Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


franci

Priporočene objave

Drugače pa nevem kako boš ti zrihtal tele 35kW blokade? Kar se spomnem jih ni za tako stare motorje... Kvečjemu lahko dobiš 25kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri se mi potem bolj splača oz. se bolje pelje z blokado 35kW, ER5 ali GPZ500S?

 

Tisiti ki se ti najbolj dopade, drugače pa nekatere ER5-ke so bile tovarniško blokirane na 25kW, kako je pa z 35kW blokado pa nimam pojma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so na Ebayu komercialne blokade, sem tudi uprašal servise so rekli da mi lahko montirajo gor.

Samo pa ful drago računajo okoli 100€ samo za blokado na gasu ali pa v izpuhu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že iščeš tak motor bi bil zzr 250 mogoče boljša izbira? Manj problemov z vsem skupaj

Ma sem od vsakega skoraj slišal da se 250ke hitro naveličaš. Tega bi imel več kot 2 leti, dokler ne bi imel polne licence in kupil GPZ 900R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in kaj misliš da bo z blokirano 500tko? :D

Ista pašta

Ne vem, tako mi je večina svetovala, še zmeraj ima več moči 500ka tudi blokirana.

Denar mi ni problem zaradi tega ne bom šparal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, tako mi je večina svetovala, še zmeraj ima več moči 500ka tudi blokirana.

Denar mi ni problem zaradi tega ne bom šparal ;)

 

Če ti ni težko porihtati blokade in papirjev, vzemi motor ki ti je najbolj pri srcu/všeč in uživaj v vožnji  :bike: . Oba motorja, ER-5 in GPZ, sta dobra motorja tako da z nobenim ne moreš zgrešiti :OK: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, tako mi je večina svetovala, še zmeraj ima več moči 500ka tudi blokirana.

Denar mi ni problem zaradi tega ne bom šparal ;)

in prav tako ti bojo hitro svetovali, da sedaj ko je blokada vpisana jo kar mirno odstrani ker tega itak noben ne preverja. Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi nekaj, kar bo že v startu imelo 34kW.... Ne vem, zakaj si delati skrbi in stroške z blokiranjem in homologiranjem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi nekaj, kar bo že v startu imelo 34kW.... Ne vem, zakaj si delati skrbi in stroške z blokiranjem in homologiranjem.

To bi tudi jaz najraje, vendar pa imajo vsi ali blazno pod 34kW ali pa malo višje.

Najbolj primerni za A2 kategorijo po netu naj bi bli: (Suzuki GS500, Kawasaki ER5, Kawasaki GPZ 500S, Honda CB500.

Nekateri od teh imajo npr. 37kW, GPZ 500S ima pa celo 44kW.

Potem so pa še variante nekaterih od zgoraj naštetih ki imajo tovarniško 25kW, kar mi je pa brez veze če imam mejo na 35kW.

 

Sem pa na avtonetu že videl par takih ki so imeli na 34kW blokirane tako da ko se znova kakšen pojavi samo kupim in se jaz ne rabim ukvarjat s homologacijo

Popravljeno . Popravil Blaž Cigale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja v avtošoli so imeli ER5 za A2 po novem, tako da očitno najdi eno vrjanto ki ima 35KW, (to je precej zmede s takimi motocikli tut aprila pegaso ali xtx eni imajo 35kw, eni 37..) Tut CB 500 varirajo od 25 do 42 al 44kw.

 

Ti pa svetujem pošlatat ZZR250, meni je bol ušeč položaj kod na ER5, ki ima bol športtne ročke. (usaj zame ki ne segam v višino).

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa Hyosunga GT250, pa maš dober motor za majhen dnar :grim

Er-5 pa meni ni bil všeč, sem ga vozil v avtošoli, blokiranega na 25kw, potegne že, samo je pozicija sedenja čudna, sedež ozek, naprej nagnjen, krmilo ozko, je moj Hyosung v tem dosti bolj športen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Morda kdo ve, kje bi najceneje prišel skozi z vgradnjo blokade? Večina servisov računa 30€/h, trenutno bi me pri Elisi prišlo pribl. 250€ (homologacija,blokada,delo..)

 

Še to: odgovorili so mi, da mi lahko vgradijo blokado, kljub temu da imam le kupo-prodajno pogodbo, odjavljeno prometno dovoljenje prejšnjega lastnika in homologacijski karton. Motor je namreč bil odjavljen, saj ga nisem mogel še nase prepisat, ker bom šele zdaj zaključil A2, napisat ga pa tudi ne morem nase dokler ni blokiran, ker bi rabil izpit A ker ima 2kW preveč  :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zlo čudno se mi zdi da ima 35kw, kar se jst spomnem iz glave ima nekaj čez 40kw, oz. nekdo zgoraj je napisal 44kw. 

Malo se pozanimi zakaj je temu tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče, nisem pa siguren če dobiš blokado za A2. Še vedno se pogovarjamo o skoraj 20 let starem motorju... Pokliči pa vprašaj :)
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobiš. Samo da pri proizvajalcu stane 100€, naši nateguni pa ti poberejo 190 za isto stvar, zato se ti splača naročit preko neta (Alpha-Technik).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pred cca. tremi tedni sem kupil Kawasaki er 5 letnik 99. Motor ima prevoženih 48.000 km, malo se že slišijo ventili in veriga, kar pa sem ob nakupu vedel in vzel v zakup saj imam namen motor vozit čez poletje in na zimo razdreti mašino.

Moti pa me da vsakič po vožnji ko je motor segret iz cevke za oddušek na ekspanzijski posodi kapne na tla nekaj kapljic hladilne tekočine. Ko sem motor preizkušal pri prodajalcu se to ni dogajalo. Že ko pa sem ga peljal domov na prikolici (hladen motor) je bila na tleh lužica. Takrat sem mislil, da je to zato ker je motor prerukalo na prikolici a očitno ni bil to vzrok.

Prosim za nasvet kje bi lahko bil problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!