Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


franci

Priporočene objave

Jst bi pa rabu podatke za GPZja letnik 95' za generalno delat! Na kok se brusjo zadeve pa kok se ventili štelajo pa vžig...

Al je kdo tuki, ki lohk zrihta kšno fotokopijo iz ˝nevemkje˝? Bi kupu tisto knjigco v Louisu, pa me mal skrbi d teh podatkov ni v njej! Al ma kdo tisto knjigco za kterkol motor in so te podatki notr(če so za CBRko so pol za GPZja verjetn tud :whistle: )? PM je odprt...

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A se spozna kdo na tole mašinco,meni osebno se zdi malce predrago, skušal bom kontaktirati s prodajalcem , da vidim a je mogoče kaj zlata vrednega na njemu :?

po mojem je cena 300-320 jurjev primerna, kaj mislite vi?

Izgleda kr ok, pa km so realni..........emšo pa druga stvar.... :blush:

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=54807

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se spozna kdo na tole mašinco,meni osebno se zdi malce predrago, skušal bom kontaktirati s prodajalcem , da vidim a je mogoče kaj zlata vrednega na njemu :?

po mojem je cena 300-320 jurjev primerna, kaj mislite vi?

Izgleda kr ok, pa km so realni..........emšo pa druga stvar.... :blush:

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=54807

:hmm:

To ni GPZ 600 R, kakor je naslov teme.

No preden te prestavjo drugam:

- motor je barvan

- 50.000 km = 6.250 km/leto - morda res ralnih

- vreden če OK tam 300-350

- registracija je nižja kot za 600

- deli isti kot ER-5 = ni problema

... mel ga je med drugimi tudi Gregs. Prestavi se v zato ustrezno temo, boš dobil več odgovorov iz prve roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zdravo

Mene pa zanima če je že kdo predeloval avspuhe na GPZ-ju 500S ker bi rad mel mal bolši zvok :D

Tko da če ma kdo kak predlog kako to dosežt bi bil zelo hvaležen

lp z gorenske

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Mene pa zanima če je že kdo predeloval avspuhe na GPZ-ju 500S ker bi rad mel mal bolši zvok :D

Tko da če ma kdo kak predlog kako to dosežt bi bil zelo hvaležen

lp z gorenske

Kupi sportni auspuh...:D

Najlazje pa se najhitreje!

Popravljeno . Popravil justaboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi sportni auspuh...:D

Najlazje pa se najhitreje!

Samo kako je s to rečjo. A je dovolj za povečanje moči, če se menja le lonec, ali je potrebno menjati lonec+cevi? Pa sploh še kdo proizvaja nove izpušne sisteme za (zastarele) mopede tipa gpz in er?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo kako je s to rečjo. A je dovolj za povečanje moči, če se menja le lonec, ali je potrebno menjati lonec+cevi? Pa sploh še kdo proizvaja nove izpušne sisteme za (zastarele) mopede tipa gpz in er?

Povečal ne vem če boš kaj dosti.. kvečjemu za kakšnega konja al pa še to ne. Če hočeš neko občutno povečanje moči bi rabu lonec+cevi+konični filter za zrak+kakšno foro z verigo in zobniki+kakšno twekanje po fergazerjih, kar pa v končni fazi pomeni dosti $$$$. Za ER-5 (katerega vem da maš ti) se ti na koncu ne splača.

Za ER-5 vem da jih še vedno dela Wings (www.wings.si), za GPZ 500 pa nisem 100%

P.S. samo še vedno mi ni jasno kam siliš v neko predelovanje ER-5, ker itak ne boš dosegu nakaj pametnega :doze: Rajši kupi kaj močnejšega, pa tisto zablokiraj da narediš homologacijo pol pa daš vn blokado. To pa itak narediš samo zato da boš v cenejšem razredu za registracijo :) Aja pa ne zdej o buđet bike-u, si se glede tega že razjasnu. Pa če malo pogledaš pr drugih ni tolko večji strošek vzdrževanja ;)

P.P.S. Pa brez zamere ;)

LP Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povečal ne vem če boš kaj dosti.. kvečjemu za kakšnega konja al pa še to ne. Če hočeš neko občutno povečanje moči bi rabu lonec+cevi+konični filter za zrak+kakšno foro z verigo in zobniki+kakšno twekanje po fergazerjih, kar pa v končni fazi pomeni dosti $$$$. Za ER-5 (katerega vem da maš ti) se ti na koncu ne splača.

