Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred eno uro, IZTOK pravi:

Grobnik je itak out. Ne vem kaksna je podlaga, a so kaj obnovili? Blizje in bolj urejeno je na Pannonia ringu.

Na Grobniku je res blo veglasto,na ciljni bunkelni,mah je rast po pisti...je pa bolj grob asfalt bil kot na panoniniji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, jskrablin pravi:

Grobnik se prenavlja. Zgleda da se je začelo zares?

 

Seveda jutri kot vsaki dan...nažalost

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, IZTOK pravi:

Grobnik je itak out. Ne vem kaksna je podlaga, a so kaj obnovili? Blizje in bolj urejeno je na Pannonia ringu.

Ne vem kdo je tule out ampak Grobnik je ravno te dni v prenavljanju.

Zadnja slika pred nekaj dnevi je bila, ko je bila celotna steza prevlečena z bitumnom kot podlago za asfaltiranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

ne, le izkoriščam sisteme, ki jih moped ima :ras: za prilagajanja skrbi elektronika, drugače bi se v kaki drugi temi pojavljal :P

 

Pol ti pa enkrat elektronika ne dela kot je treba...:cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slučajno sem sedaj gledal Planet TV, tisto popoldansko oddajo, ko je neka deklina svetovala okol motorja, kako mora bit porihtan za sezono..

In kamer kaže zapikane členke na ketni :fredyjecar: prva liga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Arzen pravi:

Pol ti pa enkrat elektronika ne dela kot je treba...:cry:

dela kot mora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/3/2018 at 7:31 PM, Roger G. Jagger said:

Jaz bi ugibal, da je tole mal optimizirano (tudi po zvoku sodec)......! So pa bili taki TDI fahrerji redne stranke za casa Bussa.....

lp

Odstranjen DPF filter (verjetno tudi programsko zaprt EGR), glede na zvok brez zadnjega dusilnika (torej - kolektor, turbina, pa direkt ror do riti), pa program z lambdo  precej pod 1,1, ali pa z neprilagojenim, torej prepoznim vbrizgom (kar ni pri slovenskih tunerjih nic nenavadnega).

Pa idiot za volanom.

Jebemti taksno obnasanje.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, Snecer said:

http://www.slovenskenovice.si/kronika/doma/clanek/patrik-se-je-lani-resil-za-veliko-noc-smrti-ni-usel-40528

tak je to potem, ena globoka žalost

mogoče pa takšni dogodki le morda komu dajo vsaj malo za mislit

 

Res je, kar praviš, vendar pa je motorizem zelo nepredvidljiva zadeva. Res nikoli ne veš, kdaj se ne bo izšlo, pa si lahko še tako previden. Seveda velja, da z znižanjem faktorja tveganja znižuješ tudi možnost nesreče, vendar pa 100% varnosti ni, pa če ga rineš ob sebi. Patrika nisem poznal, bi ga pa z veseljem spoznal, ker ga skozi medije spoznavam kot res prijetnega fanta. Žal se to ne bo nikoli zgodilo... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam namena nabijati, niti moralizirati, ampak nekateri res pretiravajo.

Vsako leto je na cesti več novih motoristov, posledično bo tudi nesreč vedno več.

Ampak vsak je odgovoren za svoje početje in svoje življenje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, KARMEN1 said:

 

Vsako leto je na cesti več novih motoristov, posledično bo tudi nesreč vedno več.

Ampak vsak je odgovoren za svoje početje in svoje življenje!

Ni res. Pred cca 10-12 leti je v sezoni umrlo več kot 50!!!!! motoristov. Nato je prišlo do neke streznitve, in je cifra padala do 13, in lani spet poskočila. S skupnim številom enoslednikov ni direktne povezave. 

 

Ps: lahko si do onemoglosti odgovoren za svoje življenje, pa ja kdo tretji odgovoren za tvojo invalidnost ali smrt. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Statistika nesreč in žrtev ne prikaže prave slike, ker zgolj šteje te dogodke.

Če bi podali statistiko nesreč glede na število registriranih motorjev, ali glede na število prevoženih kilometrov, bi bila slika drugačna.

