Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

čist tko laično, večkrat komentiraš jadranko pa vožnjo čez ovinke, pa velikokrat napišeš, kaj pa če pride avto, avtobus, kamion, izredni prevoz nasproti.....ampak na slikah ni nikol nobenga nasproti, zdej sem pa čisto zmeden :blush:

Naj komentiram sekanje nepreglednih levih ovinkov ali tisto voznico s premalo znanja? 

In ja, pravilno si napisal slike. Ker na sliki je samo delček ceste brez premikanja. V primeru, katerega komentiramo, pa je video posnetek. Kar razlika, kajne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam posnet ta ovinek, ki se ga speljati po desni :) pred ovinkom je celo ločilna polna črta, ki je pa v sami serpentini ni, pa ne zaradi motorjev.

zadaj pa isti primer motorista, kako se ne vzame serpentine

 

3.jpg.1ffbea6fe5c3fd8fad04ebb5c622f786.jpg2.jpg.f302ea8001d7decc44c49644701386be.jpg1.jpg.600a63537a55c79ef938fe7e0b536981.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Naj komentiram sekanje nepreglednih levih ovinkov ali tisto voznico s premalo znanja? 

In ja, pravilno si napisal slike. Ker na sliki je samo delček ceste brez premikanja. V primeru, katerega komentiramo, pa je video posnetek. Kar razlika, kajne. 

ampak jaz vidim samo sliko, ker nisem na posnetku pritisnil PLAY, kar pomeni, da lahko nasproti pride izredni prevoz in sem upravičeno zaskrbljen :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

ampak jaz vidim samo sliko, ker nisem na posnetku pritisnil PLAY, kar pomeni, da lahko nasproti pride izredni prevoz in sem upravičeno zaskrbljen :P

 

Saj bo Pik zavaroval kraj. Spet. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snecer pravi:

Imam posnet ta ovinek, ki se ga speljati po desni :) pred ovinkom je celo ločilna polna črta, ki je pa v sami serpentini ni, pa ne zaradi motorjev.

zadaj pa isti primer motorista, kako se ne vzame serpentine

 

3.jpg.1ffbea6fe5c3fd8fad04ebb5c622f786.jpg2.jpg.f302ea8001d7decc44c49644701386be.jpg1.jpg.600a63537a55c79ef938fe7e0b536981.jpg

Ni to ovinek, kjer se je zložila - dobro poglej.  Sprašujem pa vse ki vedo, koliko je obračalni krog enduro motorja? Kajti, če je širina pasu 2m in je ovinek 180 stopinj, med cestama pa meter je težko zvoziti pravilno ovinek, če je rajdni krog 7 metrov.

Kakorkoli, ti ovinki so zelo zahtevni za nekoga, ki je prvič ali redko na takšnem terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Ni to ovinek, kjer se je zložila - dobro poglej.  Sprašujem pa vse ki vedo, koliko je obračalni krog enduro motorja? Kajti, če je širina pasu 2m in je ovinek 180 stopinj, med cestama pa meter je težko zvoziti pravilno ovinek, če je rajdni krog 7 metrov.

Kakorkoli, ti ovinki so zelo zahtevni za nekoga, ki je prvič ali redko na takšnem terenu.

Enduro motorji imajo majhen rajdni krog. Z GSom obrneš za 180 stopinj v nekaj metrih.

Verjetno je tetka popolna začetnica in povrhu začela voziti v zrelejših letih. Takih je dandanes tudi pri nas kar nekaj, ko se naveličajo sedeti zadaj in začno same voziti.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Ni to ovinek, kjer se je zložila - dobro poglej.  Sprašujem pa vse ki vedo, koliko je obračalni krog enduro motorja? Kajti, če je širina pasu 2m in je ovinek 180 stopinj, med cestama pa meter je težko zvoziti pravilno ovinek, če je rajdni krog 7 metrov.

Kakorkoli, ti ovinki so zelo zahtevni za nekoga, ki je prvič ali redko na takšnem terenu.

Prvo si poglej, kaj je rajdni krog in, kako ga zmanjšati z ustrezno tehniko. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Prvo si poglej, kaj je rajdni krog in, kako ga zmanjšati z ustrezno tehniko. 

Vožnja na Stelvio ni poligon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Scarabeo 500 said:

Vožnja na Stelvio ni poligon.

Če bi pred njo peljal izkušen motorist z nekaj žilice za poučevanje, bi jo lahko varno popeljal preko.

Na eni vožnji v Dolomitih sem videl možaka, ki se je na vsakem ovinku skoraj ustavil. Ko sem kasneje ljudi iz njegove skupine vprašal, če ne zna voziti, so mi objasnili, da ima strah pred višino in vedno tako vozi, kjer so naokoli prepadi. Drugje je kar tiščal. Star je bil pa 81 let. :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Ni to ovinek, kjer se je zložila - dobro poglej.  Sprašujem pa vse ki vedo, koliko je obračalni krog enduro motorja? Kajti, če je širina pasu 2m in je ovinek 180 stopinj, med cestama pa meter je težko zvoziti pravilno ovinek, če je rajdni krog 7 metrov.

