Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno

Odgovor mestnega redarstva je takšen:

"Obe priloženi fotografiji prikazujeta parkiranje, ki je v nasprotju z določbami Odloka o cestnoprometni ureditvi. Ta v 16. členu namreč določa, da so javne parkirne površine označene s predpisano prometno signalizacijo, uporablja pa jih lahko vsak pod pogoji, ki so določeni z zakonom in tem odlokom. To določilo konkretizira 18. člen, ki izrecno določa, da so javne parkirne površine namenjene parkiranju osebnih avtomobilov, pristojni organ pa lahko določi, da se javne parkirne površine ali del javnih parkirnih površin določi za parkiranje drugih vozil."

 

Vir: http://www.siol.net/avtomoto/zanimivosti/reportaze/2011/06/motor_v_boksu.aspx

Objavljeno

Odgovor je lahko takšen ali pa drugačen. Eden je izpred nekaj dni (16.01.2014), drugi pa izpred nekaj let (članek je bil objavljen 24.06.2011). Mogoče so se v tem času spremenili in postali ljudem prijazni. Stvar je taka, da so mestni redarji v službi občine in kot njeni uslužbenci se morajo ravnati po zahtevah občinske oblasti. Ta pa seveda vidi mestne redarje kot polnilce občinskega proračuna. Tukaj nima varnost cestnega prometa nobene zveze, ampak se gre samo za denar. Pravilno bi bilo, da bi mestni redarji ukrepali samo v primeru nepravilnega, resnično nepravilnega in motečega, parkiranja. Dokler pa bodo samo "kasirali", ne bodo imeli preveč privržencev. Enako je s policijo. Tudi tukaj je varnost bolj izgovor za ukrepanje in "kasiranje", kot pa za resnično varovanje ljudi in premoženja. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Odgovor je lahko takšen ali pa drugačen. Eden je izpred nekaj dni (16.01.2014), drugi pa izpred nekaj let (članek je bil objavljen 24.06.2011). Mogoče so se v tem času spremenili in postali ljudem prijazni. ...

Bolj me zanima sprememba odloka, ne prilagajanje potrebam, ker ko bodo tako začutili, ga bodo spet prilagodili nam v škodo. Takih špilov pa ne maram.

 

Bom sedaj nazaj čekiral tisto obvestilo. ki ga datiraš na najnovejšega, ...

 

 

čekiral....

 

To sporočilo ne spremeni ničesar! Počakajva vsebinsko razlago, ki ne more biti drugačna, kot je jasno zapisano v odloku!

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

Sedaj pa je po kovinskih in iz ostalih materialov izdelanih žicah prišel malo drugačen odgovor Mestnega redarstva. Spodnje besedilo je razmišljanje Mestnega redarstva. Pač samo opravljajo nadzor nad upoštevanjem takšnih in drugačnih predpisov. 

 

 

 

Spoštovani,

 

pri parkiranju tovrstnih vozil se smiselno uporablja določilo 10. člen Odloka o urejanju prometa v Mestni občini Ljubljani, v katerem je določeno, da so javne parkirne površine namenjene parkiranju osebnih avtomobilov, pristojni organ pa lahko določi, da se javne parkirne površine ali del javnih parkirnih površin določi za parkiranje drugih vozil.

 

Kot smo zapisali v našem predhodnem odgovoru, smo na območju Mestne občine Ljubljana v zadnjem obdobju vsakoletno povečevali število posebnih parkirnih mest, ki so namenjeni motornim kolesom. Tovrstna parkirna mesta so posebej označena z dopolnilno tablo pod znakom III-35 in/ali z označbo na tleh (napis MOTO). Parkiranje na teh prostorih pa je brezplačno.

 

Pristojnosti Mestnega redarstva se nanašajo zgolj na nadzor spoštovanja pravil cestnega prometa in cestnoprometne signalizacije. Načrtovanje prometnega in parkirnega režima, kakor tudi sprememba cestnoprometne signalizacije pa je v pristojnosti Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana, Trg MDB 7, Ljubljana. Glede na vrsto vprašanja ocenjujemo, da gre za razlagalno zadevo pravnega akta, zatorej predlagamo, da se za relevanten odgovor oziroma razlago vsebine odloka obrnete na navedeni oddelek.

 

S prijaznimi pozdravi.

