Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Tvoji "argumenti" Thumper ne držijo vode. Če ima prvo vozilo zaradi megle prižgane meglenke, je težko verjetno, da ga bo dohitel nekdo samo s pozicijskimi lučmi. Saj bi to pomenilo, da so meglenke nepotrebni in nefunkcionalni dodatki. Če pa ima prižgane prve meglenke pa tudi niso šibkejše od one zadnje.

1. Ločiš med pozicijskimi in zasenčenimi lučmi?

2. A ti prednje meglenke svetijo direktno v oči?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne boj se D., ločim. Lahko pa bi začel v stilu vajdovške kobilce razpredat njegovo teorijo o v megli razpršeni svetlobi.

Pa je brez veze, sklep, ki sem ga navedel v zadnjem stavku prejšnje objave, drži in le to sem se želel prepričati in dokazovati.

Ko bodo zagovorniki stalno prižganih dolgih luči na motociklu priznali, da motijo nasproti vozeče, se bomo pa lahko mogoče naprej pogovarjali.

Adijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje meglenke imajo žarnico iste moči kot zadnje zavorne luči. Z prižgano meglenko se zmanjša opaznost zavornih luči in temu primeren je reakcijski čas. Torej prižgana meglenka, po tem ko te zadaj vozeči avto opazi, je ogrožanje lastne varnosti. Dokler ne bo zakonodaja kaznovala oz. določila krivega za nalet tistega, ki ima prižgane meglenke, bomo morali jim pač blenkati.

Če vidiš pred sabo v "megli" avto z pozicijskimi lučni in se prižge zadaj močnejša luč je lahko:

1. bumbar me je opazil in prižgal meglenke, da ga bolje vidim

2. pohodil je zavoro in mu ne dela ena stop luč

3. avto pred mano se zaustavil in moram hitro zavreti..............

Ali bomo imeli čas izbrati pravilni odgovor, naj odgovorijo ljubitelji prižgane zadnje meglenke.

Eni so presrečni, če izgledajo kot novoletne jelke na cesti.

Na avtocesti pa res rabiš prve meglenke, le za kaj?

Imam zadnjo meglenko samo za to, da tepcem jo prižgem, upam da vidijo kako je moteča, ko jih prehitim.

Pa letno delam preko 60k km samo po SLO.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je brez veze, sklep, ki sem ga navedel v zadnjem stavku prejšnje objave, drži in le to sem se želel prepričati in dokazovati.

Ko bodo zagovorniki stalno prižganih dolgih luči na motociklu priznali, da motijo nasproti vozeče, se bomo pa lahko mogoče naprej pogovarjali.

Torej moramo zaradi par 5%, ki vozijo z dolgimi, trpeti vsi? :slap:

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej moramo zaradi par 5%, ki vozijo z dolgimi, trpeti vsi? :slap:

D.

Ali imajo vsi prižgane zadnje meglenke, da je tako hudo trpljenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali imajo vsi prižgane zadnje meglenke, da je tako hudo trpljenje?

se ne strinjam z ravno vsemi predpisi..ker nekateri so res butasti..

vendar pa mislim da je prepoved vožnje z dolgimi lučmi na mestu..

kakor tudi prepoved nesmiselne uporabe meglenk..

kakor tudi prepoved brezvezne vožnje po prehitevalnem pasu na avtocestah..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali imajo vsi prižgane zadnje meglenke, da je tako hudo trpljenje?

Tudi če se ne strinjava, mi odgovori na naslednje vprašanje:

v čem je smisel prižganih zadnjih meglenk, če sem te že opazil in vozim za teboj? A niso takrat brezpredmetne?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Beri zadnji stavek objave 973!

jabolka in hruške. torej če te razumem gre v tem primeru za čisto trmo in nič drugega...ti lump ti :lol1:
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ločiš med pozicijskimi in zasenčenimi lučmi?

