Leteči Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Si znaš predstavljati, kakšne obremenitve delujejo na motociklova kolesna obroča že pri 150 km/h, ko zapeljaš na manjšo neravnino? In kakšne obremenitve nastopijo v tem primeru, me prav zanima. Na sam obroč ni ne vem kakšnih groznih obremenitev, ko pa zapelješ v luknjo imaš za blažitev udarca ostale mehanizme (vzmetenje in tudi sama pnevmatika) verjemi da platišče prejme najmanj obremenitve. Če so pa so močno poškodovani kraki ni mojstra, ki bi to popravljal, tako Kuret kot Jerman ti bosta to verjetno povedala. Sem v takem poslu da se nekoliko spoznam na stvari. V strojništvu se z varjenjem obnavlja marsikaj bolj zahtevnega kot platišča. Recimo obnova rezilnih orodij, obnova orodij za preoblikovanje pločevine, popravilo kalupov ....... in povsod so obremenitve vsaj nekaj 10x večje kot na platišču ki zapelje v neravnino pri 100km/h. Vem zakaj gre in če hočeš, da me prepričaš podaj svoje argumente in dokaze zakaj strokovno obnovljena platišča niso varna. Če se le tebi tako zdi to ne dokaže ničesar. Sicer pa kolikor vem imata Kuret in Jerman precej dela s temi platišči in mislim da če bi le enkrat šlo kaj narobe ne bi bila več v tem poslu.
hajamoto Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Mrtvi ponavadi ne govorijo. Jest ti verjamem, da si mojster v svojem poklicu, vendar kot drejar, kar domnevam da si, bi lahko vedu, da je več vrst aluminija. Čes si jih kdaj drejov. to dobr veš. Morda tud veš. da je feltna ulita iz alsi12 legure. Če je v tej leguri samo 0,5 Fe potem je ta feltna krhka in se pri večji obremenitvi ali pri vožnji čez robnik lahko razleti (kot steklol). Menda tudi veš, da so v feltni kmaor pridejo vijaki Fe puše. Če jih ne bi bilo in bi ti zategnil feltno mčkno preveč bi le ta počila. Če je poškodovana feltna še uporabna se to ugotovili lahko samo z rendgenom ki pokaže vse razpoke. Sicer pa kvaliteto feltne lahko ugotoviš enostavno s kvantometrom in potem lahko vidiš s kakšnimi feltnami se voziš. Sicer pa ti samo braniš morda svojega kolega, strokovno pa nisi utemeljil zakaj je popravljena feltna varna. Železo lahko ravnaš v nedogled, al legure pa nikoli več.
andi1 Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Železo lahko ravnaš v nedogled, al legure pa nikoli več. Se strinjam! Moje osebno mnenje je, da je življenje predragoceno, da bi šparal pri feltni. Isto velja za vilice - saj se jih da poravnati, a jaz jih ne bi NIKOLI dal na motor. Če imajo drugi drugačno mnenje, je to njihova stvar in jim ga ne branim. Tudi plastiko se da variti, pa nisem še nikogar videl z zavarjeno čelado, vsak si raje kupi novo. Če je pameten. TOREJ ??? P.S.: če se kdo ne strinja z mano, naj to zadrži zase, ker me ne bo prepričal. Pa en lep pozdrav vsem skupaj, Andi.