 

Objavljeno (popravljeno)

Še ena na temo tet z očali:

 

 

(po resničnih dogodkih) :D

 

Policist stoji ob cesti in spremlja hitrost na radarju. Omejitev je

90 kilometrov na uro in vozniki se tega držijo. Naenkrat pa pride

mimo avtomobil, ki vozi 33 na uro. Ker je prepočasna vožnja tudi nevarna,

policist ustavi avtomobil. V njem sedijo štiri babice. Ena vozi, druge

pa sedijo popolnoma blede z izbuljenimi očmi.

"Gospod policist, v čem je problem. Saj nisem vozila prehitro, a ne ?

"Ne, gospa, niste vozili prehitro. Vozili ste prepočasi. In to je lahko

tudi zelo nevarno! " "Prepočasi? Ne,ne vozila sem točno 33 na uro, kot je

bila omejitev." " Gospa, 33 ni omejitev hitrosti ampak številka ceste,

na kateri ste!" "Joj, zdaj pa mi je nerodno. Hvala, gospod policist, da

ste me opozorili na napako. Obljubim, da se ne bo ponovilo!"

"Dobro, dobro, le pojdite zdaj. Le nekaj bi vas še vprašal. Kako to, da

so ostale dame tako blede in prestrašene. Je z njimi kaj narobe?" "Oh,

ne, le do pred kratkim smo vozile po cesti številka 195.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Pa so prezivele vidis! :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Resnična je tale;

 

Sodelavec ustavi rumen Fiat Coupe, katerega voznik je prehitro peljal skozi naselje. Saj veste, laser nastavljen za vogal hiše. Vozniku razloži kako in kaj ter pripadajočo nagrado. Potem pa se sopotnica, postavna bjonda, opogumi in pove, da nista tako hitro peljala, ampak je kriv veter, kateri naj bi njun avto, z močnim pihanjem v hrbet, pognal do prevelike hitrosti. Seveda ji sodelavec takoj razloži, da veter piha v nasprotno smer, torej v nasprotni smeri njune vožnje. Bjonda preveri smer vetra in na hitro izgine v notranjost vozila. 

 

Vsakršno prepoznavanje v tem kratkem tekstu je zgolj navidezno vendar resnično. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Resnična je tale;

 

Sodelavec ustavi rumen Fiat Coupe, katerega voznik je prehitro peljal skozi naselje. Saj veste, laser nastavljen za vogal hiše. Vozniku razloži kako in kaj ter pripadajočo nagrado. Potem pa se sopotnica, postavna bjonda, opogumi in pove, da nista tako hitro peljala, ampak je kriv veter, kateri naj bi njun avto, z močnim pihanjem v hrbet, pognal do prevelike hitrosti. Seveda ji sodelavec takoj razloži, da veter piha v nasprotno smer, torej v nasprotni smeri njune vožnje. Bjonda preveri smer vetra in na hitro izgine v notranjost vozila. 

 

Vsakršno prepoznavanje v tem kratkem tekstu je zgolj navidezno vendar resnično. 

 

sam res, sunki burje 15okm/h.

Jaz vozim proti Gorici skozi naselje...dobim šus u hrbet, pa grem prec 10km/h bolj hitro :D

in obratno

vozim proti Razdrtemu po AC 100km/h dobim šus od spredaj in lej ga zlomka..kar naenkrat grem samo še 70km/h

 

bjonda že ve :P

 

če grem z motorjem ko piha 140km/h...pa raje neb pisal...je blo pa blizu rjavi črtici na gatah

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Tam, kjer je bjonda krivila veter, ni takih sunkov. 

 

Pa še nekaj za ljubiteljske mehanike;

 

Ustavim enega voznika Ducatija. Ker je imel suho sklopko, je seveda rožljal. Ducati, namreč. Povprašam voznika ali je kaj narobe z motorjem in, če bo potrebna avtovleka. V tem primeru motovleka. Malo razburjen oziroma malo jezen, ker tako žalim njegov motor in sprašujem neumnosti, pove, da je vse OK. Seveda se ne strinjam in trdim, da "ta pravi" motorji ne ropotajo in rožljajo, ampak lepo predejo. Seveda je bil voznik še eno malo bolj jezen, zato mi takoj razloži, da to rožljanje povzroča suha sklopka. Logično razmislim in ga vprašam, zakaj ne namaže sklopko, da ne bo več suha. Hahaha, kaj je bil jezen. Pa sploh ni ugotovil, da sem si ga privoščil. 

 

Ups, mogoče bo treba te zgodbice v neki drugi temi objavljati. 

