Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 7 urami, Zivnorc pravi:

... danes zjutraj na razcepu Malence.... 05:50 .... model lepo zavije proti MB... ko vidi, da je zaje*al... zabremza... gre rikverc par deset metrov.... odmota malo levo... pol pa desno čisto počasi čez prehitevalni pas na vozni pas proti ZG.....  so morali drugi bremzati....  on pa se ni dal motiti... pa počasi naprej...

 

Prav na Malencah tole doživim v živo vsaj 5x na leto. Večinoma Italijani (Romuni)...

Glede na to, da se tu mimo peljem največ 3x na teden si lahko samo mislim, koliko je takšnih na dan!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, jskrablin pravi:

 Madžarski vinjetni sistem temelji na njih. Tam ni treba vinjete limat na avto, ker se v nadzornem sistemu zabeleži registracija, kamere jo na uvozu/izvozu odčitajo in to je to. V primeru kake napake v sistemu maš vinjeto v predalu v avtu in jo pokažeš ob morebitni kontroli. Prav tako lahko vinjeto kupiš v do 24h po tem, ko si zapeljal na AC. Pri nas pa jo je treba limat in v kolikor je nimaš je takoj kazen.

ne dam roke v ognj - ampak baje moraš imeti listek od vinjete še eno leto - če se vrneš .

nekej me zanima.. policaj obrača promet pred mestom nesreče.. a mora človek peljati recimo 7km v pravi smeri , da ga policaj obrne v kontra?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16 Sep 2018 ob 17:55, lukec pravi:

Nisem neki svetnik na cesti,ampak kaj eni počno dol skoz po Jadranki :bum:

Sem se peljal zdaj dva vikenda zapored po Jadranki, točno trije so bili idioti (od tega 2 GO tablice in 1 KR tablice), ostali so vozili kulturno, tako da ni tak hudo. Tudi par pacientov na 4 kolesih je bilo. 

 

Opažam pa da so policaji dobri samo za dvoje - kasiranje in "ugotavljanje" dogajanja na cestah. Ko neki inkasant tolče po praznih glavah, se ne zaveda, da ima zaradi njih delo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, raza pravi:

Če realno pogledaš glede starosti, potem bi vozniško imeli od nekje 30. pa do cca 55. leta starosti. Vse izven tega je potencjalna nevarnost na cesti. Mladi neizkušeni, objestni, itd, starejši vse tisto kar si napisal. In mladi dostikrat pri svojih izjavah ne pomislijo, da bodo nekoč , če bodo dočakali, stari. In če je mladina običajno prehitra, je starina običajno prepočasna, ravno pravi pa smo relativno kratek čas. In ta čas zelo hitro teče...…..

Jap. S to razliko da če pogledam psihofizično stanje marsikakega penzionista, ki ga poznam - načeloma ni panike do ~ 65. leta če se človek ni zapustil (v fizičnem in psihičnem smislu) in ni pametnejši od zdravnikov ('sej ne rabim očal', pol pa ko slepa kura vijuga po cesti takoj ko razmere niso idealne). Po 65. bi bilo potrebno uvesti redno kontrolo in se jo striktno držati. Imam soseda z demenco, ki je nedolgo tega še imel veljavno vozniško. Kako za boga je to možno mi naj nekdo razloži. Dementen človek seveda nikakor ni sposoben varne vožnje. To bi mogla it vozniška avtomatsko ob diagnozi brez kaj in če.

Mladina pa hja. Kar je danes mladine je izgubljeno oziroma je kar je. Mladino se začne vzgajat (tudi za promet) zelo zgodaj od vrtca naprej. Sam taki dolgoročni programi naše države ne zanimajo. Se ni čez pol leta s čim slikati za cajtnge in se hvaliti z neverjetnim uspehom kaj jaz vem kakega ukrepa. Ker je treba čakati kako desetletje, raje dve na rezultate. Veš kolk vlad, direktorjev raznih direkcij, tajnic, fikusov in ostalega je to? Dosti preveč za kratkoročno uradniško/politikantske možgane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, jskrablin pravi:

 

Mladina pa hja. Kar je danes mladine je izgubljeno oziroma je kar je. Mladino se začne vzgajat (tudi za promet) zelo zgodaj od vrtca naprej. Sam taki dolgoročni programi naše države ne zanimajo. Se ni čez pol leta s čim slikati za cajtnge in se hvaliti z neverjetnim uspehom kaj jaz vem kakega ukrepa. Ker je treba čakati kako desetletje, raje dve na rezultate. Veš kolk vlad, direktorjev raznih direkcij, tajnic, fikusov in ostalega je to? Dosti preveč za kratkoročno uradniško/politikantske možgane.