Leteči Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Mrtvi ponavadi ne govorijo. Jest ti verjamem, da si mojster v svojem poklicu, vendar kot drejar, kar domnevam da si, bi lahko vedu, da je več vrst aluminija. Čes si jih kdaj drejov. to dobr veš. Morda tud veš. da je feltna ulita iz alsi12 legure. Če je v tej leguri samo 0,5 Fe potem je ta feltna krhka in se pri večji obremenitvi ali pri vožnji čez robnik lahko razleti (kot steklol). Menda tudi veš, da so v feltni kmaor pridejo vijaki Fe puše. Če jih ne bi bilo in bi ti zategnil feltno mčkno preveč bi le ta počila. Če je poškodovana feltna še uporabna se to ugotovili lahko samo z rendgenom ki pokaže vse razpoke. Sicer pa kvaliteto feltne lahko ugotoviš enostavno s kvantometrom in potem lahko vidiš s kakšnimi feltnami se voziš. Sicer pa ti samo braniš morda svojega kolega, strokovno pa nisi utemeljil zakaj je popravljena feltna varna. Železo lahko ravnaš v nedogled, al legure pa nikoli več. Drejar z diplomo fakultete za strojništvo :P O aluminiju oziroma njegovih zlitinah vem precej (tako iz teorije kot prakse) in če bi sam poškodoval platišče ga dam brez pomislekov v popravilo. Nikjer ne piše da mora biti platišče izdelano iz omenjene legure. Ob poplavi različnih materialov in proizvajalcev nikakor ne moreš vedeti kaj kdo uporablja. Sam delam v proizvodnji delov za plinske cisterne in daljinsko ogrevanje kjer so zahteve po materialih točno določene (sicer za jeklo), delamo za več različnih kupcev in vsak ima svoje zahteve glede materiala. Kar si napisal je res, pa vendar še zmeraj ne vem zakaj misliš da so vse obremenitve neravnega cestišča na platišču. To enostavno ni res. Glej motor kot celoto ne osredotočaj se samo na platišče ki dejansko nima nekih enormnih obremenitev. Glede pokanja in krhkosti pač malo pretiravaš, sem že videl platišča ki so bila precej udarjena in zvita a niso odletela. Če bi bilo to res bi recimo platišče v takem primeru odletelo in se ne skrivilo. http://www.varaderoforum.com/cgi-bin/YaBB/...;num=1142284588 Mislim da je tale debata postala malo mimo, očitno bova ostala vsak na svojem bregu :P Vsak pa se bo moral med temi mnenji sam odločit kaj bo s poškodovanim platiščem storil. P.S. ne branim kolega, tako Kureta kot Jermana v živo še srečal nisem.
hajamoto Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Če je v aluminiju preveč železa je feltna krhka kot steklo. To lahko prebereš v vsakem strojniškem priročniku. Nikoli nisem trdil, da se feltne ne da popravit, samo s tako se vozi ti sam. Misl, da tvoj živlenje ni vredn sam par sto evrov ki jih s tem prišparaš. Prov čudm se da nis iz gorenjske, jest sm. Sicer pa vidš sam da si ostal osamljen, zato s tabo debato zaključujem. Nism dipl, pa tud strojnik ali livar nisem, pa vem kaj je prov. LP Glede obremenitev sm pa neki pozabu. Je tud iz alumija pa je najbolj obremenjen - pokrovček za tank od bencina :OK:
eMBe Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Drejar z diplomo fakultete za strojništvo :P marsikaj se dobi za denar :grim tud diplome so napol zastonj kupovali :lol1:
mobI Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 A zate so zavorna sila, sile, ki nastanejo pri pospeševanjih, centrifugalne sile zanemarljive? Ja kdo vse se pa danes vozi z mopedi?? A si morda slišal, da teperaturna obdelava povzroči spremembe v strukturi materiala! Pa še ti bi lahko solil pamet, ampak se bom rajši zadržal..
Leteči Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Če je v aluminiju preveč železa je feltna krhka kot steklo. To lahko prebereš v vsakem strojniškem priročniku. Že, samo od kje bi ti dobil železo v platišče pri obnovi ????? A misliš, da se aluminij vari z enakimi dodajnimi materiali kot jeklo oziroma, da se za vse materiale uporablja enak dodajni material :? Če ne, kako pa ti lahko veš koliko Fe je v zlitini, ki se uporablja za izdelavo platišč in to pri različnih proizvajalcih? @mobi Kdo pravi da platišče ni obremenjeno. Vendar tukaj nekateri pišejo kot da je deležno prav vseh obremenitev, ki se jih stakne na neravninah, kot da ni vzmetenja, elastičnosti pnevmatike in še kaj. Platišče ima res zanemarljivo obremenitev, kar za krake ne moreš reči in kot sem že napisal nihče ti ne bo popravljal krakov. In ja sprememba strukture materiala se spremeni s segrevanjem,zato tudi poznamo toplotne obdelave po varjenju. Ne vem zakaj imamo sploh pri nas Inštitut za varjenje in LAVAR na FS, baje dosti časa posvečajo tudi popravilom poškodovanih in obrabljenih orodij za preoblikovanje in podobne stvari. Šele zdaj vidim da so totalni bebci, ma naj raje kupijo novo edin to se splača. Je škoda tukaj diskutirati o tej tematiki ker pač eni boste gonili svoje do onemoglosti. Me vse bolj spominja na tematiko o čeladah. Kupi najdražjo če se maš rad pa ni važno tud če je samo grafika drugačna in je zato 20.000SIT dražja, vsekakor je varnost pogojena s ceno. Me pa zmeraj fascinira da laiki vedo več kot stroka. Debata zaključena z moje strani. Odloča se naj pa vsak sam, kaj bo storil.
