Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


franci

Priporočene objave

pol nimaš prezračenga. hudič je, da če se hecaš z hladilnim sistemom hitro in kvalitetno uničiš motor. pel raje na servis. to ne stane 100€, in si miren, motor pa pravilno hlajen.

LP

Prezračil ga na vse možne načine in tudi prijatelj, ki si je na svojem to brez težav uredil je bil zraven, pa še po navodilih v service manual. Pa je efekt enak. Tudi sam sem upal da bo samo to krivo. Glede pa na to kakšne sreče sem in mi je enako naredilo na avtu pred štirimi leti (pa tudi ni bilo nič ne v vodi, ne v olju) mislim da je to-to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerazumem vas ZAKAJ :devil: greste sploh menjat hladilno tekočino,še sploh, če nimaš pojma kako se to naredi!!! Sam sem imel V-maxa 9 let NIKOLI menjal hladilne tekočine.Hladilno tekočino pred zimo samo izmeri in jo zamenjaj šele,ko je npr.koncentrat izpod -30 stop.celz. sicer je NEPOTREBNO !!!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerazumem vas ZAKAJ :devil: greste sploh menjat hladilno tekočino,še sploh, če nimaš pojma kako se to naredi!!! Sam sem imel V-maxa 9 let NIKOLI menjal hladilne tekočine.Hladilno tekočino pred zimo samo izmeri in jo zamenjaj šele,ko je npr.koncentrat izpod -30 stop.celz. sicer je NEPOTREBNO !!!

lp

Še enkrat ponavljam, da sem bil primoran zamenjat ,ker je bila notri voda brez antifriza in ker je motor po novem čez zimo v neogrevani garaži potrebuje antifriz. Zakaj je bila not samo voda pa nevem-tako je pač bilo-kaj je zdaj pač je. Hvaležen bom če bi mi dal kakšen pameten nasvet.

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Meni dela moj enako. je letnik 1995 ,45k prevoženih. Zanima me ali je res to zaradi tesnila na glavi ali je kaj druga (da ne investiram brezveze). Nisem zasledil, kako se je končala zgodba z zgornjim GPZ. Sem že poskusil drugi čep na hladilniku in kolega se je vozil z mojim, pa je bilo z drugim čepom pri meni enako.

Robi

Aha, pri meni je bilo tako, da sem samo čep na hladilniku zamenjal in potem ni bilo nobenih problemov več. Sem pa porabil nekaj časa in živcev, da sem se spomnil tega preprostega ukrepa :rolleyes: Pri meni je bilo samo to. Ti praviš, da si zamenjal čep - ali si ga zamenjal z novim? Če ne poskusi z novim, konec koncev razkiraš samo par evrov. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

Še enkrat ponavljam, da sem bil primoran zamenjat ,ker je bila notri voda brez antifriza in ker je motor po novem čez zimo v neogrevani garaži potrebuje antifriz. Zakaj je bila not samo voda pa nevem-tako je pač bilo-kaj je zdaj pač je. Hvaležen bom če bi mi dal kakšen pameten nasvet.

Robi

Nisi napisal,da si bil primoran ampak,da si po "dveh letih" šel menjat antifriz!!!Pustimo to in pojdimo k stvari :naj enostavneje in najceneje je, da greš k nekem mehaniku, ki ima tako napravo kot jo boš videl spodaj na sliki z njo ti lahko izmeri ali so ti mehurčiki posledica uhajanja CO-ja v hladilno tekočino(dihtunga na glavi,ris na glavi ali bloku)ali ti samo v mašini hladilna tekočina vre posledično lahko zaradi neprezračitve sistema ali zaradi defektnega termostata.Namreč,če je prisoten CO v hladilni tekočini postane ta kemikalija v pumpici rumena sicer pri mehurčkih ki so posledica vrenja v motorju pa ostane tekočina plava!!

Sam ta pripomoček uporabljam kar uspešno že 30 let !!! :hmm: :hmm: post-27744-0-79520600-1295724664_thumb.jpg

post-27744-0-80253300-1295724655_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, pri meni je bilo tako, da sem samo čep na hladilniku zamenjal in potem ni bilo nobenih problemov več. Sem pa porabil nekaj časa in živcev, da sem se spomnil tega preprostega ukrepa :rolleyes: Pri meni je bilo samo to. Ti praviš, da si zamenjal čep - ali si ga zamenjal z novim? Če ne poskusi z novim, konec koncev razkiraš samo par evrov. LP

LP

Hvala za odgovor in tolažbo. Zanima me samo, ali si čep samo zamenjal, ali si tudi odzračil ali pa zamenjal hladilno0 tekočino. Če je tako, me zanima kako si to naredil (odzračil...).

