Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

za 289 km/h po GPS-u med uncem in postojno rabiš dobre gume ja ;)

ti ze veš :naughty: :naughty: :naughty:sigurno si fouš :kva2: :kva2: :naughty: :naughty:

Popravljeno . Popravil jurko
Objavljeno

Spoštovani stric Šlepar od gozdne,

Jutri ga bom čez gmajno na šiht žgal, zato se prosim zavedaj naslednjega:

Če se boš poln hlodov slučajno na cesto basal takrat, ko bova z muckom tačko pilila okrog tistega ovinka, za katerim imaš izvoz, potem bo to eno čisto navadno IZSILJEVANJE - in boš za to odgovarjal.

A ti je jasno?

Le toliko, da vemo, kako stvari stojijo.:headbang:

rrrr

. . . . . . . . /¯/)

. . . . . . . ./¯ ./

. . . . . . . /. . / THIS IS FOR ALL THE PEOPLE

. . . . /¯`/'. .'/¯¯/ WHO DON'T LOOK TWICE

. . . /'/. /. . /. . /. /¯\ AND CUT BIKERS OFF!

. . .('(. . . . . .¯/'. . ').......JUST SAYIN'!!!!

Objavljeno

KAJ PRAVIŠ PA NA TO (glej superbike) ???:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: slick gume na javni cesti (isle of man ) !!! PS. isle of man je javna cesta, zato mi prosim razlozi, kako ima slick guma oprijem na po tvojem :da so te površine pogosto neravne in da se na javnih cestah nahaja še marsikaj drugega kot pa samo in izključno čist in lep asfalt?

VEM, DA NISMO NA ISLE OF MAN !!!! :winkiss:

Očitno ne veš, če primerjaš zaprto cesto, pripravljeno za dirko, s cesto, po kateri teče promet, kjer vozila z bankin navlečejo na cesto pesek, če se že prej kje ne vsuje s kakšnega tovornjaka, kjer na cesti lahko najdeš vse od kravjeka, zemlje in blata, vode in luž pa do olja itn. Lej, saj ti nihče ne brani tvojih iluzij, itaq sam plačuješ visoko ceno zanje a ne jih prodajati kot pametne, ker to enostavno niso.

Objavljeno

Očitno ne veš, če primerjaš zaprto cesto, pripravljeno za dirko, s cesto, po kateri teče promet, kjer vozila z bankin navlečejo na cesto pesek, če se že prej kje ne vsuje s kakšnega tovornjaka, kjer na cesti lahko najdeš vse od kravjeka, zemlje in blata, vode in luž pa do olja itn. Lej, saj ti nihče ne brani tvojih iluzij, itaq sam plačuješ visoko ceno zanje a ne jih prodajati kot pametne, ker to enostavno niso.

in kako ti guma s profilom pomaga na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju napram tisti, brez profila?

Objavljeno

in kako ti guma s profilom pomaga na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju napram tisti, brez profila?

hehe, hvala za tak komentar, dobiš za drink :OK: :OK: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

in kako ti guma s profilom pomaga na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju napram tisti, brez profila?

Samo on to ve "male tajne velikih kuhara"

Objavljeno (popravljeno)

Očitno ne veš, če primerjaš zaprto cesto, pripravljeno za dirko, s cesto, po kateri teče promet, kjer vozila z bankin navlečejo na cesto pesek, če se že prej kje ne vsuje s kakšnega tovornjaka, kjer na cesti lahko najdeš vse od kravjeka, zemlje in blata, vode in luž pa do olja itn. Lej, saj ti nihče ne brani tvojih iluzij, itaq sam plačuješ visoko ceno zanje a ne jih prodajati kot pametne, ker to enostavno niso.

dobro glej asfalt (pesek, luknje, itd... ) VEM, da boš rekel" te gume imajo profil", ampak ... pa boš videl, kako je cesta pripravljena

Popravljeno . Popravil jurko
Objavljeno

s tem profilom na gumah, kjer ga je na najbolj prodajanih modelih cestnih gum v sloveniji mimogrede le za vzorec (za policaje), si ne rabimo metat peska v oči...razlika med slick gumami in gumami s profilom je ravno tolikšna, kot bi šli na sprehod po dežju brez dežnika, ali pa samo z ogrodjem dežnika (brez platna), v katerem primeru boste bolj mokri??? v obeh enako, le da vam bo z dežnikom v roki voda še v rokav tekla

