Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Opažam, da so nekateri stari cepci precej bolj utrgani od nas, mladih... Sicer pa... katera leta se štejejo, da si mlad in katera da si star? Ko sem bil star 19 let, so se mi zdeli 30letnki na motorju nekaj nenormalnega. Taki stari cepci, sem si mislil... Ko sem bil sam star 30, mi je bilo to nekaj samo po sebi umevnega, da pri takih letih voziš motor. Zdaj se mi zdijo mladeniči. Celo za sivolase mi ne pride na kraj pameti, da so pa prestari... Jah, nič -vse je stanje duha. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene samo zanima, če je kje dostopna statistika, koliko ŽENSK se je v letošnjem (in preteklih) letih ubilo z motorjem kot voznice. :xx:

vidiš, mene pa zanima v kakašnem procentu je bil vzrok za nesrečo predelava motorja??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse skupaj pa se nanaša na 'dilemo', ali nudijo gume brez profila (pri čemer seveda ne mislimo na gume, ki so pač obrabljene) na navadni cesti boljši oprijem kot tiste s profilom - pač na podlagi dejstva, da imajo slednje manjšo stikalno površino.

Manjka ti del, katerega sem vstavil in boldal.

Četudi je danes na nekaterih supersport gumah profil bolj kot ne za okras in zadostovanje zakonskim normam, ima ta guma pomanjkljivosti kadar govorimo o splošni rabi na javnih cestah. Lepše je to povedano tukaj...

TREAD DESIGN

Race tracks are pieces of exceptionally well maintained pothole-free road surfaces, with special crews that clean up oil spills and wipe off rain water with squeegies -- and thus tires for racing use often do not have any tread design at all or one with minimum treading (to maximize the rubber-to-ground interface).

By comparison, a modern street tire has to deal with a long list of possible road-surface contaminants and irregularities, including water (rain, snow, slush), oil, automatic transmission fluid (ATF), spilled diesel fuel, sand, dirt, soil, gravel, loose asphalt, ridged concrete, slab-gaps and expansion-fills, bumps, pits, potholes, reflectors, cracks (and grass growing from the cracks), tar patches, etc. The list is almost endless. To help compensate for these irregularities, the carcass design of street/touring tires are different from those of track tires, including the inclusion of tire treads (in the USA, DOT-mandated). Please note that not all treads are designed equal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo...večinoma samo padajo začetnice, ki se svojega znanja zavedajo in so zato samo odrgnine, pa še testosteron jih ne žene v višave. Torej, moj odgovor je skoraj nič ali zanemarljivo.

Padajo že... ubijejo?

Še dobro, da imate v tem primeru po ustavi enake pravice kot ženske, če ne bi vam že zdavnaj... :xx:

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jaz že ne vem za katero da bi se ubila z motorjem, kot voznica. Mogoče imam kratek spomin, pa vendar...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pred leti v Sg je bilo tako...

...misliš na obvoznici ob bazenu? Še isti mesec so dali dvojno ograjo... A res morajo praktično videti, kje se taka ograja rabi...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Padajo že... ubijejo?

Še dobro, da imate v tem primeru po ustavi enake pravice kot ženske, če ne bi vam že zdavnaj... :xx:

Ženske voznice motorjev imajo povsem enako verjetnost žalostnega konca, kot moški vozniki.

Razlike je trenutno v razmerju števila ženskih in moških voznic.

Ne nasedajte strokovnim vedno istim ugotovitvam, da je vzrok nesreče v prevelikih hitrostih.

Nesreče praviloma niso posledica prevelike hitrosti, ampak napak in nepozornosti ...

Poleg tega pa je prevelika hitrost vedno relativen pojem; sam marsikje ne zvozim ovinkov niti z zakonsko dovoljeno hitrostjo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jaz že ne vem za katero da bi se ubila z motorjem, kot voznica. Mogoče imam kratek spomin, pa vendar...