Leteči Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 (popravljeno) PA še to :P Ko sem v študentskih letih kupoval obnovljene avtomobilske pnevamtike so se našli takšni ki so govorili da mi jo bo olupilo med vožnjo da ne smem voziti čez robnike...... Pa v 4 letih ni bilo niti enkrat nič takega pa sem skoraj vsak dan plezal čez robnike v iskanju parkirnega mesta. Dokler mi nekdo z uradnim papirjem zagotavlja da je stvar takšna kot mora biti nikoli nimam pomislekov. Popravljeno December 10, 2006. Popravil Leteči
MarduK Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Res je! Mislite, da se vse dela z vlivanjem? Veliko stvari je serijsko varjenih, potemtakem se nihče ne bi hotel vozit z aluminjastim okvirjem, ker je varjen :headbang: Se popolnoma strinjam z Letečim. Debata zaključena, vsak lahko goni svojo v nedogled, btw, tudi jaz sem strojnik. Če pa kdorkoli drug ve toliko več o teh stvareh brez šole, prakse in študija pa vsaka mu čast :worship: Lp
eMBe Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 vnete zagovornike popravljenih platišč bi laično samo nekaj vprašal :hmm: koliko felten je šlo po popravilu na rendgenski pregled materjala :hmm: :hmm: :hmm: po moje nobena vsaj s strani Jermana :grrr
MarduK Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 vnete zagovornike popravljenih platišč bi laično samo nekaj vprašal :hmm: koliko felten je šlo po popravilu na rendgenski pregled materjala :hmm: :hmm: :hmm: po moje nobena vsaj s strani Jermana :grrr Verjetno res. Čeprav je temu tako tudi v firmah. Vsaka ne gre na pregled (pa naj še kdo reče, da ni res, dokaz pa je pokanje pri kawa zx-10r). Pri varjenju pa rentgenski pregled ponavadi tudi ni potreben, saj ni prisotnih zračnih mehurčkov kot pri litju. Feltna pa mora držat tudi 3bare pritiska zraka, tako, da bi pomankljivo zavarjena feltna itak spuščala zrak. Potemtakem je riziko isti pri novi in pri popravljeni. No jaz sem svoje povedal, odloči pa naj se vsak sam, dejstvo pa je, da se po cesti vozi toliko avtomobilov in motorjev s popravljenimi feltnami, da bi se verjetno vsi od zagovornikov novih samo zgražali. Sem jih že imel in če bo potrebno jih bom še imel, res pa je, da tega ne ne bi dal delat kar enemu pocarju. Lp
gattolina Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Mrtvi ponavadi ne govorijo. Jest ti verjamem, da si mojster v svojem poklicu, vendar kot drejar, kar domnevam da si, bi lahko vedu, da je več vrst aluminija. Čes si jih kdaj drejov. to dobr veš. Morda tud veš. da je feltna ulita iz alsi12 legure. Če je v tej leguri samo 0,5 Fe potem je ta feltna krhka in se pri večji obremenitvi ali pri vožnji čez robnik lahko razleti (kot steklol). Menda tudi veš, da so v feltni kmaor pridejo vijaki Fe puše. Če jih ne bi bilo in bi ti zategnil feltno mčkno preveč bi le ta počila. Če je poškodovana feltna še uporabna se to ugotovili lahko samo z rendgenom ki pokaže vse razpoke. Sicer pa kvaliteto feltne lahko ugotoviš enostavno s kvantometrom in potem lahko vidiš s kakšnimi feltnami se voziš. Sicer pa ti samo braniš morda svojega kolega, strokovno pa nisi utemeljil zakaj je popravljena feltna varna. Železo lahko ravnaš v nedogled, al legure pa nikoli več. Lepo si povedal. Res je tako. Čestitke. P.S. Ata Jerman je zelo o.k. možakar. Ni pa nad fizikalnimi in kemijskimi zakoni. Drejar z diplomo fakultete za strojništvo :P marsikaj se dobi za denar :grim tud diplome so napol zastonj kupovali :lol1: Je ta forum namenjen debati ali žaljivkam?