2. A ti prednje meglenke svetijo direktno v oči?

D.

ja sem ga pihnil ... z zasenčeimi lučmi ...

in ja - prve meglenke imajo slabšo svetilnor - opaznost kot zadnje - če drugega so zadnje rdeče za rdečo svetlobo - barvo pa velja , da je od vseh najbolj vidna ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz veliko prej opazim rdečo na semaforju, kot zeleno xD

Ja, to je pa druga stvar. Opaziš prej, a ne lažje. He, he, malo je bilo pasti, kajne!

Drugače pa je zelena barva, ki se nahaja na sredini našega vidnega spektra najlažje vidna. Z najmanj napora jo zaznavamo, na njo je človeško oko najbolj občutljivo. Rdeča pa vzbudi najhitrejši refleks. Zato tudi imamo zeleno barvo v prometu kot oznako za prosto, svobodno, rdečo pa za prepoved.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no, se ne bi strinjal, lej ko meni ta plavi mahajo z rdečo liziko, ratam sam živčen pa nervozen... :angry:

če bi z zeleno mahali, bi pa sam gas dodal..to bi bil kr hitr refleks :grim

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je narobe z mojim podpisom.

I30 z tabo po butalsko simpl namreč podpiraš ljudi ki motijo na cesti z lučmi ki jih ne znajo uporabljat očitno si med to skupino tako si jaz razlagam po vse tvojih postih pa verjetno nisem edini

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je narobe z mojim podpisom.

I30 z tabo po butalsko simpl namreč podpiraš ljudi ki motijo na cesti z lučmi ki jih ne znajo uporabljat očitno si med to skupino tako si jaz razlagam po vse tvojih postih pa verjetno nisem edini

Zakaj pa si ga potem izbrisal, če ni nič narobe? Tvoj način pa kaže tvoj značaj. Kar nadaljuj po butalsko.

No danes je bilo vreme kot naročeno za preizkus trditev in zanikanj o meglenkah in temi. Zjutraj še v temi je bilo na področju gradaščice kar nekaj pasov megle in vidljivost luči nasproti vozečih vozil nekje okoli 100m. Res še ne tista ta prava trda megla, a dovolj za testiranje.

Vozil sem pa za vozilom, ki je kot nalašč imelo prižgane zadnje meglenke. Moja ugotovitev je, da niso nič bolj moteče kot zavorne luči. So nekje na istem nivoju. Niso moteče meglenke nasproti vozečih. Najbolj so moteče njihove slabo nastavljene zasenčene ali celo dolge luči.

Tudi rdečo in zeleno barvo sem imel priliko primerjati na prvem semaforju. Zelena je definitivno bolj vidna od rdeče, čeprav je svetilnega telesa bilo manj (zelena puščica za zavijanje na desno).

Seveda pa tako meglenka kot zavorne luči postanejo moteče, ko smo preblizu prednjega vozila. Recimo zavorne luči vozil tistih voznikov, ki imajo na semaforju nogo ves čas na zavori. A ko gre za tako bližino med vožnjo, lahko že začnemo debato o varnostnih razdaljah in naletih.

Zanima me zakonodaja drugih evropskih držav glede obveznega ugašanja zadnje meglenke. Če ima kdo točne podatke, ne nekaj na pamet.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem pa za vozilom, ki je kot nalašč imelo prižgane zadnje meglenke. Moja ugotovitev je, da niso nič bolj moteče kot zavorne luči.

No, to ti je zdaj ena pametna ugotovitev... :slap: Zavorne luči so namenoma 'moteče'.

Saj zadnje meglenke načeloma tudi, zato pa je pomembno, da jih ugasneš, ko je nekdo za teboj in te itak vidi tudi brez meglenk.

Seveda pa tako meglenka kot zavorne luči postanejo moteče, ko smo preblizu prednjega vozila. Recimo zavorne luči vozil tistih voznikov, ki imajo na semaforju nogo ves čas na zavori. A ko gre za tako bližino med vožnjo, lahko že začnemo debato o varnostnih razdaljah in naletih.

Zanima me zakonodaja drugih evropskih držav glede obveznega ugašanja zadnje meglenke. Če ima kdo točne podatke, ne nekaj na pamet.