Objavljeno (popravljeno)

dej preberi si moje stare zapise kaj sem napisal :winkiss: :winkiss: lahka tebi, tudi ce bi dal lesena kolesa bi drzalo !!:naughty: :naughty: :blush::yea1: :yea1: kaksne gume imas pa ti na mopedu ??? verjetno tako stare, da takrat se niso vedeli, kaj je homologacija, prava zmes, itd.. :yea1: :yea1: :glare: :glare: ej stari, hecam te :yea1: :yea1: :kva2:

avon road rider .. mislim da je bilo 3,januarja na ridah ..med ledom komaj našel zaplato asfalta da sem lahko motor na stojalo dal .. tudi ovinki so bili še delno ledeni ... ko sem dal dol rokavice , čelado in podkapo sem pogledal gumo in glej čudežno se je že osušila in ko sem jo prijel je bila lepo temperirana ...

na mopedu imam pa nove savske .. bolj slabo držijo - http://www.motosvet....ost__p__1865466 B) ... :P

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

hehe, hvala za tak komentar, dobiš za drink :OK: :OK: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

A si ti na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju bremzu?

Mislim da nisi, pa tudi če bi bi bila razlika.

Naredu si napako pa če jo tajiš do smrti.

Pa saj nima veze, saj tudi jaz rad vozim hitro in posledično delam napake.

Sem pa vesel da si cel i n ti privoščim da si živ, imam dva prijatla, ki nista več med nami zaradi takih napak in jih mam še vedno v dobrem spominu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A si ti na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju bremzu?

Mislim da nisi, pa tudi če bi bi bila razlika.

Naredu si napako pa če jo tajiš do smrti.

Pa saj nima veze, saj tudi jaz rad vozim hitro in posledično delam napake.

Sem pa vesel da si cel i n ti privoščim da si živ, imam dva prijatla, ki nista več med nami zaradi takih napak in jih mam še vedno v dobrem spominu.

VSI SMO LJUDJE , vsi delamo napake, zaradi katerih se kesamo (ce se lahko ) :headbang: :headbang:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A si ti na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju bremzu?

sem trdno prepričan, da še ne obstaja guma, ki bi nudila toliko oprijema za enak pojemek, kot bok avtomobila, zato v tem primeru nima veze s kako gumo se je peljal, lahko bi se tudi samo po feltni

Objavljeno

in kako ti guma s profilom pomaga na kravjeku, zemlji, blatu, vodi in olju napram tisti, brez profila?

Ti, ne vem...verjetno imajo vse pnevmatike homologirane za uporabo na cestah profil zaradi lepšega izgleda in dizajnerskega pristopa.

Profil omogoča odvajanje vode in drugih motečih snovi, da bi pnevmatika lahko zagrabila podlago. Verjetnost zdrsa pri vožnji čez snovi, ki zmanjšujejo ali onemogočajo oprijem, je s takšno pnevmatiko manjša kot z gladko pnevmatiko v istih okoliščinah. Do določene mere, seveda, saj tudi pnevmatika s profilom zdrsne, kadar so kanali zapolnjeni in ni več stika z oprijemljivo podlago.

Objavljeno

s tem profilom na gumah, kjer ga je na najbolj prodajanih modelih cestnih gum v sloveniji mimogrede le za vzorec (za policaje), si ne rabimo metat peska v oči...razlika med slick gumami in gumami s profilom je ravno tolikšna, kot bi šli na sprehod po dežju brez dežnika, ali pa samo z ogrodjem dežnika (brez platna), v katerem primeru boste bolj mokri??? v obeh enako, le da vam bo z dežnikom v roki voda še v rokav tekla

Ja, cela industrija pnevmatik dela gume s profilom zaradi slovenskega policaja. Sveta preproščina.

Najbolj prodajani modeli cestnih gum niso SS gume temveč touring pnevmatike (če se pogovarjamo o motociklih) in te imajo več kot dovolj profila.

Saj morda imaš prav in bodo kmalu začeli prodajati slick enduro gume za vožnjo po pesku surrender.gif

Objavljeno

Ti, ne vem...verjetno imajo vse pnevmatike homologirane za uporabo na cestah profil zaradi lepšega izgleda in dizajnerskega pristopa.

