Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 19 minutami, Cartman pravi:

Gospa je nedvomno zajebala. Kaj sedaj?

Nč. Noge polomt pa ispit vzet. Pa najmanj 6249€ kazni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Vožnja na Stelvio ni poligon.

Zato so pa takšni posnetki. 

Lahko iz tvojega zapisa sklepam, da ti je tehnika vožnje tuja ? Tudi ti začneš in končaš vožnjo skozi ovinek na levi strani? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, hajoktejn pravi:

Nč. Noge polomt pa ispit vzet. Pa najmanj 6249€ kazni. 

prosim, da natančno specificiraš, kako si prišel do višine kazni!!!

lp

____________ (ime vstavi po želji) :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

prosim, da natančno specificiraš, kako si prišel do višine kazni!!!

lp

____________ (ime vstavi po želji) :P

 

 

Ne bom. Ker sem zaposlen v JU, lahko računam kokr hočem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

o tem ne vem nič, ker ni posnetka, mam pa posnetek/video vseh slik, ki so zelo sporne, pa ni nikogar nasproti, joooj še bolj sem zmeden.

ta je pa že skor idealno linijo zadel :D
 

Razmišljanje v stilu, da za nepreglednim ovinkom ne bo nikogar, je višek idiotizma v prometu. To svojo rusko ruleto prakticiraj sam in doma. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, Cartman said:

Gospa je nedvomno zajebala. Kaj sedaj?

Menja naj kozolc za versačeja pa bo problem rešen. :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, jskrablin pravi:

Na poligonu se trenira dosti bolj zaprte in ozke ovinke. Kaj je tvoja poanta? Tisti ovinek, pa še bolj zaprte se b.p. zvozi brez opletanja po cesti. Če veš, kaj delaš.

Če si 10 let na motorju in ne znaš speljat serpentine ,ti tudi poligon ne bo pomagal .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Borutt pravi:

Zato so pa takšni posnetki. 

Lahko iz tvojega zapisa sklepam, da ti je tehnika vožnje tuja ? Tudi ti začneš in končaš vožnjo skozi ovinek na levi strani? 

Jaz se učim in z vsakim kilometrom vem in znam več - za razliko od nekaterih, ki so se pametni že rodili. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Drži. Ampak se ne vidi realnega stanja ovinka. Tu se vidi bolje https://goo.gl/maps/bTvifSN3omm.

Ovinek, kot ovinek. Malo pameti in tehnike, pa je normalno prevozen. 

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Če si 10 let na motorju in ne znaš speljat serpentine ,ti tudi poligon ne bo pomagal .

Ne moreš si misliti, kako zelo se motiš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Cartman pravi:

 

Gospa je "mal" narobe uzela ovink, verjetno tud v previsoki brzini, pa je eno ali dvovalnik crknil, noga je na taki cesti prekratka. Bum. Tud men se je zgodilo podobno, pa mam vec ko 180cm in nizji motor.... k sreci  ni blo motosvetovske polcije na licu mesta, pa nit meni nit tej gospej ni mel kdo nemudoma spustit krvi, in fuknit kadavra cez ograjo.......

 

Gospa ne obvlada. Zato pa je naredila, kar je naredila. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

 

Ne moreš si misliti, kako zelo se motiš. 

Seveda ,dopuščam možnost ,da se motim ,toda ne za sebe !  Vidiš , smo ljudje , ki dopuščamo možnost in ste ljudje , ki mislite ,da ste najpametnejši in nezmotljivi ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Seveda ,dopuščam možnost ,da se motim ,toda ne za sebe !  Vidiš , smo ljudje , ki dopuščamo možnost in ste ljudje , ki mislite ,da ste najpametnejši in nezmotljivi ....

In spet nabijaš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabijate znalci, k vrjetn cist  vsak  ovink odpeljete tko k je treba ane, pa obsojat druge, da so trdi, pa da majo napacne motorje.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, jskrablin pravi:

Na poligonu se trenira dosti bolj zaprte in ozke ovinke. Kaj je tvoja poanta? Tisti ovinek, pa še bolj zaprte se b.p. zvozi brez opletanja po cesti. Če veš, kaj delaš.

 Na poligonu je premer kroga 7,oz 8m odvisno od vrste vozila (sportaki in čoperji 8m). Če to preneseš na omenjeni ovinek to pomeni skoraj celo površino ovinka. Cestna endura na cesti ni krosla na motokros progi, ki jo lahko obrneš kot konja v Kropi (kot nogavico recimo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

In spet nabijaš. 