MarduK Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Je ta forum namenjen debati ali žaljivkam? To se sprašujem tudi jaz. Na forumu ne sodelujem dolgo, bral sem ga že doolgo časa nazaj, skoraj od začetka, vendar nisem zasledil toliko žaljivk kot jih zdaj, ko malo bolj berem objave itd. Večinoma eni in isti osebki z žaljivkami in pametovanjem v tri dni. Tu jih pač lahko uporabljajo, ker ne bo nevemkakšne reakcije... Sorry za :topic:
_THUNDER_ Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 ccccccc...... :grrr :grrr noben pa mu ne bi povedal, da vgrajevanje širše feltne in posledično gume na motor ni ravno brihtno.... razen če se vozi ko en "star ata" (stereotipno) in se ustavlja pred ovinki in rine motor čez njih... no lahko da se seveda motim, ampak sam sem videl kaj pomeni širša guma kot je tovarniško predpisano.... :wacko: :wacko:
MarduK Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 ccccccc...... :grrr :grrr noben pa mu ne bi povedal, da vgrajevanje širše feltne in posledično gume na motor ni ravno brihtno.... razen če se vozi ko en "star ata" (stereotipno) in se ustavlja pred ovinki in rine motor čez njih... no lahko da se seveda motim, ampak sam sem videl kaj pomeni širša guma kot je tovarniško predpisano.... :wacko: :wacko: :grim Širša guma na enakem platišču verjetno, kajneda? Tam je problem ta, da se guma preveč zavije, ko sede v feltno, zato se spremeni oblika vozne površine. S širšimi feltnami je pa odvisno, do neke mere je boljše, pretiravanje v stilu 300mm gume pa verjetno ne. Nisem pa (ŠE) :hmm: probal. Odvisno od cele konstitucije motorja. Za drag race, kot sem napisal, pa je sigurno boljše, saj je v igri več oprijema. (spet odvisno od gume). Če bi si delal motor s divjimi dimenzijami felten in gum, me verjetno vozne lastnosti ne bi pretirano motile, na splošno tak motor (ponavadi) ni namenjen kakšnim daljšim izletom. :D
eMBe Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 marduk in spodne hlače :devil: če vidita v vsaki besedi žaljivke :eek: (ne poznata kibica :grrr ) vama preostane edino cerkveni forum :lol1: :slap: res sta uboga angelčka brezmadežna:slap: Kor13 1
MarduK Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 marduk in spodne hlače :devil: če vidita v vsaki besedi žaljivke :eek: (ne poznata kibica :grrr ) vama preostane edino cerkveni forum :lol1: :slap: res sta uboga angelčka brezmadežna:slap: SEVEDA! Sem bil glihkar pr spovedi :lol1: Drugač pa, a maš ti tut kupljeno diplomo? :naughty: Pa brez zamere :ninja:
eMBe Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 SEVEDA! Sem bil glihkar pr spovedi :lol1: Drugač pa, a maš ti tut kupljeno diplomo? :naughty: Pa brez zamere :ninja: valjda da sm jo kupu :OK: kdo bi se pa še muču s šolo pa prfoksi :P
MarduK Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 valjda da sm jo kupu :OK: kdo bi se pa še muču s šolo pa prfoksi :P Je bi tuuuuuuuut :OK:
Zx_R Objavljeno Maj 1, 2007 Opozori Objavljeno Maj 1, 2007 A lahko kdo da približno oceno koliko stane popravilo ene feltne(zadnje) pri jermanu(vem da je odvisno od poškodbe ampak vseeno), mislim komplet popravilo z poliranjem, barvanjem...
miha Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 mogoce kdo ve za kakšn podobn patent za obrobe nalimat sm len pa bi rad na hitr nalimu
Poljachina Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 Majo te obrobe v TC-ju al pa keri kol drugi trgovini??? Al ste naročil prek neta.
Fric Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 jst ti jih lohk zrihtam sam morm pocakat da jih spet dobi k so že use šle :rolleyes:
Aless Objavljeno Maj 30, 2007 Opozori Objavljeno Maj 30, 2007 (popravljeno) jst ti jih lohk zrihtam sam morm pocakat da jih spet dobi k so že use šle :rolleyes: po kolko €€€?bele so tud,pa kolko so siroke? kolk trakcov se pa rabi za eno stran feltne? Popravljeno Maj 30, 2007. Popravil justaboy
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se