Jaz vem... :(

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal tudi jaz.. :( Ženske niso nič bolj imune na to, je pa res, da med motoristi (vozniki) procentualno zelo prevladujejo moški in je med njimi posledično tudi več smrtnih žrtev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa glede na to da se ženske slabše znajdejo v 3D prostoru se verjetno izvlečejo na račun nešportne ali nasploh počasnejše vožnje trance_25_naughty.gif Večina žensk se vozi na način vožnje z avtom in verjamem da imajo precej manj problemov. Za večino fantov pa bi tak stil vožnje bil že kar brez veze. tongue.gif

Popravljeno . Popravil Robertjur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ženske voznice motorjev imajo povsem enako verjetnost žalostnega konca, kot moški vozniki.

Razlike je trenutno v razmerju števila ženskih in moških voznic.

Ne nasedajte strokovnim vedno istim ugotovitvam, da je vzrok nesreče v prevelikih hitrostih.

Nesreče praviloma niso posledica prevelike hitrosti, ampak napak in nepozornosti ...

Poleg tega pa je prevelika hitrost vedno relativen pojem; sam marsikje ne zvozim ovinkov niti z zakonsko dovoljeno hitrostjo ...

Ni samo tablaza omejitev hitrosti tista, ki določa najvišjo dovoljeno brzino, to je zmotno prepričanje :) So še druge določbe, sploh tiste "glede na razmere".

Sicer pa je že prevelika hitrost sama po sebi napaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni samo tablaza omejitev hitrosti tista, ki določa najvišjo dovoljeno brzino, to je zmotno prepričanje :) So še druge določbe, sploh tiste "glede na razmere".

Sicer pa je že prevelika hitrost sama po sebi napaka.

Ne, ni :)

Če bi bila, bi bili avioni absolutno prepovedani in vsi potniki v avionu že v trenutku vzleta mrtvi.

To o problematičnosti hitrosti ti v glavo vtepajo tisi, ki se jim ne da delati in jim je najlažje vedno vpisati en in edini vzrok.

Zato pa imamo idiotske drastične zakone, ki se osredotočajo v večini na manjšanje hitrosti in paniko med ljudi, ti pa posledično potem ne spremljajo prometa in so tako pri nižji hitrosti vedno večja nevarnost v prometu.

Če ne vrjameš, poglej letošnjo statistiko smrtnih žrtev. Ob tem, da vsi odgovorni trdijo, da se je hitrost umirila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ni :)

Če bi bila, bi bili avioni absolutno prepovedani in vsi potniki v avionu že v trenutku vzleta mrtvi.

To o problematičnosti hitrosti ti v glavo vtepajo tisi, ki se jim ne da delati in jim je najlažje vedno vpisati en in edini vzrok.

Zato pa imamo idiotske drastične zakone, ki se osredotočajo v večini na manjšanje hitrosti in paniko med ljudi, ti pa posledično potem ne spremljajo prometa in so tako pri nižji hitrosti vedno večja nevarnost v prometu.

Če ne vrjameš, poglej letošnjo statistiko smrtnih žrtev. Ob tem, da vsi odgovorni trdijo, da se je hitrost umirila.

To z neprilagojeno hitrostjo je precej dvorezen meč; bereš kdaj o kaki nesreči, kako je motorist ''zaradi neprilagojene hitrosti v desnem ovinku zapeljal na levo stran vozišča in trčil v osebni avtomobil, ki ga je nasproti pravilno vozil ta-pa-ta''.

Večkrat vozim za kakšnim motoristom, ki ga kar naprej nese na sredinsko črto ali pa malo čez. Povsem jasno je, da je res neprilagojena hitrost tu potem vzrok nesreče, ker mogoče je bil neizkušen in se je v ovinek zakalkuliral. Ampak nek izkušen motorist bi pri isti hitrosti v tistem ovinku počival, on pa je odpeljal naravnost v blatnik od avta.