Profil omogoča odvajanje vode in drugih motečih snovi, da bi pnevmatika lahko zagrabila podlago. Verjetnost zdrsa pri vožnji čez snovi, ki zmanjšujejo ali onemogočajo oprijem, je s takšno pnevmatiko manjša kot z gladko pnevmatiko v istih okoliščinah. Do določene mere, seveda, saj tudi pnevmatika s profilom zdrsne, kadar so kanali zapolnjeni in ni več stika z oprijemljivo podlago.

saj se mi je zdelo, da enačiš profil na moto gumi s profilom oz. lamelami zimske avto gume...jaz sem tukaj zaključil debato, ker niti približno ne govoriva o isti stvari...s to razlago raje poskusi na off-road forumu (za avtomobile, ne motorje), tam ti bo še kdo verjel

Objavljeno

saj se mi je zdelo, da enačiš profil na moto gumi s profilom oz. lamelami zimske avto gume...jaz sem tukaj zaključil debato, ker niti približno ne govoriva o isti stvari...s to razlago raje poskusi na off-road forumu (za avtomobile, ne motorje), tam ti bo še kdo verjel

Ta tvoj odgovor ne pove nič. Predvidevam, da imaš izkušnje s slick gumami, ki jih jaz nimam. Zato pa lahko primerjam obnašanje motorja na spolzkih podlagah z touring pnevmatikami in enduro pnevmatikami, saj sem z obojimi prevozil nekaj deset tisoč kilometrov. In ne boš verjel, na pesku in vsem ostalem kar se najde na cesti, je z enduro gumo dosti manj drame. Verjetno zato, ker izpodrivajo drsečo snov in se z ostrim robom profila zažirajo v podlago. Če je pa moja kmečka logika v tem primeru napačna pa se dam z veseljem podučiti.

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem kje se vi vozite, samo jaz nimam s cestno (profilno) verzijo GP Racerja, ki je kljub temu, da ima nekaj malega kanalov ob robovih praktično gladka guma, nobenih problemov.

Vozim se po normalnih cestah in se načeloma ne srečujem s kakšno posebno umazanijo, da bi rabil nevem kakšne kanale na gumi za odvajanje le te.. Vsake tolk časa sicer naletiš na kakšen pesek, ampak če imaš hitrost kolikor toliko prilagojeno cestni vožnji in si nenehno pozoren na podlago, ga ponavadi opaziš dovolj zgodaj, da imaš čas pociljat zvoženo kolesnico, oziroma tolk upočasnit in postavit motor pokonci čez pesek, da gre skozi.

Ne pravim, da ne more prit do situacije, ko je na cesti nekaj nepredvidenega in te enostavno pobere, seveda lahko, ampak se mi zdi da bom takrat krivec jaz ker bom prehiter za pravilno odreagirat in ne guma, ki ima manj kanalov kot kakšna druga..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Ti, ne vem...verjetno imajo vse pnevmatike homologirane za uporabo na cestah profil zaradi lepšega izgleda in dizajnerskega pristopa.

Profil omogoča odvajanje vode in drugih motečih snovi, da bi pnevmatika lahko zagrabila podlago. Verjetnost zdrsa pri vožnji čez snovi, ki zmanjšujejo ali onemogočajo oprijem, je s takšno pnevmatiko manjša kot z gladko pnevmatiko v istih okoliščinah. Do določene mere, seveda, saj tudi pnevmatika s profilom zdrsne, kadar so kanali zapolnjeni in ni več stika z oprijemljivo podlago.

no ti brihta, zdaj mi pa nekaj povej, preprosto vprasanje : npr. vlečeš po tleh (karikiram da bo fant razumel ) 20kg kartonasto skatlo velikosti 1x1m, in vleces 20 kg skatlo velikosti 0.5x0.5m, kaj tezje vleceš ??? isto je z pnevmatiko, več povrsine je na tleh, bolj guma drzi !!! govorim o asfaltu, ne pa o snegu, dezju, itd...:naughty: :naughty: :naughty:DRUGO VPRASANJE : kaj pa ce na slick gumi urezes profil ??? a po tvojem bo se zmeraj slick guma, z zmesjo neenako gumi z profilom ???

Popravljeno . Popravil jurko
Objavljeno

no ti brihta, zdaj mi pa nekaj povej, preprosto vprasanje : npr. vlečeš po tleh (karikiram da bo fant razumel ) 20kg kartonasto skatlo velikosti 1x1m, in vleces 20 kg skatlo velikosti 0.5x0.5m, kaj tezje vleceš ??? isto je z pnevmatiko, več povrsine je na tleh, bolj guma drzi !!! govorim o asfaltu, ne pa o snegu, dezju, itd...:naughty: :naughty: :naughty:DRUGO VPRASANJE : kaj pa ce na slick gumi urezes profil ??? a po tvojem bo se zmeraj slick guma, z zmesjo neenako gumi z profilom ???

