Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno

Zavarovanje 600e? Mene pride na fzs, z ao+, obveznim 150e.

In ja ni poceni sport, se posebi ko gres kupovt opremo.

Objavljeno

Ma kakšne agente mate to? Mene pol zmiri nategne, 100eur za 30konju brez ao+

no če si začetnik začneš z malim popustom, pa pravi un izračun na amzs strani neke druge cifre

Objavljeno

Mene pride tok z blokado na 35kw.

Zacetnik, z minus 50%.

Placam pa par € več zaradi rizicne starosti voznike(neki podobnega temu).

Objavljeno

Mene pa v Avstriji pride poln kasko 105€ na mesec, motorja mi ni potrebno odjaviti prek zime. Zdej ne vem vec kaksne so kej cene polnega kaska za motor v Sloveniji. Letni servis pri pooblascenem serviserju me stane 250€ saj je urna postavka serviserjev cca 80€.

Objavljeno (popravljeno)

Ma kakšne agente mate to? Mene pol zmiri nategne, 100eur za 30konju brez ao+

no če si začetnik začneš z malim popustom, pa pravi un izračun na amzs strani neke druge cifre

32km,250ccm, osnovno, nezgodno, zelena karta 50€, sammo osnovno bi me prišlo 32€. Grem pa na triglav poslovalnico v mestu,nobenga agenta.

Servis,če gledmo samo filter in olje je to 5€ za filter in 12€ za motula.

Popravljeno . Popravil nxyz
Objavljeno (popravljeno)

poceni prav gotovo ni, se je pa na račun zavarovanja vsaj pri nas kar pocenilo. zavarovanje nas pride po 100€/ motor, osnovno, nezgodno (uno ta poceni), zelena karta, asistenca. 5€ filter za olje, 4l olja 54€(silkolene), pol še zavorna, hladilna, ampak to ne vsako leto. to so fiksni stoški. ostalo spada pa pod "potrošni material" (gume, spraji, veriga, bencin, kafetki, kosila....))

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

pozabla še tehnični, cestno takso cca 35€ pravi amzs, da je.

Objavljeno

Mene pa v Avstriji pride poln kasko 105€ na mesec, motorja mi ni potrebno odjaviti prek zime. Zdej ne vem vec kaksne so kej cene polnega kaska za motor v Sloveniji. Letni servis pri pooblascenem serviserju me stane 250€ saj je urna postavka serviserjev cca 80€.

Tudi pri nas ni ceneje če govorimo o kasku, ki pa je odvisen od vrednosti.....ne vem kaj ti pomeni poln  kasko  v Av. kaj zajema :glare:  ....tudi servisi so podobnih cen spet odvisno kaj servisiraš in na koliko km.....če kaj narediš sam je druga stvar :grim

Objavljeno

pozabla še tehnični, cestno takso cca 35€ pravi amzs, da je.

to ni cestna taksa oz. nadomestilo za uporabo cest (lukenj)....ampak železniška taksa :BUA:

Objavljeno

Mene pa v Avstriji pride poln kasko 105€ na mesec, motorja mi ni potrebno odjaviti prek zime. Zdej ne vem vec kaksne so kej cene polnega kaska za motor v Sloveniji. Letni servis pri pooblascenem serviserju me stane 250€ saj je urna postavka serviserjev cca 80€.

Kasko je odvisen od cene novega motorja. Natancneje za fazerja pride polni kasko cca 500e na leto.

Objavljeno

Kakšna Vespa, oziroma skuter je tudi primerna za začetnika.

pa bicikl in skiro

Objavljeno

Polni kasko, tako se vsaj imenuje zajema popolnoma vse, od kraje pa do nesrec. Seveda v primeru moje krivde cetudi moram placati 500€ ostalo pa krije zavarovanje, glede tega je za vse motorje enako. Ce se pa v zimskem casu karkoli zgodi po moji krivici pa se dodatnih 300€ na teh 500€.

 

Ja vrednost novega motorja je 15.600€ saj so pri nas malce visje cene kakor v SLO. Cestne takse pa to so zajete v ceno zavarovanja, kar me se pride je tehnicni pregled vsako leto cca 40€.

 

Smo pa v prednosti z gorivom ce se ne motim 95 je 1.1€ v nocnih urah :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanimajo informativni stroški da si "lastiš" motor.

 

Se pravi od začetka do prve vožnje :)

 

-Koliko stane izpit?

-Koliko stane oprema? (bom šel v avstrijo :D )

 

Trenutno sem nekak najbolj zagledan v Yamaho FZ8, 800ccm(78kw/106KM).

 

Pa me zanima kakšni so kaj stroški z takšnim motorjem

 

-registracija

-zavarovanje

-redni servisi

-gume

-poraba

itd..

