Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Ne morem verjeti, nekdo je slikal, ko sta fanta ležala na cesti, ko še ni bilo rešilca tam. Očitno res nihče več ne pomaga ljudem.

ja taka je realnost :SS mediji seveda se pospesujejo stvari, ker placujejo za te kozlarije :nono: , ze nekaj casa nazaj sm sodeloval na prometni z motoristom ter kombijem, nazalost fant ni prezivel, ostal je ujet pod kombijem.

Za trakom pa ljudi, kot v kinu, dokler nismo postavl gasilskiga kamjona pocez cez cesto, pol je blo konc showa :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo sprašuje kako se je pisal? eden od niju Faleskini njegov oče ima v Straži Hundaj servis in če se nemotim je z tem motorjem celo vozil dirke ! To sem zvedel že popoldne nevem pa kdo od njih dveh je preminul, informacija ob 14.00 je bila da je Faleskini hudo poškodovan !

Jaz mislim, in upam, da to NI ista nesreča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo sprašuje kako se je pisal? eden od niju Faleskini njegov oče ima v Straži Hundaj servis in če se nemotim je z tem motorjem celo vozil dirke ! To sem zvedel že popoldne nevem pa kdo od njih dveh je preminul, informacija ob 14.00 je bila da je Faleskini hudo poškodovan !

Ne bo držalo... Ja, Faleskini je res pogrnil pred nekaj dnevi, ampak hvalabogu ni tako hudo (Cartman, prav imaš, res ni ista... ) Menda jih je res skupil v noge, to pa je (upam) hvalabogu tudi vse. Fanta, ki sta bila udeležena v včerajšnji nesreči pa nista s Straže ampak suhokranjca. Imena se pa tudi že vejo, pa vseeno ne bom pisal... Verjamem, da je že tako dovolj hudo za bližnje, sploh pa za domače od preminulega fanta. Sožalje.

Popravljeno . Popravil Kor13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz teme Cestno črna siva kronika

Ne vem če si zadel žebljico na glavico ampak mislim da je motoriranje zelo težka in nevarna droga v porastu kateri žal najbolj podležejo mladi in neizkušeni. Smrtnemu davku se nikakor ne bomo izognili. Tud sam sem pred kratkim ubrisal pr 42-ih pa sem samo lahko hvaležen da sem jo dobro odnesel trance_27_notworthy.gif

Pa če motorje popolnoma prepovemo se bo našla nova droga ki bo spet harala najbolj med mladimi neizkušenimi avantur željnimi. Ampak je res da prebivalstvo planeta strmo narašča in najbrž pa čeprav se sliši kruto miljoni mrtvih širom sveta na nek način rešujejo svet. Podaljšujejo kritično maso obstoja ljudi. Huh kam sem zabredel- ph34r.gif

ne vem če je prav da sem premaknil pogovor, ampak nočem smetit v oni temi, nabijanje naj bo kar tukaj!

skratka, mladi in neizkušeni?

hm...

kaj ni tak da v zadnjem času umirajo motoristi 40 ali 50+ let??

neizkušeni? morda.

mladi? 40, 50 ali več let - mladi?! wallbash.gif

daj no, ne s takimi glupimi stereotipi.

to lahko pričakujemo od nekoga, ki o motorjih nima treh čistih in pač za brezveze nekaj nabija, ne pa da še motoristi širimo tako plehko razmišljanje.

poleg vsega pa pristavljaš, da si sam pri 42 letih zletel in si lahko srečen, da je kot je.

še en neizkušen? morda, ne vem.

mlad? oprosti, za moje pojme nisi.

če bi meli pametne zakone bi se mladina lahko malo prej spravla na taprave motorje in se naučila vozit, ne pa da se pol stari osli grejo najstnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje pa ste vsi skupaj pozabili na silo lepenja, ki je odvisna od površine... :rolleyes:

D.

Tu je bilo govora o potrebni sili za vleko določenega predmeta po površini, ne pa o potrebni sili za začetni premik tega predmeta.

Do določene mere ti dam prav, ampak v tem se pa ne strinjam : "Pri gumah to ni faktor, ker je ta sila vedno enaka (teža motorja + motorista), zato z večjo površino gum zmanjšujemo pritisk in ohranjamo silo trenja " !

Primer : v ovinku deluje nate sila teznosti+ centrifugalna sila, zato (probaj na mestu nagnit motor do tacke, ali pa se med voznjo dotakni asfalta z tacko, pa boš videl, da pride motor manj nagnjen )

Ne vem, če sem prav razumel tvoje napisano... Si imel v mislih, da med vožno prideš prej do tačke?