V Nemčiji in Avstriji je podobno, praktično isto, kot pri nas - uporaba meglenk je dovoljena le v megli pri vidljivosti pod 50m, ob teh pogojih pa je hitrost omejena na 50 km/h. Prepovedana je uporaba meglenk v naseljih in ko nekdo vozi za teboj.

Za druge države pa nisem našel natančnih podatkov - razen naslednjih posebnosti:

  • na Slovaškem je uporaba meglenk prepovedana,
  • v Belgiji je uporaba obvezna pri že pri vidiljivosti pod 100m
  • v Franciji pa se smejo uporabljati tudi pri sneženju (ne pa tudi pri dežju).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to ti je zdaj ena pametna ugotovitev... :slap: Zavorne luči so namenoma 'moteče'.

Iz prejšnjih izvajanj nekaterih naj bi slepile, onemogočale vožnjo in povzročale zaletavanje v jarke in kandelabre.

Med tem in tem, da so moteče, torej zoprne, da jih hitreje opazimo še ne pomeni slepeče. Kar nasproti vozeče dolge luči definitivno so!

Stopnja ogroženosti je v teh dveh primerih neprimerljiva!

Kakorkoli, vsake oči imajo svojega malarja. Moje vidijo kot sem opisal, nekateri pa so očitno pač bolj razdražljivi na rdeče barve in tiste, ki pred njimi vozijo počasneje.

Zame je zadeva jasna in zaključena, kdor želi, se naj pa še naprej v rdeče cujne zaletava. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa si ga potem izbrisal, če ni nič narobe? Tvoj način pa kaže tvoj značaj. Kar nadaljuj po butalsko.

No danes je bilo vreme kot naročeno za preizkus trditev in zanikanj o meglenkah in temi. Zjutraj še v temi je bilo na področju gradaščice kar nekaj pasov megle in vidljivost luči nasproti vozečih vozil nekje okoli 100m. Res še ne tista ta prava trda megla, a dovolj za testiranje.

Vozil sem pa za vozilom, ki je kot nalašč imelo prižgane zadnje meglenke. Moja ugotovitev je, da niso nič bolj moteče kot zavorne luči. So nekje na istem nivoju. Niso moteče meglenke nasproti vozečih. Najbolj so moteče njihove slabo nastavljene zasenčene ali celo dolge luči.

Tudi rdečo in zeleno barvo sem imel priliko primerjati na prvem semaforju. Zelena je definitivno bolj vidna od rdeče, čeprav je svetilnega telesa bilo manj (zelena puščica za zavijanje na desno).

Seveda pa tako meglenka kot zavorne luči postanejo moteče, ko smo preblizu prednjega vozila. Recimo zavorne luči vozil tistih voznikov, ki imajo na semaforju nogo ves čas na zavori. A ko gre za tako bližino med vožnjo, lahko že začnemo debato o varnostnih razdaljah in naletih.

Zanima me zakonodaja drugih evropskih držav glede obveznega ugašanja zadnje meglenke. Če ima kdo točne podatke, ne nekaj na pamet.

Sicer ti je že Danci lepo pojasnil, ampak tudi jaz ti moram...kaj se ti ne zdi (po tvojih ugotovitvah in strokovnem testiranju) da zadnje meglenke potemtakem preglasijo zavorne luči in se s tem še podaljša reakcijski čas za tabo vozečega?

Da tudi dolge luči in slabo nastavljene luči nasprotivozečih vozil te lahko oslepijo, vsaj za kratek čas dokler niso mimo, medtem kko te rdeče luči lahko tudi pol ure, uro dve motijo, dokler se ti ne utrga....

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ti je že Danci lepo pojasnil, ampak tudi jaz ti moram...kaj se ti ne zdi (po tvojih ugotovitvah in strokovnem testiranju) da zadnje meglenke potemtakem preglasijo zavorne luči in se s tem še podaljša reakcijski čas za tabo vozečega?

No ker sva že skoraj istočasno oddala post, še odgovor na tvoje direktno vprašanje.

Seveda je res kar praviš. A primerna varnostna razdalja in predvidevanje je rešitev tako za ta problem kot tudi za "zoprnost" teh rdečih luči! In to se mi glede na vedno več naletov, ki jim bomo v tej sezoni sigurno še priča, zdi večji problem.

