simonsi Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 V Elisi so mi rekli, da en za njih ravna feltne. Za 21" enduro feltno bi me prišlo ene 7k sit.
Provokator Objavljeno Avgust 2, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2006 Platišča z naperimi ni tako enostavno scentriratii, kot je to pri "navadnih". Probaj pri kakem starem dedku. Oni so to znali pri biciklih.....
ankh Objavljeno Avgust 3, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2006 Centriranje koles za spedwaj motorje je imel tip iz Ljubljane. Stanuje v Šiški, delavnica pa ima v kletni etaži terasastih blokov. Blatnik Franci, Ulica bratov Učakar 122. lp
C4V4L13R Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 am...ne vem če je blu že omenjenu, ampk js sm na skuterju vidu pobrušen rob, sm pol je pač srebrn, res d če hočš d je lepu, si morš cajt uzet ampk po k je narjen hudu zgleda :D lp
Jure Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Mah kaj komplicirate fantje, vodoodporca pa v akcijo :naughty:
gizmOkak Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 am...ne vem če je blu že omenjenu, ampk js sm na skuterju vidu pobrušen rob, sm pol je pač srebrn, res d če hočš d je lepu, si morš cajt uzet ampk po k je narjen hudu zgleda :D lp ni pobrušen je puliran .) in to se da cele feltne tko nardit, da so pulirane, in samo kraki v želeni barvi ali po želji.... je dosti motorjev pri nas k se furajo z na tak način pobarvanimi fetnami :grim
Taglaun Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Žiwjo! Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor. Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo? Vnaprej hvala za odgovor.
T Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Žiwjo! Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor. Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo? Vnaprej hvala za odgovor. Je varno in zanesljivo(preverjeno) sam mora narest tak, ki zna pa je vse :OK: Moje je popravil mojster iz Kamnika takoj za pošto levo, naredi zelo dobro, za druge pa ne vem :blush: lp
Tratnjak Damijan Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Raje drugo kup. Na Ebayu dobiš marsikaj.
T Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Aha tist majstr za pošto je Kuret men je za obe feltne računal 15.000,00Sit sam niso ble močno poškodovane. Če maš ogromno denarja ni problema kup nove drgač je pa popravilo sigurno. Še za nobenega nisem slišal, da bi se pritoževal nad popravljenimi feltnami. lp
eMBe Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Še za nobenega nisem slišal, da bi se pritoževal nad popravljenimi feltnami seveda ne ker se jih je večina pobila :devil:
Guest Brumer Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Žiwjo! Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor. Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo? Vnaprej hvala za odgovor. Če boš dal dobremu majstru,kot je Jerman se ničneboj edino za ceno se vnaprej dogovori .Seveda dogovori se za kompletno popravilo,se pravi : varjenje,siruženje,poliranje, barvanje in lakiranje,seveda obdelava je odvisno od tipa platišča. :OK: special749 1
T Objavljeno November 10, 2006 Opozori Objavljeno November 10, 2006 Še za nobenega nisem slišal, da bi se pritoževal nad popravljenimi feltnami seveda ne ker se jih je večina pobila :devil: :blink: :blink: :blink: Ne vem no diham še :hmm: a to pol kakšno bolezn dobiš ko maš popravlene feltne :lol1: lp :P
Taglaun Objavljeno November 11, 2006 Opozori Objavljeno November 11, 2006 Hvala za odgovore.... Kupujem širšo feltno, pa sem na ebayu našel eno "rahlo" poškodovano, tako da jo bom mogoče kupil in dal popravit. Lp
gattolina Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Če boš dal dobremu majstru,kot je Jerman se ničneboj edino za ceno se vnaprej dogovori .Seveda dogovori se za kompletno popravilo,se pravi : varjenje,siruženje,poliranje, barvanje in lakiranje,seveda obdelava je odvisno od tipa platišča. :OK: Platišča na motornih kolesih so alu odlitek. Ko je tak izdelek enkrat poškodovan, je situacija jasna. Popraviti se da marsikaj. Varno in zanesljivo pa ni nikoli več. Si znaš predstavljati, kakšne obremenitve delujejo na motociklova kolesna obroča že pri 150 km/h, ko zapeljaš na manjšo neravnino? Verjetno nočeš vedeti. In če so se poškodovala prvič, ko so bila tovarniško brezhibna, zakaj se ne bi poškodovala tudi drugič? Vendar je drugič drugače. In če smatraš, da je tvoje življenje vredno le toliko, kot kolesni iobroč tvojega motocikla, potem popravljaj. Če so vsa ta leta, ko si odraščal, se šolal, izobraževal, ustvarjal družino, zidal hišo, delal kariero v službi, vredna več, potem tega ne počni. carmagedon in special749 2
Leteči Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Poglej Kuret popravlja platišča in ima vse ustrezne papirje, da to uradno počne kar dokazujejo tudi atesti. Zato je kakršnokoli pametovanje v zgornjem stilu tukaj odveč. carmagedon in special749 2
hajamoto Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Pametnjakovič - na spomeniku ti bo pisalo "Umru zato, ker je mu popravleno feltno z atestom" "Slava mu". Zdej pa zares. Lan se je na Mobikrogu ubil človek, ki je imel ročko za bremzo zvito in jo je poravnal. Ko je hotel bremzat, mu je ostala v roki. Ko boš ti bremzov pr 200 na uro upej, da boš imel kaj v rok. Feltne sigurn ne. Asta la vista. :BUA:
hajamoto Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Sori - sm neki pozabu. A SI KDAJ S POPRAVLENO OLAGUMO FUKU? Je k original, sam maš posledice.