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Hvala za odgovor in tolažbo. Zanima me samo, ali si čep samo zamenjal, ali si tudi odzračil ali pa zamenjal hladilno0 tekočino. Če je tako, me zanima kako si to naredil (odzračil...).

Robi

Zamenjal sem samo čep in to je bilo to. Ta pokrovček mora biti tak, da odpre šele, ko tlak v hladilnem sistemu naraste na 1 bar in šele nato spusti odvečno vodo v ekspanzijsko posodo. Jaz sem preden sem se spomnil zamenjati pokrovček enostavno z vijakom zamašil tisto cevko (oddušek), ki je speljana iz ekspanzijske posode pod motor. In ta stvar je delovala dokler nisem zamenjal pokrovčka.

Mislim, da z odzračevanjem pri tem motorju ni treba komplicirat, enostavno natočiš vodo, vžgeš motor in potem doliješ po potrebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjal sem samo čep in to je bilo to. Ta pokrovček mora biti tak, da odpre šele, ko tlak v hladilnem sistemu naraste na 1 bar in šele nato spusti odvečno vodo v ekspanzijsko posodo. Jaz sem preden sem se spomnil zamenjati pokrovček enostavno z vijakom zamašil tisto cevko (oddušek), ki je speljana iz ekspanzijske posode pod motor. In ta stvar je delovala dokler nisem zamenjal pokrovčka.

Mislim, da z odzračevanjem pri tem motorju ni treba komplicirat, enostavno natočiš vodo, vžgeš motor in potem doliješ po potrebi.

LP

Hvala ti za nasvet-je prišel ob pravem času-sem ravno nameraval zamenjat tesnilo glave. Bom poskusil še zamenjat čep in upam ,da bo bolje. Dogaja pa se popolnoma enako kot pri tebi. Danes tudi ugotovil ,da res čep spusti prehitro, saj sem samo z usti pihnil v cev in je že spuščal zrak ven. Upam, da bo res samo to. Bom javil če uspelo,zaenkrat pa hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

LP

Pomlad je tu in mi spet nazaj. Končno je gotova debata o tem kaj je crknilo na mojem GPZ-ju. Čez zimo sem še probal par manjših zadev (predvsem cenovno) ampak nič bolje, tako da sem vseeno kljub recesiji motor odpeljal k mehaniku in je bilo tesnilo na glavi in glava preveč pritegnjena in zvita. Zdaj je porihtano in se že veselo vozima. Toliko tudi tistim kateri trdijo ,da ne smeš sam zamenjat hladilno tekočino-nič ni bilo narobe z postopki menjave. Me pa samo zanima, če je prejšni lastnik vedel kaj se dogaja z motorjem im mogoče malo pritegnil glavo in vse skupaj prodal. Hvala vsem za nasvete in odgovore. Ali mogoče kdo ve kje bi se dalo kupiti steklo na maski-mogoče v črni barvi ali kaj bi naredil, saj je kar precej porisano in bledo?

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Od mene je šel motor tak kot sem ti rekel. Težav z motorjem, razen omenjenih smeti v rezervoarju in mašenja vplinjačev nisem imel. Kaj se je pa nato dogajalo pri naslednjem lastniku, od katerega si ga ti kupil, pa ne vem.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Od mene je šel motor tak kot sem ti rekel. Težav z motorjem, razen omenjenih smeti v rezervoarju in mašenja vplinjačev nisem imel. Kaj se je pa nato dogajalo pri naslednjem lastniku, od katerega si ga ti kupil, pa ne vem.

L.p.

LP

Ja,saj ni problema,mislil sem lastnika med nama (pa še mislim da je bil mehanik)-glavno da zdaj gre in naj bi še šel nekaj časa - upam :-))) (dokler ne zrastem in si kupim kakšno hornet ali fazer :D) Moram pa priznat, da še nisem imel nobenih težav od kar sem filter vzel ven in vozim brez-edino ne grem do rezerve. Dobil sem pa tudi veselje,saj popravilo in rezervni deli niso bili dragi, da bom mogoče čez zimo popravil še masko in mogoče nabavil nalepke. Imaš kakšno idejo, kje bi se dalo dobit ali naj jih dam izdelat (original čez 100€).