Objavljeno

Torej je čas, da potegnemo že znan zaključek, da se v Ljubljani lahko motorje parkira le na posebej označenih prostorih in napisom MOTO!

 

Da ne bo več zmot in dilem.

Hvala še enkrat Zokl, da nas :l_01:  in da ne pozabim "tvoje hvaležnosti" do tebe za vso prijaznost do nas motoristov. :fight2:

Spomladi pridem spet vsakodnevno smradit s cwajtaktarjem, ko že z ekološko precej manj spornim vozilom ne smem.

Objavljeno

Tam, kjer je bjonda krivila veter, ni takih sunkov. 

 

Pa še nekaj za ljubiteljske mehanike;

 

Ustavim enega voznika Ducatija. Ker je imel suho sklopko, je seveda rožljal. Ducati, namreč. Povprašam voznika ali je kaj narobe z motorjem in, če bo potrebna avtovleka. V tem primeru motovleka. Malo razburjen oziroma malo jezen, ker tako žalim njegov motor in sprašujem neumnosti, pove, da je vse OK. Seveda se ne strinjam in trdim, da "ta pravi" motorji ne ropotajo in rožljajo, ampak lepo predejo. Seveda je bil voznik še eno malo bolj jezen, zato mi takoj razloži, da to rožljanje povzroča suha sklopka. Logično razmislim in ga vprašam, zakaj ne namaže sklopko, da ne bo več suha. Hahaha, kaj je bil jezen. Pa sploh ni ugotovil, da sem si ga privoščil. 

 

Ups, mogoče bo treba te zgodbice v neki drugi temi objavljati. 

Predvidevam, da je Ducatista svojim prjatlom za šakom povedal zanimivo zgodbico o Policaju  :kva2:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Znancu policaju se je lani zdelo, da imam zadnjo gumo na mopedu  bolj podrano na levi strani.

Sem mu razložil, da se poleti precej vozim proti morju, na relaciji Ljubljana-Postojna-Ljubljana pa je 4x več lavih ovinkov kot desnih.

...moj odgovor ga je očitno pomiril, ampak čez nekaj časa mi sporoči da sem se sigurno zmotil.

 

Sta s sodelavcem (policajem) šla do Postojne in nazaj, pa sta oba naštela enako levih kot desnih :hmm:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Znancu policaju se je lani zdelo, da imam zadnjo gumo na mopedu  bolj podrano na levi strani.

Sem mu razložil, da se poleti precej vozim proti morju, na relaciji Ljubljana-Postojna-Ljubljana pa je 4x več lavih ovinkov kot desnih.

...moj odgovor ga je očitno pomiril, ampak čez nekaj časa mi sporoči da sem se sigurno zmotil.

 

Sta s sodelavcem (policajem) šla do Postojne in nazaj, pa sta oba naštela enako levih kot desnih :hmm:

dobro si ga ...itak sta na vsaki cesti samo dva ovinka ..en lev pa en desn ..ane..

Objavljeno

Se je kdo vprašal, čemu služijo opozorila ? Če pustimo zakonsko definicijo, kaj je opozorilo in kdaj se ga izreče, potem pri opozorilu pomislimo na nekakšno nekaznovanje za nepravilno ravnanje. To ravnanje ne sme imeti posledice, kot je naprimer prometna nesreča, temveč je lahko neki lažji prekršek. Recimo, nedelujoča luč ali nekaj podobnega. Torej je opozorilo nadomestek denarne sankcije. Opozorilo naj bi bilo zadosten ukrep glede na pomen dejanja. Po domače to pomeni, da bo razumen in civiliziran človek doumel pomen tega ukrepa ter nadalje svoje ravnanje prilagodil do te mere, da ne bo nobene potrebe več, da bi ga kdor koli sploh ustavil, kaj šele napisal kazen. Po drugi strani pa je opozorilo lahko tudi orodje za pridobitev "FIS točk", kjer lahko postane posamezen policist na videz dober in fin. Sam sem mnenja, da je opozorilo "dober" ukrep v primeru, ko se kršitelj zamisli nad svojim ravnanjem in nad morebitnim nesrečnim zaključkom. Seveda sem za to, da se nekoga opozori za njegovo nepravilno ravnanje ali za napako na vozilu, vendar mora tudi sam kršitelj pokazati nekaj volje za odpravo svojih napak. Lahko pa se zgodi, da se postopek spremeni v "pametovanje" tako enega kot drugega. V takem primeru bo opozorilo splavalo po najbližji vodi. Na žalost za brez veze. So pa tudi drugi oziroma povratniki, kateri ne prenehajo s kršitvami oziroma neprestano ali prehitro vozijo ali telefonirajo med vožnjo ali so stalno "nažgani" ali kako drugače venomer ponavljajo ene in iste kršitve. Pri takih je škoda časa za izrek opozorila, ker jim tudi denarna kazen in kazenske točke ne pride do živega. Se pač ne pustijo motiti in delajo po svoje. Pa naj. 

