Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Navadne gume niso za pisto, vsaj za Grobnik ne. En krog jih ogrevaš, en krog se voziš, en krog pa trepetaš, da boš padel. Potem zunaj vsaj dvajset minut čakaš, da se kolikor toliko ohladi in lahko ponoviš.  Ne vem, kako je na drugih dirkališčih, na Grobniku se z navadnimi gumami ne obnese. Lani sem parkrat sprobal in to ni to. Ravno luštno postane in moraš ven. Ko je hladno, se da naresti pet krogov, poleti pa res največ tri. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem navadnimi dirkalnimi gumami katere niso ntec. Do sedaj sem vedno mel Dunlop, zdj mam pa raceattack... 2.1 vroča zadnja? 1. 9 prva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva se skoraj vedno pumpa več kot zadnja, ne glede na to, ali je zadnja Ntec ali ne.

 

Nekako splošno pravilo za hladne gume je (bilo?) 1.9, 2.1 pri čemer je 1.9 za zadnjo in 2.1. za prvo. Gume z grelcev pri 80 stopinjah imajo cca 0.3 bara več.

 

Prednje se sicer pogosto pumpa 2.0 hladne, 2.3 tople.

Zadnje pa različno. Ntec itak zelo nizko, ko sem imel Bridgestone Z04 slick je bilo priporočilo recimo 2.0 hladna zadnja, ali celo 2.1.. Medtem ko naj bi za Pirelli Superbike pri zadnjo priporočeno 1.5 hladna oz 1.8 z grelcev.

 

Sicer pa sej vidiš.. Če se ti guma ne ogreje dovolj jo malo spustiš, če se pregreva jo malo napumpaš.. Mogoče z 1.9, 2.1 hladne za začetek ne boš falil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok!

Vprašanje: zadnja gp racer guma ali jo lahko obrnem ali ne? Vožena bo na grobniku. Je varno ali raje ne? Za gp-jke vem da obračajo za gp racer pa ne vem.

Hvala za odgovor.

 

Jaz sem obračal GP racer, brez težav. za moje hitrosti nisem čutil razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Eno vprašanje za "dirkače"...Je že kdo vozil kombinacijo gume spredaj Dunlop Gp D212, zadaj pa KR?Po mojem nebi smelo biti nič narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te kombinacije sicer ne, kontra pa zelo pogosto. V bistvu imam spredaj praktično vedno izključno KR 106, zadaj pa pač kar pride.. 211GP, GP Racer, Bridgestone, etc..

 

Nima bit kej narobe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ima kdo kakšne veze da bi v italiji kupil en razbit motor in si ga pripravil za dirke...hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšne veze da bi v italiji kupil en razbit motor in si ga pripravil za dirke...hvala

Kupi raje celega,bo ceneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno, odvisno kaj najdeš.. Jaz sem kupil razbitega in prišel skozi s pol toliko stroški kot bi s celim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko nekdo svetuje, s čim naj spnem oklepe za motor iz fiberglassa med seboj (npr. tank - stranski oklep) in kje se da to v LJ kupiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kake gume 120/70 zr17 in 190/50 zr17 za prodat s profilom pa da je guma še legalna za po cesti?

Jest sm kr nekaj Ducatijev prevozu in tut meu v lasti točn takega 996 k ga maš ti lahko povem, da sicer je imel Ducati 916/996/998 prvo vgradnjo 190/50 Michelin HI SPORT in original zadnjo feltno 5,5 cole samo se z 180/55 motor lepše pelje in za 5,5 naj bi bila 180 guma za 6 col pa 190. Pri ducatiju so takrat zato dal na 5,5 col 190, ker je bila Michelin zelo "odprta" guma in so jo s tem k so jo "stisnl" na preozko feltno mal ušpičl in je motor lepše v ovink padu. No dons pa novih gum ni treba več na tak način "špičt" so pa že izdelovalci za to poskrbel in za 5,5 col je predvidena za cesto 180 guma za 6 col pa 190. Na dirkališčih je zdej sicer 5,5 190 guma in na 6 col 200 guma sam tm je zarad skoraj 1 bar manjšega tlaka in drugačnih obremenitev druga teorija. Jest bi na tvojem mestu dal 180/55 ker se lepše pelje in govorim iz lastnih izkušenj ker sm probal 190/50 in 180/55 na ducatiju 996.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet sam gor bo šlo kar bom dobil al 180 alpa 190 ker trenutno nisem glih pr dnarju :/  itak zdej ne mislim neki gonit ker sem bil dve sezoni brez motorja in sem malo padu ven