 

Bi bil zelo hvaležen če bi mi kdo pomagal ;)

 

Objavljeno

Izpit cca jurja, če delaš od začetka, katerakol kategorija

Oprema? 200€ do 3jurje, to je pa čist odvisno od tega kolk se maš rad. Tam nekje za jurja si pa že dobr oblečen. Mam Nolanko N86 L če rabiš. Cijena? Sitnica....

Objavljeno

Mene pa zanimajo informativni stroški da si "lastiš" motor.

 

Se pravi od začetka do prve vožnje :)

 

-Koliko stane izpit?

-Koliko stane oprema? (bom šel v avstrijo :D )

 

Trenutno sem nekak najbolj zagledan v Yamaho FZ8, 800ccm(78kw/106KM).

 

Pa me zanima kakšni so kaj stroški z takšnim motorjem

 

-registracija

-zavarovanje

-redni servisi

-gume

-poraba

itd..

 

Bi bil zelo hvaležen če bi mi kdo pomagal ;)

Mene je lani brez prve pomoči prišđel izpit cca 900 eur.

Tehnični 16 eur.

Zavarovanje odvisno od kW, cestnina od kubature (jaz za Horneta dam 79 zavarovanje (Triglav), cca 30 cestnina ter podaljsanje reg.)

Redni servisi in vzdrzevanje:

Mazanje verige vsake 600 do 1000 km (mazivo cca 15 eur, čistilo 3 do 10 eur. Oboje traja več časa).

Olje 30 eur, filter cca 10 eur, delo 0 (menjam sam). Ostalega nisem še menjal.

Gume odvisno od mere in kaj vzameš (cene npr. na strani sm moto)

Poraba cca 4-5l...

 

LP Andrej

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanimajo informativni stroški da si "lastiš" motor.

 

Se pravi od začetka do prve vožnje :)

 

-Koliko stane izpit?

-Koliko stane oprema? (bom šel v avstrijo :D )

 

Trenutno sem nekak najbolj zagledan v Yamaho FZ8, 800ccm(78kw/106KM).

 

Pa me zanima kakšni so kaj stroški z takšnim motorjem

 

-registracija

-zavarovanje

-redni servisi

-gume

-poraba

itd..

 

Bi bil zelo hvaležen če bi mi kdo pomagal ;)

Stroški od začetka,ko začneš opravljat izpit,pa do konca,ko ga opraviš,je tako,da se moraš najprej dobro pozanimat,kje je kakšen popust v avtošoli.

Jaz pred štirimi leti sem porabil za izpit blizu 600€,danes ne vem kakšne so cene,ma mislim,da ni veliko dražje.Seveda je to cena,če narediš vse v prvo;)Pa dejmo reč okrog 800€,toliko pa stane danes izpit za kamijon,pa mislim,da ni izpit za A kategorijo dražji od C,ali pač,ne vem.

 

Oprema,hja,tako ali drugače jo moraš nabavit za izpit naredit,jaz sem jo moral kupit,ker sem malo izvenserijski,visok,pa dolg,pa mi ni mel noben za posodit:PCena opreme pa,ni glih poceni,če je vsaj mal kvalitete,drugač pa se tudi kvaliteta da najdet ceneje od opevanih slovenskih prodajalcev moto opreme.V tujini,Avstrija,Italija se najde dost cenejšo opremo,pa še radi se pogajajo za ceno,pri nas so redki trgovci,ki znajo naredit popust.

Pa recimo,da za jurčka dobiš vse kar rabiš za začetek,potem pa sproti nadgrajuješ.

 

Zadnji in največji strošek,če želiš imet spodoben motor,to pa je od vsakega posameznika odvisno kaj hoče imet in koliko budgeta ima,oz.koliko si pripravljen olajšat TRR.

Stroški servisov pa so odvisni od tipa motorja,koliko kilometrov ima,kaj je treba vse menjat na določeno št.kilometrov....to pišem,če imaš namen kupit rabljen motor.Drugač pa je ko kupiš nov motor,kjer ti načeloma,vsaj men se zdi fer,da ti 1.servis na 1.000km časti hiša,kjer si kupil motor,potem pa nekje med 5.000 in 10.000 km,oz.vsaj 1X na leto,ampak spet je odvisno od znamke in tipa motorja.

Stroški servisov in delov za motor,ter tekočin,to je spet dribljanje pri ceni,velik je ponudnikov storitev,cene nihajo,lahko pa velik prišparaš,če se kaj spoznaš na šraufanje in si vzameš čas za iskanje potrošnega materijala in delov po spletu.Veliko ceneje daš za enak izdelek,kot pri lokalnem trgovcu,oz.serviserju.