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

LP

Zanima me če kdo pozna kje bi se nabavil bolj športen izpuh za Kawasakija GPZ500S ali če kdo preureja originalne da bi imel vsaj malo boljši glas ali pa če lahko kaj sam naredim?

RV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Zanimiva mi je minula debata o relativnih kilometrih na motorju. In da 10 let star gpz 500 nemore met npr 20000 km :grim

Evo moj jih ima in to realnih, ker sem prvi lastnik zato že vem :OK:

Je letnik 2002, rdeč,2 stranski torbi, zadnji kufer za katrega sem kot kovinar nosilec izdelal sam in tanktorba, ostalo je original kot je bil. Max sem delal 2500 na leto, včasih le 1500. Eno leto pa je bil karamboliran in naredil 0 km :closedeyes: Mislil sem ga prodat že karamboliranega, pa sem ga popravil. potem sem ga dal v oglasnik z prevoženimi takrat 6500 km. Pa kupec pokliče, in se premislim kar ob klicu :grim :grrr In tako še dela dandanes brez napak. Le mašenja fergazera so bila z umazanijo. Pa smo namestili dodatn filter pod tankom in gre ko švicarska ura. Največa slabost-NIMA MERILCA GORIVA. Na njem je pa še tanktorba :sleep2: pol pa glej vedno v tank :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva mi je minula debata o relativnih kilometrih na motorju. In da 10 let star gpz 500 nemore met npr 20000 km :grim

Evo moj jih ima in to realnih, ker sem prvi lastnik zato že vem :OK:

Največa slabost-NIMA MERILCA GORIVA. Na njem je pa še tanktorba :sleep2: pol pa glej vedno v tank :BUA:

Največja slabost so prednje zavore,meni je padla prednja ploščica ven iz klešč k sreči na dvorišču "noben" mehanik ni znal razložiti zakaj je pa res da sploh ni zazihrana (fabriško zgrešena konstrukcija). Kar se tiče MERILCA goriva pa me sploh ni motilo saj ima rezervo za ca 40 Km.samo ko voziš z rezervo in ponovno natankaš NESMEš pozabiti prešaltat pipico iz rezerve spet na ON .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

mene pa zanima kakšna je cena registracije GPZ 500S če mogoče kdo ve in kakšna ER5?

Za ceno poglej na spletno stran AMZS med tema dvema motorjema nebi smelo biti razlike v ceni registracije saj imata enak agregat samo par Ps razlike !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kolko ti pomaga, a mene pride za kle-ja ki ima enak agregat okrog 90€ za celoletno zavarovanje :)

Sliši se prelepo da bi bilo res.. toliko me je stala registracija CPI SM 50 pred 5 leti.

Po AMZSjovem kalkulatorju me pride 200€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AMZS-jev kalkulator upošteva razne bonuse? :P

Kadar sem jst prvič to rihtal tud nism najdu pod 200€ na netu. Kadar se pogovarjaš z agentom so cene malo drugačne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa tut ne, jst sm tut neki šarmirau uno na tehničnih na okencu da mi je dala par % popusta, pa sem par mesecev kasneje dubu kuverto da imam kao neodobren popvst, naj doplačam še 5% premije. Tako da nevem kako eni kar talajo te bonuse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa tut ne, jst sm tut neki šarmirau uno na tehničnih na okencu da mi je dala par % popusta, pa sem par mesecev kasneje dubu kuverto da imam kao neodobren popvst, naj doplačam še 5% premije. Tako da nevem kako eni kar talajo te bonuse.

ne smes tega delat na okencu. odvisno pa tudi koliko imas bonusa pa kaj vse imas pri enem agentu zavarovano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kolko ti pomaga, a mene pride za kle-ja ki ima enak agregat okrog 90€ za celoletno zavarovanje :)

 

Za KLE-ja lahko potrdim kar je napisal sebar, za celo leto 98€ z AO+. Dedek na 2002 letniku ER5 pa ima mislim da malo čez 92€

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!