Če je to, pa (verjetno) zato, ker se guma v ovinku deformira (splošči) in motor se bolj približa tlom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če sem prav razumel tvoje napisano... Si imel v mislih, da med vožno prideš prej do tačke?

Če je to, pa (verjetno) zato, ker se guma v ovinku deformira (splošči) in motor se bolj približa tlom.

Več gre na račun stisnjenega amortizerja, saj ga centri sila potegne skupaj in posledično bližje tlom. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu je bilo govora o potrebni sili za vleko določenega predmeta po površini, ne pa o potrebni sili za začetni premik tega predmeta.

Vse skupaj pa se nanaša na 'dilemo', ali nudijo gume brez profila (pri čemer seveda ne mislimo na gume, ki so pač obrabljene) boljši oprijem kot tiste s profilom - pač na podlagi dejstva, da imajo slednje manjšo stikalno površino.

Sicer pa je tudi tvoja trditev na trhlih nogah, saj koeficient trenja ni neka konstanta, ki bi bila odvisa samo od snovi, ampak tudi od geometrijskih lastnosti predmetov, hitrosti, ... - še posebej pri mehkih snoveh, kot je guma...

Povedano drugače - široka guma lahko ima drugačen koeficient trenja kot ozka guma iz iste zmesi. Če je večji ali manjši, se pa da ugotoviti samo empirično. Se mi pa zdi, da so ljudje, ki se ukvarjajo z dirkanjem, to že ugotovili. :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več gre na račun stisnjenega amortizerja, saj ga centri sila potegne skupaj in posledično bližje tlom. :whistle:

aleluja :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse skupaj pa se nanaša na 'dilemo', ali nudijo gume brez profila (pri čemer seveda ne mislimo na gume, ki so pač obrabljene) boljši oprijem kot tiste s profilom - pač na podlagi dejstva, da imajo slednje manjšo stikalno površino.

Sicer pa je tudi tvoja trditev na trhlih nogah, saj koeficient trenja ni neka konstanta, ki bi bila odvisa samo od snovi, ampak tudi od geometrijskih lastnosti predmetov, hitrosti, ... - še posebej pri mehkih snoveh, kot je guma...

Povedano drugače - široka guma lahko ima drugačen koeficient trenja kot ozka guma iz iste zmesi. Če je večji ali manjši, se pa da ugotoviti samo empirično. Se mi pa zdi, da so ljudje, ki se ukvarjajo z dirkanjem, to že ugotovili. :whistle:

D.

najbolje da damo na motor kramparce (cross gume) bo sigurno bolj drzalo (po teoriji nekaterih ) kot pa slick gume :naughty: :naughty: :kva2::yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno bo bolj držalo.

Na njivi :)

saj so naše ceste že skoraj same njive :headbang: :headbang:

PS.njive nimajo toliko lukenj :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume brez profila so uporabne samo za dirkanje. Gume s profilom se bolj grejejo, zaradi "zvijanja" profila.

Če je kdo gledal "Top gear" je lahko videl, da so morali "testnem vozniku" natakniti na formulo gume za dež, ker s slajki ni dosegel delovne temperature gum, ker je bil enostavno prepočasen (pa je drugače "profi"). Torej ne vem kako si nekateri predstavljajo, da lahko uporabljajo dirkalne (slajk) gume v rednem prometu.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo sprašuje kako se je pisal? eden od niju Faleskini njegov oče ima v Straži Hundaj servis in če se nemotim je z tem motorjem celo vozil dirke ! To sem zvedel že popoldne nevem pa kdo od njih dveh je preminul, informacija ob 14.00 je bila da je Faleskini hudo poškodovan !

Ni bil Faleskini. Nesrečna poba sta mlajša od njega za kar nekaj let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume brez profila so uporabne samo za dirkanje. Gume s profilom se bolj grejejo, zaradi "zvijanja" profila.

Če je kdo gledal "Top gear" je lahko videl, da so morali "testnem vozniku" natakniti na formulo gume za dež, ker s slajki ni dosegel delovne temperature gum, ker je bil enostavno prepočasen (pa je drugače "profi"). Torej ne vem kako si nekateri predstavljajo, da lahko uporabljajo dirkalne (slajk) gume v rednem prometu.

lp

Franc

Kdaj je bilo to?Imam vse dele na disku in tega nisem zasledil. Ker z drugače vozijo s sliki,vendar teh avtov potem ni na tabli(so prehitri :) ).Recimo Ferrari FXX in Pagani Zonta mislim R al kaj je že oznaka ta,ki ima rekord nurburinga 6,47min in držita rekord kroga na top gear.Pagani z 1.08.xx FXX s Shumijem pa 1,10.xx....Zonta s cestnimi gumami nima za burek...Razen,če bi 20sekund prej štartala,verjetno,ker ima bolj primerne gume :D

Aja eni mislite,da ima formula kaj skupnega z(sploh sliki,ki se na njej uporabljajo)...eni ste res...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz teme Cestno črna siva kronika

.......................