Če imaš namen imet sportaka,kar vsaj iz začetka odsvetujem,ker se mi ne zdi glih motor za začetnika,bodo servisi pogostejši,razen,to so res izjeme,da imaš desno roko umirjeno in poduhovljeno:P

Drugače je pri turerjih,ki so narejeni za bolj umirjeno in turistično vožnjo(po omejitvah),ni pa pravilo,kajti tudi turerje lahko fajn razturiš;)Tu so servisni intervali dolgi,na vsakih 10.000km....pri endurotu je spet drugače,ker če imaš rad neurejene poti(offroad),moraš imet v mislih,da moraš že sam bit terenski mehanik,imet vedno kakšen pomemben kos s sabo in servisi bodo lahko spet pogostejši.

 

Skratka,moraš ugotovit,kakšne vrste motorist si,oz.boš,koliko budget-a imaš na razpolago,ter na koncu potegnit črto(pa ne tisto belo),da bo vse skupaj sprejemljivo.

 

Drugače pa,v motociklizem lahko gre na tone denarja,ampak,če je to strast in ljubezen,pogon za živet življenje,potem,vsaj jaz,dam še zadnji cent,če je treba,za motor;)

 

Tako,upam,da sem vsaj malo pomagal,pa vso srečo pri opravljanju izpita in srečno,ter varno na cesti,predvsem pamet in predvidevanje!!!

Popravljeno . Popravil kitekatus
Objavljeno (popravljeno)

Stroški od začetka,ko začneš opravljat izpit,pa do konca,ko ga opraviš,je tako,da se moraš najprej dobro pozanimat,kje je kakšen popust v avtošoli.

Jaz pred štirimi leti sem porabil za izpit blizu 600€,danes ne vem kakšne so cene,ma mislim,da ni veliko dražje.Seveda je to cena,če narediš vse v prvo;)Pa dejmo reč okrog 800€,toliko pa stane danes izpit za kamijon,pa mislim,da ni izpit za A kategorijo dražji od C,ali pač,ne vem.

 

Oprema,hja,tako ali drugače jo moraš nabavit za izpit naredit,jaz sem jo moral kupit,ker sem malo izvenserijski,visok,pa dolg,pa mi ni mel noben za posodit:PCena opreme pa,ni glih poceni,če je vsaj mal kvalitete,drugač pa se tudi kvaliteta da najdet ceneje od opevanih slovenskih prodajalcev moto opreme.V tujini,Avstrija,Italija se najde dost cenejšo opremo,pa še radi se pogajajo za ceno,pri nas so redki trgovci,ki znajo naredit popust.

Pa recimo,da za jurčka dobiš vse kar rabiš za začetek,potem pa sproti nadgrajuješ.

 

Zadnji in največji strošek,če želiš imet spodoben motor,to pa je od vsakega posameznika odvisno kaj hoče imet in koliko budgeta ima,oz.koliko si pripravljen olajšat TRR.

Stroški servisov pa so odvisni od tipa motorja,koliko kilometrov ima,kaj je treba vse menjat na določeno št.kilometrov....to pišem,če imaš namen kupit rabljen motor.Drugač pa je ko kupiš nov motor,kjer ti načeloma,vsaj men se zdi fer,da ti 1.servis na 1.000km časti hiša,kjer si kupil motor,potem pa nekje med 5.000 in 10.000 km,oz.vsaj 1X na leto,ampak spet je odvisno od znamke in tipa motorja.

Stroški servisov in delov za motor,ter tekočin,to je spet dribljanje pri ceni,velik je ponudnikov storitev,cene nihajo,lahko pa velik prišparaš,če se kaj spoznaš na šraufanje in si vzameš čas za iskanje potrošnega materijala in delov po spletu.Veliko ceneje daš za enak izdelek,kot pri lokalnem trgovcu,oz.serviserju.

Če imaš namen imet sportaka,kar vsaj iz začetka odsvetujem,ker se mi ne zdi glih motor za začetnika,bodo servisi pogostejši,razen,to so res izjeme,da imaš desno roko umirjeno in poduhovljeno:P

Drugače je pri turerjih,ki so narejeni za bolj umirjeno in turistično vožnjo(po omejitvah),ni pa pravilo,kajti tudi turerje lahko fajn razturiš;)Tu so servisni intervali dolgi,na vsakih 10.000km....pri endurotu je spet drugače,ker če imaš rad neurejene poti(offroad),moraš imet v mislih,da moraš že sam bit terenski mehanik,imet vedno kakšen pomemben kos s sabo in servisi bodo lahko spet pogostejši.

 

Skratka,moraš ugotovit,kakšne vrste motorist si,oz.boš,koliko budget-a imaš na razpolago,ter na koncu potegnit črto(pa ne tisto belo),da bo vse skupaj sprejemljivo.