 

post-11-1077631052.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DinDiin pravi:

Nabijate znalci, k vrjetn cist  vsak  ovink odpeljete tko k je treba ane, pa obsojat druge, da so trdi, pa da majo napacne motorje.....

Dobro, da spremljaš to temo, da vidiš, kako se vozi na Stelvio, če boš kdaj šel tja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, raza pravi:

 Na poligonu je premer kroga 7,oz 8m odvisno od vrste vozila (sportaki in čoperji 8m). Če to preneseš na omenjeni ovinek to pomeni skoraj celo površino ovinka. Cestna endura na cesti ni krosla na motokros progi, ki jo lahko obrneš kot konja v Kropi (kot nogavico recimo).

Si že videl kakšen poligon v živo? Pa si se mogoče zapeljal po njemu ? Ker se mi iz tvojih zapisov dozdeva, da še nisi ugotovil, da se rajdni krog zmanjšuje z nagibanjem motorja. Zato ne moreš vzeti tehnične podatke motorja in ovinka ter reči, da je linija vožnje zunanja stran ovinka zaradi njunih prej omenjenih tehničnih podatkov. Motor v ovinku nagneš, zaradi česar se lahko pelješ po svoji strani. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, raza pravi:

 Na poligonu je premer kroga 7,oz 8m odvisno od vrste vozila (sportaki in čoperji 8m). Če to preneseš na omenjeni ovinek to pomeni skoraj celo površino ovinka. Cestna endura na cesti ni krosla na motokros progi, ki jo lahko obrneš kot konja v Kropi (kot nogavico recimo).

Sem vozil v življenju tudi kaj drugega kot EXC-ja. CB 1300 nazadnje. In nisem mel problemov z zaprtimi ovinki. Je pa res, da je po malo bolj zajebanih treba znati pravilno kombinirati gas, zavore pa kdaj tudi sklopko. Pa predvsem motor nagniti. Ne pa raven ko sveča probat z balanco obračat v ovinek... to ne gre. Pri nizkih hitrostih se motor pod ritjo podira drugače, kot pri visokih. Tega te pa na poligonu naučijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Saj bo Pik zavaroval kraj. Spet. 

.

... ja, jest sem urejen ... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

Dobro, da spremljaš to temo, da vidiš, kako se vozi na Stelvio, če boš kdaj šel tja.

Ne vem ce upam,  ker nisem bil na tecaju in nimam Versysa.:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Scarabeo 500 said:

Vožnja na Stelvio ni poligon.

Streljaš kozle...

Ko vadiš na poligonu, dobiš občutek za položaj na motorju, za položaj na sami progi, cesti...

Ko odpelješ 200 8 na poligonu, ti je vožnja po serpentinah (tudi čisto počasi) užitek, ne pa muka in smrtni strah, kjer postaneš trd in padeš skupaj z motorjem kot klada...

Rajdni krog moje Yamahe je sigurno večji, kot pri Bmw gs-u... pa nimam problemov tudi z najhujšimi ovinki....bom naložu mojo vožnjo v osmicah... sam, da poiščem...

EVO, najdu...

Vožnja osmice na poligonu...

Popravljeno . Popravil C eagle
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Nisem vedu, da link dela.. :D

In ja, rajdni krog je krepko manjši, kot 7m...

Popravljeno . Popravil C eagle
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Spet ti :lol1:

.

... hahaha ??? :eek:

... kaj pa je tle smešnga, če sem urejen ??? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Si že videl kakšen poligon v živo? Pa si se mogoče zapeljal po njemu ? Ker se mi iz tvojih zapisov dozdeva, da še nisi ugotovil, da se rajdni krog zmanjšuje z nagibanjem motorja. Zato ne moreš vzeti tehnične podatke motorja in ovinka ter reči, da je linija vožnje zunanja stran ovinka zaradi njunih prej omenjenih tehničnih podatkov. Motor v ovinku nagneš, zaradi česar se lahko pelješ po svoji strani. 

Poligon v Postojni sem vozil pred tvojimi očmi, leta 1979 pa sem ga kot vojaški policaj par mesecev  intenzivno treniral po 8 ur na dan in postal 4. policaj SFRJ v spretnostni vožnji in to z motorjem, ki je bil vsaj 30 let starejši kot zmagovalni BMW redne policije. Torej nekaj izkušenj pač imam. Teorija in praksa... ja včasih sta si precej narazen sploh, ko se zaradi nagibov podlage pod kolesi nekaj podre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!