 

Pravzaprav bi v teh časih, ko nekateri posamezniki nelegalno bogatijo, velika večina pa si želi krajši mesec, človek mislil, da bodo ljudje bolj mislili na svoje početje v prometu. Že vožnja na kratki relaciji lahko nekoga spravi na beraško palico. Sem že nekje napisal, da bi morala biti višina kazni glede na vrednost prevoznega sredstva. Pa vendar se en tak revež vozi brez uporabe varnostnega pasu, ne upošteva prometnih znakov, včasih spije nekaj, na kar reagira alkotest, ... Saj ni problem nekoga opozoriti, ko se mu kakšen prekršek "zgodi". Zato pa je opozorilo. Da se nekoga opozori in, da to opozorilo doseže svoj namen. Vendar nastane težava, če je potrebno nekoga vsakodnevno opozarjati. Tukaj opozorilo ni doseglo namena in je potrebno poseči po ostrejši sankciji in sicer denarni kazni in kazenskih točkah. Pa čeprav bo kršitelj brez denarja za registracijo, brez denarja za hrano, brez denarja za otroke, ... 

 

V nekaterih primerih zaleže že sama prisotnost policijske patrulje, da se stanje na nekem cestnem odseku "normalizira" z upoštevanjem prometnih predpisov. Spet so nekateri preveč divji in trmasti, zato veselo nadaljujejo s tistim, kar mislijo, da znajo. Za take je pač potrebno poskrbeti, preden poskrbijo za zastoj na cesti. Če bi bila naša "kokoš" urejena država, potem bi v cestnem prometu iskali ekstreme in jih izločali iz prometa. Za lažje prekrške bi se izrekala opozorila in ne bi bilo nobene potrebe po skrivanju in skakanju na cesto.

 

Recimo, naselje Planina. Dolgo, da se marsikomu kar blede od počasne vožnje. Pa verjetno tudi hlajenje ni ravno zadostno pri tako počasni vožnji. Tam se ni treba nikomur skrivati, ker bo prej ko slej nekdo, z namenom boljšega hlajenja, prekoračil dovoljeno hitrost. Pri hitrosti pa so hitro točke in veliko evrčkov. Zakonsko ni mogoče izreči opozorila, če so predpisane vsaj tri kazenske točke. Torej je za hitrost skoraj vedno kazen. Mastna in točkasta. Se pa tudi zgodi, da nekdo "prileti" na radar in se odpelje brez kazni. Kadar sem brez radarja, ustavljam tiste ta hitre in jim povem, da danes pošiljamo položnice na dom. Do sedaj so imeli vsi bolj žalosten izraz na obrazu. Ampak pošte pa le niso dočakali, ker nismo ničesar pošiljali. To je neke vrste opozorilo. Kršitelji so na samem kraju ugotovili, za koliko se bo izpraznil njihov račun. Praznjenje računa pa nikoli ni dobro. Mogoče si bo kdo mislil, da je to zlobno, ampak ti kršitelji (tudi, če niso) so potem vozili bolj previdno. Pa je "opozorilo" doseglo svoj namen. Promet se je odvijal nekoliko bolj varno, čeprav je še veliko stvari za urediti. Zanimivo pri varnosti v cestnem prometu pa je, da se to vidi samo pri manjšem številu kaznovanih, kar pa razburja policijsko vodstvo. Večja varnost, manj kaznovanih, manj denarja, večje nezadovoljstvo vodstva. Kaj sledi, si lahko zamislite z drugačnim prejšnjim stavkom. 

Objavljeno

Hm borutt,

 

večinoma se s tabo ne strinjam, ker si preveč enostranski (morda tudi zaradi nas večine nergačev :grrr) ampak tole je pa lepo napisano.

Objavljeno

Ob tej priliki bi dodal, da se strinjam, da je varnost na prvem mestu in prav je, da se kaznuje ljudi, ki ogrožajo sebe in druge.