Leteči Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Sori - sm neki pozabu. A SI KDAJ S POPRAVLENO OLAGUMO FUKU? Je k original, sam maš posledice. Je na splošno ne uporabljam, samo v vednost Lan se je na Mobikrogu ubil človek, ki je imel ročko za bremzo zvito in jo je poravnal. Ko je hotel bremzat, mu je ostala v roki. Ko boš ti bremzov pr 200 na uro upej, da boš imel kaj v rok. Feltne sigurn ne. Asta la vista. Eno je ravnanje doma drugo ko dela človek ki ve kako se stvari streže in ki ve kdaj sploh lahko ravna. Pr 200 na uro nikoli ne zaviram, se vozim pod to magično mejo. JE pa zanimivo kako se nekateri spoznajo na stvari o katerih nimajo pojma. Verjemi, da se popravlja in vari še marsikaj drugega kot samo neka klinčeva platišča.
hajamoto Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Jest vem, da nič ne vem, vem pa tud, da eni vejo še manj kot jaz. Neumen bit nič ne boli. V Ljubljani imaš en kup livarjev, ki ulivajo aluminij, pa enga poklič, pa ga vpraš če bi se vozu s popravljeno motoristično feltno. Avto ima štiri, pa je vseen drgač. Najbolj ti bo to vedela povedat ga. Dolničar, kjer so včasih delal feltne. :?
gattolina Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Je na splošno ne uporabljam, samo v vednost Eno je ravnanje doma drugo ko dela človek ki ve kako se stvari streže in ki ve kdaj sploh lahko ravna. Pr 200 na uro nikoli ne zaviram, se vozim pod to magično mejo. JE pa zanimivo kako se nekateri spoznajo na stvari o katerih nimajo pojma. Verjemi, da se popravlja in vari še marsikaj drugega kot samo neka klinčeva platišča. Tisto pripombo o sexanju brez kondoma raje zase zadrži. Boš izpadel bolj pametno. Sicer pa tukaj ne rabimo kaj dosti pametovati. Motorska platišča so alu odlitek in ko ta poči, ga ne moreš ravnati, kot bi to počel z železom. Ampak ga najprej navariš, pa brusiš. Pa navariš, pa brusiš....In tako nekega dne dobiš uravnovešeno platišče. Ko ga pobarvaš, je kot novi. Kaj pa se dogaja z materialom, pri takšnih rokodelskih postopkih ne moreš vedeti. In aluminij, pa mi pametovali ali ne, ni in nikoli ne bo železo, jeklo ali beton. Če bi mi rekel, da ti takle mojster vlije novo platišče, bi rekel...ja. Zakaj pa ne. Da pa mi bo na motorju, ki gre čez 300 km/h ravnal platišča. Lepo te prosim. In če in ko se bo kaj tgodilo, mi bo rekel kaj? Sorry, da si se ubil? Malo več resnosti pa bi človek pa vendarle pričakoval.
mobI Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Žiwjo! Zanima me, če je že kdo dal popraviti zvito/odkrušeno alu feltno za cestni motor. Videl sem že avtomobilske feltne, ki so bile dobesedno zmaličene, pa jih je Jerman 100% popravil. Vem, da motorja pač ne moreš primerjati z avtom, pa vendar: ima kdo kake izkušnje s tem? Je to varno, zanesljivo? Vnaprej hvala za odgovor. Posušej, dej dnar na kup, pa kupi novo. Še se zgodi, da serijske razpadejo, kar poglej malo po netu, pa boš vidu. lp
gebre Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 če je kakšna manjša poškodba na robu platiša (ala udrtina) se da zadeve popravit, če pa je poškodba pri "krakih" je pa feltna samo še za v prešo (baje).
MarduK Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Popravit pa navarit se da karkoli hočeš. Glede varnosti pa, če ti to naredi mojster kot Jerman, mislim da se nimaš česa bati. Koliko motorjev ima popravljene felge... Verjetno tudi izmed vas, ki zatrjujete, da ni varno (če ste kupili rabljen motocikel, je možno marsikaj). Na splošno naj bi imel var večjo trdnost in žilavost kot samo ulitek, v katerem so že tako mikrorazpoke (SEVEDA, ČE JE ZAVARJENO KOT JE TREBA). Prav pa imate glede krivljenja, sploh aluminija. Če je enkrat zakrivljen v eno stran, pa ga odkrivimo, je veliko šans, da bo slej ko prej odletel stran. Glede tega ti bo že Jerman na licu mesta povedal ali je tako poškodovana, ali jo bo popravljal ali ne. P.S. Na Drag Race motorjih so ponavadi širjene felge originala. Odstružene stranice stran, vmes vstavljen in zavarjen ploščat alu profil, spolirano, pobarvano nazaj. Kakšne hitrosti pa dosegajo ti motorji, pa mislim, da vsi vemo.
simonsi Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Če je zavarjeno tako kot je treba, potem ne bi smelo biti problemov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se