Morda bi se pokazalo, da se stanje celo izboljšuje in da niso najbolj ogroženi starješi motoristi. Oni v povprečju prevozijo več km-jev in so zato statistično udeleženi v več nesrečah.

Popravljeno . Popravil Lunatic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

zunaj kavča, na cesti...

 

No ja...men se še v postli tak mudi,da pijem kavo,da sem si malo indukcijo kupil za k postelji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

zunaj kavča, na cesti...

 

Zanimiv bi bil podatek (če je kdo kje zasledil naj tule gor pripopa) o številu smrtnih žrtev med motoristi/številu registriranih motorjev v kaki drugi (morda nam primerljivi) državi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, izibajker pravi:

Zanimiv bi bil podatek (če je kdo kje zasledil naj tule gor pripopa) o številu smrtnih žrtev med motoristi/številu registriranih motorjev v kaki drugi (morda nam primerljivi) državi.

Zdej odvisno po čem bi ti primerjal državo. A po korupciji? Tam v Idniji ji je pomoje več, prometnih mislim. 

Ali po davkih, Na danskem jih je pomoje isto ali manj manj.

A bi primerjal po foušariji? :D 

:lol1:

PS: Sej se lohk tle nabija, an!? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Dr_Jakob pravi:

Statistika je veda, s katero lahko na matematičen način dokažeš karkoli želiš- definicija statistike na FF UNI LJ.

Kar hočem povedat je, da je potrebno na črno statistiko gledat z določene razdalje.
Če je verjeti samo suhoparni statistiki, bi moral biti čisto vsak od nas vsaj 3x prekopan v 10 letih. Realnost je taka, da od recimo 700 poznanih motoristov v 11 letih nisem bil na niti enem pogrebu. Pa ne ker nebi šel, ali kaj podobnega. Par nesreč, par ponesrečencev, nekaj tudi hujših, ... ne sklada se s statistiko.

Pogledamo malo podrobneje, od kod dobijo statistiko: Vir je vedno: policija.si. Prometna nesreča z udeleženim enoslednim vozilom na motorni pogon. HA! Tu je catch. Vsak 80 letnik, ki ga na Tomosu rukne kap in se zaradi tega zvrne v jarek in tam zmrzne, spada med motoriste. Prav tako spada med motoriste divjak na Celovški ono zlatni lanac, gel namesto čelade, po zadnjem 200 skozi rdečo. Prav tako spada med črno statistiko tudi 70 letni nemški državljan, ki se je po 40+ letih pavze, (prej je imel Jawo 125, recimo) spet usedel na BMW 1200 RT.

Realno glejte na črno/sivo statistiko, pa boste videli, da je stanje precej bolj svetlo, od tistega, v katero nas prepričujejo mediji in/ali cestno varstveniki.

Statistika ne laže. Samo 95%+ ljudi je ne zna razlagat, vzemajo napačne vzorce/podatke, da prikažejo rezultat ki jim paše, in ne ločijo med povezanostjo in vzročnostjo. Dodaš pol še zraven diplomo z FDV-ja in delo novinarja na 24kur/Siol/etc. pa je ta procent=100.

Tudi razlaga tvojega primera je zavajujoča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kugelschreiber pravi:

Ni res. Pred cca 10-12 leti je v sezoni umrlo več kot 50!!!!! motoristov. Nato je prišlo do neke streznitve, in je cifra padala do 13, in lani spet poskočila. S skupnim številom enoslednikov ni direktne povezave. 

 

Ps: lahko si do onemoglosti odgovoren za svoje življenje, pa ja kdo tretji odgovoren za tvojo invalidnost ali smrt. 

neka manjša povezava je med:

povečanjem števila uporabnikov ceste (gneča po domače) in

rasfukano, dotrajano ali pa enako infrastrukturo, kot je bila pred leti.

Sicer pa največji debil je pa Jean Todt..kake stresa, jaoo, višje kazni je rešitev. Pizda očitno ga niso peljali po AC iz Gorice, da bi mu jetra gledala vn iz oči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!