 

In na tem mestu bi zastavil eno vprašanje, morda dva, policistom, ki sodelujete na motosvetu. Kdo so to, se itak ve, torej:

 

Zakaj policija ne zaustavlja romov? Več ali manj vsi v dobrih avtih, napram slovencem, ki hodimo v službo, a v avtošoli vse svoje življenje nisem videl niti enega roma!! Šmrkavci vozijo ukradene skuterje, brez čelad (ne vsi, da ne bo pomote), pa nobenemu nič! A se jih policaji bojijo ustavljat? Zakaj?

Objavljeno

Romi ? Kaj je to ? Mogoče se občasno kakšen cigan pelje preko naših krajev na zaslužen dopust. Se pa tudi zgodi, da dopustujejo pri nas in se jim kakšna stvar prilima na prste. Ni jim lahko, res ne. Česarkoli se primejo, se jih drži. 

 

Da ti pa odgovorim; pri nas ni ciganov, vsaj takih temnih ne. Če se pa že kakšen pripelje ali prikolovrati, potem pa se ga seveda temeljito pregleda. Večinoma so to zbiralci odpadnega železa. Seveda sami poštenjakarji. Tista ciganska problematika je bolj na območjih, kjer imajo svoje tabore. Tukaj imamo dovolj belih ciganov in ne potrebujemo še drugih, tistih temnih. 

Objavljeno

 

 

. Večja varnost, manj kaznovanih, manj denarja, večje nezadovoljstvo vodstva. Kaj sledi, si lahko zamislite z drugačnim prejšnjim stavkom. 

 

Žal se tu začne problem, za normalne ljudi, tiste, ki smo uporabniki cest.....

Ker bo manj denarja, bodo politiki spet nabili kazni u višine in sankcije za neznatne prekrške bodo astronomske. Tu se potem pojavi raskorak v tvojem dojemanju in mojem dojemanju istega prekrška.

Kot že večkrat omenjeno, poglejmo samo Avstrijo kazni in potem naše kazni pa bo vse jasno.

Objavljeno

Žal se zna res zgoditi to, da nabijejo kazni v astronomske višine....  Filanje proračuna, ne v smisli zmanjševanja prekrškov in višanja varnosti. Vsaj jaz sem tak, da se me bolj prime opozorilo, kot bi se me kazen. Ko je že omenjena Avstrija... kato to, da pa naši wannabe Rossiji gor vozijo po predpisih, čeprav so manjše kazni?

Objavljeno

Žal se tu začne problem, za normalne ljudi, tiste, ki smo uporabniki cest.....

Ker bo manj denarja, bodo politiki spet nabili kazni u višine in sankcije za neznatne prekrške bodo astronomske. Tu se potem pojavi raskorak v tvojem dojemanju in mojem dojemanju istega prekrška.

Kot že večkrat omenjeno, poglejmo samo Avstrijo kazni in potem naše kazni pa bo vse jasno.

 

Ne vidim nobenega razkoraka v dojemanju, ker sem že večkrat napisal, da je višina kazni veliko previsoka. Prav tako sem tudi že napisal, da kazen mora biti, ampak primerna prekršku, primerna standardu, primerna našemu obnašanju, primerno nastavljena, da ima vzgojni učinek. Kar pa se tiče večje varnosti, manj kaznovanih, ..., sem pa mnenja, da smo tako zaostali v civilizacijskem razvoju glede prometne vzgoje, da nas prometno razviti narodi še povohati nočejo.

Motofrik, to sem se že večkrat vprašal in sem vedno ugotovil, da je kriva prometna vzgoja oziroma prometna nevzgoja. Naš sistem je totalno v razsulu, zaradi česar se pač dogaja kar se pač dogaja. Nikogar od vodilnih ne zanima prometna varnost, ker vedno gledajo samo statistiko prometnih nesreč, vzroke za prometne nesreče, število preizkusov alkoholiziranosti, število kaznovanih, ... Vse samo številke. Se spomnijo neko številko, katero je potrebno doseči, naprimer še dovoljeno število mrtvih v prometnih nesrečah, nato pa zganjajo teror nad podrejenimi, če kakšna številka ni po njihovi statistiki. Sedaj veste, za državo ste samo številka, lahko med živimi, lahko med mrtvimi. V kolikor se zmanjša štrevilo kaznovanih, so telefoni takoj vroči in policisti takoj v grmih.