če imaš dovolj velik nož za rezanje profila, se lahko potem s tako narezano gumo po frnikulah voziš, saj jih profil odmetava izpod gume :)

Objavljeno

če imaš dovolj velik nož za rezanje profila, se lahko potem s tako narezano gumo po frnikulah voziš, saj jih profil odmetava izpod gume :)

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Ta tvoj odgovor ne pove nič. Predvidevam, da imaš izkušnje s slick gumami, ki jih jaz nimam. Zato pa lahko primerjam obnašanje motorja na spolzkih podlagah z touring pnevmatikami in enduro pnevmatikami, saj sem z obojimi prevozil nekaj deset tisoč kilometrov. In ne boš verjel, na pesku in vsem ostalem kar se najde na cesti, je z enduro gumo dosti manj drame. Verjetno zato, ker izpodrivajo drsečo snov in se z ostrim robom profila zažirajo v podlago. Če je pa moja kmečka logika v tem primeru napačna pa se dam z veseljem podučiti.

upam da znas angleško '??? :rolleyes: Slick tyres provide far more traction than grooved tyres on dry roads, due to their greater contact area but typically have far less traction than grooved tyres under wet conditions. Wet roads severely diminish the traction because of aquaplaning due to water trapped between the tyre contact area and the road surface. Grooved tyres are designed to remove water from the contact area through the grooves, thereby maintaining traction even in wet conditions.Since there is no tread pattern, slick tyre tread does not deform too much under load. The reduced deformation allows the tyre to be constructed of softer compounds without excessive overheating and blistering. The softer rubber gives greater adhesion to the road surface, but it also has a lower treadwear rating; i.e. it wears out much more quickly than the harder rubber tyres used for driving on the streets. It is not uncommon for drivers in some autosports to wear out multiple sets of tyres during a single day's driving.

Objavljeno

no ti brihta, zdaj mi pa nekaj povej, preprosto vprasanje : npr. vlečeš po tleh (karikiram da bo fant razumel ) 20kg kartonasto skatlo velikosti 1x1m, in vleces 20 kg skatlo velikosti 0.5x0.5m, kaj tezje vleceš ??? isto je z pnevmatiko, več povrsine je na tleh, bolj guma drzi !!! govorim o asfaltu, ne pa o snegu, dezju, itd...:naughty: :naughty:

Odgovor: Ista figa.

Sila trenja ni odvisna od velikosti objekta ampak zgolj od tipa površine in mase objekta.

P.S. Kolegilalni nasvet. Ne izzivaj, ker več kot očitno, ti ne znese. :rolleyes:

Objavljeno

Če pogledam mojo Pirelli Diabolo Supercorso nisem prepričan da odvaja ravno dosti vode, pa ima kao profil..... me pa zanima , če ta teorija drži : Gume namenjene za uporabo na stezi imajo delovno temparaturo višjo kot tiste za cesto - torej , če mi je na cesti v prometu ne uspe zagreti, vozim z trdo gumo ,ki ima slabši oprijem in bolj oddrsava. In če logično sklepam, se slabše vozim, poleg tega pa mi jo še bolj pobira, ker trda guma se šmirgla , zagretga pa lepi. Imam prav??

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Odgovor: Ista figa.

Sila trenja ni odvisna od velikosti objekta ampak zgolj od tipa površine in mase objekta.

P.S. Kolegilalni nasvet. Ne izzivaj, ker več kot očitno, ti ne znese. :rolleyes:

ista povrsina ista masa !! :closedeyes: bom izival, saj lahko, ker kolikor vem je to javni forum za javne debate, če ti pa kaj ni prav pa ne beri in daj minus , pa ne enega, ampak 100000000 (jih pogresam iz sole )

Objavljeno

In kaj mi mojstra hočeta dokazati? Da slick guma bolje drži v idealnih pogojih čistega in ravnega asfalta? To smo že vedeli. Ali mi lahko dokažeta, da se bolje odnese na spolzkih podlagah od gumah s profilom oz. da gume s profilom na takšnih podlagah niso nič boljše?

@ Jure...ravno zato sem napisal, da obstaja točka kjer na spolzki podlagi odletiš ne glede na to kakšno pnevmatiko uporabljaš. Vprašanje je ali to točko dosežeš prej z gladko pnevmatiko ali s takšno, katere profil je namenjen povečanju oprijema in varnosti pri vožnji na spolzki podlagi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!