Mladina se začne vzgajati tisti moment, ko jo starši posadijo kot sopotnika v prevozno sredstvo. In ta mladina največ pobere ravno od staršev! Tega se je potrebno zavedati od trenutka ko otrok postane udeleženec v prometu. Noben vrtec (na igrišču) in nobena šola v šolski klopi mu ne moreta dati toliko kot nazor staršev. Otroci se učijo s posnemanjem in tu je naše ogledalo!

Moj oče je pri 75 tih sam opazil, da ni več "taprav" za na cesto in je vožnje dobesedno odklanjal. Mama, ki se je rada vozila, ga je mnogokrat prisilila k vožnji. Ukrotiti smo morali mamo, da je doumela očetovo stanje. Ko sta na neki vožnji na novozgrajenem krožišču tretjič falila izvoz je doumela. Hvala bogu.

In to nam manjka. Samokritičnosti. Če nekega dne nisi v stanju za na cesto je bolje ostati doma, kot ogrožati sebe in še koga......

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, raza pravi:

Mladina se začne vzgajati tisti moment ko jo starši posadijo kot sopotnika v prevozno sredstvo. In ta mladina največ pobere ravno od staršev! Tega se je potrebno zavedati od trenutka ko otrok postane udeleženec v prometu. Noben vrtec (na igrišču) in nobena šola v šolski klopi mu ne moreta dati toliko kot nazor staršev. Otroci se učijo s posnemanjem in tu je naše ogledalo!

To je popolnoma res. Vseeno pa lahko tudi vzgoja v vrtcu in šoli vpliva na marsikaj na dolgi rok. Niso otroci 100% kopija staršev, ampak avtonomna bitja z lastnimi možgani. In to svojo avtonomijo pokažejo zelo zgodaj. Če vzgojo v prometu prepustiš samo staršem pa zna biti bolj bogo vse skupaj. Kot sem napisal - resne spremembe trajajo. Pri trenutnem stanju v Sloveniji, najmanj 20 - 30 let.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, raza pravi:

Če realno pogledaš glede starosti, potem bi vozniško imeli od nekje 30. pa do cca 55. leta starosti. Vse izven tega je potencjalna nevarnost na cesti. Mladi neizkušeni, objestni, itd, starejši vse tisto kar si napisal. In mladi dostikrat pri svojih izjavah ne pomislijo, da bodo nekoč , če bodo dočakali, stari. In če je mladina običajno prehitra, je starina običajno prepočasna, ravno pravi pa smo relativno kratek čas. In ta čas zelo hitro teče...…..

še nekaj bi dodal, kajti tisti ki imajo sedaj 70-80 so še iz "prejšnjih časov", ko je bilo manj prometa in je bilo za občasno vožnjo (večina njih je tako vozila) dovolj da si vedel kje je gas, zavora, pa da si slučajno znal menjat, al pa si skozi v drugi brzini fural. Tisti, ki bodo čez 20-30 let stari enako bodo imeli veliko več izkušenj, kajti več vozijo, v večji gneči in so bolj vajeni vožnje.

Aja pa da ne bom pameten in da mi ne bo kdo očital, da se spravljam na tete z očali in strice s klobuki...tut jaz se bližam počasi njihovi starost..no mal rezerve še mam, ampak vsako leto manj. :P

 

pred 11 urami, ukica pravi:

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/trcila-osebni-avto-in-tovornjak-ena-oseba-umrla.html

 

treba se kaj dodati?

kazni so prevelike, sankcije so premile, kulturo imamo u podnu. Jebiga balkanci.. 

zato ker imamo raje pavšalno kaznovanje, za kak km preveč, pa občinske redarje. O povratnikih se pa očitno ne sekiramo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moje pojme, en kup nebuloz okoli "primerne" starosti. Ljudje smo različni in neko posploševanje je bedarija. Eni bodo pri 90 še čisto dobro vozili drugi pa ne bodo nikoli (ne glede na starost) . Strinjam pa se, da bi ne glede na varovanje osebnih podatkov, moral biti avtomatizem, da se izloči zdravstveno nezmožne za vožnjo. Žal je pri nas sistem tako zastavljen (zakompliciran in neprožen) , da se jih le malo "prostovoljno" odloči in sporoči zdravstveno stanje, ker je "pot v obratno smer" preveč komplicirana.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Kugelschreiber pravi:

gospa je mela 73. ni mela 150 let. Ne pozabimo, marsikdo bo v šihtu skoraj do 70ega. Charlie Watts recimo, hodi u službo pri 77ih, pa ga terajo po celem svetu. :D

 

pr nas je za več kot 75% napačnih voženj kriva infrastruktura, zdaj ko so mitnice odstranjene, se zna zgodit še kak incident več. Novi uvozi so fini in udobni, je pa večja možnost kiksa. 