Kakorkoli, ti ovinki so zelo zahtevni za nekoga, ki je prvič ali redko na takšnem terenu.

a smo pikolovski, ista stena je zadaj, to je en ovinek prej, povsem enaka situacija, evo fotke

ti ovinki, iz strani Bormia so normalno prevozni z vsemi endurami

4.jpg.60224da745c66eee0b38bc3f0590125a.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Vožnja na Stelvio ni poligon.

Je pa največkrat problematična zaradi prometa samega, ker se ne da razviti primerne brzine in primerne krivulje, za izpeljavo zavoja. Promet pred teboj in nasproti onemogočata krivuljo zavoja, ki je na določenih mesti zelo ozka. Ustavljanje sredi ovinka je problematično, ker so običajno noge prekratke, sploh notranja. In če se neugodni pogoji seštejejo je tudi zelo izkušen motorist lahko na notranjem boku.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

a smo pikolovski, ista stena je zadaj, to je en ovinek prej, povsem enaka situacija, evo fotke

ti ovinki, iz strani Bormia so normalno prevozni z vsemi endurami

4.jpg.60224da745c66eee0b38bc3f0590125a.jpg

 

Zakaj pikolovski - povedal sem resnico. In ta ovinek na tvoji sliki je dosti bolj širok kot tisti v katerem je padla ženska in ga je posledično lažje izpeljati. Seveda je normalno prevozen sploh za tiste, ki so tega vešči. 

Motolover - svaka čast dediju. Upam, da bom motor v teh letih še postavil iz garaže in zapeljal po ravnem. Lani sem na Edlwajs spitze gledal dva motorista, kako počasi vozita po kockah. Ko sta snela čeladi, :OK:garant preko 80. Verjetno sta bila mož in žena. Svaka čast takšnim.

 

pred 1 minuto, raza pravi:

Je pa največkrat problematična zaradi prometa samega, ker se ne da razviti primerne brzine in primerne krivulje, za izpeljavo zavoja. Promet pred teboj in nasproti onemogočata krivuljo zavoja, ki je na določenih mesti zelo ozka. Ustavljanje sredi ovinka je problematično, ker so običajno noge prekratke, sploh notranja. In če se neugodni pogoji seštejejo je tudi zelo izkušen motorist lahko na notranjem boku.

Točno tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Snecer pravi:

take čudne linije vozijo po serpentinah, namesto po notranjem robu

 

Gospa je "mal" narobe uzela ovink, verjetno tud v previsoki brzini, pa je eno ali dvovalnik crknil, noga je na taki cesti prekratka. Bum. Tud men se je zgodilo podobno, pa mam vec ko 180cm in nizji motor.... k sreci  ni blo motosvetovske polcije na licu mesta, pa nit meni nit tej gospej ni mel kdo nemudoma spustit krvi, in fuknit kadavra cez ograjo.......

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Borutt pravi:

Saj bo Pik zavaroval kraj. Spet. 

o tem ne vem nič, ker ni posnetka, mam pa posnetek/video vseh slik, ki so zelo sporne, pa ni nikogar nasproti, joooj še bolj sem zmeden.

pred 50 minutami, motolover pravi:

 

ta je pa že skor idealno linijo zadel :D
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Cartman pravi:

Gospa je nedvomno zajebala. Kaj sedaj?

kaj, MS jo mora obsodit, pol bo v redu, pa idealno linijo ji je potrebno prikazat, vključit na tečaje, pa še pasulj mora pojest. Dve porcije, za kazen :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snecer pravi:

poglej skuterista, kako je z lahkoto obvozil ovinek, čeprav ga je zaradi ovire moral vzeti "narobe"

tu je cesta na oko širša od 4m

Skuterist je peljal navzdol, kjer je radijus drugačen. Se strinjam, da je cesta široka malo preko 4 metre. Ovinek je 180 stopinjski, med cestama od oka malo več kot meter, cesta široka malo več kot 4 metre. Zdaj je pa potrebno samo izračunati max radijus za navzdol  in minimalni/ali maksimalni dovoljen - glede cestne zakonodaje, za navzgor. Optimalni je pa nekje na sredini. Pa saj se ne mislim več prepucavati. Povedal sem svoje mnenje, ki je lahko drugačno od nekaterih, ki bi takoj vzeli izpit za neobvladovanje serpentin.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

poglej skuterista, kako je z lahkoto obvozil ovinek, čeprav ga je zaradi ovire moral vzeti "narobe"

tu je cesta na oko širša od 4m

Ta ovinek je na notranji liniji premera manj kot 2 m, kar pomeni, da je krivuja vožnje po krožnici 6m, če izkoristiš "legalen" prostor. Kolik je premer kroga ali osmice na poligonu, ki je običajno na ravni podlagi? Vsi motoristi na posnetku izkoriščajo "nelegalen" del vozišča, da izpeljejo zavoj.

 

pred 11 minutami, Cartman pravi:

Gospa je nedvomno zajebala. Kaj sedaj?

Storjena je bila napaka na ravnini pred ovinkom, ko ni pogledala navzgor. Mogoče bi opazila prihajajoče vozilo in posledično drugače odpeljala zavoj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Vožnja na Stelvio ni poligon.

Na poligonu se trenira dosti bolj zaprte in ozke ovinke. Kaj je tvoja poanta? Tisti ovinek, pa še bolj zaprte se b.p. zvozi brez opletanja po cesti. Če veš, kaj delaš.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!