Če bi raziskali takšno nesrečo (ki jih ni malo), bi ugotovili da za svoje izkušnje ni prilagodil hitrosti, medtem ko hitrost sama sploh ni bila problematična.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, seveda imate prav, da je moških toliko več na motorjih, pa vendar... treba bi bilo dobit število žensk z A kategorijo in moških in pogledat koliko je pri posameznem spolu smrti na število vozečih. Se mi pa še nikoli ni zgodilo, da bi "nekaj" padlo mimo mene kot sneta sekira in bi bila to punca... no, kakorkoli, voda na naš mlin, dejstvo je, da smo bolj previdne. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, seveda imate prav, da je moških toliko več na motorjih, pa vendar... treba bi bilo dobit število žensk z A kategorijo in moških in pogledat koliko je pri posameznem spolu smrti na število vozečih. Se mi pa še nikoli ni zgodilo, da bi "nekaj" padlo mimo mene kot sneta sekira in bi bila to punca... no, kakorkoli, voda na naš mlin, dejstvo je, da smo bolj previdne. :rolleyes:

BS: premal si na cesti, da bi imela ta tvoja izjava kaj teže. Meni se je pa že kar parkrat zgodilo, da me je na ornk prehitela kaka punca na motorju. Pa verjemi, da poznam enih par, k znajo tko plin ožemat, da tipi nimamo za burek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BS: premal si na cesti, da bi imela ta tvoja izjava kaj teže. Meni se je pa že kar parkrat zgodilo, da me je na ornk prehitela kaka punca na motorju. Pa verjemi, da poznam enih par, k znajo tko plin ožemat, da tipi nimamo za burek.

Se povsem strinjam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako. Ampak po mojem vzrok nesreče ni neprilagojena hitrost temveč neznanje, za kar je odgovoren sistem izobraževanja in tudi neustrezne omejitve voznikov začetnikov (tako v avtomobilih, kot na motorjih).

Sam sem (bil), še posebej v prvem letu motoriranja, tudi velikokrat na robu tega, da zapeljem s ceste ...

Prevsem zato, ker sem se vse ure v avtošoli precijazil 50km/h po mestu, kjer so mi razlagali, kje komisija lovi na finte (recimo, da ni bilo znaka za odvzem prednosti in je potem nastalo tako čudno enakovredno krožišče med skoraj dovozno potjo in široko ulico).

Nihče pa me ni seznanil s tem, kako se motor pelje v ovinek pri normalni hitrosti, kako je s pogledom, bremzanjem v ovniku in poddobno. Češ saj če si se s skutrjem (50ccm) pripeljal v avtošolo potem tako obvladaš tehniko vožnje ...

Tudi na slavni AMZS, kjer imajo vse pogoje, da bi v že v osnovnih tečajih za motoriste izpeljali vožnje skozi dobro speljane ovinke na progi se kolikor sem videl (naj mi oprostijo, če sem slabo gledal) še vedno omejujejo na slalom med stožci in ostale avtošolske vaje.

Ob današnji gostoti prometa pa po mojem pač tudi cesta ni najprimernejše okolje za nabiranje izkušenj v tehniki vožnje motorja :)

se popolnoma strinjam, znanje ki sem ga 'pridobil v avto šoli kar se tiče upravljanja motorja ni bilo prav veliko, opozarjali so na vse drugo, tehnike pa niso učili, češ tiste ovinke boš pa že zvozil...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se spuščal v debato okrog gum, bom ti pa na to odgovoru :P Kot ti je Tboxer napisal, bos z enako silo vleko eno in drugo. Bom ti pa preprosteje napisal zakaj. Ce vleces 20kg na majhni povrsini, je tam vecja povrsinska sila, ker se masa porazdeli po manjsi povrsini, torej je vecje trenje koncentrirano na manjsi povrsini. Ce vleces 20kg na vecji povrsini, se teza porazdeli po vecji porsini, torej je tam manjsa pvrsinska sila in zatorej ni skupno trenje nic vecke kot v prejsnjem primeru ;) Lahko ti pa tudi enacbe drugic napisem, ce ne verjames kmeckemu opisu ;)

En lep primer, motocikel z veliko gumo (180cm) , in moje cestno kolo, z gumo debelo 1 cm (centimeter), pa mislis, da me pri hitrosti 40km/h v ovinku zabrise ven s ceste? :P

Po moje pa ste vsi skupaj pozabili na silo lepenja, ki je odvisna od površine... :rolleyes:

D.

Vse skupaj pa se nanaša na 'dilemo', ali nudijo gume brez profila (pri čemer seveda ne mislimo na gume, ki so pač obrabljene) boljši oprijem kot tiste s profilom - pač na podlagi dejstva, da imajo slednje manjšo stikalno površino.