če bi meli pametne zakone bi se mladina lahko malo prej spravla na taprave motorje in se naučila vozit, ne pa da se pol stari osli grejo najstnike.

Ja kje si pa pobral, da je vožnja motorjev samo za "najstnike"??? Pri katerem letu bi naj nehali, da ne bomo stari osli? Zakaj sploh takšno izražanje? Posplošuješ vse v en koš?

Te pa te "mladega butla" pozdravlja "star osel" in ti želi streznitev pri izrazoslovju, da ne bo izpadalo žaljivo zame in mnoge moje vrstnike, ki znamo uživat pri motoriranju enako kot mladina. Ali pa še bolj?

Popravljeno . Popravil ataIBA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene samo zanima, če je kje dostopna statistika, koliko ŽENSK se je v letošnjem (in preteklih) letih ubilo z motorjem kot voznice. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo tista dva zakonca iz Postojne, ki sta padla, ta dva sta umrla zaradi količkov odbojne ograje....

Tudi pred leti v Sg je bilo tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene samo zanima, če je kje dostopna statistika, koliko ŽENSK se je v letošnjem (in preteklih) letih ubilo z motorjem kot voznice. :xx:

Malo...večinoma samo padajo začetnice, ki se svojega znanja zavedajo in so zato samo odrgnine, pa še testosteron jih ne žene v višave. Torej, moj odgovor je skoraj nič ali zanemarljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kje si pa pobral, da je vožnja motorjev samo za "najstnike"??? Pri katerem letu bi naj nehali, da ne bomo stari osli? Zakaj sploh takšno izražanje? Posplošuješ vse v en koš?

Te pa te "mladega butla" pozdravlja "star osel" in ti želi streznitev pri izrazoslovju, da ne bo izpadalo žaljivo zame in mnoge moje vrstnike, ki znamo uživat pri motoriranju enako kot mladina. Ali pa še bolj?

Gre bolj za to, da je motornih koles vsak dan več tudi pri nas in da so vedno bolj dostopna, saj je trg prenasičen.

Zato si lahko "vsak" kupi motor in je zaradi te statistike so tudi "starci" med žrtvami. Je pa res, al pa se mi samo zdi, da je bilo letos precej žrtev med motoristi nad 40,50+.

http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?id=3150

leta 2009 kar 46.000 motornih koles, od tega skoraj 6.000 novih...

Je pa verjetno pri motoristih v "letih" smiselno dati še več poudarka na fizično pripravljenost ipd., saj je znano da telo takrat ni več takšno kot pri 20. letih, je pa res da je praviloma glava bolj urejena pa se to potem izenači in ni razlik med starim oslom in mladim butlom, razen da so starci na bmwjih. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kje si pa pobral, da je vožnja motorjev samo za "najstnike"??? ......

ataIBA!

A ti povem nekaj "hecnega" a resničnega...

Ko sem se leta 1982 vrnil s moto potovanja po Severni Ameriki sem rekel prijatelju (in na to pozabil, a me je po dolgih letih na to spomnil na moj petdeseti roj. dan):

"Da se v Ameriki z motorji vozijo tudi 50 let stari deci..." :O :o :slap:

Zanimiva izjava a ne.

Pa še kako je bila resna v tistih časih. :yes:

.

Uf, se opravičujem! Tole je pa kar :topic: v tejle temi.

Lahko tudi zbrišete!

.

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa verjetno pri motoristih v "letih" smiselno dati še več poudarka na fizično pripravljenost ipd., saj je znano da telo takrat ni več takšno kot pri 20. letih, je pa res da je praviloma glava bolj urejena pa se to potem izenači in ni razlik med starim oslom in mladim butlom, razen da so starci na bmwjih. :)

Opažam tisto: 20 let nazaj je šlo po ušesih, pol pa pavza, zdej pa bi usi spet radi bli 20 let stari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni razlik med starim oslom in mladim butlom.

to je precej dober povzetek glede generacijske različnosti. Cepec je cepec, ni važno, kolk je star.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!