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me za R6, kakšno imate razmerje zobnikov za na pisto. Sedaj imam namen zamenjati spredaj -1. Kaj pa drugače priporočate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me za R6, kakšno imate razmerje zobnikov za na pisto. Sedaj imam namen zamenjati spredaj -1. Kaj pa drugače priporočate?

 

Jaz večinoma vozim 16-45 Grobnik, Slovakiaring, Brno in 15-45 Pannonija, Hungaro. Je pa res, da mi odgovarjajo malenkost daljši prenosi.Ostali večkrat kombinirajo 15-45 in 15-47.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo vozi prvo 120/70 Dunlop 212 GP Pro v trdoti 8854 oz 9854 - to naj bi bla medium-hard (ponekod označena tudi kot medium). Kako se to obnese na Marofu, Grobniku..?

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z nastavljivimi "clip onsi" ....kitajskimi, seveda :blush:

Ja, so ok. Da kitajc tak aluminij, da palico prej za 90 stopinj zapiga kot da odleti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pregledat celotno vsebino teme mi enostavno vzame preveč časa…. Zato se opravičujem če je bila o tem tema že obdelana ..

Do sedaj sem bil samo 1x na dirkališču z motorjem ki ga imam trenutno za po cesti.

 

Zadeva mi je bolj kot hobi (rekreativno dirkanje) zato bom za začetek  kupil  600 kubičnega cestaka Suzuki, Kawasaki ali Honda (odvisno od ohranjenosti in cene). Motor bi kupil v Italiji saj so tam cene rabljenih motorjev bistveno nižje od 1000 do 2000€ kot pri nas v Sloveniji če jih primerjam po letnikih in prevoženih km.

 

 

Poliestre, pletene zavorne cevi in izpuh si bom sam porihtal saj mi je tudi to del zabave :)   Ostalih predelav na motorju, da bi pridobil na moči in pospeških (še) ne potrebujem.

 

Potrebujem še kakšne spremebe na motorju, da bi s teme ne ogrožal sebe in ostalih dirkačev?  

 

Se da kje v Sloveniji dobit po ugodni ceni plastike za motor? Do sedaj sem dobil to stran… http://www.pro-fiber.com/shop/

 

Za motorje, ki so namenjeni izključno za dirkališča, potrebujem katerekoli dokumente, da bi dokazoval lastništvo carini,policiji, upraviteljem dirkališča? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ostalih predelav, razen poliestrov in opletenih cevi, ne potrebuješ. Za hobi dirkanje je vsak stock SS čisto ok. Edino pri nekaterih modelih znajo tačke po tleh drsat. V tem primeru je treba dat gor distančnike, da vse skupaj malo dvigneš, oziroma športne stopalke.

 

2. Vprašaj pri Nicolletiju kolk bi prišli surovi poliestri (na strani mislim, da ima samo končane, pobarvane kite) http://www.nicoletti.si/

Poliestre bi ti lahko za normalen denar zrihtali tudi pri Čarmanu ali Elisi in verjetno še kje.

 

3. Potrebuješ nek dokument s katerim boš dokazal lastništvo.. Zdej lahko je to odjavljeno prometno s tvojim imenom gor (ampak tega najbrž ne boš imel če boš kupil v it), najbolj preprosto bo pa kar kupoprodajna pogodba.. Carina se s tabo ne bo ukvarjala, ker le te znotraj EU ni, upravitelja dirkališča tudi ne zanima čigav je motor, se pa zna zgodit, da te po dokumentih povpraša policija na meji oziroma pri kontroli prometa - pač preverjanje, da motor slučajno ni ukraden.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!