Prav včeraj, sem zaradi začasne popolne zapore avtocesste nehote spoznaval uvoze in izvoze okrog udin, portogruara in benetk....pa vožnjo po delovišču, po zoženih pasovih....jebiga, vse je precej drugače kot pri nas. Precej. Je pa tud občutno dražje. 

Seveda ni staro. Mi (moja generacija) verjetno penzije niti dočakali ne bomo. Ampak poglej.. javni prevozi so prazni, mama pri 75ih je šla pa v kontra na avtocesti. In ne, ne moremo kriviti infrastrukture, človek, ki se usede za volan mora biti priseben in prisoten pri vožnji. 

Seveda stres dela svoje, mladi imajo težke noge, starejši so počasnejši. Slednji delajo živčne po cesti tiste zadaj, mladi potem prehitevajo tam kjer to ni ravno najbolje... Naravna selekcija bi rekel marsikdo. Je pa žalostno, ko gre kdo iz družine ali otroci. 

Čeprav no Italija ni ravno za primerjat. Tam je cel kaos na cesti. Recimo Avstrijci so pa čisto nekaj drugega. Strpni, počasni... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, raza pravi:

Mladina se začne vzgajati tisti moment, ko jo starši posadijo kot sopotnika v prevozno sredstvo. In ta mladina največ pobere ravno od staršev! Tega se je potrebno zavedati od trenutka ko otrok postane udeleženec v prometu. Noben vrtec (na igrišču) in nobena šola v šolski klopi mu ne moreta dati toliko kot nazor staršev. Otroci se učijo s posnemanjem in tu je naše ogledalo!

Moj oče je pri 75 tih sam opazil, da ni več "taprav" za na cesto in je vožnje dobesedno odklanjal. Mama, ki se je rada vozila, ga je mnogokrat prisilila k vožnji. Ukrotiti smo morali mamo, da je doumela očetovo stanje. Ko sta na neki vožnji na novozgrajenem krožišču tretjič falila izvoz je doumela. Hvala bogu.

In to nam manjka. Samokritičnosti. Če nekega dne nisi v stanju za na cesto je bolje ostati doma, kot ogrožati sebe in še koga...…

Evo s tabo se strinjam, manjka nam samokritičnosti.  Poleg tega se je težko odreči komoditeti.

 

Glede otrok pa se strinjam. Vzgajati je potrebno kmalu. Ampak moj 4 letnik s kolesom toliko časa nagiba (kolenčka) v ovinek, da pade. Se pobere (brez joka) in naprej. Kolena ima zdrsana non stop. Jaz se lahko postavim na glavo, noben ne vozi tako … pa vseeno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Joker said:

Dokler ne pridejo k nam...

Oprosti, teh Avstrijcev, ki pridejo k nam, je 90% balkancev. Pravi Avstrijci vozijo  strpno.... 

  • Hvala 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, franc pravi:

Za moje pojme, en kup nebuloz okoli "primerne" starosti. Ljudje smo različni in neko posploševanje je bedarija.

To drži zgolj delno. Hočeš nočeš leta naredijo svoje s telesom. Se da z resno in redno aktivnostjo (psihično in fizično) precej upočasniti neizogibno, sam sčasoma bo telo odpovedalo. Večinoma najprej toliko, da ne bo več za volan/krmilo, kasneje pa v celoti. O tem nihče rad ne razmišlja, sam to je neizogibno -  v kolikor živiš dovolj dolgo. Če zaključiš prej takih skrbi seveda nimaš.

 

pred 23 minutami, franc pravi:

Strinjam pa se, da bi ne glede na varovanje osebnih podatkov, moral biti avtomatizem, da se izloči zdravstveno nezmožne za vožnjo. Žal je pri nas sistem tako zastavljen (zakompliciran in neprožen) , da se jih le malo "prostovoljno" odloči in sporoči zdravstveno stanje, ker je "pot v obratno smer" preveč komplicirana.

Ja, to je idiotizem brez primere. Se pravi pravica do varovanja osebnih podatkov za vožnjo nezmožne osebe je več vredna od oseb, ki jih ta prvi/va lahko življenjsko ogrozi v prometu. Čisto slovenska logika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, črnolaska said:

. javni prevozi so prazni,

Javni prevozi so prazni???? Dej, pel se z javnim prevozom iz Orehka v Logatec. ni daleč, cca 40km bi reku na pamet. 