Za ER-5 vem da jih še vedno dela Wings (www.wings.si), za GPZ 500 pa nisem 100%

P.S. samo še vedno mi ni jasno kam siliš v neko predelovanje ER-5, ker itak ne boš dosegu nakaj pametnega :doze: Rajši kupi kaj močnejšega, pa tisto zablokiraj da narediš homologacijo pol pa daš vn blokado. To pa itak narediš samo zato da boš v cenejšem razredu za registracijo :) Aja pa ne zdej o buđet bike-u, si se glede tega že razjasnu. Pa če malo pogledaš pr drugih ni tolko večji strošek vzdrževanja ;)

P.P.S. Pa brez zamere ;)

LP Burnout

Nobene zamere, ti dam prav. Ko sem stvari malo bolj pretuhtal, vidim da se res ne splača. ERčiča bom pač imel dokler ne bom nabral denarja za kaj močnejšega. Kar bo po optimističnem scenariju še vsaj štiri leta. Sicer sem pa bolj sanjaški človek, saj veš, v mislih iz kante za smeti na redim motor, v resnici je pa reč drugačna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo

Mene pa zanima če je že kdo predeloval avspuhe na GPZ-ju 500S ker bi rad mel mal bolši zvok :D

Tko da če ma kdo kak predlog kako to dosežt bi bil zelo hvaležen

lp z gorenske

No še vedno nisem dobil nobenega odgovora kaj narediti da bi motor mel bolši zvok. :OK:

Al pa tega ni nihče delal :?

lp z gorenske

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sveder pa vrtat.....

ampak IMHO škoda lonca.

LP

Bom postavil eno vprašanje; je kdo že menjal verigo pogona odmičnih gredi na GPZ-ali ER-5 zanima me predvsem cena tega posega. :hmm:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Forum sicer spremljam že nekaj časa, sedaj pa bi vas prosil za nasvet. Težava je v tem da se mi moj gpz500s greje, in sicer ne takoj šele ko se peljem recimo vsaj 50km, težava je v tem da mi porine vodo v ekspanzijsko posodo, in zato zmanjka vode za hlajenje. Sicer sem jeseni zamenjal termostat sicer je boljše vendar problem ostaja. Meni se zdi najverjetnejša razlaga, da je šlo tesnilo glave, ker sicer dokler ne porine vodo v posodo je temperatura normalna. Zanima me še koliko bi me stala eventuelna zamenjava tesnila pri pooblaščenem serviserju. sicer pa je motor L.93 in ima prevoženih 42kkm.

Za odgovore se vam zahvaljujem in vse na forumu lepo pozdravljam

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na hladilniku ni nobenega pokrovčka, vodo dolivam v ekspanzijsko posodo, na njenem pokrovčku pa je samo tesnilo. Iz te posode je speljana cevka po kateri potem odteče višek vode, tko da v tej posodi ni pritiska. Možno pa je da ne dela ventil ki drži pritisk v hladilnem sistemu, in zato vodo takoj spusti v raztezno posodo, kajti tudi na segretem motorju ni v ceveh čutiti nobenega pritiska. Mi lahko kdo pove kako je stem na gpz-ju, če sploh ima tak ventil in kje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me mnenje, ki zadeva primerjavo GPZ vs ER. je že kdo peljal oba motorja...naj se prosim oglasijo takšni, ki so vsaj kolikor toliko nepristranski. V nekih testih sem bral, da med obema mopedoma ni neke posebne razlike v navoru, kljub temu da ima GPZ 20% več moči od ER. Kako je zdaj s tem? Zakaj so potem sploh manjšali ERki moč? No, hvalažen bom za vtis nekoga, ki je izprobal oba mopeda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na hladilniku ni nobenega pokrovčka, vodo dolivam v ekspanzijsko posodo, na njenem pokrovčku pa je samo tesnilo. Iz te posode je speljana cevka po kateri potem odteče višek vode, tko da v tej posodi ni pritiska. Možno pa je da ne dela ventil ki drži pritisk v hladilnem sistemu, in zato vodo takoj spusti v raztezno posodo, kajti tudi na segretem motorju ni v ceveh čutiti nobenega pritiska. Mi lahko kdo pove kako je stem na gpz-ju, če sploh ima tak ventil in kje.

LP

Mislil se tale pokrovček. Če ne tesni pravilno, ti voda predčasno uhaja v ekspanzijsko.

post-532-1143205875_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14075-1085 CAP-ASSY,RADIATOR

pejt na kawasaki stran, najdi parts diagrams, (ali pa http://www.kawasaki.com/Default.asp?strCon...D=2&intParts=1), pogledal sem za 1995 ninja 500, EX500D, ko dobiš gor parts diagrams, klikni na radiator, in ta-da!

LP

ima hladilnik pokrovček, samo ga pri er5 (verjetno tudi pri GPZ) ni za videt, ker je skrit pod posodo za gorivo

Ima neko cevko speljano do nga... ni posebno dolga, pomoje pod plastiko... na desni strani poglej na notranjem delu, imaš en šrauf ki en trikoten konec plastike drži, venpošraufaj pa poglej... my best guess.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

hmm, tele mrežice na hladilniku in spodaj na uni luknji pod hladilnikom so mi zelo znane :D

Lowrenc, poznaš njegovo zgodovino?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam njegovo zgodovino zelooo dobro :grim

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!