A tudi to tvojo trditev bi lahko izpodbijal. Ali 200W žarnica sveti bolj kot 100W?

Ali dve 50W žarnici cvetita enako kot štiri 50W žarnice?

:evilgrin:

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon o varnosti cestnega prometa (ZVCP-1)

Uporaba luči na vozilu

61. člen

(4) " Ob zmanjšani vidljivosti se praviloma uporablja zasenčene žaromete ali žaromete za meglo (meglenke) ali kombinacijo teh luči. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil). "

ok, dejstvo je ......da imajo prižgane meglenke zadaj enako svetilnost kot zavorne luči oz. izgledajo kot bi zaviral. S tem posledično tistega, ki je takoj za tabo "živcirajo" ker tako nikoli ni 100% prepričan ali zaviraš ali ne....moje mnenje in izkušnje :blush: ......zato meglenke zadaj izklopim takoj, ko se mi nekdo približa na tako razdaljo, da vidim njegove luči.

Popravljeno . Popravil TOMCAT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda je res kar praviš. A primerna varnostna razdalja in predvidevanje je rešitev tako za ta problem kot tudi za "zoprnost" teh rdečih luči! In to se mi glede na vedno več naletov, ki jim bomo v tej sezoni sigurno še priča, zdi večji problem.

Kot že rečeno - problem z meglenkami je v tem, da jih ljudje vklopijo, ko to še zdaleč ni potrebno in jih potem še pozabijo izklopit.

Če se tebi ne zdi varno voziti več kot 50km/h, to še zdaleč ne pomeni, da imaš prav in da nihče drug ne more varno peljat več kot 50km/h. Zato te ljudje lahko in smejo dohiteti in edino pravilno je, da v takem primeru ugasneš meglenke in ne otežuješ morebitnega prehitevanja....

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč na dolgo vlečete enostavna dejstva:

- meglenke so zelo koristne v megli in zelo zmanjšani vidljivosti in zelo moteče pri 'normalni' vidljivosti.

- dolge luči so neprijetne in moteče za druge voznike, bolj ponoči vendar tudi podnevi, če se pogledaš vanje, ko so reflektorji obrnjeni proti tebi.

Skratka, ne počnite ne enega ne drugega, ker verjetno tudi drugim ni prijetno, to kar je za vas moteče. Oboje pa je obenem tudi kršitev pravil cestnega prometa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ker sva že skoraj istočasno oddala post, še odgovor na tvoje direktno vprašanje.

Seveda je res kar praviš. A primerna varnostna razdalja in predvidevanje je rešitev tako za ta problem kot tudi za "zoprnost" teh rdečih luči! In to se mi glede na vedno več naletov, ki jim bomo v tej sezoni sigurno še priča, zdi večji problem.

A tudi to tvojo trditev bi lahko izpodbijal. Ali 200W žarnica sveti bolj kot 100W?

Ali dve 50W žarnici cvetita enako kot štiri 50W žarnice?

:evilgrin:

Že na podlagi tega, ko ti 10 kolegov motoristov reče, da jih to moti, bi lahko rekel, sam sem to počel, vendar.. očitno to veliko ljudi moti in tega ne bom več počel.

Al trmasto trdiš svoje, in si 1 izmed 100 in imaš ti prav?

Kar se pa tiče Ljubljane, Viča... Glede na to, da je omejitev 50km/h oz. manj na določenih odsekih, te bodo ljudje videli tudi brez tiste rdeče zoprne luči, ker tudi če se približuje vozilo, bo v tem času ustavil. Naleti so bolj na avtocestah in ker trdiš, da imata žarnici zavorne luči in meglenke enak učinek, bi najbrž tudi, ko nekdo pred tabo bremza videl isto, kot će bi imel še meglenko. In bi naletel enako. Pa ja niso naleti samo na avtocestah, amapk tudi na odsekih kjer je zjutraj gužva, ampak to je povečini zaradi tega, ko nekdo zavre, drugi zadaj prepozno, pa ne da ga nebi videl, ampak refleksi pred jutranjo kavo niso tapravi. Ni tako?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!