Jaz osebno sem za prometno varnost z izločanjem ekstremov. Sem za prometno vzgojo, zaradi česar tudi organiziram tečaje varne vožnje (poligon, relacija, če je možnost, debatiranje in izmenjava mnenj, ...). Sem za varne ceste, čeprav so bolj kros steze kot ceste. Sem za medsebojno komunikacijo in izmenjavo izkušenj. Sem za to, da nas čim več uživa v vožnji in, da nas čim več preživi. Ampak, da bo to uresničljivo, bo potrebno nekaj truda in razumevanja. To je tudi eden od razlogov, da sem se registriral na tej strani. Da bom mogoče vsaj nekomu malo pomagal s svojim znanjem in izkušnjami. Pa tudi sam se nekaj naučim in nekaj novega izvem. Eden za drugega in ne eden proti drugemu.

Objavljeno

Romi ? Kaj je to ? Mogoče se občasno kakšen cigan pelje preko naših krajev na zaslužen dopust. Se pa tudi zgodi, da dopustujejo pri nas in se jim kakšna stvar prilima na prste. Ni jim lahko, res ne. Česarkoli se primejo, se jih drži. 

 

Da ti pa odgovorim; pri nas ni ciganov, vsaj takih temnih ne. Če se pa že kakšen pripelje ali prikolovrati, potem pa se ga seveda temeljito pregleda. Večinoma so to zbiralci odpadnega železa. Seveda sami poštenjakarji. Tista ciganska problematika je bolj na območjih, kjer imajo svoje tabore. Tukaj imamo dovolj belih ciganov in ne potrebujemo še drugih, tistih temnih.

Zgleda, da se nisva razumela oziroma, me nisi razumel.

Razumem sortiranje na bele in črne (heheh, dobro si to napisal), ampak kako ne vidiš črnih? Potem pa nisi na neki frekventni točki. Malo povprašaj recimo mariborske ali pa novomeške kolege, kjer imajo tega ko blata!

Pač me zanima, ker nikoli nisem videl, da bi katerega črnega kje ustavili, nikoli nisem zasledil, da bi videl črnega za volanom avto šole, vozijo pa VSI. Da policija posreduje vidiš samo takrat, ko se streljajo.

Saj mi je jasno, da so oni "pojem za sebe", ampak, zakon je pa v Slo za vse enak!!

Drugače pa, hvala za odgovor. ;)

Objavljeno

Breitner, Maribor pa Now mejst nista vsa Slovenija. Tudi pri nas blizu metropole, jih ni dosti opaziti. Sploh sedaj, ko ni več kosovnega odpada na kupu kot je bil včasih. Tako da je Borutt lahko tudi na takem delu naše putke, se ti ne zdi?

Objavljeno

No I30, saj nisem pričakoval nek strokoven odgovor, tako, da si preresno vzel moje vprašanje. Zgolj me je zanimalo iz radovednosti, saj je to, kar sem napisal tudi res.

Če si pa ti blizu metropole, potem pa se spravi v nedeljo na kramarskega, ali pa med tednom idi na poljane, pa boš videl koliko je tega v Mariboru in od teh vseh BMWjev, AUDIjev .... me zanima, koliko šoferjev ima vozniško dovoljenje, ampak ne ponarejeno!

Glede na to, da ima Borutt lokacijo "Graz" bi rekel ja, da je na našem delu kokoške.

P.S.

Upam samo, da ne hodi z službenim avtom v Ikeo po nakup ..... hahaha.

Objavljeno

Biti inkasant, to je danes "plemenit" poklic... :(

Objavljeno

No I30, saj nisem pričakoval nek strokoven odgovor, tako, da si preresno vzel moje vprašanje. Zgolj me je zanimalo iz radovednosti, saj je to, kar sem napisal tudi res.

Če si pa ti blizu metropole, potem pa se spravi v nedeljo na kramarskega, ali pa med tednom idi na poljane, pa boš videl koliko je tega v Mariboru in od teh vseh BMWjev, AUDIjev .... me zanima, koliko šoferjev ima vozniško dovoljenje, ampak ne ponarejeno!

Glede na to, da ima Borutt lokacijo "Graz" bi rekel ja, da je na našem delu kokoške.

P.S.

Upam samo, da ne hodi z službenim avtom v Ikeo po nakup ..... hahaha.

 

Mogoče je pa ta "Graz" samo okrajšava.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!