazaj na motor (če ma kdo boljši način, se toplo priporočam ) , druga možnost pa je, da pa bi morala med bremzanjem preprijet gas, da bi ga lahko potem odprla v enem šusu. S tem imam pa mal težav trenutno, mogoče me čez kako leto ne bo več motilo, ampak trenutno mi gre včasih na živce. In če bi se dalo za kokr tolk pameten denar to odpravit, zakaj pa ne. V desnih ovinkih nimam težav. sicer mal slaba slikca, ampak druge v levem ovinku nimam., da bi se videla pozicija roke. ker si s ta kratkim ful hitrejši in ker se kao dobr sliš da maš nekej "več" ja itak, če bom mela kratek gas gor, pričakujem, da bo motor letu vsaj z nadzvočno hitrostjo, če že ne s svetlobno Predvsem pričakujem, da si bom oljšala vožnjo. Če bo pa to kake časovne odbitke pokazal bomo pa vidl. Glih neki velik mislim, da ni za pričakovat. no da ti povem informativno....fant z original hondo cbr 1000 lenitk 2008 pelje grobnik 1.32.xxx pa nima nobenega krajsega hoda in akrapovica in ne vem kaj...use serisko in sam poliestre gor nametane....torej....to je le stran vrzen denar Kdor zna tud s kozo orje , ampak ostali butalci bomo pa s kako drugo varianto bolj uspešni .) benny0104, gsx750f, danci1973 in 1 other 4
RVT Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 no da ti povem informativno....fant z original hondo cbr 1000 lenitk 2008 pelje grobnik 1.32.xxx pa nima nobenega krajsega hoda in akrapovica in ne vem kaj...use serisko in sam poliestre gor nametane....torej....to je le stran vrzen denar Torej iz tega sledi, da vsak, ki poleg poliesterskih oklepov zamenja še kaj in se ne pele 1,32 meče denar stran ? BIZIXXX in suzuki 2
Pervy Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Torej iz tega sledi, da vsak, ki poleg poliesterskih oklepov zamenja še kaj in se ne pele 1,32 meče denar stran ? vsak ki ima motor nekje nad letnikom 1998-2000 in se najboljšim časom najnovejših litrakov ne približa na sekundo ga meče stran. tako so ugotovili pri motorradu ko so profi vozniki primerjali cbr 900, ninjo 9, gsx-r 750 iz let 1998-2000 z litraki 2006-2007. vse serijsko pa so bile razlike pod sekundo na pisti. roko, RVT, svobodnaptica01 in 1 other 2 2
Cartman Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 vsak ki ima motor nekje nad letnikom 1998-2000 in se najboljšim časom najnovejših litrakov ne približa na sekundo ga meče stran. tako so ugotovili pri motorradu ko so profi vozniki primerjali cbr 900, ninjo 9, gsx-r 750 iz let 1998-2000 z litraki 2006-2007. vse serijsko pa so bile razlike pod sekundo na pisti. to bi pa rad vidu!! maš kak link? logarr in roko 1 1
Electric Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Povej vsak v katerem izvodu si to zasledil, primerjavo mopedov na pisti mislim.
RVT Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 to bi pa rad vidu!! maš kak link? Jest tut ! Še posebaj me zanima razlika Honda CBR 900 RR 1998 s sprednjo 16 col sprednjo feltno in naprimer Suzuki 1000 K7 ali Yamaha R1 2007 Marko Jerman je pelu serijskega Suzukija K6 1,33 Igor Jerman pa Yamaho R1 2007 1,33 zdej se pa sam zgleda še en išče k bo pelu 1998 Hondo CBR 900 RR spredaj 16 col 1,34-1,35
lmperator Objavljeno November 16, 2010 Opozori Objavljeno November 16, 2010 Bistvo predelave motorja je ta, da bo vozniku čimbolje ustrezal. Koliko se kdo drug pelje s kakšnim motorjem je tu povsem irelevantno. danci1973, DXR16, roko in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se