V Sloveniji, poleg šolskih busov, javnega prevoza dejansko ni. 

 

3 minutes ago, črnolaska said:

Čeprav no Italija ni ravno za primerjat. Tam je cel kaos na cesti.

Ne strinjam se. Osebno grem raje do Milana in nazaj, kot do Maribora. Navigiranje po severno taljanskih mestih je pol manj stresno kot Ljubljana. NIKJER ni tako težko zapelat na prednostno kot pr nas, Ti pravim, 50km obvoza, brez enga zapleta. Predstavlaj si to pr nas? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Javni prevozi so prazni???? Dej, pel se z javnim prevozom iz Orehka v Logatec. ni daleč, cca 40km bi reku na pamet. 

V Sloveniji, poleg šolskih busov, javnega prevoza dejansko ni. 

 

Ne strinjam se. Osebno grem raje do Milana in nazaj, kot do Maribora. Navigiranje po severno taljanskih mestih je pol manj stresno kot Ljubljana. NIKJER ni tako težko zapelat na prednostno kot pr nas, Ti pravim, 50km obvoza, brez enga zapleta. Predstavlaj si to pr nas? 

Itak. Čeprav no.. avtocesta mogoče, v mestih je pa kaos. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, črnolaska said:

Itak. Čeprav no.. avtocesta mogoče, v mestih je pa kaos. 

ma, ne. ni. vse skup je bol....k cilju orientirano. Če morš menjat razvrstilni pas, ga boš menjal. mal pomahaš, mal potrobjo, in si na pravi poti. Vsem je jasno, da VSI nekam gremo. Pr nas....JAZ GREEEM JAZ  GREEEM PAZI JAAAAZ GREM IN MAM KSENON IN  LEDICE.....NE OVIRAJTE ME KER JAZ GREM.....JAZ MORAM TJA TAKOJ....

 

Moja draga, lublančanka, je bla tud čist presrana ko sva prvič bluzla po italiji, zdej vidi razliko. pać skoz monfalcone greš, skoz udine greš komot. Slovenc je na cesti izredno agresivn in predatorski. Taljan ni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, thumper pravi:

nekej me zanima.. policaj obrača promet pred mestom nesreče.. a mora človek peljati recimo 7km v pravi smeri , da ga policaj obrne v kontra?

Preprost odgovor - ja. Oz ne, vendar sprejmi sankcije, ki ti pripadajo zaradi samovoljne prikrojitve pravil. Tako kot povsod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

ma, ne. ni. vse skup je bol....k cilju orientirano. Če morš menjat razvrstilni pas, ga boš menjal. mal pomahaš, mal potrobjo, in si na pravi poti. Vsem je jasno, da VSI nekam gremo. Pr nas....JAZ GREEEM JAZ  GREEEM PAZI JAAAAZ GREM IN MAM KSENON IN  LEDICE.....NE OVIRAJTE ME KER JAZ GREM.....JAZ MORAM TJA TAKOJ....

 

Moja draga, lublančanka, je bla tud čist presrana ko sva prvič bluzla po italiji, zdej vidi razliko. pać skoz monfalcone greš, skoz udine greš komot. Slovenc je na cesti izredno agresivn in predatorski. Taljan ni. 

:lol1: svetovna.. ampak je res tko...  Ne veš al te bo preskoču ali v prtljažnik zlezu. 

No jaz sem bila nad Trstom fascinirana. Vse miga, piska, leta, trobi, .. avti so vsi obutani… Sem en čas kar sedela ob kavi in gledala vsa očarana :) 

Nad avtocesto pa malo manj, sploh ker sem se vozila z garminom in tiste njihove vzporedne ceste.. ker sploh ne zazna po kateri se pelješ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

ma, ne. ni. vse skup je bol....k cilju orientirano. Če morš menjat razvrstilni pas, ga boš menjal. mal pomahaš, mal potrobjo, in si na pravi poti. Vsem je jasno, da VSI nekam gremo. Pr nas....JAZ GREEEM JAZ  GREEEM PAZI JAAAAZ GREM IN MAM KSENON IN  LEDICE.....NE OVIRAJTE ME KER JAZ GREM.....JAZ MORAM TJA TAKOJ....

 

Moja draga, lublančanka, je bla tud čist presrana ko sva prvič bluzla po italiji, zdej vidi razliko. pać skoz monfalcone greš, skoz udine greš komot. Slovenc je na cesti izredno agresivn in predatorski. Taljan ni. 