 

Drugače pa,v motociklizem lahko gre na tone denarja,ampak,če je to strast in ljubezen,pogon za živet življenje,potem,vsaj jaz,dam še zadnji cent,če je treba,za motor;)

 

Tako,upam,da sem vsaj malo pomagal,pa vso srečo pri opravljanju izpita in srečno,ter varno na cesti,predvsem pamet in predvidevanje!!!

Popravljeno . Popravil kitekatus
Objavljeno

Super ste ;)

 

Tak kot sem že omenil se mi najbolj sveti nekak naked bike in Yamaha FZ8 800ccm(78kw/106KM). Koliko bi bilo zavarovanje za to? Pa koliko neka približna poraba na 100km?

 

Za opravljanje izpita rabim še kaj druga kot čelado?

 

Imam izpit za B že 12 let in pri 16 sem delal tudi za moped izpit :D

 

Kje pa se da dobit kakšno gradivo za piflanje? Včasih se je to šlo v knjižnico po tisto malo knjigico in sem 1x preletel skozi in je bil izpit za avto tukaj :)

Objavljeno

 V avto šoli boš dobil vse potrebne informacije kaj in kej se kaj dobi. Brez teorije in roške ne boš mogel voziti motorja. Oblečen boš moral biti v skladu z motoristično opremo (čelada, rokavice, čevlji, moto obleka in hlače). Obilo veselja in užitkov ti želim.

Objavljeno

Za fz8 ti lahko js slikam mojo zavarovalno polico in takso in te pizdarije pa bos vidu priblizno kaj in kako

Mam pa blokirano na 35kw in kasko

Dobis ju3 sliko ;)

Objavljeno

Super ste ;)

 

Tak kot sem že omenil se mi najbolj sveti nekak naked bike in Yamaha FZ8 800ccm(78kw/106KM). Koliko bi bilo zavarovanje za to? Pa koliko neka približna poraba na 100km?

 

Za opravljanje izpita rabim še kaj druga kot čelado?

 

Imam izpit za B že 12 let in pri 16 sem delal tudi za moped izpit :D

 

Kje pa se da dobit kakšno gradivo za piflanje? Včasih se je to šlo v knjižnico po tisto malo knjigico in sem 1x preletel skozi in je bil izpit za avto tukaj :)

Jaz sem dal za svojo Hornetko 380 € za zavarovanje (plus zelena karta), pa ima 75 kW. Je pa cena zavarovanja za motorje nad 74 kW ista. 

Kar se tiče porabe je pa čisto odvisno kako se boš vozil, jaz imam nekje med 4,5 in 5 l na 100 km. Je pa res, da ne tiščim ampak se vozim nekak normalno, brez kakšnih hudih pospeševanj, pa čimbolj tekoča vožnja (pa nekje do 10 % čez omejitve  :krneki: )

Objavljeno

kaj imas to vse v zavarovanju vsteto? Pa koliko bonusa?

Kaj za opravljanje izpita rabim se kaj druga poleg celade?

Objavljeno

Pamet. Že taka kmečka ti pove,da je dobro imeti vsaj še rokavice,škornje..kaj hitro se na poligonu zgodi,da položiš motor,čemu zlomi in odrgnine,če obstaja oprema.

Bolje kakšno leto počakati in dati malo več na kupček kot se iti nekaj na silo.

Objavljeno

to sm že mislim da ene 2x napisau, oprema za izpit ni nujno d aje najboljša pa tut za začetek če boš umirjeno vozu, ne glede na to kaj se folk smeji lidl opremi, meni so čisto dobro služle špar rokavica pa ena jakna za 50€ na nogah pa martinske, čeleda pa pride prva na vrsti in pol glede na čelado vidiš kolkopoš šparau pr jakni.

 

Marsi kdo se ne bo stinjal s tem, če pol ne boš kupu takoj motorja in ne veš kolko dnarja ti bo ostalo po izpitu, kaj ti pomaga oprema za jurja pa motorja nimaš.

Objavljeno

to sm že mislim da ene 2x napisau, oprema za izpit ni nujno d aje najboljša pa tut za začetek če boš umirjeno vozu, ne glede na to kaj se folk smeji lidl opremi, meni so čisto dobro služle špar rokavica pa ena jakna za 50€ na nogah pa martinske, čeleda pa pride prva na vrsti in pol glede na čelado vidiš kolkopoš šparau pr jakni.

 

Sej opreme menda ne rabiš za kadar se lepo voziš? Najbolš da pršparaš 50€ na rokavicah, greš potleh in imaš prste ko prekuhane hrenauke. Isto velja za vse ostalo. 

Že tako rabiš srečo da jo odnesež brez poškodb ob kakršnjem koli srečanju z asfaltom, travo, drevesom, skalo, .....

 

Pač kupiš cenej motor, Sploh pa bi lahko že v štartu vsak vedu če ima dovolj €€ za ta hobij. Sej noben cen ne skriva

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!