Sicer pa je tudi tvoja trditev na trhlih nogah, saj koeficient trenja ni neka konstanta, ki bi bila odvisa samo od snovi, ampak tudi od geometrijskih lastnosti predmetov, hitrosti, ... - še posebej pri mehkih snoveh, kot je guma...

Povedano drugače - široka guma lahko ima drugačen koeficient trenja kot ozka guma iz iste zmesi. Če je večji ali manjši, se pa da ugotoviti samo empirično. Se mi pa zdi, da so ljudje, ki se ukvarjajo z dirkanjem, to že ugotovili. :whistle:

D.

Koncept sile trenja in sile lepenja je isti. Razlika je samo v koeficientih, namrec koeficient lepenja je malce večji od koef. trenja. Ft= F * kt ; Fl = F*kl (pri cemer je F pravokotna komponenta sile teze na podlago). A mi lahko navedes enačbo, ki pojasnjuje, zakaj na silo lepenja naj ne bi vplivala povrsina, na silo lepenja pa ja? rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BS: premal si na cesti, da bi imela ta tvoja izjava kaj teže. Meni se je pa že kar parkrat zgodilo, da me je na ornk prehitela kaka punca na motorju. Pa verjemi, da poznam enih par, k znajo tko plin ožemat, da tipi nimamo za burek.

Malo že, malo. Mam pa dober n... ker me usi prehitevajo, pa me ženska še ni. Kakorkoli, vem da punce letijo, ampak zdi se, da je vse to z eno ANDAHTJO O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, seveda imate prav, da je moških toliko več na motorjih, pa vendar... treba bi bilo dobit število žensk z A kategorijo in moških in pogledat koliko je pri posameznem spolu smrti na število vozečih. Se mi pa še nikoli ni zgodilo, da bi "nekaj" padlo mimo mene kot sneta sekira in bi bila to punca... no, kakorkoli, voda na naš mlin, dejstvo je, da smo bolj previdne. :rolleyes:

....se jih tudi vozi s svojim motorjem pa koliko kilometrov naredijo na leto .. potem pa statistika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, seveda imate prav, da je moških toliko več na motorjih, pa vendar... treba bi bilo dobit število žensk z A kategorijo in moških in pogledat koliko je pri posameznem spolu smrti na število vozečih. Se mi pa še nikoli ni zgodilo, da bi "nekaj" padlo mimo mene kot sneta sekira in bi bila to punca... no, kakorkoli, voda na naš mlin, dejstvo je, da smo bolj previdne. :rolleyes:

.....treba bi bilo dobit število žensk z A kategorijo in moških in pogledat koliko ...se jih tudi vozi s svojim motorjem pa koliko kilometrov naredijo na leto .. potem pa statistika...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... saj koeficient trenja ni neka konstanta, ki bi bila odvisa samo od snovi, ampak tudi od geometrijskih lastnosti predmetov, hitrosti, ... - še posebej pri mehkih snoveh, kot je guma...

Povedano drugače - široka guma lahko ima drugačen koeficient trenja kot ozka guma iz iste zmesi. Če je večji ali manjši, se pa da ugotoviti samo empirično. Se mi pa zdi, da so ljudje, ki se ukvarjajo z dirkanjem, to že ugotovili.

Koncept sile trenja in sile lepenja je isti. Razlika je samo v koeficientih, namrec koeficient lepenja je malce večji od koef. trenja. Ft= F * kt ; Fl = F*kl (pri cemer je F pravokotna komponenta sile teze na podlago). A mi lahko navedes enačbo, ki pojasnjuje, zakaj na silo lepenja naj ne bi vplivala povrsina, na silo lepenja pa ja? rolleyes.gif

V bistvu sem se narobe izrazil - tudi na trenje vpliva površina... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......Se mi pa še nikoli ni zgodilo, da bi "nekaj" padlo mimo mene kot sneta sekira in bi bila to punca... ....... :rolleyes:

meni se pa je Angry-Emoticon.gif

sem jo potem komaj, komaj ujel (nekje po dolomitih, vozila je pa monstra, izpod njene čelade pa dve kitke :whistle: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!