Ne vem po kateri Italiji si se vozil, ker po tisti ko sem se jaz ni ravno tako. Nestrpnost na kvadrat, namerno zaletavanje, izsiljevanje, tudi teoretično nihče ne bo spustil nikogar, siljenje v križišča, totalni kaos brez vsake potrebe.

Strpni so edino kakšni skandinavci (tisti "originalni" ) , ostalo pa gre v "smeri balkana" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...manjka nam samo kulture.

..V ITA so vozniki... hitrejši.... vse se dogaja hitro... se izsiljuje..piska, trobi.... ampak se noben ne pizdi...ker če ne boš hitrejši ti... se bo kdo drug vrinil predte...pa nobenemu nič...

...a pri nas?!?... si malo bolj agilen... takoj tisti, ki si ga "izsilil" stopi po gasu in na hupo " TI PA MENE ŽE NE BOŠ"... pol sredinec... itd...itd...

..isto se folk pri nas  na štiripasovnici (ko se zožuje na dvopasovnico) postavi - nabije samo na en pas...tisti drugi, ko se priključi  na prvi pas pa je prazen.... in če hočeš iti mimo (par deset ali sto metrov) do znaka za združitev obeh pasov... pa ti folk trobi...in se ti postavi polovično na oba pasova, da ne moreš mimo....  PA FOLK RES NE VE ZA PRAVILO ZADRGE?!?!

... glede (na AC) prehitevanja je pa isto.... da žmigavec.... pogleda, da ni koga zadaj ... tja do 10-20m..... noben pa ne preveri, s kako hitrostjo se približuje tisti zadaj....in moraš vselej zavirati.... in se ne da po AC peljati hitreje 100-110 km/h ...in potem sem jaz egoističen, ker hočem peljat 130 po prehitevalnem pasu!!!

 

..javni prevozi? 

... dokler bo bencin tako poceni in mi tako komot, da se bomo za vsak drek ob vsakem cajtu vsedli v avto...in dokler bo cilj  države, oz. svetovnega gospodarstva prodati čim več energentov... bo to tako...   :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Kugelschreiber pravi:

pr nas je za več kot 75% napačnih voženj kriva infrastruktura, zdaj ko so mitnice odstranjene, se zna zgodit še kak incident več. Novi uvozi so fini in udobni, je pa večja možnost kiksa. 

Ma nehaj ga fiksat no. Kako zablojen moras bit, da se vozis po ac in je vse obrnjeno pa ne stekas? Pa nasprotni promet in vsi se ti izogibajo in ti blendajo.

Bi se razumel, da nekdo zapelje na izvoz in gre po njem do voznega na AC a tam ti mora postati jasno, da nekaj ne stima. Kdaj pa se vkljucujes na katero koli cesto po levem pasu? Ce vse to nekdo spregleda ima resne tezave in nima na cestah kaj za iskat. Pa je vseeno ali ima 30, 73 ali 90 let.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se vozi dećko po avtocesti in zasliši po radiju ... pozor pozor... avto se pelje po nasprotni strani po avtocesti ... pa prau dećko ...  bom kr takoj poklicu policijo, da se tukaj  skor cela kolona voz kontra :huh: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, franc said:

Ne vem po kateri Italiji si se vozil, ker po tisti ko sem se jaz ni ravno tako. Nestrpnost na kvadrat, namerno zaletavanje, izsiljevanje, tudi teoretično nihče ne bo spustil nikogar, siljenje v križišča, totalni kaos brez vsake potrebe.

Strpni so edino kakšni skandinavci (tisti "originalni" ) , ostalo pa gre v "smeri balkana" .

lp

Sm prevozil kar precej severne italije. 

25 minutes ago, Zivnorc said:

...manjka nam samo kulture.

..javni prevozi? 

... dokler bo bencin tako poceni in mi tako komot, da se bomo za vsak drek ob vsakem cajtu vsedli v avto...in dokler bo cilj  države, oz. svetovnega gospodarstva prodati čim več energentov... bo to tako...   :D

 

 

Ma ne. Folk se vozi z javnim previzom, ce je smiseln.  Poznam precej ljudi, comuterjev, na relaciji po-lj-po, ki nimajo druge, kot avto. Javni prevoz je dnevno minimalno 4h. Raje 5.  Torej bi tedensko za transfer najmanj 20 ur. Z avtom, brez kolon pa 5h tedensko. Kolk bi migu bit benz drag, da bi hodu na siht 3 ure prej? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!